Uruchomienie e-usług, zakup niezbędnej infrastruktury IT oraz wartości niematerialnych i prawnych

Data publikacji 2020-04-30
Data zakończenia 2020-05-08 00:00:00
Instytucja Gmina Janowiec Kościelny
Miejscowość Janowiec Kościelny
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Usługi wdrażania oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535776-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722630006, 302360002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Część 1 – Modernizacja, dostawa i wdrożenie systemów informatycznych oraz uruchomienie e-usług publicznych z dostawą niezbędnego sprzętu:
a) Zakup licencji centralnej platformy e-usług mieszkańca
b) Wdrożenie centralnej platformy e-usług mieszkańca
c) Modernizacja systemu dziedzinowego
d) Zakup licencji modułu komunikacji dla CPeUM
e) Wdrożenie modułu komunikacji dla CPeUM
f) Zakup licencji elektronicznego systemu obiegu dokumentów
g) Wdrożenie elektronicznego systemu obiegu dokumentów
h) Opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP - 5PD
i) Opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP - 3PD
j) Modernizacja strony www
k) Wyposażenie serwerowni - zakup serwera – 1 szt.
l) Wyposażenie serwerowni - zakup macierzy NAS – 1 szt.
m) Wyposażenie serwerowni - zakup UPS – 1 szt.
n) Wyposażenie serwerowni - zakup przełącznika sieciowego – 1 szt.
o) Wyposażenie serwerowni - zakup szafy RACK – 1 szt.
Część 2 – Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania:
a) Wyposażenie serwerowni - zakup komputera przenośnego – 1 szt.
b) Wyposażenie stanowisk pracowniczych - zakup zestawu komputerowego – 8 szt.
c) Wyposażenie stanowiska kancelaryjnego - zakup skanera – 1 szt.
d) Wyposażenie stanowiska radnego - zakup urządzenia przenośnego – 15 szt.
Dostawa powyższego sprzętu informatycznego obejmuje jego dostawę, instalację i konfigurację.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9cd4472e-afea-4c71-b896-7e76695adb74
Biuletyn 535776-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Janowiec Kościelny
Regon 51074301900000
Zamawiajacy adres ulica Janowiec Kościelny
Zamawiajacy adres numer domu 62
Zamawiajacy miejscowosc Janowiec Kościelny
Zamawiajacy kod pocztowy 13-111
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 89 626 20 02
Zamawiajacy fax 89 626 21 86
Zamawiajacy email geodezja@janowiec.com.pl
Adres strony url www.janowiec.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie jest współfinansowane ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, III Osi Priorytetowej Cyfrowy Region, Działanie 3.1 Cyfrowa dostępność informacji sektora publicznego oraz wysoka jakość e-usług publicznych.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.janowieckoscielny.warmia.mazury.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.janowieckoscielny.warmia.mazury.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej: osobiście, pocztą, kurierem
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Janowiec Kościelny, Janowiec Kościelny 62, 13-111 Janowiec Kościelny
Nazwa nadana zamowieniu Uruchomienie e-usług, zakup niezbędnej infrastruktury IT oraz wartości niematerialnych i prawnych
Numer referencyjny GT.271.3.2020
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Część 1 – Modernizacja, dostawa i wdrożenie systemów informatycznych oraz uruchomienie e-usług publicznych z dostawą niezbędnego sprzętu: a) Zakup licencji centralnej platformy e-usług mieszkańca b) Wdrożenie centralnej platformy e-usług mieszkańca c) Modernizacja systemu dziedzinowego d) Zakup licencji modułu komunikacji dla CPeUM e) Wdrożenie modułu komunikacji dla CPeUM f) Zakup licencji elektronicznego systemu obiegu dokumentów g) Wdrożenie elektronicznego systemu obiegu dokumentów h) Opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP - 5PD i) Opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP - 3PD j) Modernizacja strony www k) Wyposażenie serwerowni - zakup serwera – 1 szt. l) Wyposażenie serwerowni - zakup macierzy NAS – 1 szt. m) Wyposażenie serwerowni - zakup UPS – 1 szt. n) Wyposażenie serwerowni - zakup przełącznika sieciowego – 1 szt. o) Wyposażenie serwerowni - zakup szafy RACK – 1 szt. Część 2 – Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania: a) Wyposażenie serwerowni - zakup komputera przenośnego – 1 szt. b) Wyposażenie stanowisk pracowniczych - zakup zestawu komputerowego – 8 szt. c) Wyposażenie stanowiska kancelaryjnego - zakup skanera – 1 szt. d) Wyposażenie stanowiska radnego - zakup urządzenia przenośnego – 15 szt. Dostawa powyższego sprzętu informatycznego obejmuje jego dostawę, instalację i konfigurację.
