GuidZP400 |
7c26b8cd-cd98-44b9-8703-5b1ff26038db
|
Biuletyn |
534027-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Województwo Śląskie
|
Regon |
27628463800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Ligonia
|
Zamawiajacy adres numer domu |
46
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40-037
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 77 40 025,
|
Zamawiajacy fax |
32 77 40 030
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@slaskie.pl,
|
Adres strony url |
www.slaskie.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa XIII Pomoc Techniczna, Działanie 13.1.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.slaskie.pl/ogloszenia_i_aktualnosci/zamowienia_publiczne/zamowienia_do_kwot_unijnych/?p=Przetarg+nieograniczony%5Eaktualne
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.slaskie.pl/ogloszenia_i_aktualnosci/zamowienia_publiczne/zamowienia_do_kwot_unijnych/?p=Przetarg+nieograniczony%5Eaktualne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta powinna być przygotowana w języku polskim. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej, podpisaną własnoręcznym podpisem (Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice (Kancelaria Ogólna pok. 164).
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów promocyjnych
|
Numer referencyjny |
ZN-ZP.272.1.18.2020.MJ
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
6
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych, zgodnie z zakresami:
Zakres I:
Balon – 2500 szt.
Zakres II:
Tatuaż zmywalny – 2500 szt.
Zakres III:
Plecak typu worek – 2000 szt.
Zakres IV:
Butelka sportowa – 2000 szt.
Zakres V:
Kubek termiczny z bambusem – 300 szt.
Zakres VI:
Długopis – 3000 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w skrócie: SOPZ) stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ/Załącznik nr 1 do wzoru umowy.
3. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.
4. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
|
Cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
60
|
Informacje na temat katalogow |
Dotyczy pkt II.8) ogłoszenia: Termin wykonania zamówienia dla każdego z zakresów: Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w terminie do 60 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, lub w przypadkach, o których mowa w art. 24aa ust. 2 lub art. 26 ust. 2f ustawy Pzp,
do złożenia aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w w pkt III.2.2):
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1a), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu: a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Załącznik do pisma z informacjami z otwarcia ofert), b) dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-05-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej do oferty powinno być dołączone stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. Zamawiający nie dopuszcza składania pełnomocnictw w formie elektronicznej.
2. Do oferty Wykonawca musi dołączyć odrębnie dla każdego zakresu próbki artykułów promocyjnych opisanych w SOPZ, po jednej próbce (sztuce) z każdego asortymentu - w celu umożliwienia Zamawiającemu dokonania oceny przedmiotu zamówienia w kryterium „jakość”: Zakres I - Balon – 1 sztuka próbki, Zakres II - Tatuaż zmywalny – 1 sztuka próbki, Zakres III - Plecak typu worek – 1 sztuka próbki, Zakres IV - Butelka sportowa – 1 sztuka próbki, Zakres V - Kubek termiczny z bambusem – 1 sztuka próbki, Zakres VI – Długopis – 1 sztuka próbki.
Dołączone próbki muszą zawierać wszystkie elementy oceniane przez Zamawiającego opisane w kwestionariuszu oceny stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza dołączenie próbek posiadających nadruk innej treści niż wskazana w SIWZ, jednakże naniesiony tą samą techniką, która będzie zastosowana przy umieszczaniu nadruków na przedmiocie zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ/załącznik nr 1 do umowy dla poszczególnych zakresów. Zamawiający dopuszcza również dołączenie próbek artykułów promocyjnych w kolorze innym niż wskazany w SIWZ.
Dla próbek Zamawiający nie wymaga opakowań. Zaleca się opisanie próbek numerem zakresu.
UWAGA!
W przypadku, gdy wraz z ofertą Wykonawcy nie zostanie dostarczona próbka, zostanie dołączona więcej niż 1 próbka w danym zakresie lub gdy próbka będzie odbiegała od wymogów Zamawiającego w taki sposób, że na jej podstawie nie będzie można dokonać oceny w oparciu o zawarte w specyfikacji kryteria, Wykonawca otrzyma zero punktów w kryterium „jakość”.
W przypadku wyboru jako najkorzystniejszej oferty, Wykonawca będzie zobligowany do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, zawartymi w SIWZ.
Próbka nie stanowi projektu ostatecznego.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Balon - 2 500 sztuk
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dotyczy pkt 4): Termin wykonania zamówienia dla każdego z zakresów: Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w terminie do 60 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych - Zakres I Balon 2 500 sztuk.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w skrócie: SOPZ) stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ/Załącznik nr 1 do wzoru umowy.
3. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.
4. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Tatuaż zmywalny - 2 500 sztuk
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dotyczy pkt 4): Termin wykonania zamówienia dla każdego z zakresów: Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w terminie do 60 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych - Zakres II Tatuaż zmywalny 2 500 sztuk.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w skrócie: SOPZ) stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ/Załącznik nr 1 do wzoru umowy.
3. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.
4. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Plecak typu worek - 2 000 sztuk
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dotyczy pkt 4): Termin wykonania zamówienia dla każdego z zakresów: Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w terminie do 60 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych - Zakres III Plecak typu worek 2 000 sztuk.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w skrócie: SOPZ) stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ/Załącznik nr 1 do wzoru umowy.
3. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.
4. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Butelka sportowa - 2 000 sztuk
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dotyczy pkt 4): Termin wykonania zamówienia dla każdego z zakresów: Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w terminie do 60 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych - Zakres IV Butelka sportowa 2 000 sztuk.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w skrócie: SOPZ) stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ/Załącznik nr 1 do wzoru umowy.
3. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.
4. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Kubek termiczny z bambusem - 300 sztuk
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dotyczy pkt 4): Termin wykonania zamówienia dla każdego z zakresów: Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w terminie do 60 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych - Zakres V Kubek termiczny z bambusem 300 sztuk.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w skrócie: SOPZ) stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ/Załącznik nr 1 do wzoru umowy.
3. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.
4. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Długopis - 3 000 sztuk
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
60
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Dotyczy pkt 4): Termin wykonania zamówienia dla każdego z zakresów: Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w terminie do 60 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych - Zakres VI Długopis 3 000 sztuk.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w skrócie: SOPZ) stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ/Załącznik nr 1 do wzoru umowy.
3. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.
4. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
|
| |