Dostawa (sprzedaż wraz z transportem) Część 1 materiału roślinnego: krzewów liściastych i iglastych, drzew liściastych, bylin oraz traw ozdobnych, Część 2 grysu granitowego szarego typu Dalmatyńczyk i kory kamiennej, Część 3materiału ogrodniczego: agrowłókniny, obrzeży trawnikowych (Eko-Bord), nasion traw, kory ogrodowej, siatki zabezpieczającej z tworzywa sztucznego, palików drewnianych.

Data publikacji 2020-04-30
Data zakończenia 2020-05-08 00:00:00
Instytucja Miejski Zakład Usług Komunalnych
Miejscowość Sosnowiec
Województwo śląskie
Branża
  • Tkaniny włókiennicze i podobne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 536269-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 34510006, 142120000, 192000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Dostawa (sprzedaż w raz z transportem):
Część 1: materiału roślinnego: krzewy liściaste i iglaste, drzewa liściaste, byliny oraz trawy ozdobne dla zadań realizowanych w ramach VI edycji Budżetu Obywatelskiego:

ZADANIE I: W zgodzie z przyrodą – trzy sposoby na aktywną Niwkę (BO 20/XI/1)
ZADANIE II: Przebudowa ul. Czołgistów (BO 20/XIV/6)
ZADANIE III: dostawa materiału roślinnego celem poprawy funkcjonalności i estetyki przestrzeni publicznej na terenie miasta Sosnowca.

Część 2. grysu granitowego szarego typu Dalmatyńczyk i kory kamiennej,
ZADANIE I: realizowane w ramach VI edycji Budżetu Obywatelskiego: Przebudowa ul. Czołgistów (BO 20/XIV/6)- frakcja 8-16 mm
ZADANIE II: dostawa kruszywa ozdobnego celem poprawy funkcjonalności i estetyki przestrzeni publicznej na terenie miasta Sosnowca - frakcja 8-16 mm / 16-22 mm

Część 3. Materiału ogrodniczego: agrowłóknina, obrzeża trawnikowe (Eko-Bord), nasiona traw, kory ogrodowej, siatki zabezpieczającej z tworzywa sztucznego, palików drewnianych dla zadań realizowanych w ramach VI edycji Budżetu Obywatelskiego:
Zadanie I: W zgodzie z przyrodą – trzy sposoby na aktywną Niwkę (BO 20/XI/1),
Zadanie II: Przebudowa ul. Czołgistów (BO 20/XIV/6),
Zadanie III: dla bieżącej działalności Działu Inwestycji i Remontów.
Zadanie IV: dostawa materiału ogrodniczego celem poprawy funkcjonalności i estetyki przestrzeni publicznej na terenie miasta Sosnowca.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5148974f-85d8-4e52-9701-5fbf1d1e350a
Biuletyn 536269-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miejski Zakład Usług Komunalnych
Regon 27681549000000
Zamawiajacy adres ulica Plonów
Zamawiajacy adres numer domu 22/I
Zamawiajacy miejscowosc Sosnowiec
Zamawiajacy kod pocztowy 41-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 291 79 22
Zamawiajacy email sekretariat@mzuk.sosnowiec.pl
Adres strony url www.mzuk.sosnowiec.pl/bip
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia www.mzuk.sosnowiec.pl/BIP
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mzuk.sosnowiec.pl/BIP
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście/kurierem do siedziby Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 41-200 Sosnowiec, ul. Plonów 22/1
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa (sprzedaż wraz z transportem) Część 1 materiału roślinnego: krzewów liściastych i iglastych, drzew liściastych, bylin oraz traw ozdobnych, Część 2 grysu granitowego szarego typu Dalmatyńczyk i kory kamiennej, Część 3materiału ogrodniczego: agrowłókniny, obrzeży trawnikowych (Eko-Bord), nasion traw, kory ogrodowej, siatki zabezpieczającej z tworzywa sztucznego, palików drewnianych.
Numer referencyjny ZP 64/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa (sprzedaż w raz z transportem): Część 1: materiału roślinnego: krzewy liściaste i iglaste, drzewa liściaste, byliny oraz trawy ozdobne dla zadań realizowanych w ramach VI edycji Budżetu Obywatelskiego: ZADANIE I: W zgodzie z przyrodą – trzy sposoby na aktywną Niwkę (BO 20/XI/1) ZADANIE II: Przebudowa ul. Czołgistów (BO 20/XIV/6) ZADANIE III: dostawa materiału roślinnego celem poprawy funkcjonalności i estetyki przestrzeni publicznej na terenie miasta Sosnowca. Część 2. grysu granitowego szarego typu Dalmatyńczyk i kory kamiennej, ZADANIE I: realizowane w ramach VI edycji Budżetu Obywatelskiego: Przebudowa ul. Czołgistów (BO 20/XIV/6)- frakcja 8-16 mm ZADANIE II: dostawa kruszywa ozdobnego celem poprawy funkcjonalności i estetyki przestrzeni publicznej na terenie miasta Sosnowca - frakcja 8-16 mm / 16-22 mm Część 3. Materiału ogrodniczego: agrowłóknina, obrzeża trawnikowe (Eko-Bord), nasiona traw, kory ogrodowej, siatki zabezpieczającej z tworzywa sztucznego, palików drewnianych dla zadań realizowanych w ramach VI edycji Budżetu Obywatelskiego: Zadanie I: W zgodzie z przyrodą – trzy sposoby na aktywną Niwkę (BO 20/XI/1), Zadanie II: Przebudowa ul. Czołgistów (BO 20/XIV/6), Zadanie III: dla bieżącej działalności Działu Inwestycji i Remontów. Zadanie IV: dostawa materiału ogrodniczego celem poprawy funkcjonalności i estetyki przestrzeni publicznej na terenie miasta Sosnowca.
