1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Akademii Morskiej w Szczecinie. Dokładny opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1a do SIWZ. 2. Nomenklatura wg CPV 15000000-8 Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15321100-5 Sok pomarańczowy 15321600-0 Sok jabłkowy 15322100-2 Sok pomidorowy 15981000-8 Wody mineralne 15981200-0 Gazowane wody mineralne 15820000-2 Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości 15821200-1 Herbatniki słodkie 15980000-1 Napoje bezalkoholowe 15831200-4 Cukier biały 15812100-4 Wyroby ciastkarskie 15510000-6 Mleko i śmietana 15842300-5 Wyroby cukiernicze 15860000-4 Kawa, herbata i podobne produkty 3. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe), mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia. 4. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych. 5. Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy (dotyczy wody) był w I gatunku, odpowiadał obowiązującym polskim normom jakościowym PN. Woda mineralna po otwarciu butelki PET musi być bezwonna. Woda, w dniu dostarczenia, musi posiadać minimalny termin przydatności do spożycia 12 miesięcy, umieszczony na każdej etykiecie opakowania, licząc od dnia dostawy. Asortyment przedmiotu zamówienia obowiązkowo powinien być oznaczony: nazwą produktu, pojemnością, zawartością składników mineralnych, nazwą producenta, terminem przydatności do spożycia. Zamawiana woda mineralna powinna być dostarczana w atestowanych opakowaniach - butelkach typu PET, jednorazowych, spełniających wymagania sanitarno-epidemiologiczne, zamkniętych fabrycznie, bez zanieczyszczeń oraz obcych zapachów i smaków, bez fizycznych uszkodzeń dyskwalifikujących produkty (tzn. np. uszkodzone opakowanie i zamknięcie). 6. Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy (dotyczy pozostałych artykułów spożywczych) był fabrycznie nowy, w oryginalnych opakowaniach, zawierające logo i nazwę producenta na etykiecie zwyczajowo stosowanej przez producenta w obrocie towarowym, dobrej jakości i dopuszczony do obrotu. Artykuły spożywcze muszą być świeże, z terminem przydatności do spożycia nie krótszym niż 6 miesięcy od daty dostawy, powinny być w estetycznych opakowaniach, zamkniętych fabrycznie, bez zanieczyszczeń oraz obcych zapachów i smaków, bez fizycznych uszkodzeń dyskwalifikujących produkty ( tzn. uszkodzone opakowanie i zamknięcie). 7. W przypadku produktów wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, dla których Wykonawca ma podać oferowany produkt [(nazwa produktu i nazwa producenta) lub (nazwa produktu i nazwa (lub firma) podmiotu, w imieniu którego produkt jest sprzedawany)], Wykonawca oferuje tylko jeden produkt w ramach poszczególnego asortymentu (w kolumnie 2). Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania, iż oferowany produkt spełnia wymagania podane przy opisie produktu (kolumna 3). Oferta Wykonawcy, który nie wskaże żadnego produktu i/lub producenta lub który wskaże więcej niż jeden produkt dla danej pozycji zostanie odrzucona w zadaniu, którego dotyczy asortyment. Dla ułatwienia Wykonawcom, Zamawiający w kolumnie 4 zatytułowanej „Proponowany produkt” nazwa produktu i nazwa producenta lub nazwa (lub firma) podmiotu, w imieniu którego produkt jest sprzedawany)” podał przykładowe produkty, przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość oferowania produktów równoważnych. 8. Zamawiający zastrzega, że przedstawione w Załączniku nr 1a do SIWZ ilości zamawianego przedmiotu zamówienia są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmniejszeniu, nie więcej niż 20% zamawianej ilości towaru, w razie zaistnienia takiej potrzeby ze strony Zamawiającego, z jednoczesnym zachowaniem cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w ofercie wykonawcy. |
GuidZP400 |
e3a7fbf0-cc58-494a-9e54-ea4cb24ac3a4
|
Biuletyn |
536328-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Akademia Morska w Szczecinie
|
Regon |
14512900000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wały Chrobrego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1-2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
70-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
914 809 400
|
Zamawiajacy fax |
914 809 575
|
Zamawiajacy email |
bzp@am.szczecin.pl
|
Adres strony url |
www.am.szczecin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Wyższa uczelnia Publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.am.szczecin.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.am.szczecin.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna papierowa
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Akademia Morska w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 1-2, 70-500 Szczecin, w Kancelarii pok. 73a
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Akademii Morskiej w Szczecinie
|
Numer referencyjny |
