Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego i odczynników chemicznych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie – 15 części

Data publikacji 2020-04-30
Data zakończenia 2020-05-08 00:00:00
Instytucja Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Akcesoria ochronne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535832-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 336963008, 384370007, 380000005, 181430003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego i odczynników chemicznych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie – 15 części”
Zakres zamówienia obejmuje dostawę do Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie:
Część 1: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego według katalogu Bionovo lub równoważne
Część 2: Dostawa odczynników i drobnego sprzętu laboratoryjnego według katalogu Sigma-Aldrich lub równoważne
Część 3: Dostawa odczynników według katalogu Alchem lub równoważne
Część 4: Dostawa odczynników według katalogu EURx lub równoważne
Część 5: Dostawa odczynników według katalogu ABO lub równoważne
Część 6: Dostawa odczynników według katalogu ThermoFisher lub równoważne
Część 7: Dostawa odczynników według katalogu CytoGen - Polska lub równoważne
Część 8: Dostawa odczynników według katalogu Q4LAB lub równoważne
Część 9: Dostawa worków strunowych
Część 10: Dostawa akcesoriów chromatograficznych do chromatografu Shimadzu GC14A
Część 11: Dostawa aparatu do elektroforezy poziomej według katalogu Polgen lub równoważne
Część 12: Dostawa plastików laboratoryjnych wg katalogu Genoplast lub równoważne
Część 13: Dostawa miernika wielofunkcyjnego wg katalogu Hach lub równoważne
Część 14: Dostawa szuflady do mycia kolb miarowych do posiadanej zmywarki Miele 7883CD
Część 15: Dostawa maseczek ochronnych i środków do dezynfekcji rąk
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do każdej z części zamówienia zawarty jest w Załącznikach nr 1.1-1.15 do SIWZ.
Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, aprobaty lub specyfikacje techniczne - należy rozumieć je tylko jako przykładowe, zamawiający dopuszcza rozwiązania (oferty) równoważne

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5bca37b2-b312-4a52-af68-e496477c1eee
Biuletyn 535832-N-2020
Zamawiajacy nazwa Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
Regon 32638000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Doświadczalna
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-290
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 081 7445061 w. 110
Zamawiajacy fax 817 445 067
Zamawiajacy email ebronisz@ipan.lublin.pl
Adres strony url http://www.ipan.lublin.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut Naukowy Polskiej Akademii Nauk
Dostep dokumentow zamowienia https://portal.smartpzp.pl/iapan
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://portal.smartpzp.pl/iapan
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://portal.smartpzp.pl/iapan
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej za pośrednictwem: operatora pocztowego, posłańca lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Instytut Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, ul. Doświadczalna 4, 20-290 Lublin, bud. A, pok. 18 (sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego i odczynników chemicznych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie – 15 części
Numer referencyjny A-2401-16/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego i odczynników chemicznych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie – 15 części” Zakres zamówienia obejmuje dostawę do Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie: Część 1: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego według katalogu Bionovo lub równoważne Część 2: Dostawa odczynników i drobnego sprzętu laboratoryjnego według katalogu Sigma-Aldrich lub równoważne Część 3: Dostawa odczynników według katalogu Alchem lub równoważne Część 4: Dostawa odczynników według katalogu EURx lub równoważne Część 5: Dostawa odczynników według katalogu ABO lub równoważne Część 6: Dostawa odczynników według katalogu ThermoFisher lub równoważne Część 7: Dostawa odczynników według katalogu CytoGen - Polska lub równoważne Część 8: Dostawa odczynników według katalogu Q4LAB lub równoważne Część 9: Dostawa worków strunowych Część 10: Dostawa akcesoriów chromatograficznych do chromatografu Shimadzu GC14A Część 11: Dostawa aparatu do elektroforezy poziomej według katalogu Polgen lub równoważne Część 12: Dostawa plastików laboratoryjnych wg katalogu Genoplast lub równoważne Część 13: Dostawa miernika wielofunkcyjnego wg katalogu Hach lub równoważne Część 14: Dostawa szuflady do mycia kolb miarowych do posiadanej zmywarki Miele 7883CD Część 15: Dostawa maseczek ochronnych i środków do dezynfekcji rąk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do każdej z części zamówienia zawarty jest w Załącznikach nr 1.1-1.15 do SIWZ. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, aprobaty lub specyfikacje techniczne - należy rozumieć je tylko jako przykładowe, zamawiający dopuszcza rozwiązania (oferty) równoważne
Cpv glowny przedmiot 33696300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 1-14 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 30 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 15 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 14 dni od dnia podpisania umowy. UWAGA!!! Termin dostawy dla wszystkich części stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem XIII SIWZ.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia oferty: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt VII.B.l lit. a) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt VII.B.2 SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone w pkt VII.B.2 SIWZ stosuje się. W przypadku wskazania przez Wykonawcę w ofercie dostępności dokumentu, o którym mowa w zdaniu pierwszym w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty – bez wzywania do ich przedłożenia przez Wykonawcę.
