Dostawa bonów towarowych na opał dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu

Data publikacji 2020-04-30
Data zakończenia 2020-05-12 00:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Miejscowość Zabrze
Województwo śląskie
Branża
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535860-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301997502
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (na własny koszt i ryzyko) do siedziby Zamawiającego bonów towarowych na opał w wersji papierowej dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu, którzy otrzymują pomoc w tej formie w okresie od 01.09.2020 r. do 30.06.2021 r.
2. Wartością zamówienia jest nominalna wartość bonów na kwotę świadczeń w wysokości 650 000 zł.
3. Zamawiający zamierza nabyć bony towarowe o wartości 50,100 zł w ramach całej wartości świadczenia w wysokości 650 000 zł w różnej liczbie w zależności od potrzeb podopiecznych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2b67b24e-8d13-4e8e-bad8-d6fb116bb14e
Biuletyn 535860-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
Regon 34534810000000
Zamawiajacy adres ulica ul. 3 Maja
Zamawiajacy adres numer domu 16
Zamawiajacy miejscowosc Zabrze
Zamawiajacy kod pocztowy 41-800
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 322 777 800
Zamawiajacy fax 322 777 802
Zamawiajacy email mopr@zabrze.pol.pl
Adres strony url www.mopr.zabrze.magistrat.pl (ZAKŁADKA POMOC SPOŁECZNA/MOPR/ZAMOWIENIA PUBLICZNE ORAZ www.mopr.zabrze.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia www.mopr.zabrze.magistrat.pl (ZAKŁADKA POMOC SPOŁECZNA/MOPR/ZAMOWIENIA PUBLICZNE ORAZ www.mopr.zabrze.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mopr.zabrze.magistrat.pl (ZAKŁADKA POMOC SPOŁECZNA/MOPR/ZAMOWIENIA PUBLICZNE ORAZ www.mopr.zabrze.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Poczta, kurier, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ofertę należy złożyć osobiście lub przesłać na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Zabrzu ul. 3 – go Maja 16 41-800 Zabrze – Kancelaria Parter
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa bonów towarowych na opał dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu
Numer referencyjny ADM.260.13.2020.KJK
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (na własny koszt i ryzyko) do siedziby Zamawiającego bonów towarowych na opał w wersji papierowej dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu, którzy otrzymują pomoc w tej formie w okresie od 01.09.2020 r. do 30.06.2021 r. 2. Wartością zamówienia jest nominalna wartość bonów na kwotę świadczeń w wysokości 650 000 zł. 3. Zamawiający zamierza nabyć bony towarowe o wartości 50,100 zł w ramach całej wartości świadczenia w wysokości 650 000 zł w różnej liczbie w zależności od potrzeb podopiecznych.
Cpv glowny przedmiot 30199750-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 650000,00
Waluta calosc PLN
Data rozpoczecia 2020-09-01T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2021-06-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Na podstawie oświadczenia spełniają warunki udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Na podstawie oświadczenia spełniają warunki udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej - ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie: a) przedstawionego przez wykonawcę wykazu minimum 2 wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie o tematyce będącej przedmiotem postępowania lub podobnej o minimalnej wartości 300 000 zł brutto każda,
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw do wykluczeniu Wykonawca składa wraz z ofertą aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia- zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ . 2. W celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postepowaniu, Wykonawca składa wraz z ofertą wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ . 3. W celu wykazania warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa wraz z ofertą wykaz minimum 2 wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie o tematyce będącej przedmiotem postępowania lub podobnej o minimalnej wartości 300 000 zł brutto każda. Na potwierdzenie należytego wykonania należy załączyć dokument potwierdzający, że dostawa ta została wykonana należycie np. referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.– załącznik nr 5 do SIWZ . UWAGA – NALEŻY WYKAZAĆ MINIMUM 2 DOSTAWY O PODANEJ WARTOŚCI KAŻDA. Pod pojęciem usług o tematyce będącej przedmiotem postępowania lub podobnej Zamawiający rozumie dostawy zrealizowane na podstawie odrębnych umów, które obejmowały dostawy bonów, talonów towarowych. Jeżeli Wykonawca realizuje lub zrealizował usługę na rzecz Zamawiającego w sposób należyty referencje nie są wymagane. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia dotyczące tych podmiotów – załącznik nr 2 i załącznik nr 3. 5. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa także oświadczenia dotyczące tych podwykonawców – załącznik nr 2. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy składają dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu. Dodatkowo każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa wstępne oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 7. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczeniu wskazanej w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017, poz. 229). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie, o których mowa w zdaniu pierwszym, składa każdy z Wykonawców(wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ).