Cpv glowny przedmiot 72263000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 120
Informacje na temat katalogow Część 1. - 120 dni od dnia zawarcia umowy, część 2. - 60 dni od dnia zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymogów dotyczących przedmiotowego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że: Część 1 a. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych); b. posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). Część 2 a. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że: Część 1 a. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, co najmniej trzy usługi polegające na dostawie i wdrożeniu systemów informatycznych (w tym co najmniej jeden zintegrowany z ePUAP i systemem dziedzinowym obsługującym podatki, portal udostępniony w sieci Internet prezentujący stan zobowiązań wraz z mechanizmem płatności elektronicznych) o wartości nie mniejszej niż 400 000 zł brutto każda; b. dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym: • co najmniej jedną osobą na stanowisku Kierownika Projektu – posiadającą niezbędną wiedzę i doświadczenie w kierowaniu projektami wdrażania systemów informatycznych, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert kierowała wykonaniem co najmniej dwóch projektów informatycznych (od rozpoczęcia do zakończenia wdrożenia systemów informatycznych) pełniąc funkcję kierownika lub równoważną (tj. osoba kierowała pracą zespołu projektowego i była odpowiedzialna za prawidłowość wykonania projektu), o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł brutto każdego z projektów; • co najmniej jedną osobą na stanowisku Szefa Programistów – posiadającą niezbędną wiedzę i doświadczenie w kierowaniu zespołem programistów w projektach informatycznych, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert kierowała wykonaniem co najmniej dwóch projektów informatycznych w zakresie koordynacji prac programistycznych zespołu programistów (od rozpoczęcia do zakończenia wdrożenia systemów informatycznych) pełniąc funkcję kierownika lub równoważną (tj. osoba kierowała pracą zespołu programistów i była odpowiedzialna za prawidłowość wykonania obowiązków programistycznych), o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł brutto każdego z projektów; • co najmniej dwiema osobami na stanowisku Wdrożeniowca systemów informatycznych posiadającymi niezbędną wiedzę i doświadczenie we wdrażaniu systemów informatycznych każda z osób, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert wykonywała prace wdrożeniowe, w co najmniej dwóch projektach informatycznych obejmujących wdrożenie systemu podatkowego lub księgowego oraz systemu elektronicznego obiegu dokumentów o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto każdego z projektów; • co najmniej dwiema osobami na stanowisku Programisty systemów informatycznych posiadającymi niezbędną wiedzę i doświadczenie zakresie programowania systemów informatycznych każda z osób, tj. posiadająca wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne (np. teleinformatyka itp.) i w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert wykonywała prace programistyczne i/lub integracyjne, w co najmniej dwóch projektach informatycznych obejmujących prace programistyczne i/lub integracyjne w zakresie systemu podatkowego lub księgowego oraz systemu elektronicznego obiegu dokumentów o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto każdego z projektów. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Zamawiający uzna warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, gdy jeden z Wykonawców wykaże się realizacją trzech wymaganych usług. Zamawiający nie dopuszcza sumowania zdolności technicznej lub zawodowej, tzn. warunek nie zostanie uznany za spełniony w sytuacji, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie wykażą, że zrealizowali w sumie trzy usługi, ale żaden z nich nie zrealizował samodzielnie trzech usług wymaganych przez Zamawiającego. W przypadku, gdy Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający uzna warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, gdy podmiot udostępniający zdolność techniczną lub zawodową zrealizował samodzielnie trzy usługi wymagane przez Zamawiającego. Część 2 a. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, co najmniej dwie dostawy sprzętu komputerowego obejmujące dostawę, instalację i konfigurację o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto każda. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Zamawiający uzna warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, gdy jeden z Wykonawców wykaże się realizacją dwóch wymaganych dostaw. Zamawiający nie dopuszcza sumowania zdolności technicznej lub zawodowej, tzn. warunek nie zostanie uznany za spełniony w sytuacji, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie wykażą, że zrealizowali w sumie dwie dostawy, ale żaden z nich nie zrealizował samodzielnie dwóch dostaw wymaganych przez Zamawiającego. W przypadku, gdy Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający uzna warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, gdy podmiot udostępniający zdolność techniczną lub zawodową zrealizował samodzielnie dwie dostawy wymagane przez Zamawiającego.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. 6. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 1-5.
