1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż oraz uruchomienie nowego agregatu wody lodowej dla Zamawiającego. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do:
1.1. demontażu starego agregatu,
1.2. utylizacji starego agregatu,
1.3. pisemnego opracowania konstrukcji transportowej (montażowej) wraz z wyciągarką umożliwiającą bezkolizyjne posadowienie agregatu w klimatyzatorni znajdującej się w piwnicy budynku (dobór elementów konstrukcji należy powierzyć projektantowi z uprawnieniami konstrukcyjno-budowlanymi bez ograniczeń). Sporządzone opracowanie wymaga pisemnej akceptacji Zamawiającego,
1.4. ewentualnego dostosowania podłoża pod nowy agregat,
1.5. dostawy i posadowienia nowego agregatu,
1.6. dostawy dodatkowego zdalnego sterownika (służącego do kontroli stanu pracy urządzenia) oraz zamontowania i uruchomienia go w pomieszczeniu ochrony,
1.7. rozruchu agregatu,
1.8. wykonania prób szczelności oraz pomiarów elektrycznych,
1.9. dokonania stosownych wpisów do systemu CRO, jeśli będą one wymagane,
1.10. opracowania instrukcji obsługi oraz dokumentów odbiorowych, przeprowadzenie szkolenia z podstaw obsługi dla wyznaczonego pracownika Zamawiającego,
1.11. Wykonywanie wymaganych przeglądów gwarancyjnych wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ zawierającym:
2.1. Opracowanie pt. „Wymiana agregatu wody lodowej instalacji klimatyzacji komfortu”,
2.2. Przedmiary robót – kosztorys nakładczy
3. Wykonawca musi zaoferować agregat zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym na potwierdzenie tego Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić dokumenty takie jak np.: certyfikaty, atesty, świadectwa, karty wyrobu, opis techniczny lub funkcjonalny, katalog lub karty katalogowe producenta potwierdzające spełnianie wymaganych parametrów (wskazujące w szczególności na oferowany typ, rodzaj, model, producenta, numer katalogowy, charakterystykę produktu lub inne istotne), pozwalające na identyfikację i ocenę zgodności oferowanego produktu oraz jego parametrów z wymaganiami SIWZ.
4. Oferowany przez Wykonawcę agregat wody lodowej musi być fabrycznie nowy (Zamawiający nie dopuszcza wersji „demo” urządzenia), spełniać wymagania prawne dotyczące dopuszczenia do obrotu na rynku unijnym oraz posiadać wszelkie niezbędne atesty i świadectwa rejestracji.
5. Zamawiający umożliwi Wykonawcy przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej pomieszczeń,
w których będzie wykonywany przedmiot zamówienia w celu wykonania pomiarów oraz uzyskania, na swoją odpowiedzialność i na swoje ryzyko, wszelkich istotnych informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej kalkulacji ceny ofertowej, a następnie do wykonania zamówienia. Wizję można przeprowadzić w poniedziałki i czwartki do piątku w godz. 800 - 1200. W związku z sytuacją epidemiczną Wykonawca musi zgłosić chęć przeprowadzenia wizji, kontaktując się z Zamawiającym telefonicznie lub e-mailem w celu ustalenia terminu.
6. Za wykonanie przedmiotu umowy Zamawiający przewidział wynagrodzenie ryczałtowe.
W związku z powyższym przedmiar robót stanowi jedynie dokument pomocniczy, ułatwiający Wykonawcy przygotowanie oferty.
7. Przed rozpoczęciem prac Wykonawca przedstawi do zatwierdzenia Zamawiającemu w terminie
5 dni od daty podpisania umowy harmonogram realizacji prac, który określi poszczególne etapy wykonania zamówienia.
8. Wykonawca kalkulując cenę oferty musi uwzględnić koszty opracowania konstrukcji dla montażu nowego agregatu oraz zabezpieczenia miejsc postojowych w garażu, w którym prowadzone będą prace demontażowe i montażowe, a także koszty przeglądów w okresie gwarancji wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych (np. filtry).
9. Prowadzone w budynku prace muszą odbywać się z należytą starannością, tak by nie dopuścić do jakichkolwiek uszkodzeń lub zniszczeń np. ścian, posadzek, istniejących czynnych instalacji itp. Wszelkie uszkodzenia w budynku powstałe wskutek wykonywania przedmiotu umowy zostaną usunięte przez Wykonawcę na jego koszt.
