Zamówienie zostaje podzielone na pięć odrębnych Części, zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć jedną ofertę częściową na jedną lub więcej części zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia „Części 1 - Dostawa leków i artykułów medycznych” jest dostawa leków i artykułów medycznych, na potrzeby mieszkańców DPS wraz z filiami, dostarczanych na podstawie recepty wystawionej przez lekarza ubezpieczenia zdrowotnego lub zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza oferowania zamienników leków wskazanych w formularzu cenowym. W przypadkach pilnych – w szczególności dostarczenie antybiotyków - zamawiający wymaga dostarczenia leków (antybiotyków) w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od chwili przekazania wykonawcy kodu recepty lub odbioru recepty lekarskiej przez wykonawcę . Miejsca dostaw - siedziba DPS w Krasnymstawie przy ul. Kwiatowej 1 oraz Filie DPS w Stężycy Nadwieprzańskiej, Ostrowie Krupskim i Bzowcu, w zależności od okoliczności.
Zamawiający wymaga, aby wykonawca wskazał adres apteki, która będzie realizowała recepty zamawiającego. Zamawiający wymaga aby wykonawca zapewnił możliwość dostaw od poniedziałku do niedzieli włącznie (siedem dni w tygodniu - całodobowo).
Wykonawca realizujący zamówienie, zobowiązany jest wystawiać faktury imienne za zakupione leki ( na nazwisko pacjenta-mieszkańca DPS ). Wykonawca sporządzi do każdej faktury specyfikację,
z uwzględnieniem (wyszczególnieniem) kwot zapłaty, do wysokości limitu ceny i ponad limit, zgodnie ustawą z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (Dz.U. z 2015 r. poz. 163 z późn. zm.)
Miejsce dostaw: siedziba DPS w Krasnymstawie oraz Filie DPS w Stężycy Nadwieprzańskiej, Ostrowie Krupskim i Bzowcu.
Częstotliwość dostaw: z uwagi na obsługę łącznie czterech placówek DPS, dostawy odbywają się 5-7 razy w tygodniu.
Wykonawca realizujący zamówienie zobowiązany jest do pakowania leków dla każdego pacjenta osobno, zgodnie z receptą lekarską. Każdorazowa dostawa leków musi być potwierdzona dołączoną fakturą w dniu dostawy. Dostawy od poniedziałku do niedzieli włącznie (siedem dni w tygodniu).
CPV: 33600000-6 Produkty farmaceutyczne
2. Przedmiotem „Części 2 – Dostawa środków dezynfekujących” jest dostawa środków antyseptycznych i dezynfekujących na potrzeby DPS, dostarczanych na podstawie zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość oferowania produktów równoważnych.
Zamawiający nie należy do grupy podmiotów uprawnionych do zakupu produktów leczniczych
w hurtowni farmaceutycznej, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 12 grudnia 2002 r. w sprawie podmiotów uprawnionych do zakupu produktów leczniczych w hurtowni farmaceutycznej (Dz. U. Nr 216, poz. 1831).
Miejsce dostaw: siedziba DPS w Krasnymstawie oraz Filie DPS w Stężycy Nadwieprzańskiej, Ostrowie Krupskim i Bzowcu.
Do każdego oferowanego produktu należy dołączyć Kartę Charakterystyki środka.
CPV: 33631600-8 Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
3. Przedmiotem „Części 3 – Dostawa materiałów opatrunkowych” jest dostawa materiałów opatrunkowych, jednorazowego użytku, na potrzeby DPS oraz indywidualne potrzeby mieszkańców DPS, dostarczanych na podstawie, zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego. Wykonawca realizujący zamówienie, zobowiązany jest do wystawiania faktur imiennych za dostarczone wyroby pielęgnacyjne ( na nazwisko pacjenta-mieszkańca DPS).
CPV: 33141110-4 Opatrunki
Miejsce dostaw: siedziba DPS w Krasnymstawie oraz Filie DPS w Stężycy Nadwieprzańskiej, Ostrowie Krupskim i Bzowcu.
4. Przedmiotem „Części 4 –Dostawa pianki i materiałów pielęgnacyjnych” jest dostawa pianki pielęgnacyjnej, jednorazowych myjek przeznaczonych do mycia ciała, na potrzeby indywidualne mieszkańców DPS, dostarczanej na podstawie, zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego.
Miejsce dostaw: siedziba DPS w Krasnymstawie oraz Filie DPS w Stężycy Nadwieprzańskiej, Ostrowie Krupskim i Bzowcu. Wykonawca realizujący zamówienie, zobowiązany jest do wystawiania faktur imiennych za dostarczone wyroby pielęgnacyjne (na nazwisko pacjenta-mieszkańca DPS).