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykaz dostaw i usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy i usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy i usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. Jeśli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. 2. Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z  informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzonego zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ – w przypadku Wykonawców składających ofertę na Część 1 zamówienia. 3. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert w zakresie określonym przez Zamawiającego dla poszczególnych części zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę. 4. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego – w przypadku Wykonawców składających ofertę na Część 1 zamówienia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy i usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia następujących dokumentów: 1. Wykonawca, który składa ofertę na Część 1 zamówienia składa: a. próbkę zaoferowanego Oprogramowania Aplikacyjnego w celu potwierdzenia, że spełnia wymagania (cechy i funkcjonalności) określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 1 do SIWZ. Wymagania dotyczące formy i sposobu złożenia dokumentu, jakim jest próbka oraz sposób jej badania na podstawie scenariuszy Zamawiający opisał w Załączniku nr 10 do SIWZ; b. opis dotyczący zaoferowanego Oprogramowania Aplikacyjnego, wskazujący dla każdego elementu zawartego tabeli w pkt. 3 Formularza ofertowego producenta/autora i nazwy oprogramowania oraz opis charakterystyki zaoferowanego sprzętu informatycznego umożliwiający Zamawiającemu weryfikację spełniania przez oferowany sprzęt wymagań minimalnych, zawierający również nazwę producenta i modelu oraz numer katalogowy (jeśli posiada) dla każdego z zaoferowanych sprzętów informatycznych, odnoszący się do wymagań określonych w SOPZ. 2. Wykonawca, który składa ofertę na Część 2 zamówienia składa dokumenty potwierdzające parametry sprzętu zaoferowanego przez Wykonawcę, tj. a. opis dotyczący charakterystyki zaoferowanego sprzętu informatycznego wskazujący dla każdego elementu zawartego tabeli w pkt. 4 Formularza ofertowego, umożliwiający Zamawiającemu weryfikację spełniania przez oferowany sprzęt wymagań minimalnych, zawierający również nazwę producenta i modelu oraz numer katalogowy (jeśli posiada) dla każdego z zaoferowanych sprzętów informatycznych, odnoszący się do wymagań określonych w SOPZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę FORMULARZ OFERTOWY (Załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust 1 ustawy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (Załącznik nr 3 i Załącznik nr 4 do SIWZ). 5. Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, o którym mowa w Rozdziale VI SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji innych podmiotów. Wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ. 6. Potwierdzenie wniesienia wadium. 7. Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – jeżeli dotyczy; 8. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – Wykonawca w terminie 3 dni od dnia opublikowania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy na stronie internetowej, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium na kwotę: Część 1 – 12 000,00 zł Część 2 – 1000,00 zł 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert, wskazanego w Rozdziale XI SIWZ. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1. w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany w punkcie 4 niniejszego Rozdziału SIWZ; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2019 poz. 310, 836 i 1572 ). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr rachunku 20 8834 1035 2004 0200 1155 0005 z dopiskiem „Wadium znak sprawy GT.271.3.2020”. Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę i godzinę uznania rachunku Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium w pozostałych akceptowanych formach (oryginał) należy złożyć wraz z ofertą. Wadium musi być w posiadaniu Zamawiającego najpóźniej z chwilą upływu terminu składania ofert. Przedmiotowy dokument musi zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. 9. Okoliczności i zasady zwrotu oraz zatrzymania wadium określa ustawa.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmiany do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, w sposób i warunkach szczegółowo opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8.1. i 8.2. do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-05-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Modernizacja, dostawa i wdrożenie systemów informatycznych oraz uruchomienie e-usług publicznych z dostawą niezbędnego sprzętu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72263000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 120
Zalacznik krotki opis a) Zakup licencji centralnej platformy e-usług mieszkańca b) Wdrożenie centralnej platformy e-usług mieszkańca c) Modernizacja systemu dziedzinowego d) Zakup licencji modułu komunikacji dla CPeUM e) Wdrożenie modułu komunikacji dla CPeUM f) Zakup licencji elektronicznego systemu obiegu dokumentów g) Wdrożenie elektronicznego systemu obiegu dokumentów h) Opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP - 5PD i) Opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP - 3PD j) Modernizacja strony www k) Wyposażenie serwerowni - zakup serwera – 1 szt. l) Wyposażenie serwerowni - zakup macierzy NAS – 1 szt. m) Wyposażenie serwerowni - zakup UPS – 1 szt. n) Wyposażenie serwerowni - zakup przełącznika sieciowego – 1 szt. o) Wyposażenie serwerowni - zakup szafy RACK – 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis a) Wyposażenie serwerowni - zakup komputera przenośnego – 1 szt. b) Wyposażenie stanowisk pracowniczych - zakup zestawu komputerowego – 8 szt. c) Wyposażenie stanowiska kancelaryjnego - zakup skanera – 1 szt. d) Wyposażenie stanowiska radnego - zakup urządzenia przenośnego – 15 szt. Dostawa powyższego sprzętu informatycznego obejmuje jego dostawę, instalację i konfigurację.
  

Criterion

Kryteria Skrócenie terminu usunięcia awarii, błędu lub wady w okresie gwarancji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji na system
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)