GuidZP400 |
6324aad2-e8a5-4462-bd6f-e0ddadce7d8e
|
Biuletyn |
536802-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Portu Wojennego Gdynia
|
Regon |
19023285200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rondo Bitwy pod Oliwą
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdynia
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
81-103
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
26 1262198
|
Zamawiajacy fax |
26 1262314
|
Zamawiajacy email |
kpw.przetargi@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
http://kpwgdynia.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://kpwgdynia.wp.mil.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://kpwgdynia.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
KOMENDA PORTU WOJENNEGO GDYNIA Ul. Rondo Bitwy pod Oliwą 1 81-103 Gdynia
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Modyfikacja systemu krajowych ostrzeżeń nawigacyjnych Biura Hydrograficznego MW – modyfikacja Zestawu Przygotowywania Ostrzeżeń Nawigacyjnych (ZPON)
|
Numer referencyjny |
48/KPW/NAW/2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Modyfikacja systemu krajowych ostrzeżeń nawigacyjnych Biura Hydrograficznego MW – modyfikacja Zestawu Przygotowywania Ostrzeżeń Nawigacyjnych (ZPON).
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 3 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1pkt. 6 ustawy Pzp polegających na powtórzeniu podobnych usług zbliżonych charakterem do stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Zgodnie z art. 67 ust. 1a zamawiający wskazuje ewentualny zakres: modyfikacja systemu/ów nawigacyjnych, realizowane dla Biura Hydrograficznego MW lub innej instytucji będącej na zaopatrzeniu zamawiającego, zgodne z przedmiotem niniejszego zamówienia. Zamawiający przewiduje, że zakres możliwych do udzielenia podobnych zamówień w ciągu 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego. Szczegółowy zakres zamówienia określony zostanie w toku odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny;
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
„doświadczenie”
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże się należytym wykonaniem (zakończeniem), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem,
w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia spełniającego następujące warunki:
- przez 1 zamówienie Zamawiający rozumie 1 umowę/pojedyncze, odrębne zobowiązanie;
- zamówienie polegało na zaprojektowaniu i wdrożeniu i/lub modyfikacji informatycznego oprogramowania specjalistycznego bazującego na wykorzystywaniu zobrazowania elektronicznych map nawigacyjnych opracowanych zgodnie z obowiązującymi standardami Międzynarodowej Organizacji Hydrograficznej (IHO),
oraz potwierdzi, że wskazane zamówienia zostały wykonane należycie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykazu wykonanych (zakończonych), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zamówień, zgodnie ze wskazaniem w rozdziale V pkt. 1 ppkt. 2 c) wraz z podaniem jego wartości (jeśli dotyczy), przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi te były/są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (wzór wykazu – załącznik nr 4 do SIWZ) . Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w rozdziale V pkt.1 ppkt. 2c) SIWZ– „doświadczenie”.
Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia winny być wystawione za okres i wartość (jeśli dotyczy) , którą wykonawca wskazał w wykazie
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynikać będzie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego w szczególności: zmiany wynikające z aktualnych na czas wykonywania zamówienia przepisów prawa lub zapobieżenia powstania nieodwracalnych w skutkach strat dla zamawiającego.
2. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy (dotyczące dodania do zakresu umowy prac dodatkowych – nieujętych w umowie oraz wynagrodzenia), w przypadku wystąpienia konieczności realizacji dodatkowych usług, o ile będą one niezbędne i zostaną spełnione łącznie następujące warunki:
a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,
c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekroczy 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
3. Strony zawierają umowę w formie pisemnej pod rygorem nieważności, wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane jedynie za zgodą obu stron, w formie pisemnego aneksu do niniejszej umowy. Zmiany inne niż forma pisemna są nieważne
|
IV 4 4 data |
2020-05-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|