Dostawa wyposażenia Sali projekcyjnej Centrum Społeczno-Kulturalno-Edukacyjnego w Lewinie Kłodzkim

Data publikacji 2020-04-28
Data zakończenia 2020-05-07 00:00:00
Instytucja Gmina Lewin Kłodzki
Miejscowość Lewin Kłodzki
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Mikrofony i głośniki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535232-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323400008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia Sali projekcyjnej Centrum Społeczno-Kulturalno-Edukacyjnego w Lewinie Kłodzkim, w ramach projektu „Przebudowa budynku przy ul. Chopina 2 w Lewinie Kłodzkim na Centrum Społeczno-Kulturalno-Edukacyjne wraz z zagospodarowaniem przyległych działek na działalność kulturalno-edukacyjno-społeczną”.
2. Projekt pn.: „Przebudowa budynku przy ul. Chopina 2 w Lewinie Kłodzkim na Centrum Społeczno-Kulturalno-Edukacyjne wraz z zagospodarowaniem przyległych działek na działalność kulturalno-edukacyjno-społeczną” jest dofinansowany w ramach Działania 6.3 Rewitalizacja zdegradowanych obszarów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020.
3. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż:
1) Podest pod fotele kinowe
2) Fotele kinowe
3) Kurtyna rozsuwana
4) Szyna do montażu oświetlenia estrady
5) Profesjonalny projektor przeznaczony dla małych sal kinowych
6) Uchwyt sufitowy dedykowany do projektora
7) Profesjonalny ekran rozwijany elektrycznie
8) Profesjonalne nagłośnienie dedykowane dla sal kinowych o pow. 50m2.
9) Amplituner do kina
10) Wzmacniacze mocy – 4 szt.
11) Symetryzator-separator masy – 1 szt.
12) Oświetlenie sceny
13) Profesjonalne nagłośnienie estradowe
14) Profesjonalny mikrofon sceniczny
15) Statyw do mikrofonu – 2 szt.
16) Mikser z wbudowanym wzmacniaczem
17) Serwer muzyczny
18) Niezbędne okablowanie
19) Serwer sterujący
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został ujęty w załączniku nr 4 do SIWZ.
5. Wykonawca zapewni transport wszystkich części zamówienia oraz jego rozładunek na koszt własny, a następnie dokona montażu Sali projekcyjnej w budynku Centrum Społeczno-Kulturalno-Edukacyjnego w Lewinie Kłodzkim przy ul. Chopina 2.
6. Dostawa i montaż odbędzie się w terminach i godzinach ustalonych z Zamawiającym.
7. Po dostawie i montażu Zamawiający wymaga dokonania przez Wykonawcę pierwszego uruchomienia wszystkich systemów składających się na odbiór przedmiotu zamówienia.
8. Dostarczone urządzenia muszą być zgodne z minimalnymi parametrami technicznymi i użytkowymi określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 4 do SIWZ – Sczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 32e15e07-eb82-4091-83fb-b354340aabd5
Biuletyn 535232-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Lewin Kłodzki
Regon 89071812000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nad Potokiem
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Lewin Kłodzki
Zamawiajacy kod pocztowy 57-343
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 748 698 428
Zamawiajacy fax 748 698 273
Zamawiajacy email inwestycje@lewin-klodzki.pl
Adres strony url www.bip.lewin-klodzki.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Dolnośląskiego 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.lewin-klodzki.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.lewin-klodzki.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się w formie pisemnej w postaci papierowej albo w postaci elektronicznej. W przypadku składania oferty w formie pisemnej w postaci papierowej ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego, tj. Urząd Gminy Lewin Kłodzki ul. Nad Potokiem 4, 57-343 Lewin Kłodzki. W przypadku składania oferty w postaci elektronicznej ofertę należy złożyć za pośrednictwem miniPortalu platforma miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia Sali projekcyjnej Centrum Społeczno-Kulturalno-Edukacyjnego w Lewinie Kłodzkim
Numer referencyjny ZP.271.8.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia Sali projekcyjnej Centrum Społeczno-Kulturalno-Edukacyjnego w Lewinie Kłodzkim, w ramach projektu „Przebudowa budynku przy ul. Chopina 2 w Lewinie Kłodzkim na Centrum Społeczno-Kulturalno-Edukacyjne wraz z zagospodarowaniem przyległych działek na działalność kulturalno-edukacyjno-społeczną”. 2. Projekt pn.: „Przebudowa budynku przy ul. Chopina 2 w Lewinie Kłodzkim na Centrum Społeczno-Kulturalno-Edukacyjne wraz z zagospodarowaniem przyległych działek na działalność kulturalno-edukacyjno-społeczną” jest dofinansowany w ramach Działania 6.3 Rewitalizacja zdegradowanych obszarów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020. 3. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż: 1) Podest pod fotele kinowe 2) Fotele kinowe 3) Kurtyna rozsuwana 4) Szyna do montażu oświetlenia estrady 5) Profesjonalny projektor przeznaczony dla małych sal kinowych 6) Uchwyt sufitowy dedykowany do projektora 7) Profesjonalny ekran rozwijany elektrycznie 8) Profesjonalne nagłośnienie dedykowane dla sal kinowych o pow. 50m2. 9) Amplituner do kina 10) Wzmacniacze mocy – 4 szt. 11) Symetryzator-separator masy – 1 szt. 12) Oświetlenie sceny 13) Profesjonalne nagłośnienie estradowe 14) Profesjonalny mikrofon sceniczny 15) Statyw do mikrofonu – 2 szt. 16) Mikser z wbudowanym wzmacniaczem 17) Serwer muzyczny 18) Niezbędne okablowanie 19) Serwer sterujący 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został ujęty w załączniku nr 4 do SIWZ. 5. Wykonawca zapewni transport wszystkich części zamówienia oraz jego rozładunek na koszt własny, a następnie dokona montażu Sali projekcyjnej w budynku Centrum Społeczno-Kulturalno-Edukacyjnego w Lewinie Kłodzkim przy ul. Chopina 2. 6. Dostawa i montaż odbędzie się w terminach i godzinach ustalonych z Zamawiającym. 7. Po dostawie i montażu Zamawiający wymaga dokonania przez Wykonawcę pierwszego uruchomienia wszystkich systemów składających się na odbiór przedmiotu zamówienia. 8. Dostarczone urządzenia muszą być zgodne z minimalnymi parametrami technicznymi i użytkowymi określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 4 do SIWZ – Sczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 32340000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-08-05T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem była dostawa i montaż: foteli kinowych i projektora i nagłośnienia o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). Wykonawca wskazuje zamówienia zakończone to znaczy wykonane i odebrane przez zamawiającego przed upływem terminu składania ofert dla wskazanych zamówień potwierdzających spełnienie warunku Wykonawca dołącza do wykazu dokumenty potwierdzające, że wskazane zamówienia zostały wykonane należycie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, Wykonawca może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku (art. 26 ust. 2c), 2) wykaz zrealizowanych dostaw wraz z potwierdzeniem iż zostały wykonane należycie – według Załącznika nr 6 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 3) Wypełniony formularz cenowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1A do SIWZ, 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w rozdz. V pkt 4 SIWZ, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu trzeciego – według Załącznika nr 7 do SIWZ, 5) Dowód wniesienia wadium, 6) Pełnomocnictwo o którym mowa w rozdz. X pkt 3 SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1) p.z.p. zmiana warunków wykonania umowy, jest konsekwencją wystąpienia: 1) okoliczności pozostających w związku z koniecznością realizacji postulatów osób trzecich nieuwzględnionych na etapie podpisania umowy, a ze względów społecznych koniecznych do spełnienia poprzez stosowną (technicznie uzasadnioną) zmianę terminu wykonania umowy oraz zwiększenia wynagrodzenia, 2) obiektywnych okoliczności, w tym przede wszystkim siły wyższej, mających bezpośredni, udokumentowany wpływ na realizację przedmiotowego zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest wykazać i uzasadnić w formie pisemnej, w sposób jednoznaczny i niebudzący wątpliwości, że okoliczności te mają wpływ na wykonywanie przez niego przedmiotu umowy. 3) W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w ppkt 1) termin wykonania umowy, może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania przedmiotu umowy, nie dłużej jednak niż o okres trwania okoliczności lub o czas niezbędny na usuniecie skutków oddziaływania okoliczności w zakresie umożliwiającym kontynuowanie czynności mających na celu wykonanie przedmiotu umowy. 4) Jeżeli w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w ppkt 1) konieczna będzie zmiana istotnych postanowień umowy, odpowiednie zapisy umowne zostaną stosownie zmodyfikowane, w sposób zapewniający zgodność ze stanem faktycznym oraz z obowiązującymi przepisami prawa. 5) Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia okoliczności uzasadniających zastosowanie zapisów ppkt. 1), złożyć do Zamawiającego umotywowany, pisemny wniosek o dokonanie stosownych zmian warunków wykonania umowy. 1.2. zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art.144 ust. 1 pkt 2) do 6) p.z.p. 2. W przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia – odpowiednie zapisy umowy zostaną dostosowane do obowiązującego stanu prawnego.
IV 4 4 data 2020-05-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 W związku z sytuacją związaną z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, otwarcie ofert będzie transmitowane online – analogicznie jak transmisje z sesji Rady Gminy Lewin Kłodzki.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)