Inne dokumenty niewymienione C. NA POTRZEBY OCENY OFERT OFERTA MUSI ZAWIERAĆ: 1) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2do SIWZ. 2) Kosztorys ofertowy/ Opis przedmiotu zamówienia sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załączniki nr 1.1-1.15 do SIWZ (odpowiedni dla danej części zamówienia); 3) Oświadczenia, o których mowa w pkt VII.A.1 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik. 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt VI.4 lit. a) SIWZ - jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 6) Opis „rozwiązań równoważnych” potwierdzający równoważność oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań w stosunku do rozwiązań opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (Załącznikach nr 1.1 -1.15) – w sytuacji, gdy wykonawca oferuje rozwiązania równoważne. 7) W przypadku, gdy wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2019 r. poz. 369 z późn. zm.), zamawiający dopuszcza złożenie oświadczenia, o którym mowa w pkt VII.D SIWZ wraz z ofertą. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany postanowień umowy mogą wystąpić w następujących sytuacjach: a) zmiana obowiązujących, w dacie zawarcia umowy, przepisów, których regulacje wpływają na prawa i obowiązki Stron, jeżeli będzie konieczne dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; b) zmiana przepisów dotyczących podatku od towaru i usług - nastąpiła zmiana stawki podatku VAT, przy czym zmienia się tylko cena brutto, natomiast cena netto pozostaje bez zmian; c) wprowadzenia nowej technologii i/lub zaprzestania produkcji produktów objętych umową, Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie jedynie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych; d) wprowadzenia nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy; e) wprowadzenia nowej technologii pozwalających na zastąpienie przedmiotu umowy produktem wyższej jakości niż przewidziana w umowie przy zachowaniu ceny; f) zmiany numeru katalogowego, wielkości opakowań na mniejsze pod warunkiem przeliczenia i zaokrąglenia zawartości do pełnych opakowań (w górę), w taki sposób, aby zostało zrealizowane zapotrzebowanie Zamawiającego lub nazwy producenta produktu objętego umową; g) konieczność zmiany osób przewidzianych do wzajemnego współdziałania lub wykonania przedmiotu umowy; h) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy; i) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy będącego podmiotem, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. I pkt. 2 pzp, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia; j) wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia lub/i zapobieżenia; k) dopuszcza się inne zmiany, o ile zachodzi co najmniej jedna z okoliczności zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp; 2. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające opis proponowanych zmian, ich uzasadnienie oraz termin wprowadzenia. 3. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej - w formie aneksu - pod rygorem ich nieważności.
IV 4 4 data 2020-05-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT: Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć elektronicznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej Zamawiającego (https://portal.smartpzp.pl/iapan) lub w przypadku wyboru składania oferty w formie pisemnej należy ją złożyć w Instytucie Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie ul. Doświadczalna 4, 20–290 Lublin, bud. A, pok. 18 (sekretariat), - w terminie do dnia 08.05.2020 roku do godziny 10:00 Godziny pracy sekretariatu – od poniedziałku do piątku od 7.00 do 14.00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. O terminie złożenia oferty w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji w Systemie Platformy. Decydujące znaczenie dla zachowania terminu składania ofert w formie pisemnej ma data i godzina wpływu oferty do sekretariatu Instytutu, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską. Oferty złożone po terminie składania ofert zostaną niezwłocznie zwrócone wykonawcom. 2. MIEJSCE ORAZ TERMIN OTWARCIA OFERT: Otwarcie ofert złożonych w formie elektronicznej oraz pisemnej nastąpi w dniu 08.05.2020 roku o godzinie 10:15 w siedzibie w siedzibie Instytutu Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, ul. Doświadczalna 4, bud. A pok. Nr 10 A. Otwarcie ofert jest jawne. Wykonawcy mogą uczestniczyć w sesji otwarcia ofert.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego według katalogu Bionovo lub równoważne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38437000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 1-14 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 30 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 15 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 14 dni od dnia podpisania umowy. UWAGA!!! Termin dostawy dla wszystkich części stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem XIII SIWZ.
