GuidZP400 |
e089b3ca-6d0c-42df-a133-fb99b9af0f97
|
Biuletyn |
536369-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa Państwowy Instytut Badawczy
|
Regon |
10464542000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kolska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
01-045
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
223 808 200
|
Zamawiajacy fax |
22 3808201,3808391
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@nask.pl
|
Adres strony url |
https://bip.nask.pl/bip/zamowienia-publiczne, https://nask.eb2b.com.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.nask.pl/bip/zamowienia-publiczne, https://nask.eb2b.com.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://nask.eb2b.com.pl/
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://nask.eb2b.com.pl/
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej na adres Zamawiającego: ul. Kolska 12, 01-045 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
"Dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych opatrzonych właściwym logo” (2 części)
|
Numer referencyjny |
ZZ.2111.154.PKO.2020 [EZD-PUW2]
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia w ramach Części 1 i 2 jest zaprojektowanie, wykonanie i dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych opatrzonych właściwymi logotypami.
2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 2 części.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych tj. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dowolną liczbę Części zamówienia.
4. Zamówienie może zostać udzielone jednemu Wykonawcy w odniesieniu do jednej lub dowolnej liczby Części zamówienia lub Wykonawcom wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w odniesieniu do jednej Części zamówienia albo w odniesieniu do dowolnej liczby Części zamówienia.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Tom II SIWZ dla Części 1 i 2 tj.: Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zwany w dalszej części „SOPZ”.
6. W przypadkach, kiedy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę co prowadziłoby do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
7. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a wskazane powyżej odniesienia należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
8. Pod pojęciem rozwiązań równoważnych Zamawiający rozumie takie materiały informacyjno-promocyjne, które posiadają parametry techniczne i/lub funkcjonalne spełniające co najmniej warunki określone w Tomie II SIWZ- SOPZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Informacje na temat katalogow |
(Dotyczy Części 1)
Zamawiający wymaga, aby materiały informacyjno – promocyjne stanowiące przedmiot zamówienia zostały dostarczone w terminie do 20 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
(Dotyczy Części 2)
Zamawiający wymaga, aby materiały informacyjno – promocyjne stanowiące przedmiot zamówienia zostały dostarczone w terminie do 21 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - w celu
wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Dokumenty składane przez podmioty zagraniczne: 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o
którym mowa w Rozdziale VII ust. 5 pkt A lit. a) Tomu I SIWZ-IDW składa dokument lub
dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
potwierdzające, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w
którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma
osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt 1)
powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie
wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub
oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed
organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy
lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ. 2. Ofertę
stanowi wypełniony i podpisany Formularz „Oferta” sporządzony na podstawie wzoru
stanowiącego Załącznik nr 1 do Tomu I SIWZ – IDW wraz z: a) Formularzem cenowym
sporządzonym na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do Tomu I SIWZ-IDW. 3.
Wraz z ofertą powinny być złożone: a) Oświadczenie wymagane postanowieniami
Rozdziału VII ust. 1 Tomu I SIWZ - IDW - sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego
Załącznik nr 3 do Tomu I SIWZ- IDW. b) Pełnomocnictwo upoważniające do podpisania
oferty, chyba, że upoważnienie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty lub z dokumentów, które Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych
baz danych. c) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
niniejszego zamówienia publicznego. d) W przypadku zastrzeżenia części oferty jako
tajemnica przedsiębiorstwa na podstawie art. 8 ust.3 ustawy Pzp Wykonawca powinien
załączyć do oferty stosowne wyjaśnienia mające wykazać, iż zastrzeżone informacje 4. Ofertę składa się w języku polskim w jednej z następujących form: a) w formie
elektronicznej za pośrednictwem Platformy pod adresem https://nask.eb2b.com.pl/ lub b) w
formie pisemnej, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23
listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 2188 z późń. zm.), osobiście
lub za pośrednictwem posłańca w siedzibie Zamawiającego - ul. Kolska 12, 01-045
Warszawa. 5. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w
okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp, Wykonawcaw
terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w
art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub
braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (propozycję treści oświadczenia o
przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w
art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy Pzp zawarto w Załączniku nr 4 do Tomu I SIWZ – IDW). Wraz
ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym
wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie
zamówienia. Oświadczenie opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym należy
wczytać na Platformie w zakładce „Pytania/Informacje” (podzakładka „Dodaj
pytanie/komentarz”). Wykonawca wybiera docelowy plik, który ma zostać wczytany. Po
wczytaniu pliku wybiera opcję „Zapisz”. W przypadku złożenia oferty w formie pisemnej
Oświadczenie można wczytać na Platformie lub można złożyć w formie pisemnej za
pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. -
Prawo pocztowe (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 2188 z późń. zm.), osobiście lub za
pośrednictwem posłańca w siedzibie Zamawiającego – ul. Kolska 12, 01-045 Warszawa.Uwaga: • Niniejszego oświadczenia (wypełnionego Załącznika nr 4 do SIWZ) nie należy
składać razem z ofertą. Aby oświadczenie było skutecznie złożone, należy je złożyć dopiero
po otwarciu ofert (zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp.); • W przypadku wspólnego
ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. 6.