10. Biorąc pod uwagę fakt, iż prace prowadzone będą w czynnym obiekcie, Wykonawca musi liczyć się z pewnymi utrudnieniami w prowadzeniu prac i powinien uwzględnić możliwość pracy przemiennej z pracą Sądu oraz w dni wolne od pracy (głównie dotyczy to prac uciążliwych dla funkcjonowania Sądu tj. hałas, zapylenie, wibracje),
11. Wykonawca każdorazowo po zakończeniu dnia pracy ma obowiązek sprzątnięcia miejsca jej wykonywania, usunięcia na własny koszt zbędnych materiałów, odpadów i śmieci (zgodnie
z obowiązującymi przepisami o gospodarce odpadami) oraz przekazania w czystości pomieszczeń po ostatecznym odbiorze prac.
12. Teren prowadzenia prac musi zostać zabezpieczony pod względem ppoż. i bhp, a Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia.
13. W przypadku wystąpienia w dokumentacji projektowej opisu przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub oznaczenia pochodzenia, Zamawiający dopuszcza składanie ofert z zastosowaniem „równoważnych” materiałów, urządzeń i elementów, innych niż podane w dokumentacji pod warunkiem, że zaproponowane materiały, urządzenia
i elementy będą posiadały parametry techniczne i jakościowe (technologiczne) nie gorsze niż te, które przedstawiono w dokumentacji projektowej.
14. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
15. Gwarancja i rękojmia za wady:
15.1. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi za wady na cały przedmiot zamówienia przy założeniu, że minimalny okres gwarancji i rękojmi nie może być krótszy niż 24 miesiące, a maksymalny okres gwarancji i rękojmi nie może przekroczyć 48 miesięcy. Okres gwarancji i rękojmi za wady będzie podlegał ocenie Zamawiającego i liczony będzie od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, potwierdzonego protokołem odbioru końcowego bez zastrzeżeń.
15.2. Wykonawca udziela gwarancji i rękojmi za wady jako zobowiązanie Wykonawcy do
usunięcia wad, które ujawniły się w przedmiocie umowy w ciągu terminu określonego
w gwarancji. Gwarancja odnosi się do wad powstałych z przyczyny tkwiącej
w przedmiocie umowy, którego gwarancja dotyczy. Gwarancja nie wygasa wskutek spełnienia świadczenia gwarancyjnego i trwa aż do celu osiągnięcia gwarancji.
15.3. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia w okresie gwarancji będzie wykonywał nieodpłatnie wymagane przeglądy wraz z dostawą i wymianą na swój koszt materiałów eksploatacyjnych (np. filtry), na zasadach określonych w DTR urządzenia (nie rzadziej jednak niż raz na 6 miesięcy). Wykonawca, sporządzi protokół z przeglądu, a jeśli będzie to wymagane, dokona wpisu każdego przeglądu do systemu CRO.
|
GuidZP400 |
7c2140ca-207f-4ab0-9354-9926923a2919
|
Biuletyn |
534662-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Łodzi
|
Regon |
47320748200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Piotrkowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
135
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90-434
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
042 6350033; 6350000,
|
Zamawiajacy fax |
042 6350034; 6350002
|
Zamawiajacy email |
oddzialadministracyjny@lodz.wsa.gov.pl, paziak@lodz.wsa.gov.pl
|
Adres strony url |
www.lodz.wsa.gov.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.lodz.wsa.gov.pl
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Łodzi
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.lodz.wsa.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.lodz.wsa.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w postaci papierowej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Biuro Podawcze Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi, 90-434 Łódź ul. Piotrkowska 135
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa, montaż oraz uruchomienie nowego agregatu wody lodowej dla Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi
|
Numer referencyjny |