Cpv glowny przedmiot 03451000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego: dla części 1, dla wszystkich ZADAŃ: od dnia zawarcia umowy do 30 września 2020 roku lub do wyczerpania środków w zależności od tego, które ze zdarzeń wystąpi wcześniej, dla części 2 i 3: ZADANIE I, II, III: od dnia zawarcia umowy do 30 września 2020 roku lub do wyczerpania środków w zależności od tego, które ze zdarzeń wystąpi wcześniej, ZADANIE IV: od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2020 roku lub do wyczerpania środków w zależności od tego, które ze zdarzeń wystąpi wcześniej,
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - wykonał należycie co najmniej jedną dostawę drzew i/ krzewów i/lub bylin, i/lub traw ozdobnych o wartości jednorazowego zamówienia nie mniejszej niż 50 000,00 złotych brutto - wykonał należycie co najmniej dwie dostawy drzew i/ krzewów i/lub bylin, i/lub traw ozdobnych o wartości jednorazowego zamówienia nie mniejszej niż 50 000,00 złotych brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz przedstawieniem na żądanie Zamawiającego dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym, dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa została wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. Doświadczenie Wykonawcy – ilość wykonanych dostaw o charakterze tożsamym z opisanym w SIWZ, jest jednym z kryteriów oceny ofert.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - wykonał należycie co najmniej jedną dostawę drzew i/ krzewów i/lub bylin, i/lub traw ozdobnych o wartości jednorazowego zamówienia nie mniejszej niż 50 000,00 złotych brutto - wykonał należycie co najmniej dwie dostawy drzew i/ krzewów i/lub bylin, i/lub traw ozdobnych o wartości jednorazowego zamówienia nie mniejszej niż 50 000,00 złotych brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz przedstawieniem na żądanie Zamawiającego dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym, dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawa została wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. Doświadczenie Wykonawcy – ilość wykonanych dostaw o charakterze tożsamym z opisanym w SIWZ, jest jednym z kryteriów oceny ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany umowy, a w szczególności w przypadkach przewidzianych w przepisach dotyczących zamówień publicznych wymagają, dla swej ważności, zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Jeżeli jakieś postanowienie niniejszej umowy jest lub stanie się nieskuteczne, to nie narusza to ważności pozostałych postanowień. Strony umowy w takim przypadku zobowiązane są do dokonania uregulowania zastępczego, które jest możliwie najbliższe celowi gospodarczemu postanowienia nieskutecznego. 3. Zamawiający, działając zgodnie z dyspozycją przepisu art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp może wyrazić zgodę na dokonanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach: a) zmiany terminu dostawy, w sytuacji uzasadnionej, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, np. „siła wyższa”, Wykonawca w formie pisemnej przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty, b) zmiany terminu dostawy, w sytuacji gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, c) zmiany miejsca dostawy, w sytuacji gdy brak możliwości dostarczenia kruszywa ozdobnego w miejsce pierwotnie wskazane przez Zamawiającego wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub z przyczyn przez niego niezawinionych np. „siła wyższa”, d) zmiany ceny w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, tzn. na cenę niższą, na pisemny wniosek jednej ze Stron, e) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany kwoty o której mowa w § 5 ust. 2 umowy, f) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.
IV 6 1 srodki ochrony Wykonawca wydzieli z oferty dokumenty zawierające informacje stanowiące tajemnicę handlową przedsiębiorstwa zgodnie z ustawą o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wyżej wymienione dokumenty należy złożyć w nieprzezroczystej, zaklejonej kopercie, z dopiskiem „poufne – tylko do wglądu dla komisji przetargowej”. W przypadku braku powyższego, Zamawiający uzna, że wszystkie informacje złożone w ofercie są w pełni jawne. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu obowiązujących przepisów.
