Dostawa i wdrożenie oprogramowania oraz sprzętu komputerowego w ramach projektu Wdrożenie e-usług dla pacjentów Centrum Medycznego im. Bitwy Warszawskiej 1920 r. w Radzyminie

Data publikacji 2020-04-30
Data zakończenia 2020-05-12 00:00:00
Instytucja Centrum Medyczne im. Bitwy Warszawskiej 1920 r.w Radzyminie Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Radzymin
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535551-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000007, 302133008, 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i wdrożenie oprogramowania oraz sprzętu komputerowego w ramach projektu Wdrożenie e-usług dla pacjentów Centrum Medycznego im. Bitwy Warszawskiej 1920 r. w Radzyminie zgodnie z opisem zawartym w Załączniku 2 do SIWZ będącym jej integralną częścią.
2. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę na całe zamówienie. Złożenie przez tego samego Wykonawcę więcej niż jednej oferty spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
CPV – 48000000- 7 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
CPV - 30213300-8 Komputer biurowy
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
5. Obowiązkiem dostawcy jest przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie jego obsługi i eksploatacji. Przeszkolenie ma być potwierdzone w protokole przekazania sprzętu.
6. Wszystkie wyroby elektroniczne będące przedmiotem zamówienia muszą posiadać oznaczenia wymagane przepisami (CE). Ponadto powinny zawierać oznaczenia wynikające z aktualnie obowiązujących przepisów o ile takie są wymagane.
7. Wartość oferty obejmuje: pełny zakres montażu, instalacji, konfiguracji, wdrożenia i szkolenia od momentu dostawy do uruchomienia urządzenia lub systemu.
8. Ogólne warunki dotyczące przeglądów i napraw gwarancyjnych:
a) Wszystkie naprawy w okresie gwarancyjnym będą wykonywane na koszt dostawcy urządzenia,
b) Jako koszt naprawy należy rozumieć:
- koszt dojazdu lub koszty transportu urządzenia do serwisu,
- koszt robocizny,
- koszt części zamiennych.
c) Darmowe przeglądy w okresie gwarancyjnym. Ich zakres i częstotliwość wynika z dokumentacji technicznej urządzenia
d) Jako koszt przeglądu należy rozumieć:
- koszt dojazdu lub koszty transportu urządzenia do serwisu,
- koszt robocizny,
- koszt części zamiennych.
7. Stosowanie zamienników. Rozwiązania równoważne:
a) Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe), mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia.
b) Podane w tabelach wymagania techniczne sprzętu i oprogramowania stanowią dla zamawiającego wykładnię jakościową oraz parametrową dla zamawianego sprzętu. Wykonawca przygotowując ofertę ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o ocenę rozwiązań technicznych równoważnych, wykazując, że zastosowane rozwiązania w oferowanym sprzęcie łącznie nie zmieniają oczekiwań Zamawiającego w zakresie jakościowym i parametrowym sprzętu jako całości.
c) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do rozwiązań równoważnych dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie (atesty, certyfikaty, świadectwo jakości, dokumentację techniczną).
d) Dopuszcza się zamienne rozwiązania pod warunkiem:
- spełnienia co najmniej takich samych lub lepszych właściwości technicznych
- przedstawienia zamiennych rozwiązań na piśmie (dane techniczne, atesty, dopuszczenia do stosowania).
e) Gdziekolwiek w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przywołane są normy, lub nazwy własne lub znaki towarowe lub patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, pod warunkiem uzyskania jego zgody.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0e8e8448-40f0-4825-8022-00f5bf93fc45
Biuletyn 535551-N-2020
Zamawiajacy nazwa Centrum Medyczne im. Bitwy Warszawskiej 1920 r.w Radzyminie Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
Regon 10124527000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Konstytucji 3 Maja
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Radzymin
Zamawiajacy kod pocztowy 05-250
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 760 71 70,
Zamawiajacy fax 227 865 037
Zamawiajacy email zamowienia@cmradzymin.pl,
Adres strony url Https://cmradzymin.pl
Adres strony internetowej Https://cmradzymin.pl
Adres strony internetowej narzedzia Https://cmradzymin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Wdrożenie e-usług dla pacjentów Centrum Medycznego im. Bitwy Warszawskiej 1920 r. w Radzyminie, E -usługi dla Mazowsza w ramach ZIT
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
Dostep dokumentow zamowienia https://cmradzymin.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja Https://cmradzymin.pl
Dostep do dokumentow ograniczony https://cmradzymin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Poczta Polska, Poczta Kurierska, osobiście
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i wdrożenie oprogramowania oraz sprzętu komputerowego w ramach projektu Wdrożenie e-usług dla pacjentów Centrum Medycznego im. Bitwy Warszawskiej 1920 r. w Radzyminie
Numer referencyjny PN/11/2020/04/30
Rodzaj zamowienia 1
Zastrzega prawo grup czesci Nie dotyczy
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 1 całe zamówienie
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i wdrożenie oprogramowania oraz sprzętu komputerowego w ramach projektu Wdrożenie e-usług dla pacjentów Centrum Medycznego im. Bitwy Warszawskiej 1920 r. w Radzyminie zgodnie z opisem zawartym w Załączniku 2 do SIWZ będącym jej integralną częścią. 2. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę na całe zamówienie. Złożenie przez tego samego Wykonawcę więcej niż jednej oferty spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: CPV – 48000000- 7 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne CPV - 30213300-8 Komputer biurowy 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 5. Obowiązkiem dostawcy jest przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie jego obsługi i eksploatacji. Przeszkolenie ma być potwierdzone w protokole przekazania sprzętu. 6. Wszystkie wyroby elektroniczne będące przedmiotem zamówienia muszą posiadać oznaczenia wymagane przepisami (CE). Ponadto powinny zawierać oznaczenia wynikające z aktualnie obowiązujących przepisów o ile takie są wymagane. 7. Wartość oferty obejmuje: pełny zakres montażu, instalacji, konfiguracji, wdrożenia i szkolenia od momentu dostawy do uruchomienia urządzenia lub systemu. 