Zakup licencji oprogramowania oraz wdrożenie i uruchomienie e-usług w ramach projektu pn.: ,,E-gmina – zwiększenie uczestnictwa mieszkańców Gminy Olesno w życiu publicznym poprzez rozwój usług cyfrowych

Data publikacji 2020-05-05
Data zakończenia 2020-05-15 00:00:00
Instytucja Gmina Olesna
Miejscowość Olesno
Województwo opolskie
Branża
  • Usługi dostawy oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 536259-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722680001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest zakup i dostawa licencji oprogramowania oraz wdrożenie i uruchomienie e-usług, w ramach projektu „E-gmina – zwiększenie uczestnictwa mieszkańców Gminy Olesno w życiu publicznym poprzez rozwój usług cyfrowych” realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020, w ramach Osi priorytetowej X Inwestycje w infrastrukturę społeczną, działanie 10.3: E-usługi publiczne.
3.2 Zamówienie prowadzone jest w dwóch częściach obejmujących odpowiednio:
Cześć 1.: modernizacja Zintegrowanego Systemu Zarządzania UMO (SZ UMO), wdrożenie Systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD), wdrożenie Portalu Informacyjno-Płatniczego (PIP), uruchomienie Katalogu e-usług, uruchomienie e-usług publicznych (A2B i A2C), uruchomienie dwóch usług wewnątrzadministracyjnych (A2A), uruchomienie systemu powiadamiania klientów, uruchomienie płatności elektronicznych, uruchomienie aplikacji mobilnej, uruchomienie szyny integracyjnej, integracja Portalu Informacyjno-Płatniczego ze Zintegrowanym Systemem Zarządzania UMO, dostawa dokumentacji technicznej, przeprowadzenie testów i szkoleń, usługi gwarancyjne i asysta techniczna,
Część 2.: dostawa i wdrożenie portalu mapowego (Geoportalu) oraz aplikacji GIS, uruchomienie e-usług publicznych (A2B i A2C), dostawa dokumentacji technicznej, przeprowadzenie testów i szkoleń, usługi gwarancyjne i asysta techniczna.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 065c9ec2-1b47-49f8-8bec-fd0233b31ebf
Biuletyn 536259-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Olesna
Regon 52572500000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Pieloka
Zamawiajacy adres numer domu 21
Zamawiajacy miejscowosc Olesno
Zamawiajacy kod pocztowy 46-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 034 3597841-44 w. 204
Zamawiajacy fax 343 597 283
Zamawiajacy email olesno.opo@gminy.pl
Adres strony url www.olesno.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu E-gmina – zwiększenie uczestnictwa mieszkańców Gminy Olesno w życiu publicznym poprzez rozwój usług cyfrowych” realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020, w ramach Osi priorytetowej X Inwestycje w infrastrukturę społeczną, działanie 10.3: E-usługi publiczne.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://olesno.biuletyn.info.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://olesno.biuletyn.info.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie pod rygorem nieważności za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gmina Olesno, ul. Pieloka 21, 46-300 Olesno
Nazwa nadana zamowieniu Zakup licencji oprogramowania oraz wdrożenie i uruchomienie e-usług w ramach projektu pn.: ,,E-gmina – zwiększenie uczestnictwa mieszkańców Gminy Olesno w życiu publicznym poprzez rozwój usług cyfrowych
Numer referencyjny IX.271.11.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 3.1 Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest zakup i dostawa licencji oprogramowania oraz wdrożenie i uruchomienie e-usług, w ramach projektu „E-gmina – zwiększenie uczestnictwa mieszkańców Gminy Olesno w życiu publicznym poprzez rozwój usług cyfrowych” realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020, w ramach Osi priorytetowej X Inwestycje w infrastrukturę społeczną, działanie 10.3: E-usługi publiczne. 3.2 Zamówienie prowadzone jest w dwóch częściach obejmujących odpowiednio: Cześć 1.: modernizacja Zintegrowanego Systemu Zarządzania UMO (SZ UMO), wdrożenie Systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD), wdrożenie Portalu Informacyjno-Płatniczego (PIP), uruchomienie Katalogu e-usług, uruchomienie e-usług publicznych (A2B i A2C), uruchomienie dwóch usług wewnątrzadministracyjnych (A2A), uruchomienie systemu powiadamiania klientów, uruchomienie płatności elektronicznych, uruchomienie aplikacji mobilnej, uruchomienie szyny integracyjnej, integracja Portalu Informacyjno-Płatniczego ze Zintegrowanym Systemem Zarządzania UMO, dostawa dokumentacji technicznej, przeprowadzenie testów i szkoleń, usługi gwarancyjne i asysta techniczna, Część 2.: dostawa i wdrożenie portalu mapowego (Geoportalu) oraz aplikacji GIS, uruchomienie e-usług publicznych (A2B i A2C), dostawa dokumentacji technicznej, przeprowadzenie testów i szkoleń, usługi gwarancyjne i asysta techniczna.