IV 4 4 data 2020-05-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:45
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa (sprzedaż w raz z transportem): Część 1: materiału roślinnego: krzewy liściaste i iglaste, drzewa liściaste, byliny oraz trawy ozdobne dla zadań realizowanych w ramach VI edycji Budżetu Obywatelskiego: ZADANIE I: W zgodzie z przyrodą – trzy sposoby na aktywną Niwkę (BO 20/XI/1) ZADANIE II: Przebudowa ul. Czołgistów (BO 20/XIV/6) ZADANIE III: dostawa materiału roślinnego celem poprawy funkcjonalności i estetyki przestrzeni publicznej na terenie miasta Sosnowca.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03451000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1. Wymagania dotyczące materiału szkółkarskiego: a) ogólne: - rośliny ozdobne powinny być czyste odmianowo, hodowla powinna być zgodna z zasadami agrotechniki szkółkarskiej, - rośliny powinny być prawidłowo uformowane, zdrewniałe i zahartowane, - rośliny powinny charakteryzować się dla danego gatunku i odmiany odpowiednim pokrojem, wysokością, długością pędów, a także równomiernym rozgałęzieniem i rozkrzewieniem, - rośliny powinny mieć zachowane odpowiednie proporcje między pniem, koroną i bryłą korzeniową, - stopień rozwoju, wielkości i sposób uformowania powinny być jednakowe dla danego gatunku w całej partii, - rośliny powinny być dojrzałe technicznie, jednolite w całej partii, zdrowe, nie zwiędnięte, - rośliny powinny być zdrowe, bez uszkodzeń mechanicznych, bez odrostów podkładki, - system korzeniowy powinien być dobrze wykształcony, przerośnięty, nie uszkodzony, odpowiedni dla danego gatunku, odmiany i wieku rośliny, a także wilgotny, - każda partia roślin powinna być oznaczona etykietą zawierającą podstawowe dane: nazwa gatunkowa - odmiana, wysokość, rodzaj pojemnika. b) krzewy: - krzewy iglaste powinny być dostarczane w pojemnikach podanych w formularzu cen jednostkowych. W przypadku posiadania krzewów w mniejszych lub większych pojemnikach w stosunku do wskazanych w formularzu, Wykonawca powinien sugerować się żądaną wysokością danej rośliny, - krzewy iglaste powinny posiadać barwę igieł typową dla danej odmiany i być dostarczane w pojemnikach podanych w formularzu cen jednostkowych. W przypadku posiadania krzewów w mniejszych lub większych pojemnikach w stosunku do wskazanych w formularzu, Wykonawca powinien sugerować się żądaną wysokością danej rośliny, - krzewy liściaste powinny mieć minimum trzy pędy z rozgałęzianiami dla danej odmiany, - ilość pędów powinna odpowiadać do wielkości doniczki przykładowo C3 – 3 pędy, nie dotyczy krzewów słabo krzewiących się. c) drzewa: - drzewa liściaste powinny posiadać formę naturalną, - rozgałęzienie u drzew powinno być typowe dla danego gatunku i odmiany, - korzeń po balotowaniu powinien posiadać odpowiednie proporcje do pnia drzewa np: obwód pnia 18-25 cm korzeń 65-75 cm. d) byliny: - muszą być zgodne w wyglądzie z odmianą, - muszą posiadać prawidłowo rozwinięty systemem korzeniowy w stosunku do wielkości rośliny i odmiany, - powinny być w dobrej kondycji zdrowotnej, bez oznak chorób i żerowania szkodników, - materiał w ramach gatunku i odmiany powinien być wyrównany pod względem wielkości i kształtu, - podłoże w pojemniku powinno być równomiernie przerośnięte korzeniami, bryła korzeniowa musi pozostać w całości po usunięciu pojemnika, - na organach trwałych (kłącza, bulwy, korzenie, zdrewniałe nasady tegorocznych pędów) powinny być widoczne pąki odnawiające, ewentualnie przyziemne rozety liści, - powinny być dostarczone w pojemnikach P9. e) trawy: - trawy powinny posiadać równomiernie przerośniętą bryłę korzeniową, z jasnymi i żywotnymi wierzchołkami, - w okresie wegetacji trawy powinny być silne, prawidłowo wybarwione, bez uszkodzeń mechanicznych i objawów chorobotwórczych. - 2. Wady niedopuszczalne roślin: - występowanie w dostarczonej partii roślin innych gatunków i odmian, - występowanie w dostarczonej partii roślin chorób, szkodników i śladów porażenia przez choroby i szkodniki, - uszkodzenia mechaniczne roślin, - zwiędnięcie i pomarszczenie w częściach nadziemnych rośliny i korzeni, - uszkodzenie lub przesuszenie bryły korzeniowej, - zwiędnięcia liści i kwiatów, - uszkodzenia pąków kwiatowych, łodyg liści i korzeni, - wybiegnięcie roślin. 3. Transport materiału roślinnego: - koszt transportu wliczony jest w cenę materiału roślinnego, - Wykonawca własnym transportem dostarczy materiał roślinny w terminie wskazanym w formularzu ofertowym i na miejsce wyznaczone i uzgodnione z Zamawiającym, - Wykonawca powinien zabezpieczyć rośliny w czasie transportu przed uszkodzeniem i niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi (rośliny powinny być ocienione, osłonięte od wiatru i zabezpieczone przed wyschnięciem), - Wykonawca jest zobowiązany do rozładunku materiału roślinnego we wskazanym miejscu przez Zamawiającego, - zamówiony materiał roślinny należy dostarczyć na teren jednostki Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu – Dział Utrzymania Czystości przy ul. Władysława Andersa 9 (boczna) lub bezpośrednio na miejsce wysadzenia i w godzinach wskazanych przez Zamawiającego. 