GuidZP400 |
86f8db89-ae38-486b-8898-147bf3ec83a5
|
Biuletyn |
534694-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Akademia Muzyczna im. Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy
|
Regon |
00084239000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Słowackiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bydgoszcz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
85-008
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
52 321 23 50,
|
Zamawiajacy fax |
52 321 23 50
|
Zamawiajacy email |
kanclerz@amuz.bydgoszcz.pl, zam.pub@amuz.bydgoszcz.pl
|
Adres strony url |
https://wwwamuz.bydgoszcz.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.amuz.bydgoszcz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.amuz.bydgoszcz.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.amuz.bydgoszcz.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w wersji papierowej pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Akademia Muzyczna imienia Feliksa Nowowiejskiego w Bydgoszczy 85-008 Bydgoszcz ul. Słowackiego 7
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Opracowanie i wdrożenie systemu klasy Learning Management System („LMS”) dla realizacji zadań w ramach projektu.pn. Sztuka doskonałości-rozwój potencjału artystycznego i badawczego Akademii Muzycznej w Bydgoszczy” w ramach programu pod nazwą „Regionalna Inicjatywa Doskonałości” ustanowionego Komunikatem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 19 stycznia 2018r. (M.P.poz.120)”.
|
Numer referencyjny |
ZP-PN-3/RID/2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Oferty lub wnioski |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
„Opracowanie i wdrożenie systemu klasy Learning Management System („LMS”) dla realizacji zadań w ramach projektu.pn. Sztuka doskonałości-rozwój potencjału artystycznego i badawczego Akademii Muzycznej w Bydgoszczy” w ramach programu pod nazwą „Regionalna Inicjatywa Doskonałości” ustanowionego Komunikatem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia
19 stycznia 2018r. (M.P.poz.120)”.
|
Cpv glowny przedmiot |
72210000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2020-12-10T00:00:00+01:00
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
7.1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12-23, ustawy Pzp, oraz ust. 5 pkt. 1 z zastrzeżeniem art. 24 ust. 7-10 ustawy.
7.2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy Pzp dotyczące sytuacji ekonomiczno-finansowej, zdolności technicznej lub zawodowej, doświadczenia
w realizacji usług równoważnych z przedmiotem zamówienia.
7.2.1. Sytuacja ekonomiczno-finansowa – opis warunku
a) Wykonawca oświadcza, że nie znajduje się w trudnej sytuacji finansowo-ekonomicznej, która mogłaby wpłynąć niekorzystnie na realizację zamówienia.
b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub korzystania z zasobów podmiotów trzecich na podstawie art. 22a ustawy Pzp minimum jeden Wykonawca albo wszyscy Ci wykonawcy wspólnie powinni spełniać warunek. Konieczność ich spełniania odnosi się do konsorcjum jako całości, nie do jego poszczególnych członków.
c) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. W związku z powyższym integralną częścią oferty jest zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, które to zobowiązanie będzie także załącznikiem do zawartej z wykonawcą umowy.
d) Na potwierdzenie spełniania tego warunku Wykonawca składa oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do przedmiotowej dokumentacji oraz załącza ksero polisy OC na sumę ubezpieczenia min. 120 000,00 zł w zakresie działalności Wykonawcy .
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
7.2.2. Doświadczenie usługowe Wykonawcy – opis warunku
a) Wykonawca musi przedstawić, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał:
1. Co najmniej jedną usługę tożsamą z przedmiotem zamówienia dla publicznej uczelni wyższej lub instytucji edukacyjnej lub jednostki o praktycznym profilu kształcenia .
2. Posiada minimum 3-letnie doświadczenie w tworzeniu i administracji kursów
e-learningowych dla kształcenia na poziomie szkolnictwa wyższego.
b) Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawca wypełni załącznik nr 5 oraz dołączy referencje bądź inne dokumenty pozwalające Zamawiającemu zweryfikować prawdziwość przedstawionych danych.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony przewidują następujące możliwości zmiany Umowy:
1) zmiana danych podmiotowych Wykonawcy i Zamawiającego (np. w wyniku przekształcenia, przejęcia itp.);
2) zmiana wysokości Wynagrodzenia lub innych istotnych postanowień umowy – gdy ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa opublikowaną w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, Dzienniku Ustaw, Monitorze Polskim lub Dzienniku Urzędowym odpowiedniego ministra;
3) zmiany harmonogramu stworzonego przez Wykonawcą na etapie analizy przedwdrożeniowej, w uzasadnionych przypadkach za zgodą Stron, z zastrzeżeniem braku możliwości zmiany terminu, o którym mowa w § 4 ust. 1;
4) zmiany terminu wykonania Umowy – gdy z powodu działania siły wyższej nie jest możliwe wykonanie Przedmiotu Umowy w umówionym terminie, bądź gdy niewykonanie Umowy w terminie wyniknie z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności w przypadku wystąpienia przyczyn związanych z równolegle prowadzonymi przez Zamawiającego projektami mającymi wpływ na realizację Umowy albo w związku z podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu prowadzenia prac w ramach Umowy, która będzie miała wpływ na terminowość realizacji Umowy.
2. Zmiana postanowień Umowy wymaga formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
3. Zmiany mogą być dokonane na pisemny uzasadniony wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego.
4. Niezwłocznie w odpowiedzi na wniosek o dokonanie zmiany Umowy składany przez Zamawiającego lub wraz z wnioskiem o dokonanie takiej zmiany składanym przez Wykonawcę, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu informację na temat ewentualnej konieczności lub celowości wstrzymania określonych prac objętych Umową, na czas dalszych prac nad proponowaną zmianą oraz na temat ewentualnego wpływy proponowanej zmiany na zakres prac objętych Umową i zakresu funkcjonalnego Platformy. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac zgodnie z Umową,
w tym w szczególności zgodnie z harmonogramem prac opracowanym przez Wykonawcę, o ile Zamawiający nie poinformuje Wykonawcy o podjętej decyzji o wstrzymaniu prac.
|
IV 4 4 data |
2020-05-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:50
|
IV 4 5 okres |
30
|