Cpv glowny przedmiot 72268000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych warunków, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada minimalne zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że: dla części 1.: 1) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej: a) jedno zamówienie o wartości co najmniej 200 000,00 zł netto (dwieście tysięcy złotych), której przedmiotem było wdrożenie lub rozbudowa systemów dziedzinowych obejmujących obszar podatków i opłat lokalnych, księgowości, systemów ewidencyjnych wraz z ich integracją z systemem EZD, który był zintegrowany z ePUAP, oraz b) dwa zamówienia o wartości co najmniej 100 000,00 zł netto (sto tysięcy) każde zamówienie, których przedmiotem było wdrożenie platformy usług publicznych i jej zintegrowanie z ePUAP, i z systemem EZD, przy czym co najmniej jedno zamówienie obejmowało łącznie następujące funkcjonalności: • Możliwość obsługi płatności elektronicznych; • Dane udostępniane z systemów dziedzinowych z możliwością wnoszenia automatycznych opłat drogą elektroniczną; • Logowanie za pomocą mechanizmów autoryzacji ePUAP (profil zaufany); • Moduł E-Podatki. dla części 2.: 1) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej: a) dwa zamówienia, których przedmiotem było wdrożenie systemów informacji przestrzennej wraz z ich integracją z systemami dziedzinowymi, co najmniej w zakresie możliwości wymiany i publikacji danych z rejestrów publicznych, b) dwa zamówienia o wartości co najmniej 50 000,00 zł netto (pięćdziesiąt tysięcy złotych) każde zamówienie, których przedmiotem było wdrożenie geoportalu umożliwiającego uruchomienie usług publicznych, przy czym co najmniej jedno zamówienie obejmowało łącznie następujące usługi: • Dostęp na cyfrowej mapie do zbiorów danych w zakresie EGiB, EMUiA, BDOT500, GESUT; • Dostęp na cyfrowej mapie do zbiorów danych w zakresie MPZP; • Dostęp do usług danych przestrzennych zgodnych ze standardami WMS, WMTS, WFS. UWAGA (dla części 1. i 2.): dla wartości wskazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP tej waluty z dnia wszczęcia niniejszego postępowania. dla części 1.: 2) dysponuje lub będzie sysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które zostaną skierowane do jego realizacji tj. co najmniej: a) kierownikiem zespołu Wykonawcy spełniającym następujące wymagania: • posiada aktualny certyfikat potwierdzający umiejętność samodzielnego prowadzenia projektów, np. PRINCE2 Practitioner lub równoważny, tj. certyfikat potwierdzający wiedzę w zakresie samodzielnego prowadzenia projektów, np. certyfikat APMG AgilePM Practitioner, certyfikat Project Management Institute (PMI) co najmniej na poziomie PMP (Project Management Professional) lub certyfikat International Project Management Association (IPMA) co najmniej na Poziomie C (Certified Project Manager), • posiada min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu projektami obejmującymi budowę lub rozbudowę systemów informatycznych oraz ich wdrożenie, • kierował co najmniej 2 projektami obejmującymi budowę lub rozbudowę systemów informatycznych służących do świadczenia elektronicznych usług publicznych oraz ich wdrożenie; b) dwoma specjalistami ds. systemów finansowo-podatkowych spełniającymi następujące wymagania: posiadanie przez każdego konsultanta min. 2-letniego doświadczenia zawodowego w uczestnictwie w projektach polegających na wdrożeniach systemów finansowo-podatkowych oraz udział w co najmniej 2 wdrożeniach ww. systemów; c) dwoma specjalistami ds. e-usług spełniającymi następujące wymagania każdy: min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w uczestnictwie w projektach polegających na wdrożeniach systemów informatycznych w obszarze platform elektronicznych usług publicznych oraz udział w co najmniej 2 wdrożeniach takich systemów; d) jednym testerem spełniającym następujące wymagania: min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w uczestnictwie w projektach polegających na testowaniu systemów informatycznych (oprogramowania), brał udział w co najmniej 2 projektach obejmujących budowę lub rozbudowę systemów informatycznych oraz ich wdrożenie oraz posiada certyfikat ISTQB lub ISEB na poziomie co najmniej podstawowym lub równoważny; e) jednym specjalistą ds. wsparcia technicznego spełniającym następujące wymagania: min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w uczestnictwie w projektach polegających na świadczeniu wsparcia technicznego systemów informatycznych (oprogramowania), brał udział w co najmniej 2 projektach dotyczących wsparcia technicznego systemów informatycznych (oprogramowania). dla części 2.: 2) dysponuje lub będzie sysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które zostaną skierowane do jego realizacji tj. co najmniej: a) kierownikiem zespołu Wykonawcy spełniającym następujące wymagania: • posiada aktualny certyfikat potwierdzający znajomość metodyki zarządzania projektami, np. PRINCE2 Foundation lub równoważny, np. certyfikat APMG AgilePM Foundation, certyfikat Project Management Institute (PMI) co najmniej na poziomie CAPM (Certified Associate in Project Management) lub certyfikat International Project Management Association (IPMA) co