Dostawa licencji oprogramowania komputerowego do kompleksowej realizacji badań ankietowych.

Data publikacji 2020-04-29
Data zakończenia 2020-05-13 00:00:00
Instytucja Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 528143-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa i wdrożenie narzędzia / oprogramowania/ platformy badawczo-raportującej umożliwiającej realizację badań ankietowych, gromadzenia danych ankietowych techniką CAWI, analizę zebranych danych oraz tworzenie raportów i ich dystrybucję, wraz z instruktażem z obsługi narzędzia/ oprogramowania/ platformy, w ramach projektu „DROGA do DOSKONAŁOŚCI – kompleksowy program wsparcia uczelni”, na podstawie licencji bezterminowej. Zamówienie obejmuje także serwis oprogramowania na okres trwania projektu (do 31.12.2023), a także świadczenie przez Wykonawcę usług rozwoju w wymiarze do 200 roboczogodzin w okresie 24 miesięcy, przy czym usługi rozwoju świadczone będą w ramach prawa opcji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia oraz projekt umowy, które są załącznikami do SIWZ i stanowią jej integralną część.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 004ff3f8-22b6-4b36-82bc-bad1bb4723a8
Biuletyn 528143-N-2020
Zamawiajacy nazwa Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych
Regon 00000156003300
Zamawiajacy adres ulica ul. Warszawska
Zamawiajacy adres numer domu 24
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-155
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 628 26 56; 628 22 20
Zamawiajacy fax 12 6282072
Zamawiajacy email zampub@pk.edu.pl
Adres strony url www.pk.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt "Droga do Doskonałości - kompleksowy program wsparcia uczelni" realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego WND-POWR.03.05.00-00-Z214/18
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pk.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t.j. Dz.U. z 2018r. poz. 2188), osobiście, za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki, Dział Zamówień Publicznych, ul. Warszawska 24, budynek W-9 (10-24), pokój nr 110, 31-155 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa licencji oprogramowania komputerowego do kompleksowej realizacji badań ankietowych.
Numer referencyjny KA-2/017/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa i wdrożenie narzędzia / oprogramowania/ platformy badawczo-raportującej umożliwiającej realizację badań ankietowych, gromadzenia danych ankietowych techniką CAWI, analizę zebranych danych oraz tworzenie raportów i ich dystrybucję, wraz z instruktażem z obsługi narzędzia/ oprogramowania/ platformy, w ramach projektu „DROGA do DOSKONAŁOŚCI – kompleksowy program wsparcia uczelni”, na podstawie licencji bezterminowej. Zamówienie obejmuje także serwis oprogramowania na okres trwania projektu (do 31.12.2023), a także świadczenie przez Wykonawcę usług rozwoju w wymiarze do 200 roboczogodzin w okresie 24 miesięcy, przy czym usługi rozwoju świadczone będą w ramach prawa opcji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia oraz projekt umowy, które są załącznikami do SIWZ i stanowią jej integralną część.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: 1. Wdrożenie oprogramowania wraz z szkoleniem pracowników Zamawiającego: 30 dni od daty zawarcia umowy. 2. Świadczenie usługi serwisu: od daty podpisania protokołu odbioru do 31.12.2023 r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa i nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa i nie wyznacza szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. 1. udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie) wykonał minimum 2 dostawy w 2 podmiotach w tym co najmniej 1 na uczelni wyższej, które obejmowały dostarczenie i/lub wdrożenie narzędzi do realizacji badań ankietowych dla minimum 250 osób. Wykazywane doświadczenie musi dotyczyć narzędzi udostępnianych w analogiczny lub podobny sposób do wymagań zawartych w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. 2. Wykonawca powinien dysponować minimum 2 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, z czego co najmniej jedna osoba powinna mieć umiejętności i wiedzę z zakresu IT i doświadczenie w skutecznie przeprowadzonej integracji systemów oraz co najmniej jedna powinna mieć doświadczenie w zakresie realizacji szkoleń instruktarzowych. Doświadczenie osób wskazanych do realizacji zamówienia należy przedstawić w Załączniku nr 7 do SIWZ – wykaz osób.