CPV: 33711500-2 Produkty do pielęgnacji skóry
5. Przedmiotem „Części 5 – Dostawa rękawic jednorazowych” jest dostawa rękawic jednorazowych, medycznych, nitrylowych. Szczelność-AQL 1,5 lub niższy, zgodnie z PN EN 455-1, rozmiary - S, M, L , opakowanie x 100 szt. Rękawice przeznaczone na potrzeby DPS. Realizacja dostaw - na podstawie zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego.
CPV: 18424300-0 Rękawice jednorazowe
Miejsce dostaw: siedziba DPS w Krasnymstawie oraz Filie DPS w Stężycy Nadwieprzańskiej, Ostrowie Krupskim i Bzowcu.
Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy zawiera Załącznik nr 2 dla każdej z wydzielonych Części. Załączniki są integralnym elementem SIWZ.
Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 91a ust.1 ustawy.
|
GuidZP400 |
6f1d5399-cd97-464f-8810-640ca12b79f9
|
Biuletyn |
535096-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Dom Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II w Krasnymstawie
|
Regon |
65459800000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kwiatowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Krasnystaw
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
22-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
82 576 32 15,
|
Zamawiajacy fax |
82 576 10 84
|
Zamawiajacy email |
przetargi@dpskrasnystaw.pl ,
|
Adres strony url |
www.dpskrasnystaw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dps-krasnystaw.bipstrona.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Dom Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II w Krasnymstawie, ul. Kwiatowa 1, 22-300 Krasnystaw
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa leków, środków dezynfekujących, materiałów opatrunkowych, pielęgnacyjnych i jednorazowego użytku
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Zamówienie zostaje podzielone na pięć odrębnych Części, zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć jedną ofertę częściową na jedną lub więcej części zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia „Części 1 - Dostawa leków i artykułów medycznych” jest dostawa leków i artykułów medycznych, na potrzeby mieszkańców DPS wraz z filiami, dostarczanych na podstawie recepty wystawionej przez lekarza ubezpieczenia zdrowotnego lub zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza oferowania zamienników leków wskazanych w formularzu cenowym. W przypadkach pilnych – w szczególności dostarczenie antybiotyków - zamawiający wymaga dostarczenia leków (antybiotyków) w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od chwili przekazania wykonawcy kodu recepty lub odbioru recepty lekarskiej przez wykonawcę . Miejsca dostaw - siedziba DPS w Krasnymstawie przy ul. Kwiatowej 1 oraz Filie DPS w Stężycy Nadwieprzańskiej, Ostrowie Krupskim i Bzowcu, w zależności od okoliczności.
Zamawiający wymaga, aby wykonawca wskazał adres apteki, która będzie realizowała recepty zamawiającego. Zamawiający wymaga aby wykonawca zapewnił możliwość dostaw od poniedziałku do niedzieli włącznie (siedem dni w tygodniu - całodobowo).
Wykonawca realizujący zamówienie, zobowiązany jest wystawiać faktury imienne za zakupione leki ( na nazwisko pacjenta-mieszkańca DPS ). Wykonawca sporządzi do każdej faktury specyfikację,
z uwzględnieniem (wyszczególnieniem) kwot zapłaty, do wysokości limitu ceny i ponad limit, zgodnie ustawą z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (Dz.U. z 2015 r. poz. 163 z późn. zm.)
Miejsce dostaw: siedziba DPS w Krasnymstawie oraz Filie DPS w Stężycy Nadwieprzańskiej, Ostrowie Krupskim i Bzowcu.
Częstotliwość dostaw: z uwagi na obsługę łącznie czterech placówek DPS, dostawy odbywają się 5-7 razy w tygodniu.
Wykonawca realizujący zamówienie zobowiązany jest do pakowania leków dla każdego pacjenta osobno, zgodnie z receptą lekarską. Każdorazowa dostawa leków musi być potwierdzona dołączoną fakturą w dniu dostawy. Dostawy od poniedziałku do niedzieli włącznie (siedem dni w tygodniu).
CPV: 33600000-6 Produkty farmaceutyczne
2. Przedmiotem „Części 2 – Dostawa środków dezynfekujących” jest dostawa środków antyseptycznych i dezynfekujących na potrzeby DPS, dostarczanych na podstawie zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość oferowania produktów równoważnych.
Zamawiający nie należy do grupy podmiotów uprawnionych do zakupu produktów leczniczych
w hurtowni farmaceutycznej, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 12 grudnia 2002 r. w sprawie podmiotów uprawnionych do zakupu produktów leczniczych w hurtowni farmaceutycznej (Dz. U. Nr 216, poz. 1831).
Miejsce dostaw: siedziba DPS w Krasnymstawie oraz Filie DPS w Stężycy Nadwieprzańskiej, Ostrowie Krupskim i Bzowcu.
