Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego

Data publikacji 2020-04-30
Data zakończenia 2020-05-08 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Materiały medyczne,
  • Papier toaletowy,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne,
  • Ręczniki papierowe do rąk

Szczegóły

Numer ogłoszenia 534236-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331242100, 331416202, 331413230, 331400003, 331410003, 331570005, 337630006, 337610002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Lublinie

Dodatkowe informacje

GuidZP400 009b750c-9ac7-4138-98f3-ba73c4db34b6
Biuletyn 534236-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 43101894000000
Zamawiajacy adres ulica Al. Kraśnicka
Zamawiajacy adres numer domu 100
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-718
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 815 374 655
Zamawiajacy fax 815 374 624
Zamawiajacy email zamowienia@szpital.lublin.pl
Adres strony url www.szpital.lublin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-lublin.eb2b.com.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne www.szpital-lublin.eb2b.com.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego
Numer referencyjny WSS SP ZOZ DZP 382/ 24/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego w Lublinie
Cpv glowny przedmiot 33124210-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP. 2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 1., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem tego terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 2., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji. Lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem tego terminu składania ofert. 4) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielnie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5) W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów o których mowa w rozdz. VII B siwz, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz wskazanych przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku, o którym mowa w zdaniu poprzednim, zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ 2. Uzupełniony formularz cenowy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. 3. Materiały informacyjne potwierdzające spełnianie przez oferowany przedmiot zamówienia wymagań zawartych w SIWZ (np. katalog , ulotki informacyjne - dotyczy pakietów nr 17 i 18). 4. pełnomocnictwo określające zakres umocowania oraz podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli Wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia reprezentuje pełnomocnik. 5. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – o ile dotyczy. 6. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór oświadczenia w Załączniku nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ, w szczególności : 1. Strony dopuszczają możliwość zmiany ceny jednostkowej brutto w przypadku wystąpienia w trakcie obowiązywania umowy zmiany stawek podatku VAT na wyroby stanowiące przedmiot umowy. Każdorazowo przed wprowadzeniem zmiany cen brutto Sprzedający jest obowiązany przedstawić Kupującemu pisemny wniosek w tym przedmiocie, wskazujący na właściwe przepisy, z których wynika zmiana stawki podatku VAT oraz na datę ich wejścia w życie, a także propozycję nowych cen. W takim przypadku zmianie nie mogą ulec ceny jednostkowe netto, natomiast cen jednostkowe brutto nie mogą ulec zwiększeniu o kwotę wyższą niż wynikająca ze zmiany stawki VAT. Zmiany cen, o których mowa w niniejszym ustępie następują po uzyskaniu akceptacji Kupującego, w drodze aneksu do umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Strony dopuszczają możliwość zmiany ceny jednostkowej w przypadku wystąpienia w trakcie obowiązywania umowy zmiany stawek akcyzy na wyroby stanowiące przedmiot umowy. Każdorazowo przed wprowadzeniem zmiany cen Sprzedający jest obowiązany przedstawić Kupującemu pisemny wniosek w tym przedmiocie, wskazujący na właściwe przepisy, z których wynika zmiana stawki akcyzy oraz na datę ich wejścia w życie, a także propozycję nowych cen. W takim przypadku ceny jednostkowe nie mogą ulec zwiększeniu o kwotę wyższą niż wynikająca ze zmiany stawki akcyzy. Zmiany cen, o których mowa w niniejszym ustępie następują po uzyskaniu akceptacji Kupującego, w drodze aneksu do umowy z zachowanie formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3. W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Sprzedającego (np. zaprzestanie produkcji, brak importu do Polski, wprowadzenie nowego asortymentu w miejsce dotychczas produkowanego), Sprzedający niezwłocznie zaproponuje Kupującemu zamienny wyrób o niegorszych parametrach. Cena zamiennego wyrobu (odpowiednika) nie może być wyższa od ceny wyrobu objętego niniejszą umową, z zastrzeżeniem ust. 10.
IV 4 4 data 2020-05-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Wkłady kompatybilne z wstrzykiwaczem
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33124210-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Wkłady kompatybilne z wstrzykiwaczem Empower MR
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Jednorazowy sterylny dren
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141620-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Jednorazowy sterylny dren oraz zestaw do podawania środka kontrastowego
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Igła biopsyjna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141323-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Igła biopsyjna
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Włókno laserowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Włókno laserowe o wielkości 365 mikronów
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Obcinarka
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Obcinarka do włókna laserowego
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pokrowiec
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Pokrowiec jednorazowy na holter
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Elektroda
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Woreczki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Woreczki do transportu próbek
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Zestaw
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zestaw do eksploatacji automatycznego wstrzykiwacza
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Komplet prowadnic
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Komplet prowadnic
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Papier do usg
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Papier do usg
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Zamkniety system
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zamknięty system do nawilżania
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Okularki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Okularki do fototerapii
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Proteza głosowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Proteza głosowa niskooporowa
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Płytka nosowa
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Płytka nosowa
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Układ oddechowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33157000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Układ oddechowy jednorazowy
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Ręcznik papierowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33763000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Ręcznik papierowy
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Papier toaletowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33761000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Papier toaletowy
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Włóknina
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Włóknina zielona
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Arkusze transportowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Ochronne arkusze transportowe
  

Criterion

Kryteria Termin rozpatrzenia reklamacji jakościowej min. 2 dni , max. 5 dni roboczych
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Termin zapłaty min. 45 dni , max. 60 dni
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)