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 6 Do SIWZ 2) Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia, zdolnych do wykonania zamówienia – wg załącznika nr 7 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ, 2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia odpowiedzialnych za świadczenie usług będących przedmiotem niniejszego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg załącznika nr 7 do SIWZ, 3) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 6 Do SIWZ 4) Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik – pełnomocnictwo (składane w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę (w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy) lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną (w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy), 5) Zobowiązanie podmiotu(ów) do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - w przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – wg załącznika nr 8 do SIWZ – o ile dotyczy, 6) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w: „Oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełniania warunków udziału” – załącznik nr 4 do SIWZ dla każdego z tych podmiotów, 7) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o podwykonawcach w: „Oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełniania warunków udziału” – załącznik nr 4 do SIWZ, dla każdego z tych podwykonawców. Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, 8) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu „Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej” – załącznik nr 3 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. Zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w stosunku do treści oferty, w szczególności w zakresie: 1) zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 2) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku, jeżeli dotrzymanie ustalonego terminu byłoby niemożliwe z winy Zamawiającego np. brak przygotowania miejsca dostawy lub w przypadku działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie. Okres przedłużenia terminu realizacji umowy będzie odpowiadał maksymalnie okresowi trwania przeszkody w realizacji przedmiotu umowy wynikłej z winy Zamawiającego lub o okres działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania. 3) zmiany parametrów technicznych dostarczanego oprogramowania, w przypadkach: a) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub wstrzymania, zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu umowy bądź jego elementów, b) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. 3. Zmiany przewidziane w umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego oraz przez Wykonawcę. 4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 2 pkt 1) lit b i c jest złożenie wniosku wraz z uzasadnieniem zawierającym szczegółowe wyliczenie całkowitej kwoty, o jaką wynagrodzenie Wykonawcy powinno ulec zmianie oraz wskazaniem daty, od której nastąpi zmiana wysokości kosztów wykonania umowy uzasadniająca zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 10 dni, dokumenty, z których wynika, w jakim zakresie zmiany te mają wpływ na koszty wykonania umowy, w szczególności: a) pisemne zestawienie wynagrodzeń (zarówno przed jak i po zmianie) pracowników wraz z określeniem zakresu (części etatu), w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu Umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi - w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 1) lit b lub b) pisemne zestawienie wynagrodzeń (zarówno przed jak i po zmianie) pracowników wraz z kwotami składek uiszczanych do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych/Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w części finansowanej przez Wykonawcę, z określeniem zakresu (części etatu), w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy oraz części wynagrodzenia odpowiadającej temu zakresowi – w przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 1) lit. c. 5. W terminie 10 dni od dnia przekazania dokumentów o których mowa w ust. 4 strona, która otrzymała wniosek, przekaże drugiej stronie informację o zakresie, w jakim akceptuje wniosek oraz wskaże kwotę, o którą wynagrodzenie należne Wykonawcy powinno ulec zmianie, albo informację o niezatwierdzeniu wniosku wraz z uzasadnieniem. 6. W przypadku niewykazania przez Wykonawcę wpływu zmian, o których mowa w ust. 2 pkt 1), na koszt wykonania umowy, Zamawiający odmówi dokonania zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia. 7. Zmiany niniejszej umowy, o których mowa w ust. 2 pkt 1, wymagają zgody stron w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności. Przewidziana aneksem zmiana wynagrodzenia, będzie obowiązywać od dnia wejście w życie zmian przepisów stanowiących podstawę tej zmiany. 8. Warunkiem dokonania zmian w umowie, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zamianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian. Wszelkie zmiany umowy, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-05-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki Oferty należy składać w języku polskim.
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Dodatkowa funkcjonalność
Znaczenie 25,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 75,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)