GuidZP400 |
89c7af98-0a2a-412b-9513-ccf0549a52a5
|
Biuletyn |
534602-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie
|
Regon |
30872600000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Komisji Edukacji Narodowej
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wyszków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
07-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
29 743 76 11,
|
Zamawiajacy fax |
297 437 605
|
Zamawiajacy email |
kancelaria@szpitalwyszkow.pl,
|
Adres strony url |
www.szpitalwyszkow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wyszkowie
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalwyszkow.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalwyszkow.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
ePUAP: /SPZZOZ_Wyszkow/skrytka
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa nici oraz materiałów szewnych do SPZZOZ w Wyszkowie
|
Numer referencyjny |
DEZ/Z/341/ZP- 12/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nici i materiałów szewnych do SPZZOZ w Wyszkowie według asortymentu wyszczególnionego w pakietach nr 1 do 13 wraz z wymaganiami dla tych pakietów zawartymi w i nad tabelami, które stanowią szczegółową ofertę cenową- załącznik od nr 2/1 do nr 2/13. Szacunkowe ilości poszczególnych towarów podane w niniejszym załączniku służą tylko do wyliczenia wartości oferowanej dla porównania ofert i nie mogą być podstawą do jakichkolwiek roszczeń wybranego Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego.
2. Oferowane materiały muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w służbie zdrowia zgodnie
z obowiązującymi przepisami i ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (tj. Dz. U z 2019 r. poz. 175).
3. Dostarczane wyroby medyczne muszą odpowiadać warunkom jakościowym zgodnie z obowiązującymi atestami i normami.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania pełnej ilości towarów wymienionych
w załączniku nr 2, przy czym Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia wobec Zamawiającego.
5. Warunki dostawy i płatności.
a) dostawa następować będzie w asortymentach i ilościach określanych każdorazowo przez Zamawiającego
na koszt i ryzyko Wykonawcy;
b) zamówienie od Zamawiającego wychodzić będzie w dniu roboczym w godzinach pracy Wykonawcy. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia zgodnie z deklaracją Wykonawcy z druku Formularza oferty- załącznik nr 1, odnoszącą się do godzin dostawy towaru jako kryterium wyboru ofert. Zamawiający zaznacza, iż godziny dostawy towaru odnoszą się do dni roboczych.
c) miejsce dostawy: Apteka Szpitala SPZZOZ w Wyszkowie, 07-200 Wyszków, ul. Komisji Edukacji Narodowej nr 1;
d) Wykonawca na własny koszt, ryzyko i we własnym zakresie zapewnia transport i rozładunek;
e) termin płatności faktury to 60 (sześćdziesiąt) dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuje się, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest SPZZOZ w Wyszkowie, ul. KEN nr 1, 07-200 Wyszków, www.szpitalwyszkow.pl; telefon: 29/743-76-11.
inspektorem ochrony danych osobowych w SPZZOZ w Wyszkowie jest Pani/Pani Anna Błażejczak- Jarosińska, kontakt: adres e-mail: anna.blazejczak.jarosinska@gmail.com, telefon 505-221-882;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiocie: Dostawa nici i materiałów szewnych do SPZZOZ w Wyszkowie (nr postępowania DEZ/Z/341/ZP- 12/2020) prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących
jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku udziału w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia szczegółowego warunku udziału w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca wykaże, że dla produktów zakwalifikowanych jako wyroby medyczne posiada dokumenty wymagane ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (tj. Dz. U z 2019 r., poz. 175 ze zm.)- dowodem będzie załączenie ich do oferty.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
dokumenty wymagane z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (tj. Dz. U z 2019 r., poz. 175 ze zm.) dla produktów zakwalifikowanych jako wyroby medyczne.
w języku polskim instrukcje obsługi, katalogi, broszury lub ulotki producentów opisujące szczegółowo oferowany przedmiot zamówienia.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Kompletna Oferta musi zawierać:
a) formularz oferty (załącznik nr 1) – zawierający pełną nazwę Wykonawcy, adres siedziby Wykonawcy wraz z danymi teleadresowymi, cenę, w ramach której wykonawca składa ofertę zawierającą wszelkie koszty, wyliczone zgodnie z postanowieniami ROZDZIAŁU XIII podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
b) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wypełnioną tabelą dla danej części (załącznik nr 2) podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
c) oświadczenia Wykonawcy wg załącznika nr 3 i 4 do SIWZ podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
d) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, w tym podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty
nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone
w oryginale albo w kopii poświadczonej notarialnie,
e) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Pełnomocnictwo musi być załączone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie,
f) wyjaśnienia uzasadniające zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy).
Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r.
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 419), które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP).
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony przewidują możliwość dokonywania zmian w umowie w formie pisemnej pod rygorem nieważności
w następujących przypadkach:
a) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej,
b) zmiany danych teleadresowych określonych w umowie,
c) zmiany rachunku bankowego Wykonawcy,
d) zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, ataki terrorystyczne) mającej wpływ na realizację umowy,
e) wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, których nie można
było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, które mają wpływ na terminy realizacji zamówienia,
f) w przypadkach wskazanych w § 3 ust. 2 i 5 niniejszej umowy,
g) sposobu konfekcjonowania,
h) liczby opakowań,
i) oraz w pozostałych przypadkach określonych w ustawie Pzp.
2. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą
być niekorzystne dla Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2020-05-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Poz. 1-14 Szew pleciony, syntetyczny, niebarwiony, wchłanialny, z poliglaktyny, powleczony poliglaktyną i stearynianem wapnia lub szew o takich samych parametrach podtrzymywania z powleczeniem anybakteryjnym - triclosan.
czas podtrzymywania - około 50% po 5 dniach
czas podtrzymywania – 10-14 dni
czas wchłaniania - ok. 42 dni
Poz. 15-43 Plecionka wchłanialna, powlekana 50% kopolimer glikolidu i l-laktydu Poli (glikolid i l-laktyd 35/65) 50% stearynian wapnia. Średnia wytrzymałość węzła na rozciąganie w okresie początkowym 140%. Okres podtrzymywania 0% po 35 dniach, wchłanianie całkowite 56-70 dni.
z igłą o zwiększonej stabilności w imadle lub bez igły
|
Zalacznik krotki opis |
asortyment wyszczególniony w załączniku nr 2.1 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Plecionka syntetyczna niewchłanialna polyestrowa, przędza jest oplatana i powlekana silikonem lub każde włókno osobno powlekane silikonem w poz. 1-13 (z wył. poz. 14 bez powleczenia).
|
Zalacznik krotki opis |
asortyment wyszczególniony w załączniku nr 2.2 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Poz. 1-4 Szew syntetyczny, monofilament, wchłanialny, polidioxanon lub poli-p-dioxanon
czas podtrzymania tkankowego, 90% przy 14 dniach, 50-70% po około 28dniach
Poz. 5-12 Monofilament syntetyczny – wchłanialny (wymóg: okres podtrzymywania około 50% po 13-14 dniach, okres wchłaniania do 60-90 dni)
|
Zalacznik krotki opis |
asortyment wyszczególniony w załączniku nr 2.3 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Poz. 1-12 Nierozpuszczalny monofilament poliamidowy
Poz. 13-24 Monofilament niewchłanialny,polipropylen z polietylenem (z wyłączeniem poz. 24 polipropylen).
|
Zalacznik krotki opis |
asortyment wyszczególniony w załączniku nr 2.4 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Siatka przepuklinowa
Siatka polipropylenowa, monofilamentowa do przepuklin; gramatura 60g/m2, porowatość 88%, grubość 0,57 mm.
Siatka o niebieskich wzmocnionych pasach (dodatkowo opleciona polipropylenem w miejscach wzmocnienia).
|
Zalacznik krotki opis |
asortyment wyszczególniony w załączniku nr 2.5 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
pakiet nr 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
asortyment wyszczególniony w załączniku nr 2.6 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
asortyment wyszczególniony w załączniku nr 2.7 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
pakiet nr 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
asortyment wyszczególniony w załączniku nr 2.8 do SWIZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 9
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
asortyment wyszczególniony w załączniku nr 2.9 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 10
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
asortyment wyszczególniony w załączniku nr 2.10 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 11
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
asortyment wyszczególniony w załączniku nr 2.11 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 12
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
asortyment wyszczególniony w załączniku nr 2.12 do SIWZ
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 13
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Staplery okrężne, liniowe i ładunki
|
Zalacznik krotki opis |
asortyment wyszczególniony w załączniku nr 2.13 do SIWZ
|
| |