Dostawa, montaż i konfiguracja multimedialnej pracowni matematycznej w Szkole Podstawowej nr 1 w Woli

Data publikacji 2020-04-27
Data zakończenia 2020-05-08 00:00:00
Instytucja Zespół Oświaty i Wychowania w Miedźnej z s. w Woli
Miejscowość Wola
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534477-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż i konfiguracja wyposażenia dla multimedialnej pracowni matematycznej w Szkole Podstawowej nr 1 im. Bronisława Malinowskiego w Woli (w tym n.in. 20 stanowisk terminalowych + jedno stanowiska dla nauczyciela, drukarkę 3D oraz monitor interaktywny). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) dostawę urządzeń do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Bronisława Malinowskiego w Woli wchodzącej w skład Zespołu Szkół w Woli, ul. Górnicza 47, 43-225 Wola, tel. 32/211-83-96;

Poprzez dostawę przedmiotu zamówienia rozumie się także dokonanie odbioru i podpisanie bezuster-kowego protokołu odbioru przez Zamawiającego.

b) montaż dostarczonych urządzeń w miejscu wskazanym przez Zamawiającego wraz z pierwszym uruchomieniem sprzętu i potwierdzeniem jego prawidłowego działania

c) konfiguracja dostarczonych urządzeń.

d) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentów stanowiących dowód należytego wyko-nania przedmiotu umowy tj. atesty, karty gwarancyjne, instrukcje eksploatacji i konserwacji, wszystkie w języku polskim.

