GuidZP400 |
e42501f5-683a-4589-a60b-ec90a49cfeb2
|
Biuletyn |
534477-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Oświaty i Wychowania w Miedźnej z s. w Woli
|
Regon |
00119177500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Poprzeczna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wola
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
43-225
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
322 116 177
|
Zamawiajacy fax |
322 116 354
|
Zamawiajacy email |
zoiw@miedzna.pl
|
Adres strony url |
www.zoiw.miedzna.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
"W świecie nauki" w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://zoiw.bip.gov.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://zoiw.bip.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie. Na adres: Zespół Oświaty i Wychowania w Miedźnej z s. w Woli, ul. Poprzeczna 1, 43-225 Wola
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa, montaż i konfiguracja multimedialnej pracowni matematycznej w Szkole Podstawowej nr 1 w Woli
|
Czy dialog techniczny |
1
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
3.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż i konfiguracja wyposażenia dla multimedialnej pracowni matematycznej w Szkole Podstawowej nr 1 im. Bronisława Malinowskiego w Woli (w tym n.in. 20 stanowisk terminalowych + jedno stanowiska dla nauczyciela, drukarkę 3D oraz monitor interaktywny). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) dostawę urządzeń do Szkoły Podstawowej nr 1 im. Bronisława Malinowskiego w Woli wchodzącej w skład Zespołu Szkół w Woli, ul. Górnicza 47, 43-225 Wola, tel. 32/211-83-96;
Poprzez dostawę przedmiotu zamówienia rozumie się także dokonanie odbioru i podpisanie bezuster-kowego protokołu odbioru przez Zamawiającego.
b) montaż dostarczonych urządzeń w miejscu wskazanym przez Zamawiającego wraz z pierwszym uruchomieniem sprzętu i potwierdzeniem jego prawidłowego działania
c) konfiguracja dostarczonych urządzeń.
d) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentów stanowiących dowód należytego wyko-nania przedmiotu umowy tj. atesty, karty gwarancyjne, instrukcje eksploatacji i konserwacji, wszystkie w języku polskim.
e) serwis maszyn i urządzeń w okresie gwarancji.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie przepisów, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, do oferty musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawia-jącego w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić potwierdze-nie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu
|
Zakresie warunkow udzialu |
nie dotyczy
|
Zakresie kryteriow selekcji |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Formularz ofertowy – załącznik nr 1 SIWZ.
Załącznik do Formularza oferty: Specyfikacja techniczna, opisy techniczne i/lub funkcjonalne oferowanego sprzętu i urządzeń oraz elementów pozwalających na ocenę zgodności oferowanych elementów oraz ich parametrów z wymogami SIWZ (wypełniony załącznik nr 4 do SIWZ)
|
Inne dokumenty niewymienione |
Pełnomocnictwo udzielone reprezentantowi wykonawców do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamó-wienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 ustawy Pzp w przypadku Wykonawców wspólnie ubiega-jących się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.
Pełnomocnictwo bądź jego kopia, potwierdzona za zgodność z oryginałem notarialnie udzielone osobie uprawnionej do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 3 2 opis potrzeb |
1. Dialog techniczny związany z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem była dostawa, montaż i konfiguracja multimedialnej pracowni matematycznej w Szkole Podstawowej nr 1 w Woli dla 20 stanowisk uczniowskich i 1 stanowiska dla nauczyciela.
2. Dialog techniczny ogłoszono w dniu 29.11.2019 r.
3. Celem dialogu technicznego były konsultacje z podmiotami profesjonalnie świadczącymi usługi/dostawy w zakresie przedmiotu zamówienia oraz pozyskanie wiedzy i informacji, które mogą być wykorzystywane przy przygotowaniu opisu przedmiotu zamówienia, jak również ewentualne wykorzystanie informacji pozyskanych od uczestników dialogu technicznego w procesie szacowania wartości zamówienia oraz określenia warunków umowy, z zachowaniem zasad uczciwej konkurencji w szczególności:
a) rozpoznania najnowszych dostępnych na rynku technologii, które będą uwzględniały potrzeby szkoły, zastosowane już w szkole rozwiązania teleinformatyczne i multimedialne oraz będą uwzględniały zasadę efektywności ekonomicznej,
b) zapewnienia celowego, racjonalnego i oszczędnego wydatkowania środków publicznych;
c) opracowania jednoznacznego i wyczerpującego opisu przedmiotu zamówienia umożliwiającego zrealizowanie usługi z zachowaniem zasad uczciwej konkurencji;
d) właściwego określenia warunków i zakresu realizacji umowy.
