Zaprojektowanie, wykonanie i dystrybucja tablic, certyfikatów dla jednostek POZ w ramach projektu „Wsparcie podmiotów podstawowej opieki zdrowotnej we wdrażaniu standardów jakości i bezpieczeństwa opieki” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Budżetu Państwa.

Data publikacji 2020-04-29
Data zakończenia 2020-05-08 00:00:00
Instytucja Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535517-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: zaprojektowanie, wykonanie i dystrybucja tablic przeznaczonych do montażu zewnętrznego na elewacji budynków jednostek POZ w liczbie maksymalnie 20 sztuk; zaprojektowanie, wykonanie i dystrybucja certyfikatów ozdobnych dla jednostek POZ w liczbie maksymalnie 20 sztuk; - wg załączonej specyfikacji. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie niezbędne prace, usługi (w tym koszty dostawy i dystrybucji) i materiały konieczne do wykonania zamówienia zgodnie z wymaganiami SIWZ, jak również pozostałe czynności, opłaty i koszty niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Zamówienie realizowane w ramach projektu „Wsparcie podmiotów podstawowej opieki zdrowotnej we wdrażaniu standardów jakości i bezpieczeństwa opieki” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Budżetu Państwa.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7590ac4b-e96a-48b0-831a-0c85243b57ef
Biuletyn 535517-N-2020
Zamawiajacy nazwa Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia
Regon 35071231800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kapelanka
Zamawiajacy adres numer domu 60
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30-347
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 124 232 088
Zamawiajacy fax 124 232 088
Zamawiajacy email przetargi@cmj.org.pl
Adres strony url www.cmj.org.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Wsparcie podmiotów podstawowejopieki zdrowotnej we wdrażaniu standardów jakości i bezpieczeństwa opieki” (nr projektu:POWR.05.02.00-00-0152/15) O zamówienie
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.cmj.org.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny pisemnie (listownie lub osobiście)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia, ul. Kapelanka 60, 30-347 Kraków, Sekretariat - pokój nr 217.
Nazwa nadana zamowieniu Zaprojektowanie, wykonanie i dystrybucja tablic, certyfikatów dla jednostek POZ w ramach projektu „Wsparcie podmiotów podstawowej opieki zdrowotnej we wdrażaniu standardów jakości i bezpieczeństwa opieki” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Budżetu Państwa.
Numer referencyjny POZ-271-6/20
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: zaprojektowanie, wykonanie i dystrybucja tablic przeznaczonych do montażu zewnętrznego na elewacji budynków jednostek POZ w liczbie maksymalnie 20 sztuk; zaprojektowanie, wykonanie i dystrybucja certyfikatów ozdobnych dla jednostek POZ w liczbie maksymalnie 20 sztuk; - wg załączonej specyfikacji. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie niezbędne prace, usługi (w tym koszty dostawy i dystrybucji) i materiały konieczne do wykonania zamówienia zgodnie z wymaganiami SIWZ, jak również pozostałe czynności, opłaty i koszty niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Zamówienie realizowane w ramach projektu „Wsparcie podmiotów podstawowej opieki zdrowotnej we wdrażaniu standardów jakości i bezpieczeństwa opieki” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Budżetu Państwa.
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Zamówienie realizowane będzie sukcesywnie w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2020 r., lub wyczerpania ilości maksymalnych poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia Termin realizacji zamówienia: Zamówienie realizowane będzie sukcesywnie w częściach, w okresie od podpisania umowy do 31 grudnia 2020 r. Realizacja danej części zamówienia (dostarczenie przygotowanych materiałów – tablic i certyfikatów na wskazane adresy) obejmuje 21 dni od daty złożenia zamówienia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który spełnia warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej tj.: Posiada doświadczenie w dostawie metalowych tablic informacyjnych i certyfikatów ozdobnych w ilości, co najmniej 10 sztuk (jednych i drugich), w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert – Zamawiający dopuszcza sumowanie kilku umów/zamówień celem wykazania spełniania wskazanego warunku udziału. Zamawiający dopuszcza możliwość polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów na zasadach i po spełnieniu przez wykonawcę obowiązków określonych w art. 22a PZP, tj.: Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający będzie oceniał czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz będzie badał, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w pkt 5.2. SIWZ. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Zamawiający zastrzega, iż najpierw dokona czynności oceny ofert, a następnie badania, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (tzw. procedura odwrócona).
