Wykonanie zadania inwestycyjnego pt.: „Modernizacja instalacji wody użytkowej i kanalizacji w budynkach Szpitala w Mazowieckim Szpitalu Bródnowskim w Warszawie Sp. z o.o.”

Data publikacji 2020-04-30
Data zakończenia 2020-05-12 00:00:00
Instytucja Mazowiecki Szpital Bródnowski w Warszawie Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Modernizacja sieci

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535435-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 324280009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty instalacyjne i budowlane polegające na modernizacji instalacji wody użytkowej i kanalizacji w budynkach Szpitala w Mazowieckim Szpitalu Bródnowskim w Warszawie Sp. z o.o. Szczegółowy przedmiot zamówienia zawarty jest w dokumentacji stanowiącej załączniki nr 7 do SIWZ. Zakres prac budowlano – montażowych został podzielony na trzy etapy. Wykonanie poszczególnych etapów wraz z podziałem oferowanej kwoty realizacji zadania inwestycyjnego na lata 2020 -2022 musi zostać wskazane przez Wykonawcę we Wstępnym harmonogramie rzeczowo – finansowym sporządzonym zgodnie z załącznikiem nr 9a do SIWZ. Zamawiający informuje, że rozpoczęcie i zakończenie prac dla każdego etapu odbędzie się na podstawie stosownych protokołów.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że wszystkie oddziały szpitala podczas prowadzenia robót będą funkcjonowały normalnie, bez jakichkolwiek przerw i wyłączeń. Wykonawca musi zapewnić ciągłość dostawy wody i wydzielenie stanowisk pracy na terenie szpitala.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3607aef6-71c9-4170-b6ea-6a83c4429031
Biuletyn 535435-N-2020
Zamawiajacy nazwa Mazowiecki Szpital Bródnowski w Warszawie Sp. z o.o.
Regon 14198346000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Ludwika Kondratowicza
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 03-242
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48223265353
Zamawiajacy fax +48223265834
Zamawiajacy email dzial.zamowien.publicznych@brodnowski.pl
Adres strony url www.bip.brodnowski.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Osoba prawna świadcząca usługi o charakterze powszechnym
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.brodnowski.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.brodnowski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny tak, pocztą, kurierem, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Kancelarii. Dziennik Podawczy (pokój nr 31 blok a) w Warszawie przy ul. Kondratowicza 8
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie zadania inwestycyjnego pt.: „Modernizacja instalacji wody użytkowej i kanalizacji w budynkach Szpitala w Mazowieckim Szpitalu Bródnowskim w Warszawie Sp. z o.o.”
Numer referencyjny MSB/PN/30/04/2020
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są roboty instalacyjne i budowlane polegające na modernizacji instalacji wody użytkowej i kanalizacji w budynkach Szpitala w Mazowieckim Szpitalu Bródnowskim w Warszawie Sp. z o.o. Szczegółowy przedmiot zamówienia zawarty jest w dokumentacji stanowiącej załączniki nr 7 do SIWZ. Zakres prac budowlano – montażowych został podzielony na trzy etapy. Wykonanie poszczególnych etapów wraz z podziałem oferowanej kwoty realizacji zadania inwestycyjnego na lata 2020 -2022 musi zostać wskazane przez Wykonawcę we Wstępnym harmonogramie rzeczowo – finansowym sporządzonym zgodnie z załącznikiem nr 9a do SIWZ. Zamawiający informuje, że rozpoczęcie i zakończenie prac dla każdego etapu odbędzie się na podstawie stosownych protokołów. Jednocześnie Zamawiający informuje, że wszystkie oddziały szpitala podczas prowadzenia robót będą funkcjonowały normalnie, bez jakichkolwiek przerw i wyłączeń. Wykonawca musi zapewnić ciągłość dostawy wody i wydzielenie stanowisk pracy na terenie szpitala.
