Dostawa odczynników chemicznych, wzorców i materiałów odniesienia oraz akcesoriów do ASA, akcesoriów do chromatografii, akcesoriów do ICP oraz reduktora do azotu dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Szczecinie na rok 2020

Data publikacji 2020-05-05
Data zakończenia 2020-05-15 00:00:00
Instytucja Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 536411-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 336965000, 331410000, 337930005, 421311416
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników chemicznych, wzorców i materiałów odniesienia oraz akcesoriów do ASA, akcesoriów do chromatografii, akcesoriów do ICP oraz reduktora do azotu dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Szczecinie na rok 2020; kody CPV: 33141000-0, 33793000-5, 33696500-0; 42131141-6;
2. Zarówno przedmiot jak i zakres zamówienia określony jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w postaci formularza ofertowego i formularza asortymentowo-cenowego (załącznik nr 1a i 1b do siwz), który określa potrzeby asortymentowo – ilościowe Zamawiającego w okresie do 14 grudnia 2020 r.
3. W załączniku nr 1a i 1b określono wymogi jakie musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia.
4. Planowany termin związania umową – do dnia 14 grudnia 2020 r. – obejmuje dostawy przedmiotu zamówienia wg odrębnych (sukcesywnych) zamówień dokonywanych przez Zamawiającego. Dostawy winny być realizowane transportem i w opakowaniach Wykonawcy (bądź producenta) do magazynu wskazanego przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 aa27dbae-9422-454c-91c7-b27ed0d5f1ca
Biuletyn 536411-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Szczecinie
Regon 29266900000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Spedytorska
Zamawiajacy adres numer domu 42528
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70-632
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 914 624 569
Zamawiajacy fax 914 624 640
Zamawiajacy email administracja@wsse.szczecin.pl
Adres strony url www.wsse.szczecin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka budżetowa będąca podmiotem leczniczym finansowanym z budżetu państwa
Dostep dokumentow zamowienia www.wsse.szczecin.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wsse.szczecin.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa odczynników chemicznych, wzorców i materiałów odniesienia oraz akcesoriów do ASA, akcesoriów do chromatografii, akcesoriów do ICP oraz reduktora do azotu dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Szczecinie na rok 2020
Numer referencyjny 272.3.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników chemicznych, wzorców i materiałów odniesienia oraz akcesoriów do ASA, akcesoriów do chromatografii, akcesoriów do ICP oraz reduktora do azotu dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Szczecinie na rok 2020; kody CPV: 33141000-0, 33793000-5, 33696500-0; 42131141-6; 2. Zarówno przedmiot jak i zakres zamówienia określony jest w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w postaci formularza ofertowego i formularza asortymentowo-cenowego (załącznik nr 1a i 1b do siwz), który określa potrzeby asortymentowo – ilościowe Zamawiającego w okresie do 14 grudnia 2020 r. 3. W załączniku nr 1a i 1b określono wymogi jakie musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia. 4. Planowany termin związania umową – do dnia 14 grudnia 2020 r. – obejmuje dostawy przedmiotu zamówienia wg odrębnych (sukcesywnych) zamówień dokonywanych przez Zamawiającego. Dostawy winny być realizowane transportem i w opakowaniach Wykonawcy (bądź producenta) do magazynu wskazanego przez Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 33696500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2020-12-14T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielne zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz oddzielne na spółkę. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. b) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielne zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz oddzielne na spółkę. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. c) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; W przypadku oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. d) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1170 z póź.zm) Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
Zakresie warunkow udzialu 1) W celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, z powodów określonych w pkt 1 wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, ww. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o których mowa w ppkt 1) potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia.
Inne dokumenty niewymienione 1) formularz ofertowy i formularz asortymentowo-cenowy zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 1) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 4) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do siwz wskazujące część zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 5. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; 2) Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. 3) W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 4) Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 6. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ Zamawiający wymaga od oferenta, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, do dostarczenia: Próbki, o których mowa w załączniku nr 1b – formularz asortymentowo-cenowy - PAKIET nr 4, pozycja 1 i 3; PAKIET nr 5, pozycja 5 i 13;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy lub umowy ramowej w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: 1) zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy, i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian; 2) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej; 3) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej; 4) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: a) na podstawie postanowień umownych, o których mowa w pkt 1, b) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, c) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców; 5) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ogłoszenia dotyczące zamówień ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na dostawy. 6) zmiany dotyczą poprawiania błędów i oczywistych omyłek słownych, literowych, liczbowych,, numeracji jednostek redakcyjnych lub uzupełnień treści nie powodujących zmiany celu i istoty umowy.