Adm.VI.21.2.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż oraz uruchomienie nowego agregatu wody lodowej dla Zamawiającego. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie w szczególności do:
1.1. demontażu starego agregatu,
1.2. utylizacji starego agregatu,
1.3. pisemnego opracowania konstrukcji transportowej (montażowej) wraz z wyciągarką umożliwiającą bezkolizyjne posadowienie agregatu w klimatyzatorni znajdującej się w piwnicy budynku (dobór elementów konstrukcji należy powierzyć projektantowi z uprawnieniami konstrukcyjno-budowlanymi bez ograniczeń). Sporządzone opracowanie wymaga pisemnej akceptacji Zamawiającego,
1.4. ewentualnego dostosowania podłoża pod nowy agregat,
1.5. dostawy i posadowienia nowego agregatu,
1.6. dostawy dodatkowego zdalnego sterownika (służącego do kontroli stanu pracy urządzenia) oraz zamontowania i uruchomienia go w pomieszczeniu ochrony,
1.7. rozruchu agregatu,
1.8. wykonania prób szczelności oraz pomiarów elektrycznych,
1.9. dokonania stosownych wpisów do systemu CRO, jeśli będą one wymagane,
1.10. opracowania instrukcji obsługi oraz dokumentów odbiorowych, przeprowadzenie szkolenia z podstaw obsługi dla wyznaczonego pracownika Zamawiającego,
1.11. Wykonywanie wymaganych przeglądów gwarancyjnych wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ zawierającym:
2.1. Opracowanie pt. „Wymiana agregatu wody lodowej instalacji klimatyzacji komfortu”,
2.2. Przedmiary robót – kosztorys nakładczy
3. Wykonawca musi zaoferować agregat zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ, przy czym na potwierdzenie tego Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić dokumenty takie jak np.: certyfikaty, atesty, świadectwa, karty wyrobu, opis techniczny lub funkcjonalny, katalog lub karty katalogowe producenta potwierdzające spełnianie wymaganych parametrów (wskazujące w szczególności na oferowany typ, rodzaj, model, producenta, numer katalogowy, charakterystykę produktu lub inne istotne), pozwalające na identyfikację i ocenę zgodności oferowanego produktu oraz jego parametrów z wymaganiami SIWZ.
4. Oferowany przez Wykonawcę agregat wody lodowej musi być fabrycznie nowy (Zamawiający nie dopuszcza wersji „demo” urządzenia), spełniać wymagania prawne dotyczące dopuszczenia do obrotu na rynku unijnym oraz posiadać wszelkie niezbędne atesty i świadectwa rejestracji.
5. Zamawiający umożliwi Wykonawcy przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej pomieszczeń,
w których będzie wykonywany przedmiot zamówienia w celu wykonania pomiarów oraz uzyskania, na swoją odpowiedzialność i na swoje ryzyko, wszelkich istotnych informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej kalkulacji ceny ofertowej, a następnie do wykonania zamówienia. Wizję można przeprowadzić w poniedziałki i czwartki do piątku w godz. 800 - 1200. W związku z sytuacją epidemiczną Wykonawca musi zgłosić chęć przeprowadzenia wizji, kontaktując się z Zamawiającym telefonicznie lub e-mailem w celu ustalenia terminu.
6. Za wykonanie przedmiotu umowy Zamawiający przewidział wynagrodzenie ryczałtowe.
W związku z powyższym przedmiar robót stanowi jedynie dokument pomocniczy, ułatwiający Wykonawcy przygotowanie oferty.
7. Przed rozpoczęciem prac Wykonawca przedstawi do zatwierdzenia Zamawiającemu w terminie
5 dni od daty podpisania umowy harmonogram realizacji prac, który określi poszczególne etapy wykonania zamówienia.
8. Wykonawca kalkulując cenę oferty musi uwzględnić koszty opracowania konstrukcji dla montażu nowego agregatu oraz zabezpieczenia miejsc postojowych w garażu, w którym prowadzone będą prace demontażowe i montażowe, a także koszty przeglądów w okresie gwarancji wraz z wymianą materiałów eksploatacyjnych (np. filtry).
9. Prowadzone w budynku prace muszą odbywać się z należytą starannością, tak by nie dopuścić do jakichkolwiek uszkodzeń lub zniszczeń np. ścian, posadzek, istniejących czynnych instalacji itp. Wszelkie uszkodzenia w budynku powstałe wskutek wykonywania przedmiotu umowy zostaną usunięte przez Wykonawcę na jego koszt.
