GuidZP400 |
0e8e8448-40f0-4825-8022-00f5bf93fc45
|
Biuletyn |
535551-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Medyczne im. Bitwy Warszawskiej 1920 r.w Radzyminie Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
10124527000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Konstytucji 3 Maja
|
Zamawiajacy adres numer domu |
17
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Radzymin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05-250
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 760 71 70,
|
Zamawiajacy fax |
227 865 037
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@cmradzymin.pl,
|
Adres strony url |
Https://cmradzymin.pl
|
Adres strony internetowej |
Https://cmradzymin.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
Https://cmradzymin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Wdrożenie e-usług dla pacjentów Centrum Medycznego im. Bitwy Warszawskiej 1920 r. w Radzyminie, E -usługi dla Mazowsza w ramach ZIT
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://cmradzymin.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
Https://cmradzymin.pl
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
https://cmradzymin.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Poczta Polska, Poczta Kurierska, osobiście
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i wdrożenie oprogramowania oraz sprzętu komputerowego w ramach projektu Wdrożenie e-usług dla pacjentów Centrum Medycznego im. Bitwy Warszawskiej 1920 r. w Radzyminie
|
Numer referencyjny |
PN/11/2020/04/30
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
Nie dotyczy
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
1 całe zamówienie
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i wdrożenie oprogramowania oraz sprzętu komputerowego w ramach projektu Wdrożenie e-usług dla pacjentów Centrum Medycznego im. Bitwy Warszawskiej 1920 r. w Radzyminie zgodnie z opisem zawartym w Załączniku 2 do SIWZ będącym jej integralną częścią.
2. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę na całe zamówienie. Złożenie przez tego samego Wykonawcę więcej niż jednej oferty spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
CPV – 48000000- 7 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
CPV - 30213300-8 Komputer biurowy
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
5. Obowiązkiem dostawcy jest przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie jego obsługi i eksploatacji. Przeszkolenie ma być potwierdzone w protokole przekazania sprzętu.
6. Wszystkie wyroby elektroniczne będące przedmiotem zamówienia muszą posiadać oznaczenia wymagane przepisami (CE). Ponadto powinny zawierać oznaczenia wynikające z aktualnie obowiązujących przepisów o ile takie są wymagane.
7. Wartość oferty obejmuje: pełny zakres montażu, instalacji, konfiguracji, wdrożenia i szkolenia od momentu dostawy do uruchomienia urządzenia lub systemu.
8. Ogólne warunki dotyczące przeglądów i napraw gwarancyjnych:
a) Wszystkie naprawy w okresie gwarancyjnym będą wykonywane na koszt dostawcy urządzenia,
b) Jako koszt naprawy należy rozumieć:
- koszt dojazdu lub koszty transportu urządzenia do serwisu,
- koszt robocizny,
- koszt części zamiennych.
c) Darmowe przeglądy w okresie gwarancyjnym. Ich zakres i częstotliwość wynika z dokumentacji technicznej urządzenia
d) Jako koszt przeglądu należy rozumieć:
- koszt dojazdu lub koszty transportu urządzenia do serwisu,
- koszt robocizny,
- koszt części zamiennych.
7. Stosowanie zamienników. Rozwiązania równoważne:
a) Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe), mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia.
b) Podane w tabelach wymagania techniczne sprzętu i oprogramowania stanowią dla zamawiającego wykładnię jakościową oraz parametrową dla zamawianego sprzętu. Wykonawca przygotowując ofertę ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o ocenę rozwiązań technicznych równoważnych, wykazując, że zastosowane rozwiązania w oferowanym sprzęcie łącznie nie zmieniają oczekiwań Zamawiającego w zakresie jakościowym i parametrowym sprzętu jako całości.
c) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do rozwiązań równoważnych dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie (atesty, certyfikaty, świadectwo jakości, dokumentację techniczną).
d) Dopuszcza się zamienne rozwiązania pod warunkiem:
- spełnienia co najmniej takich samych lub lepszych właściwości technicznych
- przedstawienia zamiennych rozwiązań na piśmie (dane techniczne, atesty, dopuszczenia do stosowania).
e) Gdziekolwiek w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przywołane są normy, lub nazwy własne lub znaki towarowe lub patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, pod warunkiem uzyskania jego zgody.
