Przygotowanie i wdrożenie platformy Open University Press do zarządzania procesem wydawniczym i publikowania czasopism online oraz książek Wydawnictwa Naukowego UMK.

Data publikacji 2020-04-27
Data zakończenia 2020-05-06 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Miejscowość Toruń
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Usługi wdrażania oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534511-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722630006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i wdrożenie platformy Open University Press do zarządzania procesem wydawniczym i publikowania czasopism online oraz książek Wydawnictwa Naukowego UMK, zwanej dalej „oprogramowaniem”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 6 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bcede78a-f207-4c6d-94e0-b74c54fb2b1b
Biuletyn 534511-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Mikołaja Kopernika
Regon 13240000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Gagarina
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Toruń
Zamawiajacy kod pocztowy 87-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 566 114 010
Zamawiajacy fax 566 542 944
Zamawiajacy email bzp@umk.pl
Adres strony url https://www.umk.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt pn. ,,Universitas Copernicana Thoruniensis In Futuro II - modernizacja Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w ramach Zintegrowanego Programu Uczelni’’ (nr umowy POWR.03.05.00-00-Z306/18-00), współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.umk.pl/zamowienia/przetargi/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.umk.pl/zamowienia/przetargi/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty składane w formie pisemnej Adres: Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Uczelniane Centrum Informatyczne, Pl. Rapackiego 1, pok. nr 211, 87 - 100 Toruń
Nazwa nadana zamowieniu Przygotowanie i wdrożenie platformy Open University Press do zarządzania procesem wydawniczym i publikowania czasopism online oraz książek Wydawnictwa Naukowego UMK.
Numer referencyjny ZP-061.2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i wdrożenie platformy Open University Press do zarządzania procesem wydawniczym i publikowania czasopism online oraz książek Wydawnictwa Naukowego UMK, zwanej dalej „oprogramowaniem”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 6 do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72263000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 240
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że: a) wykonał, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie – co najmniej dwie platformy internetowe wykonane w oparciu o rozwiązania typu Open Journal System (OJS) lub Open Monograph Press (OMP) o wartości co najmniej 50 000,00 zł (słownie złotych: pięćdziesiąt tysięcy, 00/100) brutto każda; b) dysponuje lub będzie dysponował w trakcie realizacji zamówienia osobą, która brała udział w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, w co najmniej dwóch wdrożeniach platform internetowych wykonanych w oparciu o rozwiązania typu Open Journal System (OJS) lub Open Monograph Press (OMP). 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa powyżej zostaną spełnione, jeżeli: 1) w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 1 lit. a) - co najmniej jeden z wykonawców spełni warunek samodzielnie; 2) w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 1 lit. b) - jeden z wykonawców spełni warunek samodzielnie.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Do oferty: oświadczenia Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2. Na wezwanie Zamawiającego - w zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP; b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: 1) wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument lub dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawione odpowiednio nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (dla okoliczności określonych powyżej w pkt. 3 ppkt. 1) oraz nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dla okoliczności określonych powyżej w pkt. 3 ppkt. 2.).
Zakresie warunkow udzialu a) wykaz usług (wg wzoru na załączniku nr 4 do SIWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; b) wykaz osób – (wg wzoru na załączniku nr 5 do SIWZ) - skierowanych przez wykonawcę do realizacji przedmiotowego zamówienia, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-05-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin naprawy błędów ważnych
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Termin naprawy usterek
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin naprawy błędów krytycznych
Znaczenie 15,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)