najmniej na Poziomie D (Certified Project Management Associate), • posiada min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu projektami obejmującymi budowę lub rozbudowę systemów informatycznych oraz ich wdrożenie, • kierował co najmniej 2 projektami obejmującymi budowę lub rozbudowę systemów informatycznych służących do świadczenia elektronicznych usług publicznych oraz ich wdrożenie; b) dwoma specjalistami ds. systemów informacji przestrzennej spełniającymi następujące wymagania: posiadanie przez każdego konsultanta min. 2-letniego doświadczenia zawodowego w projektach polegających na wdrożeniach systemów informacji przestrzennej oraz udział w co najmniej 2 wdrożeniach ww. systemów; c) dwoma specjalistami ds. systemów informatycznych spełniającymi następujące wymagania każdy: min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w uczestnictwie w projektach polegających na wdrożeniach systemów w architekturze wielowarstwowej oraz udział w co najmniej 2 wdrożeniach systemów informatycznych w architekturze wielowarstwowej; d) jednym testerem spełniającym następujące wymagania: min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w uczestnictwie w projektach polegających na testowaniu systemów informacji przestrzennej, brał udział w co najmniej 2 projektach obejmujących budowę lub rozbudowę systemów informacji przestrzennej oraz ich wdrożenie oraz posiada certyfikat ISTQB lub ISEB na poziomie co najmniej podstawowym lub równoważny; e) jednym specjalistą ds. wsparcia technicznego spełniającym następujące wymagania: min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w uczestnictwie w projektach polegających na świadczeniu wsparcia technicznego systemów informatycznych (oprogramowania), brał udział w co najmniej 2 projektach dotyczących wsparcia technicznego systemów informatycznych (oprogramowania). UWAGA (dla części 1. i 2.): Doświadczenie w projektach będzie mierzone z dokładnością do dnia, jako łączny czas rzeczywistego uczestnictwa w projektach, przy czym okres uczestnictwa w tym samym czasie w różnych projektach będzie liczony tylko raz.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen nie dotyczy
Zakresie warunkow udzialu a) wykaz dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem zawarty w Załączniku nr 5. do niniejszej SIWZ); b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodnie ze wzorem zawarty w Załączniku nr 6. do niniejszej SIWZ);
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodne z treścią Załącznika nr 4. do niniejszej SIWZ; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Czy wadium 1
Wadium 8.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: dla części 1.: 10.000,00 złotych (słownie: dziesięć tysięcy złotych), dla części 2.: 1.500,00 złotych (słownie: tysiąc pięćset złotych), 8.2. Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku z poniżej podanych form: a) pieniądzu, (tylko przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej przez Zamawiającego), b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 299) 8.3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, kwota wadium musi być wniesiona przelewem na konto w banku: ING Bank Śląski Katowice o/Olesno nr 27 1050 1171 1000 0005 0060 5902. 8.4. Zamawiający uzna, że wadium wniesione przelewem zostało wniesione w terminie, jeżeli przed upływem wyżej określonego terminu nastąpiło uznanie wyżej wskazanego rachunku bankowego o kwotę wadium. Do oferty należy dołączyć pokwitowanie wniesienia wadium. 8.5. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądzu należy dołączyć w formie oryginału do oferty. 8.6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 3) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 4) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8.7. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst określone w siwz
IV 4 4 data 2020-05-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72268000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Cześć 1.: modernizacja Zintegrowanego Systemu Zarządzania UMO (SZ UMO), wdrożenie Systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD), wdrożenie Portalu Informacyjno-Płatniczego (PIP), uruchomienie Katalogu e-usług, uruchomienie e-usług publicznych (A2B i A2C), uruchomienie dwóch usług wewnątrzadministracyjnych (A2A), uruchomienie systemu powiadamiania klientów, uruchomienie płatności elektronicznych, uruchomienie aplikacji mobilnej, uruchomienie szyny integracyjnej, integracja Portalu Informacyjno-Płatniczego ze Zintegrowanym Systemem Zarządzania UMO, dostawa dokumentacji technicznej, przeprowadzenie testów i szkoleń, usługi gwarancyjne i asysta techniczna,
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 72268000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część 2.: dostawa i wdrożenie portalu mapowego (Geoportalu) oraz aplikacji GIS, uruchomienie e-usług publicznych (A2B i A2C), dostawa dokumentacji technicznej, przeprowadzenie testów i szkoleń, usługi gwarancyjne i asysta techniczna.
  

Criterion

Kryteria Funkcjonalność systemu
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Wydłużenie gwarancji i asysty technicznej
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)