8. Ogólne warunki dotyczące przeglądów i napraw gwarancyjnych: a) Wszystkie naprawy w okresie gwarancyjnym będą wykonywane na koszt dostawcy urządzenia, b) Jako koszt naprawy należy rozumieć: - koszt dojazdu lub koszty transportu urządzenia do serwisu, - koszt robocizny, - koszt części zamiennych. c) Darmowe przeglądy w okresie gwarancyjnym. Ich zakres i częstotliwość wynika z dokumentacji technicznej urządzenia d) Jako koszt przeglądu należy rozumieć: - koszt dojazdu lub koszty transportu urządzenia do serwisu, - koszt robocizny, - koszt części zamiennych. 7. Stosowanie zamienników. Rozwiązania równoważne: a) Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe), mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia. b) Podane w tabelach wymagania techniczne sprzętu i oprogramowania stanowią dla zamawiającego wykładnię jakościową oraz parametrową dla zamawianego sprzętu. Wykonawca przygotowując ofertę ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o ocenę rozwiązań technicznych równoważnych, wykazując, że zastosowane rozwiązania w oferowanym sprzęcie łącznie nie zmieniają oczekiwań Zamawiającego w zakresie jakościowym i parametrowym sprzętu jako całości. c) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do rozwiązań równoważnych dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie (atesty, certyfikaty, świadectwo jakości, dokumentację techniczną). d) Dopuszcza się zamienne rozwiązania pod warunkiem: - spełnienia co najmniej takich samych lub lepszych właściwości technicznych - przedstawienia zamiennych rozwiązań na piśmie (dane techniczne, atesty, dopuszczenia do stosowania). e) Gdziekolwiek w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przywołane są normy, lub nazwy własne lub znaki towarowe lub patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, pod warunkiem uzyskania jego zgody.
Cpv glowny przedmiot 48000000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 100
Informacje na temat katalogow Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie do 100 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.
Okreslenie warunkow 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: c) zdolności technicznej lub zawodowej:
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow 2. Warunek zostanie za spełniony jeżeli: a) Wykonawca jeżeli dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000, 00 PLN brutto (słownie: jeden milion złotych); b) zabezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000,00 PLN brutto (słownie: jeden milion złotych); c) wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej dwa zamówienia rozumiane jako jedna umowa o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto, w ramach którego Wykonawca dostarczył i wdrożył system informatyczny służący do obsługi procesów leczenia pacjentów
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow d) wykaże, że będzie dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, to jest minimum 5 osobowym zespołem przewidzianym do realizacji przedmiotowego zamówienia, posiadającym tj.: kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, w tym:  minimum 1 kierownika zespołu: wykształcenie wyższe magisterskie, posiadającego certyfikat zarządzania projektami, np. IPMA, PMP, Prince 2 lub równoważny oraz udział w minimum 2 wdrożeniach systemu informatycznego w zakresie części medycznej na stanowisku kierownika projektu o wartości min. 1 000 000 zł brutto każdy.  minimum 2 wdrożeniach systemu informatycznego w zakresie części medycznej na stanowisku kierownika projektu o wartości min. 1 000 000 zł brutto każdy. Osobami/ kandydatami na stanowiska wymienione powyżej mogą być obywatele państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub Państw Członkowskich Europejskiego Porozumienia o wolnym Handlu (EFTA) – Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG), którym – zgodnie z przepisami dyrektywy 2005/36/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 07.09.2005 r. w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych – uznano kwalifikacje zawodowe lub uznaje się kwalifikacje przez właściwe organy w Polsce. Wszystkie osoby, o których mowa powyżej, powinny biegle posługiwać się językiem polskim (w mowie i piśmie), w przeciwnym wypadku Wykonawca zapewni tłumacza zapewniającego stałe tłumaczenie dla potrzeb realizacji zamówienia. Zamawiający dopuszcza łączenie powyższych stanowisk pod warunkiem spełnienia łącznie wymagań dotyczących kwalifikacji i doświadczenia dla danych stanowisk. e) posiada aktualny certyfikat ISO 9001:2015 lub równoważny w zakresie projektowania, produkcji oprogramowania wraz z wdrożeniem i serwisowaniem oprogramowania, a dostarczony system ma być wyprodukowany z zachowaniem norm ISO 9001:2015 lub równoważnych.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 4. Zamawiającego żąda aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ. 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ. 6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. – załącznik nr 4 do SIWZ 7. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126).
Zakresie warunkow udzialu 2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 4. Zamawiającego żąda aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ. 5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ. 6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. – załącznik nr 4 do SIWZ 7. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126).
Czy wadium 1
Wadium 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości : 15.000,00 zł. 2. W zależności od wyboru wykonawcy, wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. 4. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Bank PEKAO Nr 70124060741111000049961744 w tytule przelewu należy wpisać „ wadium w postępowaniu Dostawa i wdrożenie oprogramowania oraz sprzętu komputerowego” Pożądane jest złożenie w ofercie oryginału lub potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopii polecenia przelewu. 2) Wadium składane w formie innej, niż pieniężna, należy załączyć w oryginale, który nie jest trwale związany z ofertą, ewentualnie w ofercie umieścić dodatkowo kserokopię dokumentu. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-05-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 data 2020-06-11T00:00:00+02:00
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ I - SPRZĘT
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 100
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie do 100 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis : Komputery biurowe, Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ II - USŁUGI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 100
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie do 100 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.
Zalacznik krotki opis Usługi
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Funkcjonalności
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)