Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania

Data publikacji 2020-04-30
Data zakończenia 2020-05-11 00:00:00
Instytucja Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Różny sprzęt komputerowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 536271-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302360002, 302130005, 302321108
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dotyczące gwarancji zawarte zostały w załączniku nr 1 do siwz.
2. Wykonawca przenosi na Zamawiającego przysługujące mu majątkowe prawa autorskie wraz z własnością wszystkich egzemplarzy dokumentacji, objętych przedmiotem zamówienia oraz ich wersji elektronicznych.
3. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy i pochodził z oficjalnego kanału dystrybucyjnego na Polskę.
4. Realizacja dostaw: w terminie do 30 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
5. Miejsce dostawy zamówienia: siedziba Zamawiającego – Gdynia ul. Opata Hackiego 14, budynek magazynu.
6. Dostawy winny być realizowane w dni powszednie (od poniedziałku do piątku) w godzinach 8:00 - 14:00.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość nabycia w terminie do 31 maja 2021 r. dodatkowej ilości (w przypadku zwiększenia ilości zamówienia obowiązywać będą ceny określone w tabeli w załączniku nr 2 do siwz) i dodatkowego asortymentu o zbliżonym charakterze (w cenie bieżącej Wykonawcy, która będzie podlegała kontroli Zamawiającego) do poziomu określonego w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 106650e8-15be-41e2-912b-ba84a92f354f
Biuletyn 536271-N-2020
Zamawiajacy nazwa Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.
Regon 19056363200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Opata Hackiego
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Gdynia
Zamawiajacy kod pocztowy 81-213
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 58 627 38 18
Zamawiajacy fax 58 663 16 66
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@opecgdy.com.pl
Adres strony url https://opecgdy.com.pl/
Adres strony internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/opecgdy/proceedings
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 11
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://platformazakupowa.pl/pn/opecgdy/proceedings
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/pn/opecgdy/proceedings
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/opecgdy/proceedings
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania
Numer referencyjny EZP/277/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dotyczące gwarancji zawarte zostały w załączniku nr 1 do siwz. 2. Wykonawca przenosi na Zamawiającego przysługujące mu majątkowe prawa autorskie wraz z własnością wszystkich egzemplarzy dokumentacji, objętych przedmiotem zamówienia oraz ich wersji elektronicznych. 3. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy i pochodził z oficjalnego kanału dystrybucyjnego na Polskę. 4. Realizacja dostaw: w terminie do 30 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy. 5. Miejsce dostawy zamówienia: siedziba Zamawiającego – Gdynia ul. Opata Hackiego 14, budynek magazynu. 6. Dostawy winny być realizowane w dni powszednie (od poniedziałku do piątku) w godzinach 8:00 - 14:00. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość nabycia w terminie do 31 maja 2021 r. dodatkowej ilości (w przypadku zwiększenia ilości zamówienia obowiązywać będą ceny określone w tabeli w załączniku nr 2 do siwz) i dodatkowego asortymentu o zbliżonym charakterze (w cenie bieżącej Wykonawcy, która będzie podlegała kontroli Zamawiającego) do poziomu określonego w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich.
Cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 597924,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2021-05-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie, a ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczenia zawartego w załączniku nr 2 do siwz.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie, a ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczenia zawartego w załączniku nr 2 do siwz.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie, a ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczenia zawartego w załączniku nr 2 do siwz.