Dokumenty składane przez podmioty zagraniczne: 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o
którym mowa w Rozdziale VII ust. 5 pkt A lit. a) Tomu I SIWZ składa dokument lub
dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lubmiejsce zamieszkania,
potwierdzające, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju,w
którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma
osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt 1)
powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie
wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub
oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed
organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejscezamieszkania wykonawcy
lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
7. W przypadku wspólnego ubiegania
się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w Rozdziale VII ust.
1 Tomu I SIWZ- IDW, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia.
8. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności
lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w Rozdziale VII
ust. 3 Tomu I SIWZ- IDW składa każdy z Wykonawców. W przypadku wspólnego
ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie
Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII ust. 5
Tomu I SIWZ- IDW, przy czym dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Rozdziale
VII ust. 5. lit. A Tomu I SIWZ-IDW składa: każdy Wykonawca ubiegający się wspólnie o
udzielenie zamówienia. 9. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie
zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać firmy podwykonawców. 10. Wykonawca
nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających
okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający
posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za
pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów
publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności
podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 poz. 700 z późn. zm.).
11. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie
zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do
złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie
podlegają wykluczeniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie
są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 12. W zakresie
nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z
dnia 27 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od
Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2016 r., poz.
1126 z późn. zm. – dalej „Rozporządzenie”). 13. Opis sposobu przygotowywania i złożenia
oferty w formie elektronicznej i pisemnej zawarty jest w Rozdziale XIII Tomu I SIWZ -
IDW.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Strony postanawiają zawrzeć niniejszą Umowę w formie elektronicznej (poprzez obustronne opatrzenie dokumentu kwalifikowanym podpisem elektronicznym), ze względu na równoważność formy pisemnej oraz formy elektronicznej, zgodnie z art. 781 §1 i 2 Kodeksu cywilnego,
2. Wszelkie zmiany Umowy wymagają zachowania formy wskazanej w ust. 1w postaci aneksu pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ust. 3.
3. Nie są traktowane jako zmiana Umowy zmiany adresów stron, numerów rachunków, osób, o których mowa w § 8 Umowy. Propozycję zmian w tym zakresie Strony przekazują sobie drogą elektroniczną, przy czym zgoda bądź odmowa akceptacji proponowanych zmian, również przekazywana jest w formie elektronicznej, najpóźniej w następnym dniu roboczym od otrzymania propozycji zmian.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści Umowy w następujących okolicznościach:
1) zmiany regulacji prawnych wprowadzonych po dacie zawarcia Umowy wywołującej potrzebę zmian treści Umowy wraz ze skutkami takiej zmiany;
2) gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony;
3) w przypadku wystąpienia Siły Wyższej wywołującej potrzebę zmian treści Umowy;
4) w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmiany wytycznych lub zaleceń, dotyczących Przedmiotu Umowy, instytucji nadzorującej, w szczególności w zakresie sprawozdawczości;
5) gdy konieczne okaże się wydłużenie terminu realizacji Umowy w związku z niemożliwością realizacji Umowy w zakładanym terminie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub z przyczyn, których nie można było przewidzieć;
6) w innych przypadkach niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, a niepozwalających na realizację Umowy zgodnie z SOPZ.
|
IV 4 4 data |
2020-05-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp.
2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 2 części.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych tj. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dowolną liczbę Części zamówienia.
4. Zamówienie może zostać udzielone jednemu Wykonawcy w odniesieniu do jednej lub dowolnej liczby Części zamówienia lub Wykonawcom wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w odniesieniu do jednej Części zamówienia albo w odniesieniu do dowolnej liczby Części zamówienia.
5.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 7. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
8.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 9. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp dotyczących zatrudnienia osób.
10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. Jeżeli wykonawca zamierza zrealizować przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania przez wykonawcę firm tych podwykonawców.
11. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych
do oferty.
12. Zamawiający nie przeprowadził dialogu technicznego przed wszczęciem niniejszego postępowania.
13. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Postanowienia SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie składających ofertę. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana,Zamawiający jest uprawniony do żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedłożenia umowy regulującej współpracę Wykonawców.
|