Zakresie warunkow udzialu W celu wstępnego wykazania spełniania warunków udziału w postepowaniu, Wykonawca składa wraz z ofertą wypełnione oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ (wstępne oświadczenie)
Wykaz potwierdzenie okolicznosci wykaz minimum 2 wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie o tematyce będącej przedmiotem postępowania lub podobnej o minimalnej wartości 300 000 zł brutto każda, Na potwierdzenie należytego wykonania należy załączyć dokument potwierdzający, że dostawa ta została wykonana należycie np. referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert– załącznik nr 5 do SIWZ . UWAGA – NALEŻY WYKAZAĆ MINIMUM 2 DOSTAWY O PODANEJ WARTOŚCI KAŻDA. Pod pojęciem usług o tematyce będącej przedmiotem postępowania lub podobnej Zamawiający rozumie usługi zrealizowane na podstawie odrębnych umów, które obejmowały dostawy bonów/talonów towarowych. Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia należy złożyć w formie oryginału.
Inne dokumenty niewymienione Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - należy przedstawić w formie oryginału lub kopii potwierdzonej przez notariusza Formularz ofert Wykaz punktów realizacji bonów dowód wpłaty wadium W celu definitywnego potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczeniu Zamawiający może przed udzieleniem zamówienia wezwać Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. V i VI SIWZ. Niniejsze postanowienie nie nakłada na Zamawiającego obowiązku takiego wezwania, a jedynie uprawnienie. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. V i VI SIWZ potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
Czy wadium 1
Wadium Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - należy przedstawić w formie oryginału lub kopii potwierdzonej przez notariusza Formularz ofert Wykaz punktów realizacji bonów dowód wpłaty wadium W celu definitywnego potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczeniu Zamawiający może przed udzieleniem zamówienia wezwać Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. V i VI SIWZ. Niniejsze postanowienie nie nakłada na Zamawiającego obowiązku takiego wezwania, a jedynie uprawnienie. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. V i VI SIWZ potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień w zawartej umowie wprowadzonych aneksem takich jak: a) zmiana osób funkcyjnych – z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy; b) zmiana sposobu reprezentacji – z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy; c) zmiana adresu siedziby jednej ze stron – z przyczyn zewnętrznych; d) zmiana terminu realizacji zamówienia – na podstawie obiektywnych przesłanek zaakceptowanych przez Zamawiającego; e) zmiana lub wycofanie podwykonawcy – w uzasadnionych przypadkach, za pisemną zgodą Zamawiającego f) zmiana miejsca dostarczenia bonów z przyczyn obiektywnych zaakceptowanych przez Zamawiającego i Wykonawcę j) w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia o kwotę różnicy w kwocie podatku VAT; k) innych zmian nie wpływających na wysokość wynagrodzenia maksymalnego przewidzianego w umowie l) zmiana ilości i nominałów bonów węglowych bez zmiany ich wartości m) zmiana placówek w ramach załącznika nr 1a do SIWZ w ramach ilości za które wykonawca otrzymał punkty w ofercie n) zmiana wzoru zamówienia e) zmiana terminu dostawy bonów f) zmiana przepisów prawnych dotyczących paliw stałych powodujących konieczność zmian w umowie Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian
IV 6 1 sposob udostepniania Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa” lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Zgodnie z art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji jako tajemnice przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Wykonawca zastrzegając tajemnicę przedsiębiorstwa zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne uzasadnienie odnośnie charakteru zastrzeżonych w niej informacji.
IV 4 4 data 2020-05-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Polski lub tłumaczenie na polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych z dnia 27 kwietnia 2016 r. zwanym dalej RODO informujemy, iż: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Zabrzu z siedzibą ul. 3 Maja 16, 41-800 Zabrze reprezentowany przez Dyrektor Danutę Dymek; 2. Inspektorem ochrony danych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Zabrzu jest Pan Michał Drozdowski z którym można się skontaktować pod adresem iodo@mopr.zabrze.pl, lub pod numerem telefonu tel. 32 2777848; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą celem prowadzenia postępowania zamówień publicznych powyżej kwoty 30000 euro oraz zawarcia i realizacji umowy cywilnoprawnej na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych; 4. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, którymi mogą być podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa, gdy wystąpią z takim żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną, 5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji mię-dzynarodowej; 6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres wskazany w przepisach o archiwizacji obowiązujących podmioty publiczne; 7. Posiada Pani/Pan prawo do: a) dostępu do treści danych, na podstawie art. 15 RODO z zastrzeżeniem, że udostępniane dane osobowe nie mogą ujawniać danych osób trzecich; b) sprostowania danych, na podstawie art. 16 RODO; c) żądania usunięcia danych po upływie okresu, o którym mowa w pkt. 6. 8. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych., gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarza¬nie danych osobowych dotyczących Pani/Pana narusza przepisy ogólnego rozporzą¬dzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. 9. Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy. Ich podanie

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Dostępność placówek handlowych
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)