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Do oferty każdy wykonawca zobowiązany jest dołączyć: Dokumenty, z których wynika umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy (przynajmniej do złożenia oferty) – np. odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub CEIDG (o ile dotyczy).Jeżeli wykonawca działa przez pełnomocnika należy dodatkowo załączyć stosowne pełnomocnictwo dla danej osoby. Wypełniony formularz ofertowy - stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie potwierdzającym: brak podstaw do wykluczenia wykonawcy w zakresie określonym w pkt 5.2. SIWZ; spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie określonym w pkt 5.3. SIWZ. Wzór oświadczenia, o którym mowa w pkt 6.1.3. SIWZ do ewentualnego wykorzystania stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku korzystania z zasobów innego podmiotu na zasadach określonych w pkt 5.3.2.: dowód potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu. Dowody mają precyzować w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów od podmiotu trzeciego, sposób ich wykorzystania, zakres i okres udziału podmiotu udostępniającego zasoby w realizacji zamówienia. Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach w oświadczeniu własnym wykonawcy, o którym mowa w pkt 6.1.3.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.1.3. składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Zamawiający przypomina o obowiązku wynikającym z art. 24 ust. 11 PZP – tj. obowiązku przekazania przez wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej wskazane oświadczenie przedłożyć musi każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te należy złożyć w formie pisemnej lub elektronicznej, we wskazanym terminie. Dokumenty składane przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona (składane na wezwanie Zamawiającego): Zamawiający po dokonaniu czynności badania i oceny ofert wezwie wykonawcę którego oferta zostanie najwyżej oceniona do złożenia w terminie 5 dni aktualnych na dzień ich złożenia, oświadczeń i dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w pkt 5.3 SIWZ, oraz dokumentów potwierdzających, że oferowane dostawy spełniają wymagania zamawiającego, które to dokumenty wymienione są poniżej: wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - w zakresie potwierdzającym spełnianie warunki wskazanego w pkt. 5.3.1.1. SIWZ; celem potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań zamawiającego - próbka tablicy informacyjnej, wykonana z materiału wskazanego w SOPZ, zawierająca grawer (zamawiający nie wymaga dostarczenia próbki o wymiarach wskazanych w SOPZ – może być mniejsza próbka, jak również nie wymaga aby grawer był wykonany zgodnie z wymaganiami SOPZ – może być treściowo inny). Forma dokumentów - UWAGA: zamawiający dopuszcza składanie ofert i dokumentów zarówno w formie pisemnej jak i elektronicznej, z zastrzeżeniem, że forma elektroniczna wymaga podpisania danego dokumentu właściwym kwalifikowanym podpisem elektronicznym: Dokumenty, o których mowa w pkt 6.1.1. SIWZ wykonawca składa w formie pisemnej lub elektronicznej (oryginał) lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez notariusza pisemnie lub elektronicznie (dotyczy pełnomocnictwa) lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę pisemnie lub elektronicznie (dotyczy wyciągów z odpowiednich rejestrów). Dokument, o których mowa w pkt 6.1.2. SIWZ wykonawca składa w formie pisemnej lub elektronicznej (oryginał). Pozostałe oświadczenia, o których mowa powyżej dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w formie pisemnej lub elektronicznej (oryginał). Pozostałe dokumenty, poza wskazanymi w pkt 6.3.1-6.3.3 składane są w formie pisemnej lub elektronicznej (oryginał) lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem pisemnie lub elektronicznie. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-05-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Ocena cenowa (finansowa)
Znaczenie 95,00
  
Kryteria Kryterium pozacenowe: aspekt społeczny (zatrudnienie osób niepełnosprawnych)
Znaczenie 5,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)