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
100
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w terminie do 100 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.
|
Okreslenie warunkow |
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
c) zdolności technicznej lub zawodowej:
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
2. Warunek zostanie za spełniony jeżeli:
a) Wykonawca jeżeli dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000, 00 PLN brutto (słownie: jeden milion złotych);
b) zabezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 000 000,00 PLN brutto (słownie: jeden milion złotych);
c) wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej dwa zamówienia rozumiane jako jedna umowa o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł brutto, w ramach którego Wykonawca dostarczył i wdrożył system informatyczny służący do obsługi procesów leczenia pacjentów
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
d) wykaże, że będzie dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, to jest minimum 5 osobowym zespołem przewidzianym do realizacji przedmiotowego zamówienia, posiadającym tj.: kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, w tym:
minimum 1 kierownika zespołu: wykształcenie wyższe magisterskie, posiadającego certyfikat zarządzania projektami, np. IPMA, PMP, Prince 2 lub równoważny oraz udział w minimum 2 wdrożeniach systemu informatycznego w zakresie części medycznej na stanowisku kierownika projektu o wartości min. 1 000 000 zł brutto każdy.
minimum 2 wdrożeniach systemu informatycznego w zakresie części medycznej na stanowisku kierownika projektu o wartości min. 1 000 000 zł brutto każdy.
Osobami/ kandydatami na stanowiska wymienione powyżej mogą być obywatele państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub Państw Członkowskich Europejskiego Porozumienia o wolnym Handlu (EFTA) – Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG), którym – zgodnie z przepisami dyrektywy 2005/36/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 07.09.2005 r. w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych – uznano kwalifikacje zawodowe lub uznaje się kwalifikacje przez właściwe organy w Polsce. Wszystkie osoby, o których mowa powyżej, powinny biegle posługiwać się językiem polskim (w mowie i piśmie), w przeciwnym wypadku Wykonawca zapewni tłumacza zapewniającego stałe tłumaczenie dla potrzeb realizacji zamówienia.
Zamawiający dopuszcza łączenie powyższych stanowisk pod warunkiem spełnienia łącznie wymagań dotyczących kwalifikacji i doświadczenia dla danych stanowisk.
e) posiada aktualny certyfikat ISO 9001:2015 lub równoważny w zakresie projektowania, produkcji oprogramowania wraz z wdrożeniem i serwisowaniem oprogramowania, a dostarczony system ma być wyprodukowany z zachowaniem norm ISO 9001:2015 lub równoważnych.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia.
4. Zamawiającego żąda aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ.
5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ.
6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. – załącznik nr 4 do SIWZ
7. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126).
|
Zakresie warunkow udzialu |
2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia.
4. Zamawiającego żąda aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ.
5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ.
6. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. – załącznik nr 4 do SIWZ
7. W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126).
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości : 15.000,00 zł.
2. W zależności od wyboru wykonawcy, wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.
4. Miejsce i sposób wniesienia wadium.
1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego:
Bank PEKAO
Nr 70124060741111000049961744
w tytule przelewu należy wpisać „ wadium w postępowaniu Dostawa i wdrożenie oprogramowania oraz sprzętu komputerowego”
Pożądane jest złożenie w ofercie oryginału lub potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopii polecenia przelewu.
2) Wadium składane w formie innej, niż pieniężna, należy załączyć w oryginale, który nie jest trwale związany z ofertą, ewentualnie w ofercie umieścić dodatkowo kserokopię dokumentu.
5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-05-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 data |
2020-06-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|