SVA/J/4620-25/2020: Dostawa materiałów elektrycznych na zadanie 460804 Oświęcim.

Data publikacji 2020-05-07
Data zakończenia 2020-05-18 00:00:00
Instytucja AMW SINEVIA Sp. z o.o.
Miejscowość Nowy Dwór Mazowiecki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 537668-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 310000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych na zadanie 460804 Oświęcim
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy.
Na dostarczony przedmiot umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu informacje producenta
o materiale zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami deklaracje zgodności, certyfikaty, dopuszczenia, atesty, gwarancje, instrukcje obsługi w języku polskim, instrukcje stanowiskowe.
Miejsce dostawy: Oświęcim os. Rotmistrza Pileckiego 37.
Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji, tj.: prawo niezrealizowania do 10% zakresu przedmiotu umowy określonego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do umowy lub możliwość zwiększenia do 10% zakresu przedmiotu umowy określonego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz w dokumentacji – załącznik nr 8 do SIWZ, wypełniony formularz cenowy należy złożyć wraz z ofertą.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ec7a9e2a-c697-48e3-9151-773efc960da0
Biuletyn 537668-N-2020
Zamawiajacy nazwa AMW SINEVIA Sp. z o.o.
Regon 14298987700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Ignacego Paderewskiego
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Nowy Dwór Mazowiecki
Zamawiajacy kod pocztowy 05-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 101 21 00 do 03,
Zamawiajacy fax 22 101 21 04
Zamawiajacy email biuro@amwsinevia.pl,
Adres strony url www.amwsinevia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.amwsinevia.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.amwsinevia.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny elektronicznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem https://amwsinevia.eb2b.com.pl.
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres AMW SINEVIA Sp. z o.o. 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki ul. Paderewskiego 6 w kancelarii na pierwszym piętrze.
Nazwa nadana zamowieniu SVA/J/4620-25/2020: Dostawa materiałów elektrycznych na zadanie 460804 Oświęcim.
Numer referencyjny SVA/J/4620-25/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektrycznych na zadanie 460804 Oświęcim Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy. Na dostarczony przedmiot umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu informacje producenta o materiale zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami deklaracje zgodności, certyfikaty, dopuszczenia, atesty, gwarancje, instrukcje obsługi w języku polskim, instrukcje stanowiskowe. Miejsce dostawy: Oświęcim os. Rotmistrza Pileckiego 37. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji, tj.: prawo niezrealizowania do 10% zakresu przedmiotu umowy określonego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do umowy lub możliwość zwiększenia do 10% zakresu przedmiotu umowy określonego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz w dokumentacji – załącznik nr 8 do SIWZ, wypełniony formularz cenowy należy złożyć wraz z ofertą.
Cpv glowny przedmiot 31000000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-11-20T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Zamówienie należy wykonać: etapowo od chwili zawarcia Umowy do 20.11.2020 r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Zamawiający wymaga złożenia: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy – lub nie wezwie, jeżeli Zamawiający uzyska je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych; 2) w przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy) – dokumenty wymienione w pkt 1). 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w ust. 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 3 stosuje się odpowiednio.
Czy wadium 1
Wadium Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy zł 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przez upływem terminu składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wszelkie zmiany i uzupełnienia do Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności mogą być dokonane na podst. art. 144 ust. 1 pkt 2-6 UPZP. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 PZP Strony dopuszczają możliwość zmiany Umowy w następujących przypadkach: a. w razie konieczności dostawy zamiennego przedmiotu Umowy, nie powodującego wykroczenia poza przedmiot zamówienia - zmianie może ulec wartość przedmiotu Umowy; b. w przypadku wystąpienia istotnych zmian dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację dostawy - zmianie może ulec termin realizacji Umowy lub wartość przedmiotu Umowy; c. w przypadku konieczności zmiany sposobu realizacji przedmiotu Umowy, mając na względzie jego usprawnienie dla wypełnienia zamiaru stron niniejszej Umowy - zmianie może ulec wartość przedmiotu umowy lub termin realizacji Umowy; d. w przypadku zmiany parametrów technicznych przedmiotu Umowy - zmianie może ulec termin realizacji Umowy lub wartość przedmiotu Umowy. e. wystąpienia przyczyn o charakterze obiektywnym, w tym z powodu okoliczności za które odpowiada Zamawiający lub okoliczności wynikających z zadań Inwestora lub w przypadku przedłużenia terminu wykonania umowy – Zamawiający dopuszcza zmianę zasad rozliczenia Umowy.
IV 4 4 data 2020-05-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Criterion

Kryteria cena ofertowa brutto
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)