Cpv glowny przedmiot 32428000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2022-03-31T00:00:00+02:00
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, które mogą dotyczyć: sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj. Zamawiający określa minimalne wymagania w zakresie ww. warunku: Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 5 000 000 zł
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, które mogą dotyczyć: zdolności technicznej lub zawodowej, tj. Zamawiający określa minimalne wymagania w zakresie ww. warunku: Wykonawca wykaże, że: 1) dysponuje: - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (lub równoważne) oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie na stanowisku, co najmniej kierownika budowy (licząc od daty uzyskania odpowiednich uprawnień), - kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń (lub równoważne), - projektantem posiadającym uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń (lub równoważne) oraz posiadającym umiejętność modelowania 3D w programie Revit, 2) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: - roboty budowlano – montażowe w czynnym obiekcie – budynkach użyteczności publicznej o łącznej wartości minimum 10 000 000,00 zł brutto, - dwa zadania w zakresie robót budowlano – montażowych w czynnym obiekcie - budynku szpitala lub zakładu opieki medycznej objętego klasą obiektu 1264 wg Polskiej Klasyfikacji Obiektów Budowlanych – każde o wartości co najmniej 3.000.000,00 zł brutto, -co najmniej jedno zadanie w zakresie robót budowlano – montażowych, dla których Wykonawca wykonał dokumentację powykonawczą 3D.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 10.1 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji składa także oświadczenia tych podmiotów, podpisane przez osoby reprezentujące te podmioty, wówczas podmioty te będą zobowiązane brać udział w realizacji zamówienia. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a zobowiązany jest także przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty określone w pkt. 10.2-10.4 SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji oraz brak podstaw wykluczenia. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie zobowiązany jest również przedstawić dokumenty określone w pkt 10.2-10.5 SIWZ. 10.2 Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 10.3 Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 10.4 Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 10.5 Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający żąda następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, o których mowa w pkt 8 SIWZ: 10.6 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 8 do SIWZ. 10.7 Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia określonego w pkt. 8 ppkt. 2 lit. c2) SIWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 10.8 Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - potwierdzający, spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 8 ppkt. 2 lit. c1) SIWZ - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 10.9 Dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe/uprawnienia osób skierowanych do wykonania zamówienia, opisane w pkt. 8 ppkt. 2 lit. c1). 10.10 Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego, tj. co najmniej 5.000.000 zł, potwierdzającą spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 8 ppkt 2 lit. b SIWZ.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 260 000,00 zł Zasady i formy wnoszenia wadium określone w pkt. 12 SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) zmiany w zakresie formy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania przedmiotu umowy, 2) zmiany umowy w zakresie terminu realizacji (przedłużenie terminu) - dopuszcza się możliwość przedłużenia terminu zakończenia robót o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót, przy czym będą to przyczyny niezależne od Wykonawcy, wynikające z: a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, w szczególności będące następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót, b) działania siły wyższej (na przykład klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót; c) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności: wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, e) konieczności wykonania robót zamiennych lub innych, dodatkowych, niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy, f) wystąpienia braku możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczenia do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. Wszelkie opóźnienia, o których mowa powyżej muszą być odnotowane w dzienniku wewnętrznym robót oraz muszą być udokumentowane stosownymi protokołami konieczności podpisanymi przez kierownika budowy i inspektora nadzoru i zaakceptowane przez przedstawiciela Zamawiającego. W przedstawionych powyżej przypadkach wystąpienia opóźnień, strony w aneksie do umowy ustalą nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji robót budowlanych w odniesieniu do przesłanek, o których mowa powyżej, równy będzie okresowi przerwy lub przestoju. Ponadto Zamawiający przewiduje możliwość zmiany w przypadku zmiany postanowień umowy dotacyjnej w zakresie terminu realizacji. 