BZP-AZ/262-11/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Akademii Morskiej w Szczecinie. Dokładny opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1a do SIWZ. 2. Nomenklatura wg CPV 15000000-8 Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15321100-5 Sok pomarańczowy 15321600-0 Sok jabłkowy 15322100-2 Sok pomidorowy 15981000-8 Wody mineralne 15981200-0 Gazowane wody mineralne 15820000-2 Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości 15821200-1 Herbatniki słodkie 15980000-1 Napoje bezalkoholowe 15831200-4 Cukier biały 15812100-4 Wyroby ciastkarskie 15510000-6 Mleko i śmietana 15842300-5 Wyroby cukiernicze 15860000-4 Kawa, herbata i podobne produkty 3. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe), mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia. 4. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych. 5. Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy (dotyczy wody) był w I gatunku, odpowiadał obowiązującym polskim normom jakościowym PN. Woda mineralna po otwarciu butelki PET musi być bezwonna. Woda, w dniu dostarczenia, musi posiadać minimalny termin przydatności do spożycia 12 miesięcy, umieszczony na każdej etykiecie opakowania, licząc od dnia dostawy. Asortyment przedmiotu zamówienia obowiązkowo powinien być oznaczony: nazwą produktu, pojemnością, zawartością składników mineralnych, nazwą producenta, terminem przydatności do spożycia. Zamawiana woda mineralna powinna być dostarczana w atestowanych opakowaniach - butelkach typu PET, jednorazowych, spełniających wymagania sanitarno-epidemiologiczne, zamkniętych fabrycznie, bez zanieczyszczeń oraz obcych zapachów i smaków, bez fizycznych uszkodzeń dyskwalifikujących produkty (tzn. np. uszkodzone opakowanie i zamknięcie). 6. Zamawiający wymaga, aby przedmiot dostawy (dotyczy pozostałych artykułów spożywczych) był fabrycznie nowy, w oryginalnych opakowaniach, zawierające logo i nazwę producenta na etykiecie zwyczajowo stosowanej przez producenta w obrocie towarowym, dobrej jakości i dopuszczony do obrotu. Artykuły spożywcze muszą być świeże, z terminem przydatności do spożycia nie krótszym niż 6 miesięcy od daty dostawy, powinny być w estetycznych opakowaniach, zamkniętych fabrycznie, bez zanieczyszczeń oraz obcych zapachów i smaków, bez fizycznych uszkodzeń dyskwalifikujących produkty ( tzn. uszkodzone opakowanie i zamknięcie). 7. W przypadku produktów wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, dla których Wykonawca ma podać oferowany produkt [(nazwa produktu i nazwa producenta) lub (nazwa produktu i nazwa (lub firma) podmiotu, w imieniu którego produkt jest sprzedawany)], Wykonawca oferuje tylko jeden produkt w ramach poszczególnego asortymentu (w kolumnie 2). Na Wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania, iż oferowany produkt spełnia wymagania podane przy opisie produktu (kolumna 3). Oferta Wykonawcy, który nie wskaże żadnego produktu i/lub producenta lub który wskaże więcej niż jeden produkt dla danej pozycji zostanie odrzucona w zadaniu, którego dotyczy asortyment. Dla ułatwienia Wykonawcom, Zamawiający w kolumnie 4 zatytułowanej „Proponowany produkt” nazwa produktu i nazwa producenta lub nazwa (lub firma) podmiotu, w imieniu którego produkt jest sprzedawany)” podał przykładowe produkty, przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość oferowania produktów równoważnych. 8. Zamawiający zastrzega, że przedstawione w Załączniku nr 1a do SIWZ ilości zamawianego przedmiotu zamówienia są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmniejszeniu, nie więcej niż 20% zamawianej ilości towaru, w razie zaistnienia takiej potrzeby ze strony Zamawiającego, z jednoczesnym zachowaniem cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w ofercie wykonawcy.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2021-03-30T00:00:00+02:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
aktualny odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale IX ust. 5 pkt 1 SIWZ składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
1
|
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
Oferta musi zostać złożona pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Natomiast Zamawiający dopuszcza złożenie oświadczeń w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem Wykonawcy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający informuje, że przewiduje możliwości zmiany umowy. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach, gdy: a) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę; b) wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. „siły wyższej.”) np. pogoda uniemożliwiająca wykonywanie umowy, zdarzenia nie leżące po żadnej ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunąć termin realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód; c) dostępność do zamawianego towaru w trakcie realizacji dostaw będzie niemożliwa w związku z jego wycofaniem, zmianą nazwy. W powyższej sytuacji na podstawie pisemnego oświadczenia Wykonawcy popartego dokumentami producenta, Zamawiający dopuszcza zmianę oferowanego towaru (typu - nazwy) z zastrzeżeniem, iż cena nowego towaru nie przekroczy ceny jednostkowej danej pozycji i parametry jakościowe nowego towaru będą nie gorsze niż określone w opisie przedmiotu zamówienia, a Wykonawca dostarczy dokumenty potwierdzające równoważność między zamiennikiem i wzorcem. Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu dostawy o 3 dni robocze licząc od dnia złożenia żądania w formie e-maila; d) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia – zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia; 2) Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 3) Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu. 4) Gdy nastąpiła ustawowa zmiana stawki podatku od towarów i usług VAT w takim przypadku umowa ulegnie odpowiednio zmianie w zakresie wysokości ceny brutto.
|
IV 4 4 data |
2020-05-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:45
|
IV 4 4 jezyki |
j. polski
|
IV 4 5 okres |
30
|