4. Warunki odbioru zamówienia: - dostarczony materiał roślinny będzie podlegał protokolarnemu odbiorowi, podczas którego komisja w składzie: przedstawiciel Zamawiającego oraz Wykonawca dokonają oceny jakości dostarczonych roślin oraz zgodności z wymaganiami Zamawiającego, - w razie stwierdzenia braków lub nieprawidłowości Wykonawca zostanie zobowiązany do dostarczenia innej, pozbawionej wad partii materiału roślinnego w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 5. Termin wykonania zamówienia - zamówienie materiału roślinnego odbędzie się w formie jednorazowego zamówienia dla Zadania I: „W zgodzie z przyrodą – trzy sposoby na aktywną Niwkę” , osobno dla Zadania II: „Przebudowa ul. Czołgistów”, zgodnie z podziałem na gatunki i ilości wymienione w formularzu cen jednostkowych oraz ze wskazaniem miejsca rozładunku oraz osobno dla Zadania III Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia dla wszystkich zadań w terminie zaoferowanym w ofercie jednakże nie krótszym niż 6 dni i nie dłuższym niż 9 dni po złożeniu zamówienia drogą elektroniczną, licząc od dnia następnego po dniu, w którym złożono zamówienie. ZADANIE I: W zgodzie z przyrodą – trzy sposoby na aktywną Niwkę ROSLINY GATUNEK DONICZKA SADZONKA (wys.) ILOŚĆ NAZWA ŁACIŃSKA NAZWA POLSKA Krzewy liściaste Hamamelis x intermedia Oczar pośredni ‘Rubin’ lub ‘Feuerzauber’ min. C5 120/+ 1 Viburnum opulus Kalina koralowa C5 lub bryła korzeniowa 70/+ 3 Hydrangea paniculata 'Polar Bear' Hortensja bukietowa C3 50/+ 3 Euonymus alatus Trzmielina oskrzydlona C3 50/+ 2 Krzewy iglaste Pinus Mugo var. Pumilio Kosodrzewina var. Pumilio C5 35/+ 30 Byliny Polugonum bistorta Rdest wężownik P9 10/+ 5 Lychnis flos cuculi Firletka poszarpana P9 10/+ 5 Geranium pratense Bodziszek łąkowy P9 10/+ 5 Dactylorhiza maculata Kukułka "Foliorella" (lub szerokolistna/plamista) P9 10/+ 5 Drzewa liściaste Tilia cordata Lipa drobnolistna – obwód pnia na wys. 100 cm: 20-25 cm bryła korzeniowa 250/+ 3 suma 62 ZADANIE II: Przebudowa ul. Czołgistów ROSLINY GATUNEK DONICZKA SADZONKA (wys.) ILOŚĆ NAZWA ŁACIŃSKA NAZWA POLSKA Krzewy liściaste Berberis thunbergii Atropurpurea Nana Berberys Thunberga Atropurpurea Nana C2 40/+ 40 Spiraea japonica Goldmound Tawuła japońska Goldmound C2 30/+ 144 Krzewy iglaste Juniperus horizontalis Prince of Wales Jałowiec płożący Prince of Wales C3 35/+ 25 Juniperus horizontalis Wiltonii Jałowiec płożący Wiltonii C3 35/+ 23 Thuja occidentalis Aureospicata Żywotnik zachodni Aureospicata C12 150/+ 4 Trawy Pennisetum alopecuroides Hameln Rozplenica japońska Hameln C5 45/+ 24 Drzewa liściaste Ulmus Camperdownii Wiąz Camperdownii – obwód pnia na wys. 100 cm: 18-20 cm bryła korzeniowa 250/+ 2 suma 262 Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30 września 2020 roku Termin wykonania zamówienia jest w tej części postępowania jednym z kryteriów oceny ofert. WYMAGANIA DLA ZADANIA III: 1. Wymagania dotyczące materiału szkółkarskiego: - rośliny ozdobne powinny być czyste odmianowo, hodowla powinna być zgodna z zasadami agrotechniki szkółkarskiej, - rośliny powinny być prawidłowo uformowane, zdrewniałe i zahartowane, rośliny powinny charakteryzować się dla danego gatunku i odmiany odpowiednim pokrojem, wysokością, długością pędów, a także równomiernego rozgałęzienia i rozkrzewienia, - rośliny powinny mieć zachowane odpowiednie proporcje między pniem, koroną i bryłą korzeniową, - stopień rozwoju , wielkości i sposób uformowania powinny być jednakowe dla danego gatunku w całej partii, - rośliny powinny być dojrzałe technicznie, jednolite w całej partii, zdrowe, nie zwiędnięte, - rośliny powinny być zdrowe, bez uszkodzeń mechanicznych, bez odrostów podkładki, - system korzeniowy powinien być dobrze wykształcony, przerośnięty, nie uszkodzony, odpowiedni dla danego gatunku, odmiany i wieku rośliny, a także wilgotny, - krzewy iglaste powinny być dostarczane w pojemnikach minimum 2 litrowych, - krzewy iglaste powinny posiadać barwę igieł typową dla danej odmiany, - krzewy liściaste powinny mieć minimum trzy pędy z rozgałęzianiami dla danej odmiany, - ilość pędów powinna odpowiadać do wielkości doniczki C3 – 3 pędy, nie dotyczy krzewów słabo krzewiących się, - pnącza powinny być przywiązane do bambusowego palika, - pnącza powinny posiadać minimum 2 silne pędy, 10 cm od podstawy, - róże powinny posiadać minimum trzy (klasa A) pędy dostatecznie zdrewniałe, - dopuszcza się sprzedaż roży bez bryły korzeniowej prawidłowo zabezpieczone, pęczkowane po 5 lub 10 sztuk, - trawy powinny posiadać równomiernie przerośniętą bryłę korzeniową, z jasnymi i żywotnymi wierzchołkami, - w okresie wegetacji trawy powinny być silne, prawidłowo wybarwione, bez uszkodzeń mechanicznych i objawów chorobotwórczych, - każda partia roślin powinna być oznaczona etykietą zawierającą podstawowe dane: nazwa gatunkowa - odmiana, wysokość, rodzaj pojemnika. 