Zalacznik krotki opis Dostawa jednorazowa drobnego sprzętu laboratoryjnego według katalogu Bionovo lub równoważne: 1 zlewki ze szkła borokrzemowego (1000ml) z wylewem i podziałką, niski profil - 20 szt. 2 Cylinder miarowy szklany z podziałką. Wykonany ze szkła borokrzemowego. Objętości 10ml - 5 szt. 3 Cylinder miarowy szklany z podziałką. Wykonany ze szkła borokrzemowego. Objętości 25ml - 5 szt. 4 Cylinder miarowy szklany z podziałką. Wykonany ze szkła borokrzemowego. Objętości 50ml - 5 szt. 5 Cylinder miarowy szklany z podziałką. Wykonany ze szkła borokrzemowego. Objętości 100ml - 5 szt. 6 Zestaw łyżek pomiarowych (1ml; 2.5ml; 5ml; 15ml) - 2 szt. 7 Szufelka z aluminium - obj. 18ml - 3 szt. 8 Szufelka z aluminium - obj. 500-600ml - 2 szt. 9 Kapsle aluminiowe ND20 z otworem 10mm, bez septy - 2000 szt. 10 rękawiczki nitrylowe rozmiar S - 600 szt. 11 rękawiczki nitrylowe rozmiar M - 1200 szt. 12 rękawiczki nitrylowe rozmiar L - 1500 szt. 13 Pipeta automatyczna regulowana 0.5-5ml, autoklawowalna bez rozkładania z blokadą nastawy objętości - 2 szt. 14 Pipeta automatyczna regulowana 20-200µl, autoklawowalna bez rozkładania z blokadą nastawy objętości oraz metalowym wyrzutnikiem tipów - 1 szt. 15 Butelka laboratoryjna ze szkła typu Duran z szeroką szyją 250ml - 2 szt. 16 Butelka laboratoryjna ze szkła typu Duran z szeroką szyją 500ml - 2 szt. 17 Butelka laboratoryjna ze szkła typu Duran z szeroką szyją 1000ml - 2 szt. 18 Marker permanentny, szerokość linii 0.75mm, wododporny, szyboschnący, z możliwością uzupełnienia wkładu, czarny - 10 szt. 19 Wytrząsarka typu vortex w zestawie z wkładem na 54 probówki typu eppendorf - 1 szt. 20 Szpatułka z zaokrąglonym ostrzem szer ostrza 5mm, długość 130mm - 4 szt. 21 Szpatułka z zaokrąglonym ostrzem szer ostrza 5mm, długość 210mm - 4 szt. 22 Folia aluminiowa gr. 0.05mm, dł. 100m - 1 szt. 23 miniwirówka z 2 wymiennymi rotorami na probówki reakcyjne różnej wielkości: - rotor kątowy na min. 6 probówek o poj. od 1,5 do 2,0 ml lub 6 o poj. 0,5 ml i 0,2 ml. - rotor na dwa 8-stanowiskowe paski probówek do PCR o poj. 0,2 ml.- 1 szt. 24 Butelki laboratoryjne ze szkła borokrzemowego zakrętką o poj. 250 ml (10 sztuk)- 10 szt. 25 Butelki laboratoryjne ze szkła borokrzemowego zakrętką o poj. 2000 ml (10 sztuk) - 10 szt. 26 Statyw na probówki PCR - 2 szt. 27 Wytrząsarka worteks ze standardową nasadką i platformą wytrząsrki o średnicy min.7,5 cm - 1 szt. 28 Płyn do szybkiej dezynfekcji rąk, powierzchni i przedmiotów. 20 l 29 Czasomierz laboratoryjny z magnesem. Odmierzanie do 99 min 59 s. Sygnalizacja dźwiękiem. - 5 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa odczynników i drobnego sprzętu laboratoryjnego według katalogu Sigma-Aldrich lub równoważne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 1-14 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 30 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 15 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 14 dni od dnia podpisania umowy. UWAGA!!! Termin dostawy dla wszystkich części stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem XIII SIWZ.