Do każdego oferowanego produktu należy dołączyć Kartę Charakterystyki środka.
CPV: 33631600-8 Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
3. Przedmiotem „Części 3 – Dostawa materiałów opatrunkowych” jest dostawa materiałów opatrunkowych, jednorazowego użytku, na potrzeby DPS oraz indywidualne potrzeby mieszkańców DPS, dostarczanych na podstawie, zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego. Wykonawca realizujący zamówienie, zobowiązany jest do wystawiania faktur imiennych za dostarczone wyroby pielęgnacyjne ( na nazwisko pacjenta-mieszkańca DPS).
CPV: 33141110-4 Opatrunki
Miejsce dostaw: siedziba DPS w Krasnymstawie oraz Filie DPS w Stężycy Nadwieprzańskiej, Ostrowie Krupskim i Bzowcu.
4. Przedmiotem „Części 4 –Dostawa pianki i materiałów pielęgnacyjnych” jest dostawa pianki pielęgnacyjnej, jednorazowych myjek przeznaczonych do mycia ciała, na potrzeby indywidualne mieszkańców DPS, dostarczanej na podstawie, zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego.
Miejsce dostaw: siedziba DPS w Krasnymstawie oraz Filie DPS w Stężycy Nadwieprzańskiej, Ostrowie Krupskim i Bzowcu. Wykonawca realizujący zamówienie, zobowiązany jest do wystawiania faktur imiennych za dostarczone wyroby pielęgnacyjne (na nazwisko pacjenta-mieszkańca DPS).
CPV: 33711500-2 Produkty do pielęgnacji skóry
5. Przedmiotem „Części 5 – Dostawa rękawic jednorazowych” jest dostawa rękawic jednorazowych, medycznych, nitrylowych. Szczelność-AQL 1,5 lub niższy, zgodnie z PN EN 455-1, rozmiary - S, M, L , opakowanie x 100 szt. Rękawice przeznaczone na potrzeby DPS. Realizacja dostaw - na podstawie zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego.
CPV: 18424300-0 Rękawice jednorazowe
Miejsce dostaw: siedziba DPS w Krasnymstawie oraz Filie DPS w Stężycy Nadwieprzańskiej, Ostrowie Krupskim i Bzowcu.
Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy zawiera Załącznik nr 2 dla każdej z wydzielonych Części. Załączniki są integralnym elementem SIWZ.
Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 91a ust.1 ustawy.
|
Cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
3
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający uznaje, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy - Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający uznaje, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy - Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uznaje, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy - Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zamawiający uznaje, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy - Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje zmianę postanowień zawartej umowy w toku jej realizacji wyrażoną
w formie pisemnej pod rygorem nieważności z uwzględnieniem ograniczeń przewidzianych w Prawie zamówień publicznych (zmiany istotnych postanowień umowy w stosunku do złożonej Oferty)
w następujących przypadkach:
a) wejścia w życie nowych przepisów w zakresie zmiany cen leków objętych cenami urzędowymi, przy czym zmiany te mogą dotyczyć podwyższenia i obniżenia cen leków, jak również dodania nowych i skreślenia leków z wykazu leków objętych cenami urzędowymi, przy czym wzrost cen będzie następował o taki sam procent jaki wynika z podwyżek należnych bez procentowego zwiększenia marży;
b) zmiany stawki podatku VAT na podstawie obowiązujących przepisów prawnych w tym zakresie, przy czym cena netto pozostanie niezmienna i obowiązuje do końca realizacji umowy;
c) zmniejszenia cen leków w każdym przypadku.
d) zmiany danych Wykonawcy (zmiany adresu, nazwy) lub zmian związanych z przekształceniem podmiotowym po stronie wykonawcy;
e) zmian przepisów ogólnie obowiązujących które maja wpływ na treść umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-05-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Części 1 - Dostawa leków i artykułów medycznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33600000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia „Części 1 - Dostawa leków i artykułów medycznych” jest dostawa leków i artykułów medycznych, na potrzeby mieszkańców DPS wraz z filiami, dostarczanych na podstawie recepty wystawionej przez lekarza ubezpieczenia zdrowotnego lub zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza oferowania zamienników leków wskazanych w formularzu cenowym. W przypadkach pilnych – w szczególności dostarczenie antybiotyków - zamawiający wymaga dostarczenia leków (antybiotyków) w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od chwili przekazania wykonawcy kodu recepty lub odbioru recepty lekarskiej przez wykonawcę . Miejsca dostaw - siedziba DPS w Krasnymstawie przy ul. Kwiatowej 1 oraz Filie DPS w Stężycy Nadwieprzańskiej, Ostrowie Krupskim i Bzowcu, w zależności od okoliczności.