4. Zamawiający oczekiwał przedstawienia podczas dialogu technicznego następujących informacji:
a) opisu pracowni terminalowej zawierający:
rodzaj i ilość urządzeń komputerowych wraz z opisem ich funkcjonalności, minimalnymi i niezbędnymi parametrami,
rodzaj niezbędnego oprogramowania wraz z opisem jego funkcjonalności
i parametrami;
opis efektów zastosowanych rozwiązań proekologicznych;
b) warunki dostawy, montażu i konfiguracji pracowni terminalowej;
c) czas realizacji pełnej usługi (dostawa, montaż i konfiguracja) od dnia podpisania umowy;
d) cenę netto pełnej usługi: dostawy, montażu i konfiguracji;
e) podania przykładowych kryteriów pozacenowych najbardziej, zdaniem Podmiotu biorącego udział w dialogu technicznym, adekwatne do przedmiotu zamówienia wraz z uzasadnieniem.
|
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod |
Nagrody nie były przewidziane.
|
IV 3 2 DodatkoweInformacje |
Warunkiem udziału w dialogu technicznym było złożenie zgłoszenia do udziału w dialogu technicznym oraz oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunku określonego przez Zamawiającego. Dokumenty należało złożyć w terminie do 11 grudnia 2019 r.
Warunkiem określonym przez Zamawiający było posiadanie doświadczenia w realizacji co najmniej jednej usługi w zakresie dostawy, montażu i konfiguracji pracowni terminalowych, które zostały zakończone przed terminem ogłoszenia dialogu technicznego.
Do udziału w dialogu zgłosił się jeden podmiot: PRODATA sp. z o.o. ul. Dąbrowskiego 233, 60-406 Poznań, która spełniła warunki udziału oraz dokonała poprawnego zgłoszenia do udziału w dialogu. Zgłoszenie wpłynęło po terminie określonym na składnie zgłoszeń, czyli 17 grudnia 2019 r. Na podstawie § 6 ust. 2 Regulaminu przeprowadzania dialogu technicznego na dostawę, montaż i konfigurację multimedialnej pracowni matematycznej w Szkole Podstawowej nr 1 w Woli, Zamawiający zaprosił podmiot do udziału w dialogu.
W dniu 19.12.2019 r. wystosowano do Podmiotu zaproszenie do udziału w dialogu technicznym określając cel i dialogu oraz wskazując, że Zamawiający będzie oczekiwał przedstawienia podczas spotkania następujących informacji:
a) opisu pracowni terminalowej zawierający:
rodzaj i ilość urządzeń komputerowych wraz z opisem ich funkcjonalności, minimalnymi i niezbędnymi parametrami,
rodzaj niezbędnego oprogramowania wraz z opisem jego funkcjonalności
i parametrami;
opis efektów zastosowanych rozwiązań proekologicznych;
b) warunki dostawy, montażu i konfiguracji pracowni terminalowej;
c) czas realizacji pełnej usługi (dostawa, montaż i konfiguracja) od dnia podpisania umowy;
d) cenę netto pełnej usługi: dostawy, montażu i konfiguracji;
e) podania przykładowych kryteriów poza cenowych najbardziej, zdaniem Podmiotu biorącego udział w dialogu technicznym, adekwatne do przedmiotu zamówienia wraz z uzasadnieniem.
Dialog techniczny przeprowadzono w formie spotkania, które odbyło się w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Woli w dniu 03.01.2020 r. o godzinie 10:00.
Ostateczna treść opisu przedmiotu zamówienia oraz istotnych postanowień umowy nie zostały ustalone w chwili zakończenia dialogu technicznego. Przeprowadzony dialog techniczny posłużył zebraniu informacji określonych w jego celach, wymienionych w punkcie II. „Przedmiot dialogu technicznego”, które zostaną wykorzystane do precyzyjnego i prawidłowego sporządzenia opisu przedmiotu zamówienia oraz istotnych postanowień umowy. Dostarczony przez Podmiot opis przedmiotu zamówienia zostanie poddany weryfikacji przez Zamawiającego celem wyeliminowania z opisu przedmiotu stwierdzeń i określeń mogący naruszać zasadę konkurencyjności, czyli np. zapisów mogących sugerować wskazanie konkretnego producenta
Dialog pozwolił uzyskać Zamawiającemu informacje o oferowanych na rynku rozwiązaniach, właściwych dla przedmiotu zamówienia. Skonfrontowano potrzeby Zamawiającego z możliwościami ich realizacji przez funkcjonujące na rynku podmioty. Pozyskano informacje o szacunkowych kosztach przedmiotu zamówienia.
Dialog techniczny zakończono w dniu 18.02.2020 r.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści wybra-nej oferty, w przypadku:
a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
b) z przyczyn organizacyjnych ze strony Zamawiającego, w tym zmian w strukturze organizacyjnej;
c) z przyczyn wynikających ze specyfiki działalności Zamawiającego
d) zaistnienia siły wyższej
e) zaprzestania produkcji sprzętu zaoferowanego przez Wykonawcę w ofercie na etapie realizacji Umowy – Zamawiający dopuszcza zmianę na sprzęt o parametrach technicznych i funkcjonalnych co najmniej takich, jak wskazane w ofercie bez zwiększenia ceny określonej w Umowie.
W przypadku konieczności zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, na podstawie oko-liczności których wcześniej nie można było przewidzieć, wynagrodzenie Wykonawcy zostanie odpo-wiednio zmniejszone.
|
IV 4 4 data |
2020-05-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|