GuidZP400 |
afa2d020-0d3d-49e7-aaec-d8205c44821a
|
Biuletyn |
535273-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Dolnośląskie Centrum Chorób Płuc we Wrocławiu
|
Regon |
29429500000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Grabiszyńska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
105
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
53-439
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
071 3349520, 410
|
Zamawiajacy email |
tpodsiadlo@o2.pl
|
Adres strony url |
www.dcchp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Podmiot leczniczy niebędący przedsiębiorcą
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dcchp.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie na adres DOLNOŚLĄSKIE CENTRUM CHORÓB PŁUC WE WROCŁAWIU Adres: 53-439 Wrocław ul. Grabiszyńska 105, kancelaria pk.nr 4
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy artykułów higienicznych papierowych dla DCCHP ul. Grabiszyńska 105 we Wrocławiu, transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
|
Numer referencyjny |
BZP.3810.26.2020.KK
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Sukcesywne dostawy artykułów higienicznych papierowych dla DCCHP ul. Grabiszyńska 105 we Wrocławiu, transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
|
Cpv glowny przedmiot |
33761000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2021-01-31T00:00:00+01:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzie-lenie zamówienia.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
9. Zamawiający wezwie Wykonawcę którego oferta zostanie najwyżej oceniona do przedłożenia dokumentów niżej wymienionych:
1). karta techniczna wydana przez producenta potwierdzająca parametry przedmiotu zamówienia lub zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają wymaganiom Zamawiającego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta (zał. nr 1 do SIWZ), wraz z formularzem cenowym (zał. nr 1 do oferty),
2.Oświadczenie Wykonawcy o braku przesłanek wykluczenia (zał. nr 3 do SIWZ ),
3.Oświadczenie Wykonawcy dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 4 do SIWZ),
4. Pełnomocnictwo (jeśli jest wymagane). Uwaga! Wymagana jest forma pisemna i rodzaj pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności, a przede wszystkim do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu (w zależności od dokonywanej czynności prawnej, w tym do podpisania oferty) albo do reprezentowania w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu KRS, CEIDG-składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzający że - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
6.W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności:
-zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
-sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
- zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
7.Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów Sporządzone przez Wykonawcę oświadczenie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 i 4 do SIWZ.
8. Do oferty Wykonawca dołącza próbki zgodnie z podaną informacją. Próbki są bezzwrotne.
9. Zamawiający wezwie Wykonawcę którego oferta zostanie najwyżej oceniona do przedłożenia dokumentów niżej wymienionych:
1). karta techniczna wydana przez producenta potwierdzająca parametry przedmiotu zamówienia lub zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają wymaganiom Zamawiającego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie przedmiotowym, tj. zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem, w przypadku:
a) zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową
b) przedłożenia przez Wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego
c) trzykrotnej reklamacji wyrobu z powodu stwierdzonych wad lub pogorszenia parametrów jakościowych dostarczanego wyrobu.
3. Dopuszcza się przedłużenie terminu wykonania zamówienia w zakresie całości bądź części zamówienia w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego w terminie umownym całego asortymentu.
4. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie:
a) zmiany stawki podatku VAT w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT,
b) wszelkich zmian umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa,
c) terminu wykonania, pod warunkiem że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
d) podwykonawców, pod warunkiem że zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
e) zmiany osób reprezentujących, pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia drugiej strony, w następujących przypadkach: śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych,
f) niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy,
g) jeżeli zmiana stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
h) zwiększenia zamówienia maksymalnie o 50 % wartości umowy, w razie konieczności zakupu większej ilości towaru. W celu skorzystania z niniejszego uprawnienia Zamawiający złoży pisemnie oświadczenie woli, określając zakres zamówienia.
5. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2020-05-07T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Przelew.Termin płatnosci 30 dni.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33761000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-01-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet Nr 1 - Papier toaletowy.
Papier toaletowy – jednowarstwowy, miękki, makulaturowy, dzielony na odcinki, białość nie mniej niż 53%, długość listka nie mniej niż 14 cm, średnica tulei wewnętrznej nie mniej niż 5,9 cm, średnica zewnętrzna rolki nie mniej niż 18,5 cm do 20 cm, szerokość taśmy 9 cm, gramatura nie mniej niż 26,5 g/m2, długość taśmy na rolce nie mniej niż 240 mb. Opakowanie zbiorcze po 6 -12 szt. Wymagana karta techniczna wydana przez producenta potwierdzająca parametry papieru lub zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają wymaganiom Zamawiającego. Ilość próbek - 1 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33763000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-01-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 2 - Ręcznik typu ZZ.
Ręcznik składany typu ZZ, kolor biały, naturalny, dwuwarstwowy (warstwy klejone), białość nie mniej niż 60%, nie rozkładający się w kontakcie z wodą, miękki, nie pylący, pakowany w zgrzewki po 200-250 listków, listki o wymiarach nie mniejszych niż 22,5 cm x 22,5 cm, gramatura nie mniej niż 39 g/m2 (dwóch warstw razem). Wymagana karta techniczna wydana przez producenta potwierdzająca parametry ręczników lub zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają wymaganiom Zamawiającego. Ilość próbek – 1 opakowanie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
pakiet nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33763000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-01-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet nr 3 - Ręcznik kuchenny.
Ręczniki kuchenne - białe bez nadruku, dwuwarstwowe, miękkie, bardzo chłonne, wykonane z celulozy, dzielone na odcinki, nie mniej niż 50 odcinków na rolce (minimum 9 metrów na rolce), długość listka min 18 cm, szerokość listka minimum 22 cm, gramatura nie mniej 2x18g/m2. Pakowane po 2 rolki. Wymagana karta techniczna wydana przez producenta lub zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają wymaganiom Zamawiającego. Ilość próbek – 1 szt.
|
| |