„Dostawę różnych artykułów medycznych dla potrzeb Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim - powtórka”

Data publikacji 2020-04-29
Data zakończenia 2020-05-07 00:00:00
Instytucja Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim
Miejscowość Nowy Dwór Mazowiecki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535285-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawa różnych artykułów medycznych dla potrzeb Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim – powtórka, w asortymencie i ilościach określonych w Załączniku Nr 2 do SIWZ – w Formularzu asortymentowo-cenowym.
2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 21 pakietów (części) i obejmuje:
Pakiet nr 1 - Asortyment zabiegowo-operacyjny
Pakiet nr 2 - Maska tlenowa z rezerwuarem
Pakiet nr 3 – Artykuły do poradni „K”
Pakiet nr 4 - Asortyment zabiegowo-operacyjny
Pakiet nr 5 - Koperty RTG
Pakiet nr 6 - Igły do insuliny
Pakiet nr 7 – Sondy
Pakiet nr 8 - Asortyment okulistyczny
Pakiet nr 9 - Drobny sprzęt medyczny
Pakiet nr 10 - Asortyment różny
Pakiet nr 11 - Wkłady workowe
Pakiet nr 12 - Haczyki do przebijania błony
Pakiet nr 13 - Nakładka na deskę
Pakiet nr 14 – Elektrody dla dzieci
Pakiet nr 15 – Osłony na przewody, folie chirurgiczne
Pakiet nr 16 – Test do wykrywania wycieku płynu owodniowego
Pakiet nr 17 - Ustnik z klipsem piankowym
Pakiet nr 18 - Fartuch wzmocniony
Pakiet nr 19 - Buty ochronne
Pakiet nr 20 - Maski
Pakiet nr 21 - Środki ochrony osobistej

3. Wykonawca powinien zaoferować wyroby medyczne, które zostały dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z wymogami:
1) ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679, z późn. zm.),
2) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010 r. w sprawie sposobu kwalifikacji wyrobów medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 215, poz. 1416),
3) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 22 września 2010 r. w sprawie wzoru znaku CE (Dz. U. 2010, Nr 186, poz. 1252).
4. Określone w Załączniku Nr 2 do SIWZ ilości są wielkością szacunkową, nie są wiążące dla Zamawiającego. Szacunkowe ilości mogą ulec zmniejszeniu i mogą zostać zredukowane do faktycznych potrzeb szpitala. Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Termin ważności nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy do magazynu Zamawiającego.
5. Wykonawca pokrywa koszty transportu, odpowiada za prawidłowe warunki przewozu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami oraz zapewnia rozładunek do magazynu Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnego dostarczania przedmiotu zamówienia w terminie 3 dni roboczych. Do dostawy należy dołączyć fakturę w formie papierowej, bądź inny dokument pozwalający sprawdzić przedmiot umowy zgodnie z zamówieniem.
7. Dostawy przedmiotu zamówienia do NCM powinny odbywać się w godzinach pracy tj. od poniedziałku do piątku (w dni robocze) w godz. 8.00-15.00.
8. Zamawiający dopuszcza wycenę produktów w opakowaniu innej wielkości niż żądana w Formularzu asortymentowo-cenowym – Załącznik Nr 2.
9. Ilość opakowań należy odpowiednio przeliczyć zgodnie z w/wym. formularzem. W przypadku, gdy z przeliczeń wychodzi ilość ułamkowa należy wpisać ilość do dwóch miejsc po przecinku. Jeżeli parametr miejsca setnego jest poniżej 5 to parametr dziesiętny zaokrągla się w dół, jeśli parametr miejsca setnego jest 5 i powyżej to parametr dziesiętny zaokrągla się w górę.
10. Dokonując odpowiedniego przeliczenia Wykonawca skreśla ilość opakowań podaną przez Zamawiającego i dopisuje wyliczoną ilość opakowań, a następnie parafuje zmiany.