Zamawiający wymaga, aby wykonawca wskazał adres apteki, która będzie realizowała recepty zamawiającego. Zamawiający wymaga aby wykonawca zapewnił możliwość dostaw od poniedziałku do niedzieli włącznie (siedem dni w tygodniu - całodobowo).
Wykonawca realizujący zamówienie, zobowiązany jest wystawiać faktury imienne za zakupione leki ( na nazwisko pacjenta-mieszkańca DPS ). Wykonawca sporządzi do każdej faktury specyfikację,
z uwzględnieniem (wyszczególnieniem) kwot zapłaty, do wysokości limitu ceny i ponad limit, zgodnie ustawą z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (Dz.U. z 2015 r. poz. 163 z późn. zm.)
Miejsce dostaw: siedziba DPS w Krasnymstawie oraz Filie DPS w Stężycy Nadwieprzańskiej, Ostrowie Krupskim i Bzowcu.
Częstotliwość dostaw: z uwagi na obsługę łącznie czterech placówek DPS, dostawy odbywają się 5-7 razy w tygodniu.
Wykonawca realizujący zamówienie zobowiązany jest do pakowania leków dla każdego pacjenta osobno, zgodnie z receptą lekarską. Każdorazowa dostawa leków musi być potwierdzona dołączoną fakturą w dniu dostawy. Dostawy od poniedziałku do niedzieli włącznie (siedem dni w tygodniu).
CPV: 33600000-6 Produkty farmaceutyczne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Części 2 – Dostawa środków dezynfekujących
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33631600-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem „Części 2 – Dostawa środków dezynfekujących” jest dostawa środków antyseptycznych i dezynfekujących na potrzeby DPS, dostarczanych na podstawie zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość oferowania produktów równoważnych.
Zamawiający nie należy do grupy podmiotów uprawnionych do zakupu produktów leczniczych
w hurtowni farmaceutycznej, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 12 grudnia 2002 r. w sprawie podmiotów uprawnionych do zakupu produktów leczniczych w hurtowni farmaceutycznej (Dz. U. Nr 216, poz. 1831).
Miejsce dostaw: siedziba DPS w Krasnymstawie oraz Filie DPS w Stężycy Nadwieprzańskiej, Ostrowie Krupskim i Bzowcu.
Do każdego oferowanego produktu należy dołączyć Kartę Charakterystyki środka.
CPV: 33631600-8 Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Części 3 – Dostawa materiałów opatrunkowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem „Części 3 – Dostawa materiałów opatrunkowych” jest dostawa materiałów opatrunkowych, jednorazowego użytku, na potrzeby DPS oraz indywidualne potrzeby mieszkańców DPS, dostarczanych na podstawie, zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego. Wykonawca realizujący zamówienie, zobowiązany jest do wystawiania faktur imiennych za dostarczone wyroby pielęgnacyjne ( na nazwisko pacjenta-mieszkańca DPS).
CPV: 33141110-4 Opatrunki
Miejsce dostaw: siedziba DPS w Krasnymstawie oraz Filie DPS w Stężycy Nadwieprzańskiej, Ostrowie Krupskim i Bzowcu.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
„Części 4 –Dostawa pianki i materiałów pielęgnacyjnych”
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33711500-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem „Części 4 –Dostawa pianki i materiałów pielęgnacyjnych” jest dostawa pianki pielęgnacyjnej, jednorazowych myjek przeznaczonych do mycia ciała, na potrzeby indywidualne mieszkańców DPS, dostarczanej na podstawie, zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego.
Miejsce dostaw: siedziba DPS w Krasnymstawie oraz Filie DPS w Stężycy Nadwieprzańskiej, Ostrowie Krupskim i Bzowcu. Wykonawca realizujący zamówienie, zobowiązany jest do wystawiania faktur imiennych za dostarczone wyroby pielęgnacyjne (na nazwisko pacjenta-mieszkańca DPS).
CPV: 33711500-2 Produkty do pielęgnacji skóry
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Części 5 – Dostawa rękawic jednorazowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem „Części 5 – Dostawa rękawic jednorazowych” jest dostawa rękawic jednorazowych, medycznych, nitrylowych. Szczelność-AQL 1,5 lub niższy, zgodnie z PN EN 455-1, rozmiary - S, M, L , opakowanie x 100 szt. Rękawice przeznaczone na potrzeby DPS. Realizacja dostaw - na podstawie zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego.
CPV: 18424300-0 Rękawice jednorazowe
Miejsce dostaw: siedziba DPS w Krasnymstawie oraz Filie DPS w Stężycy Nadwieprzańskiej, Ostrowie Krupskim i Bzowcu.
|
| |