GuidZP400 |
7590ac4b-e96a-48b0-831a-0c85243b57ef
|
Biuletyn |
535517-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia
|
Regon |
35071231800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kapelanka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
60
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30-347
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
124 232 088
|
Zamawiajacy fax |
124 232 088
|
Zamawiajacy email |
przetargi@cmj.org.pl
|
Adres strony url |
www.cmj.org.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Wsparcie podmiotów podstawowejopieki zdrowotnej we wdrażaniu standardów jakości i bezpieczeństwa opieki” (nr projektu:POWR.05.02.00-00-0152/15) O zamówienie
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.cmj.org.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie (listownie lub osobiście)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia, ul. Kapelanka 60, 30-347 Kraków, Sekretariat - pokój nr 217.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zaprojektowanie, wykonanie i dystrybucja tablic, certyfikatów dla jednostek POZ w ramach projektu „Wsparcie podmiotów podstawowej opieki zdrowotnej we wdrażaniu standardów jakości i bezpieczeństwa opieki” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Budżetu Państwa.
|
Numer referencyjny |
POZ-271-6/20
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: zaprojektowanie, wykonanie i dystrybucja tablic przeznaczonych do montażu zewnętrznego na elewacji budynków jednostek POZ w liczbie maksymalnie 20 sztuk; zaprojektowanie, wykonanie i dystrybucja certyfikatów ozdobnych dla jednostek POZ w liczbie maksymalnie 20 sztuk; - wg załączonej specyfikacji. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie niezbędne prace, usługi (w tym koszty dostawy i dystrybucji) i materiały konieczne do wykonania zamówienia zgodnie z wymaganiami SIWZ, jak również pozostałe czynności, opłaty i koszty niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Zamówienie realizowane w ramach projektu „Wsparcie podmiotów podstawowej opieki zdrowotnej we wdrażaniu standardów jakości i bezpieczeństwa opieki” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Budżetu Państwa.
|
Cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie realizowane będzie sukcesywnie w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2020 r., lub wyczerpania ilości maksymalnych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia
Termin realizacji zamówienia: Zamówienie realizowane będzie sukcesywnie w częściach, w okresie od podpisania umowy do 31 grudnia 2020 r. Realizacja danej części zamówienia (dostarczenie przygotowanych materiałów – tablic i certyfikatów na wskazane adresy) obejmuje 21 dni od daty złożenia zamówienia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który spełnia warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej tj.: Posiada doświadczenie w dostawie metalowych tablic informacyjnych i certyfikatów ozdobnych w ilości, co najmniej 10 sztuk (jednych i drugich), w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert – Zamawiający dopuszcza sumowanie kilku umów/zamówień celem wykazania spełniania wskazanego warunku udziału. Zamawiający dopuszcza możliwość polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów na zasadach i po spełnieniu przez wykonawcę obowiązków określonych w art. 22a PZP, tj.: Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający będzie oceniał czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz będzie badał, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w pkt 5.2. SIWZ. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Zamawiający zastrzega, iż najpierw dokona czynności oceny ofert, a następnie badania, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (tzw. procedura odwrócona).
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Do oferty każdy wykonawca zobowiązany jest dołączyć: Dokumenty, z których wynika umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (przynajmniej do złożenia oferty) – np. odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub CEIDG (o ile dotyczy).Jeżeli wykonawca działa przez pełnomocnika należy dodatkowo załączyć stosowne pełnomocnictwo dla danej osoby. Wypełniony formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie potwierdzającym: brak podstaw do wykluczenia wykonawcy w zakresie określonym w pkt 5.2. SIWZ; spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym w pkt 5.3. SIWZ. Wzór oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.1.3. SIWZ do ewentualnego wykorzystania stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku korzystania z zasobów innego podmiotu na zasadach określonych w pkt 5.3.2.: dowód potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu. Dowody mają precyzować w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów od podmiotu trzeciego, sposób ich wykorzystania, zakres i okres udziału podmiotu udostępniającego zasoby w realizacji zamówienia. Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach w oświadczeniu własnym wykonawcy, o którym mowa w pkt 6.1.3.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1.3. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Zamawiający przypomina o obowiązku wynikającym z art. 24 ust. 11 PZP – tj. obowiązku przekazania przez wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej wskazane oświadczenie przedłożyć musi każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te należy złożyć w formie pisemnej lub elektronicznej, we wskazanym terminie. Dokumenty składane przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona (składane na wezwanie Zamawiającego): Zamawiający po dokonaniu czynności badania i oceny ofert wezwie wykonawcę którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w terminie 5 dni aktualnych na dzień ich złożenia, oświadczeń i dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w pkt 5.3 SIWZ, oraz dokumentów potwierdzających, że oferowane dostawy spełniają wymagania zamawiającego, które to dokumenty wymienione są poniżej: wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - w zakresie potwierdzającym spełnianie warunki wskazanego w pkt. 5.3.1.1. SIWZ; celem potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań zamawiającego - próbka tablicy informacyjnej, wykonana z materiału wskazanego w SOPZ, zawierająca grawer (zamawiający nie wymaga dostarczenia próbki o wymiarach wskazanych w SOPZ – może być mniejsza próbka, jak również nie wymaga aby grawer był wykonany zgodnie z wymaganiami SOPZ – może być treściowo inny). Forma dokumentów - UWAGA: zamawiający dopuszcza składanie ofert i dokumentów zarówno w formie pisemnej jak i elektronicznej, z zastrzeżeniem, że forma elektroniczna wymaga podpisania danego dokumentu właściwym kwalifikowanym podpisem elektronicznym: Dokumenty, o których mowa w pkt 6.1.1. SIWZ wykonawca składa w formie pisemnej lub elektronicznej (oryginał) lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez notariusza pisemnie lub elektronicznie (dotyczy pełnomocnictwa) lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę pisemnie lub elektronicznie (dotyczy wyciągów z odpowiednich rejestrów). Dokument, o których mowa w pkt 6.1.2. SIWZ wykonawca składa w formie pisemnej lub elektronicznej (oryginał). Pozostałe oświadczenia, o których mowa powyżej dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w formie pisemnej lub elektronicznej (oryginał). Pozostałe dokumenty, poza wskazanymi w pkt 6.3.1-6.3.3 składane są w formie pisemnej lub elektronicznej (oryginał) lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem pisemnie lub elektronicznie. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-05-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|