Dostawa systemu zabezpieczenia, kontroli i identyfikacji zbiorów do Miejskiej Biblioteki Publicznej w Limanowej

Data publikacji 2020-05-05
Data zakończenia 2020-05-18 00:00:00
Instytucja Miasto Limanowa
Miejscowość Limanowa
Województwo małopolskie
Branża
  • Biblioteczny system zarządzania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 536999-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 481610004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, uruchomienie i wdrożenie systemu zabezpieczenia, kontroli i identyfikacji zbiorów do Miejskiej Biblioteki Publicznej w Limanowej, przy ul. B. Czecha 4 wraz ze szkoleniem pracowników.
Zamówienie podzielone jest na dwie części:
Część 1 – dostawa systemu do czytelni z wypożyczalnią dla dorosłych oraz do czytelni z wypożyczalnią dla dzieci
Część 2 – dostawa systemu do czytelni z wypożyczalnią dla dorosłych na pierwszym piętrze

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c53f6e1c-b2b8-463b-a9b8-e7041b42acea
Biuletyn 536999-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miasto Limanowa
Regon 49189323300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Jana Pawła II
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Limanowa
Zamawiajacy kod pocztowy 34-600
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 18 337 20 54
Zamawiajacy fax 18 337 10 41
Zamawiajacy email sekretariat@miasto.limanowa.pl
Adres strony url www.miasto.limanowa.pl
Adres strony internetowej https://www.miasto.limanowa.pl/pl/5235/0/zamowienia-publiczne.html
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Postępowanie przeprowadza Miasto Limanowa, któremu zamawiający Miejska Biblioteka Publiczna w Limanowej powierzył przeprowadzenie postępowania
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.miasto.limanowa.pl/pl/5068/0/dostawy.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.miasto.limanowa.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Limanowa, ul. Jana Pawła II 9, 34-600 Limanowa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa systemu zabezpieczenia, kontroli i identyfikacji zbiorów do Miejskiej Biblioteki Publicznej w Limanowej
Numer referencyjny SZP.271.1.9.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, uruchomienie i wdrożenie systemu zabezpieczenia, kontroli i identyfikacji zbiorów do Miejskiej Biblioteki Publicznej w Limanowej, przy ul. B. Czecha 4 wraz ze szkoleniem pracowników. Zamówienie podzielone jest na dwie części: Część 1 – dostawa systemu do czytelni z wypożyczalnią dla dorosłych oraz do czytelni z wypożyczalnią dla dzieci Część 2 – dostawa systemu do czytelni z wypożyczalnią dla dorosłych na pierwszym piętrze
Cpv glowny przedmiot 48161000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-06-25T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp, dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wszyscy Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SIWZ, przed udzieleniem zamówienia na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie do złożenia w terminie 5 dni następujących aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia : 1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. Wzór oświadczenia znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wymaga złożenia dodatkowych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz oferty (Załącznik Nr 4 do SIWZ), 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w przypadku: 1) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT), wówczas zmianie podlega zapis, którego dotyczy zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa; 2) konieczności zmiany terminu realizacji zamówienia w związku z okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy wówczas zmiana terminu będzie uzależniona do okoliczności powodującej konieczność wprowadzenia zmian 3) Zakres rzeczowy zamówienia określony umową może zostać ograniczony lub zmieniony przez Zamawiającego w przypadku gdy wykonanie przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie rzeczowym nie leży w interesie publicznym, lub stało się to niemożliwe z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, czego nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy.
IV 4 4 data 2020-05-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:30
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa systemu do czytelni z wypożyczalnią dla dorosłych oraz do czytelni z wypożyczalnią dla dzieci
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48161000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-25T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia dla części 1 jest dostawa, montaż, uruchomienie i wdrożenie systemu zabezpieczenia, kontroli i identyfikacji zbiorów do czytelni z wypożyczalnią dla dorosłych oraz do czytelni z wypożyczalnią dla dzieci Miejskiej Biblioteki Publicznej w Limanowej, przy ul. B. Czecha 4 wraz ze szkoleniem pracowników.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa systemu do czytelni z wypożyczalnią dla dorosłych na pierwszym piętrze
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48161000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-06-25T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia dla części 2 jest dostawa, montaż, uruchomienie i wdrożenie systemu zabezpieczenia, kontroli i identyfikacji zbiorów do czytelni z wypożyczalnią dla dorosłych na pierwszym pietrze w Miejskiej Bibliotece Publicznej w Limanowej, przy ul. B. Czecha 4 wraz ze szkoleniem pracowników.
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji jakości
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)