Inne dokumenty niewymienione 1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca wraz z ofertą winien złożyć: 1) Komputer biurowy AIO - Pakiet 2, poz. 1: a) raport badawczy wykonany przez niezależne laboratorium stwierdzający poziom emitowanego hałasu, mierzony wg normy ISO 7779 i wykazany według normy ISO 9296 w pozycji obserwatora trybie jałowym (IDLE) - dopuszcza się dokumenty techniczne w języku angielskim. b) deklarację zgodności CE, c) certyfikat Energy Star w wersji co najmniej 7.1 dla oferowanego modelu komputera, d) certyfikat EPEAT na poziomie BRONZE, e) Zobowiązanie producenta komputera, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych przez Wykonawcę, zobowiązuje się do przejęcia na siebie wszelkich zobowiązań związanych ze świadczeniem usług serwisowych. 2) Komputer biurowy STD - Pakiet 2, poz. 2: a) raport badawczy wykonany przez niezależne laboratorium stwierdzający poziom emitowanego hałasu, mierzony wg normy ISO 7779 i wykazany według normy ISO 9296 w pozycji obserwatora trybie jałowym (IDLE) - dopuszcza się dokumenty techniczne w języku angielskim. b) deklarację zgodności CE, c) certyfikat Energy Star w wersji co najmniej 7.1 dla oferowanego modelu komputera d) certyfikat EPEAT na poziomie BRONZE, e) Zobowiązanie producenta komputera, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych przez Wykonawcę, zobowiązuje się do przejęcia na siebie wszelkich zobowiązań związanych ze świadczeniem usług serwisowych. 3) Notebook 15,6” - Pakiet 2, poz. 3: a) certyfikat ENERGY STAR w wersji co najmniej 7.1 dla oferowanego modelu notebooka, b) deklarację zgodności CE, c) certyfikat ISO9001:2000 dla producenta sprzętu, d) certyfikat EPEAT na poziomie co najmniej SILVER. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca winien złożyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzający, że w stosunku do Wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości, z wyjątkiem Wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego.
Czy wadium 1
Wadium 9.1. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia razem z ofertą wadium przetargowego w wysokości: a) dla pakietu 1: 800,00 zł (słownie: osiemset zł 0/100); b) dla pakietu 2: 14 000 zł (słownie: czternaście tysięcy zł 0/100); c) dla pakietu 3: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł 0/100); 9.2. W przypadku składania ofert na więcej niż jeden pakiet, dopuszcza się zarówno złożenie odrębnych wadiów na poszczególne pakiety jak również złożenie jednego wadium stanowiącego sumę wymaganych wadiów. 9.3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 9.4. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu, b) gwarancjach bankowych, c) gwarancjach ubezpieczeniowych. 9.5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: PKO BP SA I O/Gdynia 20 1020 1853 0000 9502 0009 4706. 9.6. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy złożyć w formie elektronicznej w oryginale za pośrednictwem Platformy Zakupowej. 9.7. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądz, dokument musi być opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (Gwaranta). Wadium winno być oznaczone w sposób umożliwiający jego jednoznaczną identyfikację np. WADIUM numer referencyjny i/lub nazwa postępowania. 9.8. Za wniesienie wadium w formie pieniężnej Zamawiający uważa wadium, które w terminie do dnia 11.05.2020 r. do godz. 09:00 znajdzie się na rachunku Zamawiającego. 9.9. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 9.10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. 9.11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 9.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o uzupełnienie brakujących lub wadliwych dokumentów oraz pełnomocnictw, nie złożył ich w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. 9.13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie. 9.14. Gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe muszą nieodwołalnie i bezwarunkowo zobowiązywać Poręczyciela lub Gwaranta do zapłaty kwoty pieniężnej w ciągu 30 dni na pierwsze wezwanie Zamawiającego, w wysokości odpowiadającej kwocie wadium. 9.15. Gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe muszą zawierać w swojej treści nazwę oraz numer postępowania przetargowego.
IV 4 4 data 2020-05-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1 - Części i akcesoria
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 29216,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-05-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Poszczególne elementy przedmiotu zamówienia wyspecyfikowane zostały w tabeli pierwszej załącznika nr 2 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2 - Komputery i oprogramowanie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 492708,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-05-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Poszczególne elementy przedmiotu zamówienia wyspecyfikowane zostały w tabeli drugiej załącznika nr 2 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3 - Kserokopiarki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 76000,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-05-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Poszczególne elementy przedmiotu zamówienia wyspecyfikowane zostały w tabeli trzeciej załącznika nr 2 do siwz.
  

Criterion

Kryteria Cena brutto oferty
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)