Zalacznik krotki opis Dostawa jednorazowa odczynników i drobnego sprzętu laboratoryjnego według katalogu Sigma-Aldrich lub równoważne: 1 Chlorek 2,3,5-trifenylotetrazoliowy (TTC) czda 10g - 10 g; 2 Strzykawka z zaworem, gazoszczelna, volume 5 mL, needle size 22 ga (bevel tip), needle L 51 mm (2 in.) - 1 szt. 3 Septa do chromatografu gazowego, średnica 12.5mm - 100 szt. 4 Strzykawka headspace Hamilton 1001LTN, volume 1 mL, needle size 23 ga (cone tip, side port), needle L 51 mm (2 in.) do autosamplera CTC PAL/Shimadzu AOC5000 - 2 szt. 5 Strzykawka headspace Hamilton 1002LTN, volume 2.5 mL, needle size 23 ga (cone tip, side port), needle L 51 mm (2 in.) do autosamplera CTC PAL/Shimadzu AOC5000 - 2 szt.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa odczynników według katalogu Alchem lub równoważne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 1-14 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 30 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 15 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 14 dni od dnia podpisania umowy. UWAGA!!! Termin dostawy dla wszystkich części stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem XIII SIWZ.
Zalacznik krotki opis Dostawa jednorazowa odczynników według katalogu Alchem lub równoważne 1 Nadltenek wodoru H2O2 1L - 1 l; 2 Metanol czda 2x5L - 10 l; 3 Węglan wapnia CaCO3 czda - 500 g; 4 Kwas solny roztwór 35-38% cz.d.a. 3x1L - 3 l; 5 aceton czda- 5 l.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa odczynników według katalogu EURx lub równoważne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 1-14 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 30 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 15 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 14 dni od dnia podpisania umowy. UWAGA!!! Termin dostawy dla wszystkich części stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem XIII SIWZ.
Zalacznik krotki opis Dostawa jednorazowa odczynników według katalogu EURx lub równoważne: Simply Safe (1 ml) - 4 ml
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa odczynników według katalogu ABO lub równoważne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 1-14 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 30 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 15 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 14 dni od dnia podpisania umowy. UWAGA!!! Termin dostawy dla wszystkich części stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem XIII SIWZ.
Zalacznik krotki opis Dostawa jednorazowa odczynników według katalogu ABO lub równoważne: Agaroza BASICA LE - 500 g
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa odczynników według katalogu ThermoFisher lub równoważne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 1-14 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 30 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 15 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 14 dni od dnia podpisania umowy. UWAGA!!! Termin dostawy dla wszystkich części stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem XIII SIWZ.
Zalacznik krotki opis Dostawa jednorazowa odczynników według katalogu ThermoFisher lub równoważne: Marker wielkości (drabinka) GeneRuler 100 bp Plus DNA Ladder, ready-to-use; 50 µl (100 aplikacji) - 2 opak.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa odczynników według katalogu Cytogen - Polska lub równoważne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 1-14 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 30 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 15 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 14 dni od dnia podpisania umowy. UWAGA!!! Termin dostawy dla wszystkich części stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem XIII SIWZ
Zalacznik krotki opis Dostawa jednostkowa odczynników według katalogu Cytogen - Polska lub równoważne: 5x FIREPol® Master Mix Ready to Load - 3 opak.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawa odczynników według katalogu Q4LAB lub równoważne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 1-14 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 30 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 15 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 14 dni od dnia podpisania umowy. UWAGA!!! Termin dostawy dla wszystkich części stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem XIII SIWZ
Zalacznik krotki opis Dostawa jednorazowa odczynników według katalogu Q4LAB lub równoważne: 1 DNeasy PowerLyzer PowerSoil Kit (100 izolacji) - 1 opak. 2 DNeasy PowerMax Soil Kit - 2 opak.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Dostawa worków strunowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 1-14 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 30 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 15 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 14 dni od dnia podpisania umowy. UWAGA!!! Termin dostawy dla wszystkich części stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem XIII SIWZ