e) serwis maszyn i urządzeń w okresie gwarancji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e42501f5-683a-4589-a60b-ec90a49cfeb2
Biuletyn 534477-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Oświaty i Wychowania w Miedźnej z s. w Woli
Regon 00119177500000
Zamawiajacy adres ulica Poprzeczna
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Wola
Zamawiajacy kod pocztowy 43-225
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 322 116 177
Zamawiajacy fax 322 116 354
Zamawiajacy email zoiw@miedzna.pl
Adres strony url www.zoiw.miedzna.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu "W świecie nauki" w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia https://zoiw.bip.gov.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://zoiw.bip.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie. Na adres: Zespół Oświaty i Wychowania w Miedźnej z s. w Woli, ul. Poprzeczna 1, 43-225 Wola
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa, montaż i konfiguracja multimedialnej pracowni matematycznej w Szkole Podstawowej nr 1 w Woli
Czy dialog techniczny 1
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 3.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż i konfiguracja wyposażenia dla multimedialnej pracowni matematycznej w Szkole Podstawowej nr 1 im. Bronisława Malinowskiego w Woli (w tym n.in. 20 stanowisk terminalowych + jedno stanowiska dla nauczyciela, drukarkę 3D oraz monitor interaktywny). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) dostawę urządzeń do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Bronisława Malinowskiego w Woli wchodzącej w skład Zespołu Szkół w Woli, ul. Górnicza 47, 43-225 Wola, tel. 32/211-83-96; Poprzez dostawę przedmiotu zamówienia rozumie się także dokonanie odbioru i podpisanie bezuster-kowego protokołu odbioru przez Zamawiającego. b) montaż dostarczonych urządzeń w miejscu wskazanym przez Zamawiającego wraz z pierwszym uruchomieniem sprzętu i potwierdzeniem jego prawidłowego działania c) konfiguracja dostarczonych urządzeń. d) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentów stanowiących dowód należytego wyko-nania przedmiotu umowy tj. atesty, karty gwarancyjne, instrukcje eksploatacji i konserwacji, wszystkie w języku polskim. e) serwis maszyn i urządzeń w okresie gwarancji.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie przepisów, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, do oferty musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawia-jącego w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić potwierdze-nie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu
Zakresie warunkow udzialu nie dotyczy
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Formularz ofertowy – załącznik nr 1 SIWZ. Załącznik do Formularza oferty: Specyfikacja techniczna, opisy techniczne i/lub funkcjonalne oferowanego sprzętu i urządzeń oraz elementów pozwalających na ocenę zgodności oferowanych elementów oraz ich parametrów z wymogami SIWZ (wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ)
Inne dokumenty niewymienione Pełnomocnictwo udzielone reprezentantowi wykonawców do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamó-wienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 ustawy Pzp w przypadku Wykonawców wspólnie ubiega-jących się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. Pełnomocnictwo bądź jego kopia, potwierdzona za zgodność z oryginałem notarialnie udzielone osobie uprawnionej do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 2 opis potrzeb 1. Dialog techniczny związany z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem była dostawa, montaż i konfiguracja multimedialnej pracowni matematycznej w Szkole Podstawowej nr 1 w Woli dla 20 stanowisk uczniowskich i 1 stanowiska dla nauczyciela. 2. Dialog techniczny ogłoszono w dniu 29.11.2019 r. 3. Celem dialogu technicznego były konsultacje z podmiotami profesjonalnie świadczącymi usługi/dostawy w zakresie przedmiotu zamówienia oraz pozyskanie wiedzy i informacji, które mogą być wykorzystywane przy przygotowaniu opisu przedmiotu zamówienia, jak również ewentualne wykorzystanie informacji pozyskanych od uczestników dialogu technicznego w procesie szacowania wartości zamówienia oraz określenia warunków umowy, z zachowaniem zasad uczciwej konkurencji w szczególności: a) rozpoznania najnowszych dostępnych na rynku technologii, które będą uwzględniały potrzeby szkoły, zastosowane już w szkole rozwiązania teleinformatyczne i multimedialne oraz będą uwzględniały zasadę efektywności ekonomicznej, b) zapewnienia celowego, racjonalnego i oszczędnego wydatkowania środków publicznych; c) opracowania jednoznacznego i wyczerpującego opisu przedmiotu zamówienia umożliwiającego zrealizowanie usługi z zachowaniem zasad uczciwej konkurencji; d) właściwego określenia warunków i zakresu realizacji umowy. 4. Zamawiający oczekiwał przedstawienia podczas dialogu technicznego następujących informacji: a) opisu pracowni terminalowej zawierający:  rodzaj i ilość urządzeń komputerowych wraz z opisem ich funkcjonalności, minimalnymi i niezbędnymi parametrami,  rodzaj niezbędnego oprogramowania wraz z opisem jego funkcjonalności i parametrami;  opis efektów zastosowanych rozwiązań proekologicznych; b) warunki dostawy, montażu i konfiguracji pracowni terminalowej; c) czas realizacji pełnej usługi (dostawa, montaż i konfiguracja) od dnia podpisania umowy; d) cenę netto pełnej usługi: dostawy, montażu i konfiguracji; e) podania przykładowych kryteriów pozacenowych najbardziej, zdaniem Podmiotu biorącego udział w dialogu technicznym, adekwatne do przedmiotu zamówienia wraz z uzasadnieniem.
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod Nagrody nie były przewidziane.
IV 3 2 DodatkoweInformacje Warunkiem udziału w dialogu technicznym było złożenie zgłoszenia do udziału w dialogu technicznym oraz oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunku określonego przez Zamawiającego. Dokumenty należało złożyć w terminie do 11 grudnia 2019 r. Warunkiem określonym przez Zamawiający było posiadanie doświadczenia w realizacji co najmniej jednej usługi w zakresie dostawy, montażu i konfiguracji pracowni terminalowych, które zostały zakończone przed terminem ogłoszenia dialogu technicznego. Do udziału w dialogu zgłosił się jeden podmiot: PRODATA sp. z o.o. ul. Dąbrowskiego 233, 60-406 Poznań, która spełniła warunki udziału oraz dokonała poprawnego zgłoszenia do udziału w dialogu. Zgłoszenie wpłynęło po terminie określonym na składnie zgłoszeń, czyli 17 grudnia 2019 r. Na podstawie § 6 ust. 2 Regulaminu przeprowadzania dialogu technicznego na dostawę, montaż i konfigurację multimedialnej pracowni matematycznej w Szkole Podstawowej nr 1 w Woli, Zamawiający zaprosił podmiot do udziału w dialogu. W dniu 19.12.2019 r. wystosowano do Podmiotu zaproszenie do udziału w dialogu technicznym określając cel i dialogu oraz wskazując, że Zamawiający będzie oczekiwał przedstawienia podczas spotkania następujących informacji: a) opisu pracowni terminalowej zawierający:  rodzaj i ilość urządzeń komputerowych wraz z opisem ich funkcjonalności, minimalnymi i niezbędnymi parametrami,  rodzaj niezbędnego oprogramowania wraz z opisem jego funkcjonalności i parametrami;  opis efektów zastosowanych rozwiązań proekologicznych; b) warunki dostawy, montażu i konfiguracji pracowni terminalowej; c) czas realizacji pełnej usługi (dostawa, montaż i konfiguracja) od dnia podpisania umowy; d) cenę netto pełnej usługi: dostawy, montażu i konfiguracji; e) podania przykładowych kryteriów poza cenowych najbardziej, zdaniem Podmiotu biorącego udział w dialogu technicznym, adekwatne do przedmiotu zamówienia wraz z uzasadnieniem. Dialog techniczny przeprowadzono w formie spotkania, które odbyło się w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Woli w dniu 03.01.2020 r. o godzinie 10:00. Ostateczna treść opisu przedmiotu zamówienia oraz istotnych postanowień umowy nie zostały ustalone w chwili zakończenia dialogu technicznego. Przeprowadzony dialog techniczny posłużył zebraniu informacji określonych w jego celach, wymienionych w punkcie II. „Przedmiot dialogu technicznego”, które zostaną wykorzystane do precyzyjnego i prawidłowego sporządzenia opisu przedmiotu zamówienia oraz istotnych postanowień umowy. Dostarczony przez Podmiot opis przedmiotu zamówienia zostanie poddany weryfikacji przez Zamawiającego celem wyeliminowania z opisu przedmiotu stwierdzeń i określeń mogący naruszać zasadę konkurencyjności, czyli np. zapisów mogących sugerować wskazanie konkretnego producenta Dialog pozwolił uzyskać Zamawiającemu informacje o oferowanych na rynku rozwiązaniach, właściwych dla przedmiotu zamówienia. Skonfrontowano potrzeby Zamawiającego z możliwościami ich realizacji przez funkcjonujące na rynku podmioty. Pozyskano informacje o szacunkowych kosztach przedmiotu zamówienia. Dialog techniczny zakończono w dniu 18.02.2020 r.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści wybra-nej oferty, w przypadku: a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; b) z przyczyn organizacyjnych ze strony Zamawiającego, w tym zmian w strukturze organizacyjnej; c) z przyczyn wynikających ze specyfiki działalności Zamawiającego d) zaistnienia siły wyższej e) zaprzestania produkcji sprzętu zaoferowanego przez Wykonawcę w ofercie na etapie realizacji Umowy – Zamawiający dopuszcza zmianę na sprzęt o parametrach technicznych i funkcjonalnych co najmniej takich, jak wskazane w ofercie bez zwiększenia ceny określonej w Umowie. W przypadku konieczności zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, na podstawie oko-liczności których wcześniej nie można było przewidzieć, wynagrodzenie Wykonawcy zostanie odpo-wiednio zmniejszone.
IV 4 4 data 2020-05-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria maksymalny termin przystąpienia do usunięcia wad w okresie gwarancji i rękojmi
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)