Sukcesywne dostawy artykułów higienicznych papierowych dla DCCHP ul. Grabiszyńska 105 we Wrocławiu, transportem Wykonawcy lub na jego koszt.

Data publikacji 2020-04-28
Data zakończenia 2020-05-07 00:00:00
Instytucja Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Papier toaletowy,
  • Ręczniki papierowe do rąk

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535273-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 337610002, 337630006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywne dostawy artykułów higienicznych papierowych dla DCCHP ul. Grabiszyńska 105 we Wrocławiu, transportem Wykonawcy lub na jego koszt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 afa2d020-0d3d-49e7-aaec-d8205c44821a
Biuletyn 535273-N-2020
Zamawiajacy nazwa Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu
Regon 29429500000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Grabiszyńska
Zamawiajacy adres numer domu 105
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 53-439
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 071 3349520, 410
Zamawiajacy email tpodsiadlo@o2.pl
Adres strony url www.dcchp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Podmiot leczniczy niebędący przedsiębiorcą
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dcchp.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie na adres DOLNOŚLĄSKIE CENTRUM CHORÓB PŁUC WE WROCŁAWIU Adres: 53-439 Wrocław ul. Grabiszyńska 105, kancelaria pk.nr 4
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy artykułów higienicznych papierowych dla DCCHP ul. Grabiszyńska 105 we Wrocławiu, transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
Numer referencyjny BZP.3810.26.2020.KK
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Sukcesywne dostawy artykułów higienicznych papierowych dla DCCHP ul. Grabiszyńska 105 we Wrocławiu, transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
Cpv glowny przedmiot 33761000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-01-31T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzie-lenie zamówienia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 9. Zamawiający wezwie Wykonawcę którego oferta zostanie najwyżej oceniona do przedłożenia dokumentów niżej wymienionych: 1). karta techniczna wydana przez producenta potwierdzająca parametry przedmiotu zamówienia lub zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają wymaganiom Zamawiającego.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta (zał. nr 1 do SIWZ), wraz z formularzem cenowym (zał. nr 1 do oferty), 2.Oświadczenie Wykonawcy o braku przesłanek wykluczenia (zał. nr 3 do SIWZ ), 3.Oświadczenie Wykonawcy dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 4 do SIWZ), 4. Pełnomocnictwo (jeśli jest wymagane). Uwaga! Wymagana jest forma pisemna i rodzaj pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności, a przede wszystkim do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu (w zależności od dokonywanej czynności prawnej, w tym do podpisania oferty) albo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu KRS, CEIDG-składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzający że - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: -zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 7.Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów Sporządzone przez Wykonawcę oświadczenie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 i 4 do SIWZ. 8. Do oferty Wykonawca dołącza próbki zgodnie z podaną informacją. Próbki są bezzwrotne. 9. Zamawiający wezwie Wykonawcę którego oferta zostanie najwyżej oceniona do przedłożenia dokumentów niżej wymienionych: 1). karta techniczna wydana przez producenta potwierdzająca parametry przedmiotu zamówienia lub zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają wymaganiom Zamawiającego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie przedmiotowym, tj. zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem, w przypadku: a) zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową b) przedłożenia przez Wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego c) trzykrotnej reklamacji wyrobu z powodu stwierdzonych wad lub pogorszenia parametrów jakościowych dostarczanego wyrobu. 3. Dopuszcza się przedłużenie terminu wykonania zamówienia w zakresie całości bądź części zamówienia w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego w terminie umownym całego asortymentu. 4. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie: a) zmiany stawki podatku VAT w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, b) wszelkich zmian umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa, c) terminu wykonania, pod warunkiem że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, d) podwykonawców, pod warunkiem że zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, e) zmiany osób reprezentujących, pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia drugiej strony, w następujących przypadkach: śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, f) niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy, g) jeżeli zmiana stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy, h) zwiększenia zamówienia maksymalnie o 50 % wartości umowy, w razie konieczności zakupu większej ilości towaru. W celu skorzystania z niniejszego uprawnienia Zamawiający złoży pisemnie oświadczenie woli, określając zakres zamówienia. 5. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-05-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Przelew.Termin płatnosci 30 dni.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33761000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet Nr 1 - Papier toaletowy. Papier toaletowy – jednowarstwowy, miękki, makulaturowy, dzielony na odcinki, białość nie mniej niż 53%, długość listka nie mniej niż 14 cm, średnica tulei wewnętrznej nie mniej niż 5,9 cm, średnica zewnętrzna rolki nie mniej niż 18,5 cm do 20 cm, szerokość taśmy 9 cm, gramatura nie mniej niż 26,5 g/m2, długość taśmy na rolce nie mniej niż 240 mb. Opakowanie zbiorcze po 6 -12 szt. Wymagana karta techniczna wydana przez producenta potwierdzająca parametry papieru lub zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają wymaganiom Zamawiającego. Ilość próbek - 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33763000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 2 - Ręcznik typu ZZ. Ręcznik składany typu ZZ, kolor biały, naturalny, dwuwarstwowy (warstwy klejone), białość nie mniej niż 60%, nie rozkładający się w kontakcie z wodą, miękki, nie pylący, pakowany w zgrzewki po 200-250 listków, listki o wymiarach nie mniejszych niż 22,5 cm x 22,5 cm, gramatura nie mniej niż 39 g/m2 (dwóch warstw razem). Wymagana karta techniczna wydana przez producenta potwierdzająca parametry ręczników lub zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają wymaganiom Zamawiającego. Ilość próbek – 1 opakowanie.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33763000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Pakiet nr 3 - Ręcznik kuchenny. Ręczniki kuchenne - białe bez nadruku, dwuwarstwowe, miękkie, bardzo chłonne, wykonane z celulozy, dzielone na odcinki, nie mniej niż 50 odcinków na rolce (minimum 9 metrów na rolce), długość listka min 18 cm, szerokość listka minimum 22 cm, gramatura nie mniej 2x18g/m2. Pakowane po 2 rolki. Wymagana karta techniczna wydana przez producenta lub zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają wymaganiom Zamawiającego. Ilość próbek – 1 szt.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)