Zalacznik krotki opis Dostawa jednorazowa worków strunowych: 1 worki strunowe 6x8 cm -3000 szt. 2 worki strunowe 16x25cm -3000 szt.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Dostawa akcesoriów chromatograficznych do chromatografu Shimadzu GC14A
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 1-14 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 30 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 15 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 14 dni od dnia podpisania umowy. UWAGA!!! Termin dostawy dla wszystkich części stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem XIII SIWZ
Zalacznik krotki opis Dostawa jednorazowa akcesoriów chromatograficznych do posiadanego chromatografu Shimadzu GC14A: 1 Kolumna pakowana stalowa typu Porapak Q lub odpowiednik do Shimadzu GC14A, długość min 2.5m, mesh size 80/100 - 1 szt. 2 Kolumna pakowana stalowa typu Sito molekularne 5A lub odpowiednik do Shimadzu GC14A, długość min 2.5m, mesh size 80/100 - 1 szt. 3 Septy portu nastrzykowego chromatografu Shimadzu GC14A - 200 szt.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Dostawa aparatu do elektroforezy poziomej według katalogu Polgen lub równoważne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 1-14 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 30 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 15 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 14 dni od dnia podpisania umowy. UWAGA!!! Termin dostawy dla wszystkich części stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem XIII SIWZ
Zalacznik krotki opis Dostawa jednorazowa aparatu do elektroforezy poziomej według katalogu Polgen lub równoważne - 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Dostawa plastików laboratoryjnych wg katalogu Genoplast lub równoważne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38437000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 1-14 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 30 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 15 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 14 dni od dnia podpisania umowy. UWAGA!!! Termin dostawy dla wszystkich części stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem XIII SIWZ.
Zalacznik krotki opis Dostawa jednorazowa plastików laboratoryjnych wg katalogu Genoplast lub równoważne: 1 koncówki do pipet, sterylne w pudełkach 10ul - 4800 szt. 2 koncówki do pipet, sterylne w pudełkach 200ul - 4800 szt. 3 koncówki do pipet, sterylne w pudełkach 1000ul - 4800 szt. 4 koncówki do pipet 200ul do pipet typu gilson - 5000 szt. 5 koncówki do pipet 1000ul do pipet typu gilson - 5000 szt. 6 koncówki do pipet 5000ul do pipet typu gilson - 5000 szt. 7 Probówki typu eppendorf 2ml - 2000 szt. 8 Probówki typu eppendorf 0.2ml - 2000 szt.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Dostawa miernika wielofunkcyjnego wg katalogu Hach lub równoważne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 1-14 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 30 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 15 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 14 dni od dnia podpisania umowy. UWAGA!!! Termin dostawy dla wszystkich części stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem XIII SIWZ.
Zalacznik krotki opis Dostawa miernika wielofunkcyjnego wg katalogu Hach lub równoważne - 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Dostawa szuflady do mycia kolb miarowych do zmywarki Miele 7883CD
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 1-14 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 30 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 15 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 14 dni od dnia podpisania umowy. UWAGA!!! Termin dostawy dla wszystkich części stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdziałem XIII SIWZ.
Zalacznik krotki opis Dostawa jednorazowa szuflady do mycia kolb miarowych do posiadanej zmywarki Miele 7883CD - 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Dostawa maseczek ochronnych i środków do dezynfekcji rąk
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18143000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 1-14 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 30 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia w odniesieniu do części 15 został zrealizowany w terminie maksymalnie: 14 dni od dnia podpisania umowy. UWAGA!!! Termin dostawy dla wszystkich części stanowi kryterium oceny ofert, zgodnie z Rozdzia
Zalacznik krotki opis Dostawa jednorazowa maseczek ochronnych i środków do dezynfekcji rąk : 1 Półmaska filtrująca, FFP3, z zaworem - 200 sztuk 2 Preparat do dezynfekcji higienicznej i chirurgicznej rąk o działaniu bakteriobójczym, grzybobójczym i wirusobójczym, przeznaczony do częstego stosowania, zapewniający krótkie czasy działania. Opakowanie 500 ml z pompką - 10 opakowń 3 Preparat do dezynfekcji higienicznej i chirurgicznej rąk o działaniu bakteriobójczym, grzybobójczym i wirusobójczym, przeznaczony do częstego stosowania, zapewniający krótkie czasy działania. Opakowanie: 5 l - 2 opakowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załącznikach nr 1.15 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)