2. Wady niedopuszczalne roślin: - występowanie w dostarczonej partii roślin innych gatunków i odmian, - występowanie w dostarczonej partii roślin chorób, szkodników i śladów porażenia przez choroby i szkodniki, - uszkodzenia mechaniczne roślin, - zwiędnięcie i pomarszczenie w częściach nadziemnych rośliny i korzeni, - uszkodzenie lub przesuszenie bryły korzeniowej, - zwiędnięcia liści i kwiatów, - uszkodzenia pąków kwiatowych, łodyg liści i korzeni, - wybiegnięcie roślin. 3. Transport materiału roślinnego: - koszt transportu wliczony jest w cenę materiału roślinnego, - Wykonawca własnym transportem dostarczy materiał roślinny w terminie, na miejsce wyznaczone i uzgodnione z Zamawiającym na bieżąco, - Wykonawca powinien zabezpieczyć rośliny w czasie transportu przed uszkodzeniem i niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi (rośliny powinny być ocienione, osłonięte od wiatru i zabezpieczone przed wyschnięciem), - Wykonawca jest zobowiązany do rozładunku materiału roślinnego we wskazanym miejscu przez Zamawiającego. 4. Warunki odbioru zamówienia: - dostarczony materiał roślinny będzie podlegał protokolarnemu odbiorowi, podczas którego komisja w składzie: przedstawiciel Zamawiającego oraz Wykonawca dokonają oceny jakości dostarczonych roślin oraz zgodności z wymaganiami Zamawiającego, - w razie stwierdzenia braków lub nieprawidłowości Wykonawca zostanie zobowiązany do dostarczeni innej, pozbawionej wady partii materiału roślinnego w terminie wyznawczym przez Zamawiającego. 5. Termin wykonania zamówienia: - terminy dostaw, asortyment i ilości zamawianych roślin ustalane będą na podstawie składanego przez Zamawiającego zamówienia telefonicznego, potwierdzonego e-mailem z 1 dniowym wyprzedzeniem, z określeniem gatunku, ilości i miejsca rozładunku. O ilościach zamawianego materiału decyduje jednostronnie Zamawiający. - Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia w czasie zaoferowanym w ofercie jednakże nie krótszym niż 3 dni i nie dłuższym niż 7 dni po informacji (zamówieniu) droga elektroniczną lub telefonicznie od Zamawiającego. - Zamawiający przy składaniu poszczególnych zamówień na dostawę roślin zastrzega sobie możliwość ewentualnej zmiany gatunku, odmiany lub ilości zamawianego materiału roślinnego. - zamówienia będą odbywać się partiami wg uzgodnień z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana do realizacji. - Wykonawca dostarczy zamówiony materiał roślinny na własny koszt: do Działu Utrzymania Czystości Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych; 41-200 Sosnowiec, ul. Andersa - / boczna / 9 lub bezpośrednio na miejsce ich wysadzenia ( po uzgodnieniu z Wykonawcą ). WYKAZ ROŚLIN BĘDĄCYCH PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA: ROSLINY GATUNEK DONICZKA SADZONKA ILOŚĆ NAZWA ŁACIŃSKA NAZWA POLSKA Krzewy liściaste Berberys thunberga 'Atropurpurea' Berberys thunberga C2 40/+ 300 Berberys thunberga 'Aurea' Berberys thunberga C2 20/+ 300 Berberys thunberga 'Erecta' Berberys thunberga C2 30/+ 300 Berberys thunberga 'Golden Rocket' Berberys thunberga C2 30/+ 400 Berberys thunberga Green carpet' Berberys thunberga C2 20/+ 200 Berberys thunberga 'Red carpet' Berberys thunberga C2 30/+ 200 Berberys thunberga 'Red Rocket' Berberys thunberga C2 40/+ 400 Cornus alba 'IVORY HALO 'Bailhalo' Dereń biały C2 40/+ 400 Cornus alba 'Sibirica' Dereń biały C2 40/+ 300 Cornus sericea 'Flaviramea' Dereń rozłogowy C2 40/+ 300 Cotoneaster ×suecicus 'Coral Beauty' Irga szwedzka C2 20/+ 300 Physocarpus opulifolius 'Diabolo' Pęchrznica kalinolistna C2 40/+ 400 Physocarpus opulifolius 'Luteus' Pęchrznica kalinolistna C2 40/+ 400 Spirea japonica 'Anthony Waterer' Tawuła nippońska C3 25/+ 300 Spirea japonica 'Magic Carpet' Tawuła japońska C3 25/+ 300 Spirea japonica 'White Gold' Tawuła japońska C2 15/+ 300 Spirea nipponica 'Snowmound' Tawuła japońska C2 30/+ 300 Symphoricarpos chenaultii 'Hancock' Śnieguliczka C2 30/+ 200 Krzewy iglaste Juniperus horizontalis 'Limglow' Jałowiec płożacy C3 35/+ 100 Juniperus horizontalis 'Prince of Wales' Jałowiec płożacy C3 35/+ 100 Juniperus horizontalis Tamariscifolia', Jałowiec płożacy C3 35/+ 100 Pinus mugo var pumilio Sosna kosodrezwina C3 20/+ 300 Thuja occidentalis 'Golden Tuffet' Żywotnik zachodni C3 20/+ 200 Thuja occidentalis 'Hoserii' Żywotnik zachodni C3 20/+ 200 Trawy Achnatherum calamagrostis Chropatka trzcinnikowata C2 25/+ 300 Calamagrostis acutiflora 'Karl Foerster' Trzcinnik