GuidZP400 |
106650e8-15be-41e2-912b-ba84a92f354f
|
Biuletyn |
536271-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Okręgowe Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.
|
Regon |
19056363200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Opata Hackiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdynia
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
81-213
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
58 627 38 18
|
Zamawiajacy fax |
58 663 16 66
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@opecgdy.com.pl
|
Adres strony url |
https://opecgdy.com.pl/
|
Adres strony internetowej |
https://platformazakupowa.pl/pn/opecgdy/proceedings
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
11
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://platformazakupowa.pl/pn/opecgdy/proceedings
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://platformazakupowa.pl/pn/opecgdy/proceedings
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://platformazakupowa.pl/pn/opecgdy/proceedings
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania
|
Numer referencyjny |
EZP/277/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dotyczące gwarancji zawarte zostały w załączniku nr 1 do siwz.
2. Wykonawca przenosi na Zamawiającego przysługujące mu majątkowe prawa autorskie wraz z własnością wszystkich egzemplarzy dokumentacji, objętych przedmiotem zamówienia oraz ich wersji elektronicznych.
3. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy i pochodził z oficjalnego kanału dystrybucyjnego na Polskę.
4. Realizacja dostaw: w terminie do 30 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
5. Miejsce dostawy zamówienia: siedziba Zamawiającego – Gdynia ul. Opata Hackiego 14, budynek magazynu.
6. Dostawy winny być realizowane w dni powszednie (od poniedziałku do piątku) w godzinach 8:00 - 14:00.
7. Zamawiający dopuszcza możliwość nabycia w terminie do 31 maja 2021 r. dodatkowej ilości (w przypadku zwiększenia ilości zamówienia obowiązywać będą ceny określone w tabeli w załączniku nr 2 do siwz) i dodatkowego asortymentu o zbliżonym charakterze (w cenie bieżącej Wykonawcy, która będzie podlegała kontroli Zamawiającego) do poziomu określonego w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie kwot wartości zamówień oraz konkursów, od których jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich.
|
Cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
597924,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2021-05-31T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie, a ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczenia zawartego w załączniku nr 2 do siwz.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie, a ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczenia zawartego w załączniku nr 2 do siwz.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie, a ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie oświadczenia zawartego w załączniku nr 2 do siwz.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca wraz z ofertą winien złożyć:
1) Komputer biurowy AIO - Pakiet 2, poz. 1:
a) raport badawczy wykonany przez niezależne laboratorium stwierdzający poziom emitowanego hałasu, mierzony wg normy ISO 7779 i wykazany według normy ISO 9296 w pozycji obserwatora trybie jałowym (IDLE) - dopuszcza się dokumenty techniczne w języku angielskim.
b) deklarację zgodności CE,
c) certyfikat Energy Star w wersji co najmniej 7.1 dla oferowanego modelu komputera,
d) certyfikat EPEAT na poziomie BRONZE,
e) Zobowiązanie producenta komputera, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych przez Wykonawcę, zobowiązuje się do przejęcia na siebie wszelkich zobowiązań związanych ze świadczeniem usług serwisowych.
2) Komputer biurowy STD - Pakiet 2, poz. 2:
a) raport badawczy wykonany przez niezależne laboratorium stwierdzający poziom emitowanego hałasu, mierzony wg normy ISO 7779 i wykazany według normy ISO 9296 w pozycji obserwatora trybie jałowym (IDLE) - dopuszcza się dokumenty techniczne w języku angielskim.
b) deklarację zgodności CE,
c) certyfikat Energy Star w wersji co najmniej 7.1 dla oferowanego modelu komputera
d) certyfikat EPEAT na poziomie BRONZE,
e) Zobowiązanie producenta komputera, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych przez Wykonawcę, zobowiązuje się do przejęcia na siebie wszelkich zobowiązań związanych ze świadczeniem usług serwisowych.
3) Notebook 15,6” - Pakiet 2, poz. 3:
a) certyfikat ENERGY STAR w wersji co najmniej 7.1 dla oferowanego modelu notebooka,
b) deklarację zgodności CE,
c) certyfikat ISO9001:2000 dla producenta sprzętu,
d) certyfikat EPEAT na poziomie co najmniej SILVER.
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca winien złożyć aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzający, że w stosunku do Wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości, z wyjątkiem Wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
9.1. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia razem z ofertą wadium przetargowego w wysokości:
a) dla pakietu 1: 800,00 zł (słownie: osiemset zł 0/100);
b) dla pakietu 2: 14 000 zł (słownie: czternaście tysięcy zł 0/100);
c) dla pakietu 3: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł 0/100);
9.2. W przypadku składania ofert na więcej niż jeden pakiet, dopuszcza się zarówno złożenie odrębnych wadiów na poszczególne pakiety jak również złożenie jednego wadium stanowiącego sumę wymaganych wadiów.
9.3. Wadium musi obejmować okres związania ofertą.
9.4. Wadium może być wnoszone w następujących formach:
a) pieniądzu,
b) gwarancjach bankowych,
c) gwarancjach ubezpieczeniowych.
9.5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: PKO BP SA I O/Gdynia 20 1020 1853 0000 9502 0009 4706.
9.6. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy złożyć w formie elektronicznej w oryginale za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
9.7. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniądz, dokument musi być opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (Gwaranta). Wadium winno być oznaczone w sposób umożliwiający jego jednoznaczną identyfikację np. WADIUM numer referencyjny i/lub nazwa postępowania.
9.8. Za wniesienie wadium w formie pieniężnej Zamawiający uważa wadium, które w terminie do dnia 11.05.2020 r. do godz. 09:00 znajdzie się na rachunku Zamawiającego.
9.9. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty.
9.10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza.
9.11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy.
9.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o uzupełnienie brakujących lub wadliwych dokumentów oraz pełnomocnictw, nie złożył ich w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie.
9.13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie.
9.14. Gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe muszą nieodwołalnie i bezwarunkowo zobowiązywać Poręczyciela lub Gwaranta do zapłaty kwoty pieniężnej w ciągu 30 dni na pierwsze wezwanie Zamawiającego, w wysokości odpowiadającej kwocie wadium.
9.15. Gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe muszą zawierać w swojej treści nazwę oraz numer postępowania przetargowego.
|
IV 4 4 data |
2020-05-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1 - Części i akcesoria
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
29216,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Poszczególne elementy przedmiotu zamówienia wyspecyfikowane zostały w tabeli pierwszej załącznika nr 2 do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2 - Komputery i oprogramowanie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
492708,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Poszczególne elementy przedmiotu zamówienia wyspecyfikowane zostały w tabeli drugiej załącznika nr 2 do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3 - Kserokopiarki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232110-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
76000,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-05-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Poszczególne elementy przedmiotu zamówienia wyspecyfikowane zostały w tabeli trzeciej załącznika nr 2 do siwz.
|
| |