11. Wykonawca jest zobowiązany utrzymać ceny przez czas trwania umowy.
12. Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość pakietów.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 02adb9a6-fb2e-4d1c-abc1-4721e600168c
Biuletyn 535285-N-2020
Zamawiajacy nazwa Nowodworskie Centrum Medyczne w Nowym Dworze Mazowieckim
Regon 30673300000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Miodowa
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Nowy Dwór Mazowiecki
Zamawiajacy kod pocztowy 05-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 7658308
Zamawiajacy fax 22 7658301
Zamawiajacy email zampub.ndm@wp.pl
Adres strony url https:/ncm.ezamawiajacy.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https:/ncm.ezamawiajacy.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://ncm.ezamawiajacy.pl
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawę różnych artykułów medycznych dla potrzeb Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim - powtórka”
Numer referencyjny 7/PN/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawa różnych artykułów medycznych dla potrzeb Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim – powtórka, w asortymencie i ilościach określonych w Załączniku Nr 2 do SIWZ – w Formularzu asortymentowo-cenowym. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 21 pakietów (części) i obejmuje: Pakiet nr 1 - Asortyment zabiegowo-operacyjny Pakiet nr 2 - Maska tlenowa z rezerwuarem Pakiet nr 3 – Artykuły do poradni „K” Pakiet nr 4 - Asortyment zabiegowo-operacyjny Pakiet nr 5 - Koperty RTG Pakiet nr 6 - Igły do insuliny Pakiet nr 7 – Sondy Pakiet nr 8 - Asortyment okulistyczny Pakiet nr 9 - Drobny sprzęt medyczny Pakiet nr 10 - Asortyment różny Pakiet nr 11 - Wkłady workowe Pakiet nr 12 - Haczyki do przebijania błony Pakiet nr 13 - Nakładka na deskę Pakiet nr 14 – Elektrody dla dzieci Pakiet nr 15 – Osłony na przewody, folie chirurgiczne Pakiet nr 16 – Test do wykrywania wycieku płynu owodniowego Pakiet nr 17 - Ustnik z klipsem piankowym Pakiet nr 18 - Fartuch wzmocniony Pakiet nr 19 - Buty ochronne Pakiet nr 20 - Maski Pakiet nr 21 - Środki ochrony osobistej 3. Wykonawca powinien zaoferować wyroby medyczne, które zostały dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z wymogami: 1) ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679, z późn. zm.), 2) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 5 listopada 2010 r. w sprawie sposobu kwalifikacji wyrobów medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 215, poz. 1416), 3) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 22 września 2010 r. w sprawie wzoru znaku CE (Dz. U. 2010, Nr 186, poz. 1252). 4. Określone w Załączniku Nr 2 do SIWZ ilości są wielkością szacunkową, nie są wiążące dla Zamawiającego. Szacunkowe ilości mogą ulec zmniejszeniu i mogą zostać zredukowane do faktycznych potrzeb szpitala. Wykonawcy z tego tytułu nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Termin ważności nie krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy do magazynu Zamawiającego. 5. Wykonawca pokrywa koszty transportu, odpowiada za prawidłowe warunki przewozu zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami oraz zapewnia rozładunek do magazynu Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązuje się do sukcesywnego dostarczania przedmiotu zamówienia w terminie 3 dni roboczych. Do dostawy należy dołączyć fakturę w formie papierowej, bądź inny dokument pozwalający sprawdzić przedmiot umowy zgodnie z zamówieniem. 7. Dostawy przedmiotu zamówienia do NCM powinny odbywać się w godzinach pracy tj. od poniedziałku do piątku (w dni robocze) w godz. 8.00-15.00. 8. Zamawiający dopuszcza wycenę produktów w opakowaniu innej wielkości niż żądana w Formularzu asortymentowo-cenowym – Załącznik Nr 2. 9. Ilość opakowań należy odpowiednio przeliczyć zgodnie z w/wym. formularzem. W przypadku, gdy z przeliczeń wychodzi ilość ułamkowa należy wpisać ilość do dwóch miejsc po przecinku. Jeżeli parametr miejsca setnego jest poniżej 5 to parametr dziesiętny zaokrągla się w dół, jeśli parametr miejsca setnego jest 5 i powyżej to parametr dziesiętny zaokrągla się w górę. 10. Dokonując odpowiedniego przeliczenia Wykonawca skreśla ilość opakowań podaną przez Zamawiającego i dopisuje wyliczoną ilość opakowań, a następnie parafuje zmiany. 11. Wykonawca jest zobowiązany utrzymać ceny przez czas trwania umowy. 12. Jeden Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość pakietów.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1) podpunkt a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 1) podpunkt a), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) materiały producenta: foldery, opisy potwierdzające parametry określone przez Zamawiającego z podaniem numeru pakietu i pozycji, której dotyczy W przypadku gdy z załączonych materiałów nie będzie jednoznacznie wynikało spełnianie wymagań określonych w siwz, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do prezentacji zaoferowanego asortymentu, 2) dokumenty dopuszczające do stosowania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o Wyrobach medycznych: deklaracja zgodności CE producenta; dokument potwierdzający zgłoszenie oferowanego wyrobu do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania, bądź stosowne oświadczenie w przypadku, gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny,
Inne dokumenty niewymienione 1. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. 2Wykonawca zobowiązany jest złożyć w ofercie: 1) formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ - wypełniony w sposób czytelny, z należytą starannością. Należy zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe przeniesienie do formularza ofertowego ceny z formularza asorymentowo-cenowego. Formularz ofertowy powinien być umieszczony bezpośrednio za stroną tytułową lub stanowić pierwszą stronę oferty 2) formularz asortymentowo-cenowy – Załącznik nr 2 do SIWZ 3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru na Załączniku Nr 4 do SIWZ 4) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych – sporządzone wg Załącznika nr 3 do SIWZ 5) pełnomocnictwo - w przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum/spółka cywilna) – podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii 6) dowód wniesienia wadium.