IV 6 1 sposob udostepniania Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy. W przypadku zastrzeżenia informacji wykonawca ma obowiązek wydzielić z oferty informacje stanowiące tajemnicę jego przedsiębiorstwa i oznaczyć je klauzulą „nie udostępniać. Informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. nr 153, poz. 1503 z późniejszymi zmianami)”. W sytuacji, gdy wykonawca zastrzeże w ofercie informacje, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa lub są jawne na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych lub odrębnych przepisów, informacje te będą podlegały udostępnieniu na takich samych zasadach, jak pozostałe niezastrzeżone dokumenty.
IV 4 4 data 2020-05-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa PAKIET NR 1 - ODCZYNNIKI DO KWAŚNEJ FOSFATAZY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-14T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis ZGODNIE Z ZAPISAMI W SIWZ I ZAŁĄCZNIKIEM 1b DO SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa PAKIET NR 2 - FILTRY SĄCZKI BIBUŁA PAPIERKI WSKAŹNIKOWE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-14T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis ZGODNIE Z ZAPISAMI W SIWZ I ZAŁĄCZNIKIEM 1b DO SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa PAKIET NR 3 - ODCZYNNIKI CHEMICZNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-14T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis ZGODNIE Z ZAPISAMI W SIWZ I ZAŁĄCZNIKIEM 1b DO SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa PAKIET NR 4 - ODCZYNNIKI CHEMICZNE DO HPLC
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-14T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis ZGODNIE Z ZAPISAMI W SIWZ I ZAŁĄCZNIKIEM 1b DO SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa PAKIET NR 5 - ODCZYNNIKI CHEMICZNE- KWASY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-14T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis ZGODNIE Z ZAPISAMI W SIWZ I ZAŁĄCZNIKIEM 1b DO SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa PAKIET NR 6 - WZORCE I MATERIAŁY ODNIESIENIA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-14T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis ZGODNIE Z ZAPISAMI W SIWZ I ZAŁĄCZNIKIEM 1b DO SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa PAKIET NR 7 - CERTYFIKOWANE MATERIAŁY ODNIESIENIA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-14T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis ZGODNIE Z ZAPISAMI W SIWZ I ZAŁĄCZNIKIEM 1b DO SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa PAKIET NR 8 - WZORZEC SPECJALNY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33696500-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-14T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis ZGODNIE Z ZAPISAMI W SIWZ I ZAŁĄCZNIKIEM 1b DO SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa PAKIET NR 9 - FILTRY POLIWĘGLANOWE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-14T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis ZGODNIE Z ZAPISAMI W SIWZ I ZAŁĄCZNIKIEM 1b DO SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa PAKIET NR 10 - AKCESORIA DO ASA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33793000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-14T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis ZGODNIE Z ZAPISAMI W SIWZ I ZAŁĄCZNIKIEM 1b DO SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa PAKIET NR 11- AKCESORIA DO CHROMATOGRAFII 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33793000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-14T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis ZGODNIE Z ZAPISAMI W SIWZ I ZAŁĄCZNIKIEM 1b DO SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa PAKIET NR 12 - AKCESORIA DO CHROMATOGRAFII 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33793000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-14T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis ZGODNIE Z ZAPISAMI W SIWZ I ZAŁĄCZNIKIEM 1b DO SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa PAKIET NR 13 - AKCESORIA DO CHROMATOGRAFII JONOWEJ
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33793000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-14T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis ZGODNIE Z ZAPISAMI W SIWZ I ZAŁĄCZNIKIEM 1b DO SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa PAKIET NR 14 - AKCESORIA DO CHROMATOGRAFII 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33793000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-14T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis ZGODNIE Z ZAPISAMI W SIWZ I ZAŁĄCZNIKIEM 1b DO SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa PAKIET NR 15 - AKCESORIA DO CHROMATOGRAFII 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33793000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-14T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis ZGODNIE Z ZAPISAMI W SIWZ I ZAŁĄCZNIKIEM 1b DO SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa PAKIET NR 16 - AKCESORIA DO ICP
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33793000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-14T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis ZGODNIE Z ZAPISAMI W SIWZ I ZAŁĄCZNIKIEM 1b DO SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa PAKIET NR 17 - AKCESORIA REDUKTOR
Zalacznik cpv glowny przedmiot 42131141-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-14T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis ZGODNIE Z ZAPISAMI W SIWZ I ZAŁĄCZNIKIEM 1b DO SIWZ
  

Criterion

Kryteria TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Znaczenie 40,00
  
Kryteria CENA OFERTY
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)