GuidZP400 |
c53f6e1c-b2b8-463b-a9b8-e7041b42acea
|
Biuletyn |
536999-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Limanowa
|
Regon |
49189323300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jana Pawła II
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Limanowa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
34-600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
18 337 20 54
|
Zamawiajacy fax |
18 337 10 41
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@miasto.limanowa.pl
|
Adres strony url |
www.miasto.limanowa.pl
|
Adres strony internetowej |
https://www.miasto.limanowa.pl/pl/5235/0/zamowienia-publiczne.html
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Postępowanie przeprowadza Miasto Limanowa, któremu zamawiający Miejska Biblioteka Publiczna w Limanowej powierzył przeprowadzenie postępowania
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.miasto.limanowa.pl/pl/5068/0/dostawy.html
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.miasto.limanowa.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Limanowa, ul. Jana Pawła II 9, 34-600 Limanowa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa systemu zabezpieczenia, kontroli i identyfikacji zbiorów do Miejskiej Biblioteki Publicznej w Limanowej
|
Numer referencyjny |
SZP.271.1.9.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, uruchomienie i wdrożenie systemu zabezpieczenia, kontroli i identyfikacji zbiorów do Miejskiej Biblioteki Publicznej w Limanowej, przy ul. B. Czecha 4 wraz ze szkoleniem pracowników.
Zamówienie podzielone jest na dwie części:
Część 1 – dostawa systemu do czytelni z wypożyczalnią dla dorosłych oraz do czytelni z wypożyczalnią dla dzieci
Część 2 – dostawa systemu do czytelni z wypożyczalnią dla dorosłych na pierwszym piętrze
|
Cpv glowny przedmiot |
48161000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-06-25T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp, dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ, przed udzieleniem zamówienia na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie do złożenia w terminie 5 dni następujących aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia :
1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. Wzór oświadczenia znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wymaga złożenia dodatkowych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz oferty (Załącznik Nr 4 do SIWZ), 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w przypadku:
1) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT), wówczas zmianie podlega zapis, którego dotyczy zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa;
2) konieczności zmiany terminu realizacji zamówienia w związku z okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy wówczas zmiana terminu będzie uzależniona do okoliczności powodującej konieczność wprowadzenia zmian
3) Zakres rzeczowy zamówienia określony umową może zostać ograniczony lub zmieniony przez Zamawiającego w przypadku gdy wykonanie przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie rzeczowym nie leży w interesie publicznym, lub stało się to niemożliwe z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, czego nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-05-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:30
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa systemu do czytelni z wypożyczalnią dla dorosłych oraz do czytelni z wypożyczalnią dla dzieci
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48161000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-25T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia dla części 1 jest dostawa, montaż, uruchomienie i wdrożenie systemu zabezpieczenia, kontroli i identyfikacji zbiorów do czytelni z wypożyczalnią dla dorosłych oraz do czytelni z wypożyczalnią dla dzieci Miejskiej Biblioteki Publicznej w Limanowej, przy ul. B. Czecha 4 wraz ze szkoleniem pracowników.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa systemu do czytelni z wypożyczalnią dla dorosłych na pierwszym piętrze
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48161000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-25T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia dla części 2 jest dostawa, montaż, uruchomienie i wdrożenie systemu zabezpieczenia, kontroli i identyfikacji zbiorów do czytelni z wypożyczalnią dla dorosłych na pierwszym pietrze w Miejskiej Bibliotece Publicznej w Limanowej, przy ul. B. Czecha 4 wraz ze szkoleniem pracowników.
|
| |