Dostawa: meble hotelowe; wyposażenie: biura obsługi kuracjusza; stołówki i dyżurki pielęgniarek.

Data publikacji 2020-04-24
Data zakończenia 2020-05-11 00:00:00
Instytucja 23 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ
Miejscowość Lądek-Zdrój
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Meble,
  • Meble ogrodowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534116-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003, 391420009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Zamawiający podzielił przedmiotowe zamówienie na 6 zadań / części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wymienione w niniejszej SIWZ zadania, z których każde stanowi odrębną część przedmiotu zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na nieograniczoną liczbę wybranych przez siebie zadań - części przedmiotu zamówienia.
2. Opis przedmiotu zamówienia: - Przedmiotem zamówienia jest dostawa ( transport; montaż ) :
2.1 w zakresie zadania nr 1: Meble hotelowe i materace łóżkowe , szczegółowy zakres, ilość, wyszczególnienie: określono w załączniku nr 3.1 do SIWZ
2.2 w zakresie zadania nr 2 : Zestaw wypoczynkowy, szczegółowy zakres, ilość, wyszczególnienie: określono w załączniku nr 3.2 do SIWZ
2.3. w zakresie zadania nr 3: Krzesła hotelowe i wyposażenie stołówki , szczegółowy zakres, ilość, wyszczególnienie: określono w załączniku nr 3.3 do SIWZ
2.4 w zakresie zadania nr 4: Wyposażenie do dyżurki pielęgniarek, szczegółowy zakres, ilość, wyszczególnienie: określono w załączniku nr 3.4 do SIWZ
2.5 w zakresie zadania nr 5: Meble turystyczne na tarasy i wyposażenie dla poczekalni, szczegółowy zakres, ilość, wyszczególnienie: określono w załączniku nr 3.5 do SIWZ
2.6. w zakresie zadania nr 6: Wyposażenie biura obsługi kuracjusza, szczegółowy zakres, ilość, wyszczególnienie: określono w załączniku nr 3.6 do SIWZ
Dodatkowo zakres zawarto we wzorze umowy ( załącznik nr 4 do SIWZ ) . Wymienione załączniki zamieszczono na stronie internetowej Zamawiającego przetargi.23wszur.pl

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bd63a1b7-96ef-4713-a453-d8b0334f7dfe
Biuletyn 534116-N-2020
Zamawiajacy nazwa 23 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ
Regon 89005373100000
Zamawiajacy adres ulica pl. Mariański
Zamawiajacy adres numer domu 7/8
Zamawiajacy miejscowosc Lądek-Zdrój
Zamawiajacy kod pocztowy 57-540
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 748 117 219
Zamawiajacy fax 748 117 227
Zamawiajacy email przetargi@23wszur.pl
Adres strony url www.23wszur.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja przetargi.23wszur.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny zamknięta koperta
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 57-540 Lądek Zdrój, ul. Jadwigi 1, sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa: meble hotelowe; wyposażenie: biura obsługi kuracjusza; stołówki i dyżurki pielęgniarek.
Numer referencyjny 08 / PN / 20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Zamawiający podzielił przedmiotowe zamówienie na 6 zadań / części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wymienione w niniejszej SIWZ zadania, z których każde stanowi odrębną część przedmiotu zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na nieograniczoną liczbę wybranych przez siebie zadań - części przedmiotu zamówienia. 2. Opis przedmiotu zamówienia: - Przedmiotem zamówienia jest dostawa ( transport; montaż ) : 2.1 w zakresie zadania nr 1: Meble hotelowe i materace łóżkowe , szczegółowy zakres, ilość, wyszczególnienie: określono w załączniku nr 3.1 do SIWZ 2.2 w zakresie zadania nr 2 : Zestaw wypoczynkowy, szczegółowy zakres, ilość, wyszczególnienie: określono w załączniku nr 3.2 do SIWZ 2.3. w zakresie zadania nr 3: Krzesła hotelowe i wyposażenie stołówki , szczegółowy zakres, ilość, wyszczególnienie: określono w załączniku nr 3.3 do SIWZ 2.4 w zakresie zadania nr 4: Wyposażenie do dyżurki pielęgniarek, szczegółowy zakres, ilość, wyszczególnienie: określono w załączniku nr 3.4 do SIWZ 2.5 w zakresie zadania nr 5: Meble turystyczne na tarasy i wyposażenie dla poczekalni, szczegółowy zakres, ilość, wyszczególnienie: określono w załączniku nr 3.5 do SIWZ 2.6. w zakresie zadania nr 6: Wyposażenie biura obsługi kuracjusza, szczegółowy zakres, ilość, wyszczególnienie: określono w załączniku nr 3.6 do SIWZ Dodatkowo zakres zawarto we wzorze umowy ( załącznik nr 4 do SIWZ ) . Wymienione załączniki zamieszczono na stronie internetowej Zamawiającego przetargi.23wszur.pl
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Nie wymaga się.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada dokumenty potwierdzające , że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - na sumę gwarancyjną minimum 150.000,00 zł. Ocena na podstawie wymaganych dokumentów . Dodatkowo sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykonawcy pozwala na realizację zamówienia bez pobierania zaliczek. Zapłata na podstawie faktury ( patrz wzór umowy § 10 ).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W zakresie dostaw i usług - Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że zamówienie odpowiadające co do wartości przedmiotowemu, wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane Ocena na podstawie oświadczenie wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ .
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie o grupie kapitałowej.
Zakresie warunkow udzialu 1. Dokumenty potwierdzające , że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - na sumę gwarancyjną minimum 150.000,00 zł. Ocena na podstawie wymaganych dokumentów . 2. Zamawiający uzna, że warunek ten został spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że zamówienie odpowiadające co do wartości przedmiotowemu, wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane Ocena na podstawie oświadczenie wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ .
Czy wadium 1
Wadium 1. dla zadania nr 1 – 5.400,00 zł, słownie: pięć tysięcy czterysta złotych . 2. dla zadania nr 3 – 1.900,00 zł, słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych . 3. dla zadania nr 5 – 600,00 zł, słownie: sześćset złotych . 4. dla zadania nr 6 – 400,00 zł, słownie: czterysta złotych . Wykonawców obowiązują ustalenia dotyczące wadium, zawarte w SIWZ .
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy zgodnie z art. 144 PZP, oraz na warunkach określonych we wzorze umowy ( Załącznik nr 4 ).
IV 4 4 data 2020-05-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Meble hotelowe i materace łóżkowe. o pokoi.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis szczegółowy zakres, ilość, wyszczególnienie: określono w załączniku nr 3.1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zestaw wypoczynkowy.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis szczegółowy zakres, ilość, wyszczególnienie: określono w załączniku nr 3.2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Krzesła hotelowe i wyposażenie stołowki.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis szczegółowy zakres, ilość, wyszczególnienie: określono w załączniku nr 3.3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Wyposażenie do dyżurki pielegniarek.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis szczegółowy zakres, ilość, wyszczególnienie: określono w załączniku nr 3.4 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Meble turystyczne na tarasy i wyposażenie do poczekalni.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39142000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis szczegółowy zakres, ilość, wyszczególnienie: określono w załączniku nr 3.5 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Wyposażenie biura obsługi kuracjusza.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis szczegółowy zakres, ilość, wyszczególnienie: określono w załączniku nr 3.6 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria termin gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 80,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)