Dostawa i instalacja urządzeń medycznych i rehabilitacyjnych: 1) Urządzenie do masażu - łóżko wodne 2) Urządzenie do masażu wirowego kończyn dolnych 3) Urządzenie do gazowej kąpieli kwasowęglowej wraz z przeszkoleniem personelu.

Data publikacji 2020-04-27
Data zakończenia 2020-05-14 00:00:00
Instytucja 22 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ
Miejscowość Ciechocinek
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534598-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń medycznych i rehabilitacyjnych wraz z przeszkoleniem obsługujących je pracowników:
1) Część I - Urządzenie do masażu - łóżko wodne
2) Część II - Urządzenie do masażu wirowego kończyn dolnych (2szt)
3) Część III - Urządzenie do gazowej kąpieli kwasowęglowej

2. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Opisie Przedmiotu Zamówienia (formularz cenowo-techniczny - załączniki 2A, 2B, 2C) oraz Istotnych dla stron postanowieniach umowy- projekt umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c86556cb-9e42-469e-b3e0-541709870aaf
Biuletyn 534598-N-2020
Zamawiajacy nazwa 22 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SP ZOZ
Regon 91051403900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wojska Polskiego
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Ciechocinek
Zamawiajacy kod pocztowy 87-720
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 542 837 200,
Zamawiajacy fax 542 837 320
Zamawiajacy email k.pogodzinska@22wszur.pl,
Adres strony url www.22wszur.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.22wszur.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.22wszur.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie - za posrednictwem operatora pocztowego, osobiscie lub za posrednictwem poslańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 22 Wojskowy Szpital Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjny SPZOZ , ul. Wojska Polskiego 5, 87-720 Ciechocinek, budynek administracji- kancekaria szpitala (pokój nr 13)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i instalacja urządzeń medycznych i rehabilitacyjnych: 1) Urządzenie do masażu - łóżko wodne 2) Urządzenie do masażu wirowego kończyn dolnych 3) Urządzenie do gazowej kąpieli kwasowęglowej wraz z przeszkoleniem personelu.
Numer referencyjny 5/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń medycznych i rehabilitacyjnych wraz z przeszkoleniem obsługujących je pracowników: 1) Część I - Urządzenie do masażu - łóżko wodne 2) Część II - Urządzenie do masażu wirowego kończyn dolnych (2szt) 3) Część III - Urządzenie do gazowej kąpieli kwasowęglowej 2. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Opisie Przedmiotu Zamówienia (formularz cenowo-techniczny - załączniki 2A, 2B, 2C) oraz Istotnych dla stron postanowieniach umowy- projekt umowy.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-09-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający wymaga posiadania przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej. Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi polisę ubezpieczenia OC (bądź inny dokument) od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej) z rozszerzonym zakresem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez produkty dostarczone przez Wykonawcę na sumę ubezpieczenia minimum wartości złożonej oferty brutto.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 4 ) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej- pod warunkiem, że wykonawca nie złożył oświadczenia w terminie 3 dni od zamieszczenia informacji z sesji otwarcia ofert.
Zakresie warunkow udzialu dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi polisę ubezpieczenia OC (bądź inny dokument) od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) z rozszerzonym zakresem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ubezpieczonego za szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone przez produkty dostarczone przez Wykonawcę na sumę ubezpieczenia minimum wartości złożonej oferty brutto.
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć: 1) opisy lub fotografie, prospekty, rysunki techniczne oraz instrukcje obsługi. Do opisów lub fotografii produktów należy dołączyć oświadczenie wykonawcy poświadczające ich autentyczność. 2) certyfikaty CE, atesty lub deklaracje zgodności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony ustalają, że wynagrodzenie należne wykonawcy wynikające z zapisów § 5 projektu umowy podlega automatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotę wzrostu lub obniżenia podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego. W takim przypadku wysokość wynagrodzenia należnego wykonawcy ustalana jest każdorazowo z uwzględnieniem aktualnej stawki podatku VAT obowiązującej na dzień wystawienia faktury (powstania obowiązku podatkowego). 1. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza istotne zmiany treści umowy w przypadku: 1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron. 2) zaistnienia obiektywnych, niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy (siła wyższa) w terminie umownym. 3) zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) – w tym przypadku może ulec zmianie wynagrodzenie wykonawcy o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek ww. podatku obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w trakcie trwania umowy. 2. Zmiana umowy w każdym przypadku wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Wskazane w ust. 1 okoliczności nie stanowią bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania powyższych zmian w przypadku ich zaistnienia. Zamawiający dokonując oceny konieczności wprowadzenia zmian objętych ust. 1 będzie miał na uwadze obiektywnie zaistniałe w toku realizacji przedmiotowego zamówienia okoliczności, w szczególności wspólne wszystkim potencjalnym wykonawcom zamówienia, efektywność i terminowość wykonania zamówienia oraz zasady uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców, w szczególności biorących udział w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego.
IV 4 4 data 2020-05-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria czas reakcji serwisu
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)