ostrokwiatowy C2 25/+ 300 Deschampsia cespitosa 'Goldshleier' Śmiałek darniowy C2 25/+ 300 Festuca glauca Kostrzewa sina P9 10/+ 300 Festuca scoparia Kostrzewa miotlasta niedźwiedzie futro P9 10/+ 300 Miscanthus sinensis 'Graziella' lub 'Glacillimus' Miskant chiński C3 35/+ 200 Miscanthus sinensis 'Kleine Fohtane' Miskant chiński C3 35/+ 300 Miscanthus sinensis 'Sioux' Miskant chiński C3 30/+ 300 Pamicum virgatum 'Rotstrahlbush' Proso rózgowate C2 30/+ 200 Stipa tenuissima 'Pony Tails' Ostnica cieniutka P15r 30/+ 200 Pnącza Parthenocissus quinquefolia Winobluszcz pięciolistkowy P9 60/+ 100 Róże Rosa 'Black forest' Róża rabatowa C3 30/+ min 3 pędy 200 Rosa 'Hansestadt Rostock' Róża rabatowa C3 30/+ min 3 pędy 200 Rosa 'Kristall' Róża rabatowa C3 30/+ min 3 pędy 200 suma 10000 TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA: Termin wykonania zamówienia: sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego od dnia podpisania umowy do 30 września 2020 roku. Termin wykonania zamówienia jest w tej części postępowania jednym z kryteriów oceny ofert WYMAGANIA OGÓLNE Zamawiający zastrzega sobie: - możliwość niewykorzystania pełnej ilości zamówionego przedmiotu zamówienia, co uzależnione jest od faktycznego zapotrzebowania, - możliwość przesunięcia ilościowego pomiędzy określonym asortymentem materiału roślinnego, przy czym wartość zamówienia nie może przekroczyć kwoty brutto zawartej w formularzu ofertowym, - dopuszcza się po uzgodnieniu z Wykonawcą w przypadkach uzasadnionych koniecznością realizacji nowego zadania, zamawianie innego asortymentu materiału roślinnego wg rozliczenia indywidualnego.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa (sprzedaż wraz z transportem): - grysu granitowego szarego typu DALMATYŃCZYK- frakcja 8-16 mm dla ZADANIA I realizowanego w ramach VI edycji Budżetu Obywatelskiego: Przebudowa ul. Czołgistów (BO 20/XVI/6) oraz -grysu granitowego szarego typu DALMATYŃCZYK- frakcja 8-16 mm/16-22 mm oraz kory kamiennej- frakcja 11-31,5 mm dla ZADANIA II
Zalacznik cpv glowny przedmiot 14212000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe dla zadania I do 30 września 2020 roku dla zadania II do 31 grudnia 2020 roku
Zalacznik krotki opis ZADANIE I: Zakup wraz z transportem grysu granitowego szarego typu Dalmatyńczyk – frakcja 8-16 mm ZAPOTRZEBOWANIE - 10 TON 1. Wymagania dotyczące kruszywa - kruszywo powinno być jednolite do danego rodzaju, - kruszywo nie powinno być zanieczyszczone innymi materiałami, - kruszywo powinno być pochodzenia naturalnego, - kruszywa powinny być bezpieczne pod względem chemicznym, tak by nie stanowić zagrożenia dla człowieka, zwierząt czy środowiska. 2. Transport kruszywa: - koszt transportu wliczony jest w cenę kruszyw, - Wykonawca własnym transportem dostarczy grys granitowy w terminie wskazanym w formularzu ofertowym i na miejsce wyznaczone i uzgodnione z Zamawiającym, - Wykonawca powinien zabezpieczyć kruszywo w czasie transportu przed wszelkimi zanieczyszczeniami oraz uszkodzeniami, - Wykonawca jest zobowiązany do rozładunku grysu granitowego we wskazanym miejscu przez Zamawiającego. 3. Termin wykonania zamówienia: - zamówienie grysu granitowego odbędzie się w formie jednorazowego zamówienia dla zadania realizowanego w ramach VI edycji Budżetu Obywatelskiego: Przebudowa ul. Czołgistów (BO 20/XIV/6) ze wskazaniem miejsca rozładunku. 4. Warunki odbioru zamówienia: - dostarczony grys granitowy będzie podlegał protokolarnemu odbiorowi, podczas którego komisja w składzie: przedstawiciel Zamawiającego oraz Wykonawca dokonają oceny jakości dostarczonego kruszywa oraz zgodności z wymaganiami Zamawiającego, - w razie stwierdzenia braków lub nieprawidłowości Wykonawca zostanie zobowiązany do dostarczenia innej, pozbawionej wad partii kruszywa, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia dla Zadania I w czasie zaoferowanym w ofercie jednakże nie krótszym niż 2 dni i nie dłuższym niż 5 dni po złożeniu zamówienia drogą elektroniczną, licząc od dnia następnego po dniu, w którym złożono zamówienie. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30 września 2020 roku. Termin wykonania zamówienia jest w tej części postępowania jednym z kryteriów oceny ofert. ZADANIE I: Przebudowa ul. Czołgistów Lp. Asortyment J.m. Ilość 1 Grys granitowy szary typu Dalmatyńczyk – frakcja 8-16 mm Mg 10,00 suma 10,00 ZADANIE II:  Kora kamienna - frakcja 11-31,5 mm - ZAPOTRZEBOWANIE - 30 TON  Grys granitowy szary typu Dalmatyńczyk – frakcja 8-16mm, 16-22mm - ZAPOTRZEBOWANIE - 40 TON 1. Wymagania dotyczące kruszywa: - kruszywo powinno być jednolite do danego rodzaju, - kruszywo nie powinno być zanieczyszczone innymi materiałami, - kruszywo powinno być pochodzenia naturalnego, - kruszywa powinny być bezpieczne pod względem chemicznym, tak by nie stanowić zagrożenia dla człowieka, zwierząt czy środowiska. 