3) zmiany w zakresie realizacji umowy przy udziale podwykonawców - Zmiany w tym zakresie nastąpić mogą z uwagi na okoliczności uzasadniające zmianę dotyczącą zapewnienia prawidłowej realizacji umowy; Wykonawca, w trakcie realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego, z wyjątkiem przypadków, w których Zamawiający nałożył obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane lub usługi; czy też prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją, w ramach zamówienia na dostawy, może: a) powierzyć realizację części zamówienia Podwykonawcom, mimo niewskazania w postępowaniu o udzielnie zamówienia takiej części do powierzenia Podwykonawcom; b) wskazać inny zakres podwykonawstwa niż przedstawiony w postępowaniu o udzielnie zamówienia lub w umowie w sprawie zamówienia publicznego; c) wskazać innych Podwykonawców niż przedstawieni w postępowaniu o udzielnie zamówienia lub w umowie w sprawie zamówienia publicznego; d) zrezygnować z podwykonawstwa, Jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, wykonawca jest zobowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie wyrazi zgody na zmiany umowy w tym zakresie w przypadku gdy Wykonawca nie będzie dysponował wierzytelnością z tytułu należnego wynagrodzenia (np. na skutek przelewu wierzytelności lub zajęcia wierzytelności). 4) zmiany umowy w zakresie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanym. Zmiana osoby może nastąpić za zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie. W przypadku akceptacji zmiany przez Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany wskazać nową osobę posiadającą odpowiednie kwalifikacje zawodowe i doświadczenie co najmniej takie same jak określone w opisie warunków udziału w postępowaniu, 5) zmiany umowy w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych lub innych, dodatkowych, niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy. Powyższa zamiana musi uzyskać akceptację Zamawiającego i insp. nadzoru i jest możliwa tylko wówczas, gdy konieczność wykonania robót wynika z nieprzewidzenia ich w dokumentacji projektowej lub niemożności wykonania prac przewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia, 6) zmiany umowy (na pisemny wniosek Wykonawcy, którego uzasadnienie zostanie udokumentowane) w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy w następujących przypadkach: a) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy, b) wystąpienia warunków terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych, c) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, d) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, e) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami. 7) zmian strukturalnych w wyniku wewnętrznej reorganizacji, sukcesji uniwersalnej lub częściowej w prawa i obowiązki pierwotnego wykonawcy, w wyniku restrukturyzacji, w tym przejęcia, połączenia, nabycia lub upadłości, przez innego wykonawcę, który spełnia pierwotnie ustalone kryteria kwalifikacji podmiotowej, pod warunkiem że nie pociąga to za sobą innych istotnych modyfikacji umowy i nie ma na celu obejścia stosowania przepisów o zamówieniach publicznych; 8) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; 9) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę lub wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, oraz zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, gdy zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. W razie wątpliwości, Strony przyjmują, że nie stanowią zmiany Umowy następujące zmiany: 1) danych teleadresowych, 2) danych rejestrowych, 3) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron umowy, 4) zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego nie prowadzącej do zmiany terminu zakończenia robót.
IV 4 4 data 2020-05-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Ponadto Zamawiający wymaga złożenia oświadczeń lub dokumentów innych niż wymagane w pkt. 10.1-10.10 SIWZ: 10.11 Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 10.13 Kosztorys uproszczony, tabela elementów scalonych i zestawienie podstawowych materiałów wraz z cenami jednostkowymi podanymi łącznie z kosztami zakupu – opracowane na podstawie dokumentów wg załącznik nr 7 do SIWZ. 10.14 Dokument pn.: „Technologia wykonania robót budowlanych – montażowych” wg załącznika nr 9 do SIWZ oraz „Wstępny harmonogram rzeczowo– finansowy” wg załącznika nr 9a do SIWZ. 10.15 Dowód wpłaty wadium. Zasady i formy wnoszenia wadium określone w pkt. 12 SIWZ

Criterion

Kryteria Technologia wykonania robót budowlano - montażowych
Znaczenie 25,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Czas reakcji na zgłoszenie w ramach serwisu gwarancyjnego
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 5,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)