10. Biorąc pod uwagę fakt, iż prace prowadzone będą w czynnym obiekcie, Wykonawca musi liczyć się z pewnymi utrudnieniami w prowadzeniu prac i powinien uwzględnić możliwość pracy przemiennej z pracą Sądu oraz w dni wolne od pracy (głównie dotyczy to prac uciążliwych dla funkcjonowania Sądu tj. hałas, zapylenie, wibracje),
11. Wykonawca każdorazowo po zakończeniu dnia pracy ma obowiązek sprzątnięcia miejsca jej wykonywania, usunięcia na własny koszt zbędnych materiałów, odpadów i śmieci (zgodnie
z obowiązującymi przepisami o gospodarce odpadami) oraz przekazania w czystości pomieszczeń po ostatecznym odbiorze prac.
12. Teren prowadzenia prac musi zostać zabezpieczony pod względem ppoż. i bhp, a Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia.
13. W przypadku wystąpienia w dokumentacji projektowej opisu przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub oznaczenia pochodzenia, Zamawiający dopuszcza składanie ofert z zastosowaniem „równoważnych” materiałów, urządzeń i elementów, innych niż podane w dokumentacji pod warunkiem, że zaproponowane materiały, urządzenia
i elementy będą posiadały parametry techniczne i jakościowe (technologiczne) nie gorsze niż te, które przedstawiono w dokumentacji projektowej.
14. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
15. Gwarancja i rękojmia za wady:
15.1. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi za wady na cały przedmiot zamówienia przy założeniu, że minimalny okres gwarancji i rękojmi nie może być krótszy niż 24 miesiące, a maksymalny okres gwarancji i rękojmi nie może przekroczyć 48 miesięcy. Okres gwarancji i rękojmi za wady będzie podlegał ocenie Zamawiającego i liczony będzie od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia, potwierdzonego protokołem odbioru końcowego bez zastrzeżeń.
15.2. Wykonawca udziela gwarancji i rękojmi za wady jako zobowiązanie Wykonawcy do
usunięcia wad, które ujawniły się w przedmiocie umowy w ciągu terminu określonego
w gwarancji. Gwarancja odnosi się do wad powstałych z przyczyny tkwiącej
w przedmiocie umowy, którego gwarancja dotyczy. Gwarancja nie wygasa wskutek spełnienia świadczenia gwarancyjnego i trwa aż do celu osiągnięcia gwarancji.
15.3. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia w okresie gwarancji będzie wykonywał nieodpłatnie wymagane przeglądy wraz z dostawą i wymianą na swój koszt materiałów eksploatacyjnych (np. filtry), na zasadach określonych w DTR urządzenia (nie rzadziej jednak niż raz na 6 miesięcy). Wykonawca, sporządzi protokół z przeglądu, a jeśli będzie to wymagane, dokona wpisu każdego przeglądu do systemu CRO.
|
Cpv glowny przedmiot |
39717200-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
112
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200.000,00 zł.
Brak dokumentu ocenione zostanie jako niespełnianie warunku, co skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca:
1. przedstawi wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane.
Wykaz wykonanych dostaw stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ musi zawierać co najmniej 1 dostawę wraz z montażem i uruchomieniem agregatu wody lodowej o wydajności chłodniczej co najmniej 100 kW i wartości zamówienia nie mniejszej niż 150.000,00 zł
Do wykazu Wykonawca musi załączyć dowody potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie.
Dowodami, o których mowa powyżej są:
a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane,
b) jeżeli Wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji z powodu wystąpienia uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wtedy przestawia oświadczenie własne.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli przynajmniej jeden
z konsorcjantów przedstawi w wymaganym wykazie co najmniej jedną dostawę. Zamawiający nie dopuszcza sumowania doświadczenia poszczególnych wykonawców będących członkami konsorcjum.
Brak wykazu lub dowodów potwierdzających należyte wykonanie dostaw ocenione zostanie jako niespełnianie warunku, co skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
2. będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia F-GAZOWE w zakresie naprawy i obsługi technicznej urządzeń i instalacji chłodniczych oraz certyfikaty zgodne z ustawą z dnia 15.05.2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz.U.2019.2158 t.j.),
3. będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacji przyznane przez komisje kwalifikacyjne w trybie ustawy z 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U.2019.755 t.j.) uprawniające do eksploatacji i dozoru urządzeń elektroenergetycznych grupa 1 oraz grupa 2.
Na potwierdzenie spełniania warunku Wykonawca przedstawi wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.