2. Transport kruszywa: - koszt transportu wliczony jest w cenę kruszywa, - Wykonawca własnym transportem dostarczy kruszywo ozdobne w terminie wskazanym w formularzu ofertowym i na miejsce wyznaczone i uzgodnione z Zamawiającym, - Wykonawca powinien zabezpieczyć kruszywo w czasie transportu przed wszelkimi zanieczyszczeniami oraz uszkodzeniami, - Wykonawca zobowiązany jest do rozładunku kruszywa ozdobnego we wskazanym miejscu przez Zamawiającego, - zamówienia będą odbywać się partiami wg uzgodnień z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana do realizacji. 3. Warunki odbioru zamówienia: - dostarczone kruszywo ozdobne będzie podlegało protokolarnemu odbiorowi, podczas którego komisja w składzie: przedstawiciel Zamawiającego oraz Wykonawca dokonają oceny jakości dostarczonych roślin oraz zgodności z wymaganiami Zamawiającego, - w razie stwierdzenia braków lub nieprawidłowości Wykonawca zostanie zobowiązany do dostarczeni innej, pozbawionej wady partii materiału roślinnego w terminie wyznawczym przez Zamawiającego. WYMAGANIA OGÓLNE Zamawiający zastrzega sobie: - możliwość wyboru frakcji kruszywa przez Zamawiającego bez zmiany ceny, - możliwość niewykorzystania pełnej ilości zamówionego przedmiotu zamówienia, co uzależnione jest od faktycznie przeprowadzonych robót, - Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia w czasie zaoferowanym w ofercie jednakże nie krótszym niż 3 dni i nie dłuższym niż 7 dni po informacji (zamówieniu) mailem lub telefonicznie od Zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa (sprzedaż wraz z transportem) materiału ogrodniczego: agrowłókniny, obrzeży trawnikowych (Eko-Bord), nasion traw, kory ogrodowej, siatki zabezpieczającej z tworzywa sztucznego, palików drewnianych dla zadań realizowanych w ramach VI edycji Budżetu Obywatelskiego: ZADANIE I: „W zgodzie z przyrodą – trzy sposoby na aktywną Niwkę”, ZADANIE II: „Przebudowa ul. Czołgistów”, ZADANIE III: dla bieżącej działalności Działu Inwestycji i Remontów ZADANIE III: Dostawa materiału ogrodniczego: agrowłó
Zalacznik cpv glowny przedmiot 19200000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik informacje dodatkowe dla zadania I, II, III do 30 września 2020 roku dla zadania IV do 31 grudnia 2020 roku
Zalacznik krotki opis ZADANIE I, II i III: 1. Wymagania dotyczące agrowłókniny: - powinna być czarna, - materiał powinien być w rolkach, - materiał powinien mieć 0,8 m szerokości, - powinna mieć min. 1 mm grubości, - powinna mieć gramaturę 50-100 g/m2, - na 1 m2 agrowłókniny powinny być dodane 3 szpilki mocujące, - agrowłóknina nie powinna być uszkodzona, z śladami przebarwień lub gnicia. Agrowłóknina + szpilki 3szt/m2 – ZAPOTRZEBOWANIE 260 m2 2. Wymagania dotyczące obrzeży trawnikowych (Eko-Bord): - wysokość obrzeża od 4,5 cm do 5,8 cm, - materiał powinien być elastyczny, łatwy do układania, - na 1 m obrzeża powinny być dodane 4 kotwy mocujące, - obrzeża nie powinny być połamane, uszkodzone ze śladami przebarwień, - powinny być wykonane z polietylenu w kolorze czarnym. Obrzeże trawnikowe (Eko-Bord) + kotwy 4szt/m - ZAPOTRZEBOWANIE 150 m 3. Wymagania dotyczące nasion traw: - w składzie mieszanki nasion trawy uniwersalnej powinny znajdować się następujące gatunki roślin: życica trwała, wiechlina łąkowa, kostrzewa czerwona, kostrzewa owcza / szczeciniasta – z największym udziałem procentowym w całej mieszance życicy trwałej, a z najmniejszym udziałem kostrzewy owczej / szczeciniastej, - opakowania zawierające nasiona traw powinny uwzględniać: skład gatunkowy i ich udział procentowy, datę ważności, - barwa nasion: niebieskie. ZAPOTRZEBOWANIE 110 kg 4. Wymagania dotyczące kory ogrodowej: - powinna być sortowana, - zawartość suchej masy w opakowaniu powinna wynosić min. 60%, - opakowania powinny zawierać korę sosnową o frakcji 50 -120 mm, ZAPOTRZEBOWANIE 14 800 l 5. Wymagania dotyczące siatki zabezpieczającej dla rabat: - kolor: zielony, - opakowanie: rolka o długości 25 mb, - materiał wykonania: polietylen, koncentrat barwny, - kształt oczka: kwadratowy, - wymiary oczka: 15 x 15 mm - szerokość siatki: 50 cm ZAPOTRZEBOWANIE 25 mb o szerokości 50 cm 5. Wymagania dotyczące palików drewnianych do ochrony drzewek: - kolor: naturalny, - materiał wykonania: sosna, - wysokość: 200 cm oraz 80 cm ZAPOTRZEBOWANIE 200 cm – 12 sztuk, 80 cm – 3 sztuki 6. Transport materiału ogrodniczego: - koszt transportu wliczony jest w cenę materiału, - wykonawca własnym transportem dostarczy materiał w terminie wskazanym w formularzu ofertowym i na miejsce wyznaczone i uzgodnione z Zamawiającym, - wykonawca powinien zabezpieczyć materiał w czasie transportu przed uszkodzeniem, - wykonawca jest zobowiązany do rozładunku materiału we wskazanym miejscu przez Zamawiającego, - zamówiony materiał należy dostarczyć na teren jednostki Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu – Dział Utrzymania Czystości przy ul. Władysława Andersa 9 (boczna) lub bezpośrednio na miejsce wskazane przez Zamawiającego i w godzinach ustalonych z Zamawiającym. 