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: na pakiet nr 1 – 303,00 zł (słownie: trzysta trzy złote 00/100) na Pakiet nr 2 – 17,00 zł (słownie: siedemnaście złotych 00/100) na Pakiet nr 3 – 75,00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć złotych 00/100) na pakiet nr 4 – 3 574,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset siedemdziesiąt cztery złote 00/100) na Pakiet nr 5 – 2,00 zł (słownie: dwa złote 00/100) na pakiet nr 6 – 1,00 zł (słownie: jeden złoty 00/100) na Pakiet nr 7 – 146,00 zł (słownie: sto czterdzieści sześć złotych 00/100) na Pakiet nr 8 – 634,00 zł (słownie: sześćset trzydzieści cztery złote 00/100) na pakiet nr 9 – 155,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt pięć złotych 00/100) na Pakiet nr 10 – 9 402,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy czterysta dwa złote 00/100) na pakiet nr 11 – 58,00 zł (słownie: pięćdziesiąt osiem złotych 00/100) na Pakiet nr 12 – 6,00 zł (słownie: sześć złotych 00/100) na Pakiet nr 13 – 36,00 zł (słownie: trzydzieści sześć złotych 00/100) na pakiet nr 14 – 250,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100) na Pakiet nr 15 – 80,00 zł (słownie: osiemdziesiąt złotych 00/100) na pakiet nr 16 – 41,00 zł (słownie: czterdzieści jeden złotych 00/100) na Pakiet nr 17 – 12,00 zł (słownie: dwanaście złotych 00/100) na Pakiet nr 18 – 743,00 zł (słownie: siedemset czterdzieści trzy złote 00/100) na pakiet nr 19 – 788,00 zł (słownie: siedemset osiemdziesiąt osiem złotych 00/100) na Pakiet nr 20 – 4 073,00 zł (słownie: cztery tysiące siedemdziesiąt trzy złote 00/100) na Pakiet nr 21 – 2 052,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćdziesiąt dwa złote 00/100) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: pieniądzu; poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: Mazowiecki Bank Spółdzielczy w Łomiankach o/ Nowy Dwór Mazowiecki nr rachunku 19 8009 1062 0012 9554 9007 0005, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu 7/PN/20 „Dostawę różnych artykułów medycznych dla potrzeb Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim – powtórka”, Pakiet nr ... 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. IX. 4 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został został załączony do oferty. Jeśli z treści dokumentu będzie wynikać, że aby żądanie Zamawiającego mogło zostać uznane, koniecznym jest dysponowanie przez Zamawiającego dokumentem z własnoręcznym podpisem wystawcy - wówczas dokument ten musi mieć taki walor, a więc być opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym wystawcy. Jeśli natomiast wystarczającym byłaby kopia dokumentu - wówczas taki dokument może mieć postać skanu opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym wykonawcy. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z zapisami Załącznika nr 6 do SIWZ (projekt umowy).
IV 4 4 data 2020-05-07T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Asortyment zabiegowo-operacyjny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania oraz ilości określono w załączniku nr 2 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Maska tlenowa z rezerwuarem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania oraz ilości określono w załączniku nr 2 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Artykuły do poradni „K”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania oraz ilości określono w załączniku nr 2 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Asortyment zabiegowo-operacyjny 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania oraz ilości określono w załączniku nr 2 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Koperty RTG
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania oraz ilości określono w załączniku nr 2 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Igły do insuliny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania oraz ilości określono w załączniku nr 2 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Sondy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania oraz ilości określono w załączniku nr 2 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Asortyment okulistyczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania oraz ilości określono w załączniku nr 2 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Drobny sprzęt medyczny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania oraz ilości określono w załączniku nr 2 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Asortyment różny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania oraz ilości określono w załączniku nr 2 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Wkłady workowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania oraz ilości określono w załączniku nr 2 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Haczyki do przebijania błony
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania oraz ilości określono w załączniku nr 2 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Nakładka na deskę
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania oraz ilości określono w załączniku nr 2 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Elektrody dla dzieci
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania oraz ilości określono w załączniku nr 2 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Osłony na przewody, folie chirurgiczne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania oraz ilości określono w załączniku nr 2 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Test do wykrywania wycieku płynu owodniowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania oraz ilości określono w załączniku nr 2 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Ustnik z klipsem piankowym
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania oraz ilości określono w załączniku nr 2 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Fartuch wzmocniony
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania oraz ilości określono w załączniku nr 2 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Buty ochronne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania oraz ilości określono w załączniku nr 2 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Maski
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania oraz ilości określono w załączniku nr 2 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Środki ochrony osobistej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania oraz ilości określono w załączniku nr 2 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)