Brak wykazu oceniony zostanie jako niespełnianie warunku, co skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,
o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W stosownej sytuacji Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Niniejsze oświadczenie Wykonawca składa w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Oświadczenie stanowi załącznik nr 3c do SIWZ.
W przypadku gdy w prowadzonym postępowaniu ofertę złoży jeden Wykonawca, Wykonawca ten jest zwolniony z obowiązku składania ww. oświadczenia
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej
w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.
2. Wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
3. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz
z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania przedmiotowego zamówienia oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Dokument potwierdzający zgodność oferowanego agregatu oraz jego parametrów z wymaganiami SIWZ. Dokumentami mogą być w szczególności: certyfikaty, atesty, świadectwa, karty wyrobu, opis techniczny lub funkcjonalny, katalog lub karty katalogowe producenta potwierdzające spełnianie wymaganych parametrów (wskazujące
w szczególności na oferowany typ, rodzaj, model, producenta, numer katalogowy, charakterystykę produktu lub inne istotne), potwierdzające spełnianie wymaganych parametrów.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy możliwa jest w następujących przypadkach i na poniższych warunkach:
1.1. w przypadku możliwości wcześniejszego wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę, strony przewidują skrócenie terminu realizacji,
1.2. w przypadku wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej, w wyniku których konieczne będzie wydłużenie realizacji przedmiotu umowy. Strony przewidują wydłużenie terminu realizacji przedmiotu umowy, o okres potrzebny do zrealizowania w/w zmian,
1.3. Wykonawca ma prawo żądania przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy, jeżeli niedotrzymanie pierwotnego terminu umownego stanowi konsekwencję działania siły wyższej (przypadki lub zdarzenia zewnętrzne, które są poza kontrolą i niezawinione przez żadną ze stron, których nie można przewidzieć, ani uniknąć,
a które zaistnieją po wejściu umowy w życie i staną się przeszkodą w realizacji zobowiązań umownych)
1.4. w przypadku zwłoki Zamawiającego w wykonaniu jego obowiązków wynikających z przepisów prawa i postanowień umowy, skutkującej niemożnością wykonywania przez Wykonawcę prac, Wykonawca jest uprawniony do żądania przedłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy, o okres pozostawania w zwłoce przez Zamawiającego,
1.5. w przypadkach:
1.5.1. przerwy w dostawie energii powstałej z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, trwającej nieprzerwanie dłużej niż 3 dni, potwierdzonej pisemnie w momencie zaistnienia
i zakończenia, opóźnienie w terminie realizacji przedmiotu umowy nie może być dłuższe niż czas trwania przerwy,
1.5.2. zmiany przez Zamawiającego zakresu prac w stosunku do uzgodnionego umową, o ile spowoduje konieczność zawieszenia wykonywania prac lub opóźnienia w przystąpieniu do ich realizacji do czasu opracowania i zatwierdzenia dokumentacji zamiennej lub zrealizowania zamówienia na dostawę materiałów zamiennych wprowadzonych przez Zamawiającego lub cykl wykonywania robót zamiennych wynikający z technologii zmiany organizacji robót, o ile strony w formie pisemnej pod rygorem nieważności, uzgodnią przedłużenie terminu realizacji przedmiotu umowy w związku z taką zmianą,
1.5.3. okoliczności związanych z wystąpieniem Covid-19, o których mowa w art. 15r ust. 1 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U.2020.374), o ile miały one wpływ na termin wykonania umowy.
strony przewidują przedłużenie terminu realizacji przedmiotu umowy o czas niezbędny do ukończenia prac.
2. Zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, o których mowa w ust. 1 nie będą skutkowały zmianą wynagrodzenia Wykonawcy wynikającego z umowy z tytułu przedłużenia lub skrócenia tego terminu.
3. Zmiana wartości umowy możliwa jest w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących przedmiotu zamówienia, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę obowiązku, po wykonaniu którego Wykonawca upoważniony jest do uzyskania wynagrodzenia. Wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatku VAT ulega zmianie kwota należnego podatku oraz wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające podatek VAT. Zmiana wartości umowy w zakresie dotyczącym wynagrodzenia Wykonawcy będzie dokonana w ten sposób, że należne Wykonawcy wynagrodzenie za wykonanie umowy będzie obliczone z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury,
4. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2020-05-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|