7. Termin realizcji zamówienia - zamówienie materiału ogrodniczego odbędzie się w formie jednorazowego zamówienia dla ZADANIA I: „W zgodzie z przyrodą – trzy sposoby na aktywną Niwkę”, osobno dla ZADANIA II: „Przebudowa ul. Czołgistów” oraz osobno dla ZADANIA III: dla bieżącej działalności Działu Inwestycji i Remontów zgodnie z podziałem na asortyment i ilości wymienione w formularzu cen jednostkowych, oraz ze wskazaniem miejsca rozładunku. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia w czasie zaoferowanym w ofercie jednakże nie krótszym niż 2 dni i nie dłuższym niż 5 dni po złożeniu zamówienia drogą elektroniczną, licząc od dnia następnego po dniu, w którym złożono zamówienie Termin realizacji zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert 8. Warunki odbioru zamówienia: - dostarczony materiał ogrodniczy będzie podlegał protokolarnemu odbiorowi, podczas którego komisja w składzie: przedstawiciel Zamawiającego oraz Wykonawca dokonają oceny jakości dostarczonego materiału oraz zgodności z wymaganiami Zamawiającego, - w razie stwierdzenia braków lub nieprawidłowości Wykonawca zostanie zobowiązany do dostarczenia innej, pozbawionej wad partii materiału, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. - Część I: W zgodzie z przyrodą – trzy sposoby na aktywną Niwkę Lp. Asortyment J.m. Ilość 1 Agrowłóknina o szerokości 0,8 m Gramatura 50-100 g/m2, wraz z kotwami mocującymi m2 60 2 Kora ogrodowa sortowana l 2 800 3 Paliki drewniane o wysokości 200 cm szt. 9 4 Paliki drewniane o wysokości 80 cm szt. 3 Część II: Przebudowa ul. Czołgistów Lp. Asortyment J.m. Ilość 1 Agrowłóknina o szerokości 0,8 m Gramatura 50-100 g/m2, wraz z kotwami mocującymi m2 200 2 Kora ogrodowa sortowana l 12 000 3 Paliki drewniane o wysokości 200 cm szt. 6 4 Nasiona trawy uniwersalnej kg 10 5 Obrzeża trawnikowe Eko-Bord (wraz ze szpilkami) m 150 6 Siatka zabezpieczająca o szerokości 0,5 m i długości rolki 25 m rol. 1 Część III: dla bieżącej działalności Działu Inwestycji i Remontów Lp. Asortyment J.m. Ilość Cena jedn. netto Wartość netto 1 Nasiona trawy uniwersalnej kg 100 24,00 2 400,00 suma 2 400,00 Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30 września 2020 roku. ZADANIE IV: Dostawa materiału ogrodniczego: agrowłóknina i obrzeże trawnikowe typu Eko-Bord, celem poprawy funkcjonalności i estetyki przestrzeni publicznej.  Agrowłóknina + szpilki 3szt/m2 – ZAPOTRZEBOWANIE 1000 m2 1. Wymagania dotyczące agrowłókniny: - powinna być czarna, - materiał powinien być w rolka, materiał powinien mieć min. 2 m szerokości, - powinna mieć min. 1mm grubości, - powinna mieć gramaturę 50-100 g/m2 - agrowłóknina nie powinna być uszkodzona, z śladami przebarwień lub gnicia.  Obrzeże trawnikowe (Eko-Bord) + kotwy 4szt/m - ZAPOTRZEBOWANIE 400 m 2. Wymagania dotyczące obrzeży: - wysokość obrzeża 4,5cm do 5,8cm - materiał powinien być elastyczny, łatwy do układania, - na 1 m obrzeża powinny być dodane 4 kotwy mocujące, - obrzeża nie powinny być połamane, uszkodzone ze śladami przebarwień. 3. Transport materiału ogrodniczego: - koszt transportu wliczony jest w cenę materiału, - Wykonawca własnym transportem dostarczy materiał w terminie wskazanym w formularzu ofertowym i na miejsce wyznaczone i uzgodnione z Zamawiającym, - Wykonawca powinien zabezpieczyć materiał w czasie transportu przed uszkodzeniem, - Wykonawca zobowiązany jest do rozładunku materiału we wskazanym miejscu przez Zamawiającego, - Wykonawca dostarczy zamówiony materiał do Działu Utrzymania Czystości Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych ; 41-200 Sosnowiec, ul. Andersa - / boczna / 9 lub bezpośrednio na miejsce ich wysadzenia ( po uzgodnieniu z Wykonawcą ), 4. Warunki odbioru zamówienia: - dostarczony materiał ogrodniczy będzie podlegało protokolarnemu odbiorowi, podczas którego komisja w składzie: przedstawiciel Zamawiającego oraz Wykonawca dokonają oceny jakości dostarczonych roślin oraz zgodności z wymaganiami Zamawiającego, - w razie stwierdzenia braków lub nieprawidłowości Wykonawca zostanie zobowiązany do dostarczeni innej, pozbawionej wady partii materiału roślinnego w terminie wyznawczym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia w czasie zaoferowanym w ofercie jednakże nie krótszym niż 3 dni i nie dłuższym niż 7 dni po informacji (zamówieniu) mailem lub telefonicznie od Zamawiającego.
  

Criterion

Kryteria TERMIN REALIZACJI cz. 2 i 3
Znaczenie 40,00
  
Kryteria DOŚWIADCZENIE WYKONAWCY cz.1
Znaczenie 20,00
  
Kryteria TERMIN REALIZACJI cz. 1
Znaczenie 20,00
  
Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)