DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO

Data publikacji 2020-05-07
Data zakończenia 2020-05-19 00:00:00
Instytucja Instytut Podstawowych Problemów Techniki Polskiej Akademii Nauk
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 537716-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nie powystawowego, wysokiej jakości, wolnego od wad sprzętu komputerowego w ilości: Komputery stacjonarne 4 szt., Komputery przenośne 5 szt., Komputer przenośny ze stacją dokującą 1 szt., Urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt. zgodnie ze szczegółowym rozbiciem na części postępowania znajdującym się w rozdziale III SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami w zakresie jego realizacji oraz warunków gwarancji zawarty jest w Załączniku nr 1 - „Specyfikacji Technicznej Sprzętu” stanowiącym integralną część SIWZ. Oferowane urządzenia muszą być bezpieczne w użytkowaniu, posiadać oznakowanie CE. Warunki gwarancji/licencji udzielone przez Wykonawcę nie mogą być gorsze od gwarancji udzielonej przez producenta urządzenia / oprogramowania oraz winny uwzględniać warunki gwarancji/licencji określone przez Zamawiającego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ac835ed9-9ea4-4d55-84c9-b3a336532b1a
Biuletyn 537716-N-2020
Zamawiajacy nazwa Instytut Podstawowych Problemów Techniki Polskiej Akademii Nauk
Regon 000326026
Zamawiajacy adres ulica ul. Pawińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 5B
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-106
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 826 98 19,
Zamawiajacy fax 22 826 98 19
Zamawiajacy email akraw@ippt.pan.pl,
Adres strony url http://www.ippt.pan.pl/przetargi/index.html
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu 1. Innowacyjny, adaptacyjny skokochron do bezpiecznej ewakuacji ludzi, LIDER/13/0063/L-10/18/NCBR/2019; 2. Precyzyjne operacje na kroplach wbudowane w inteligentne architektury mikroprzepływowe do zastosowań w diagnostyce medycznej i badaniach biologicznych (First TEAM/2017-3/22)
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka organizacyjna Polskiej Akademii Nauk
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.ippt.pan.pl/przetargi/index.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.ippt.pan.pl/przetargi/index.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny oferta w formie pisemnej, dostarczenie osobiste, za pośrednictwem poczty lub kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Instytut Podstawowych Problemów Techniki PAN ul. Pawińskiego 5B 02-106 Warszawa pok. 21 (Kancelaria)
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
Numer referencyjny ZP/PN/13/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 10
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nie powystawowego, wysokiej jakości, wolnego od wad sprzętu komputerowego w ilości: Komputery stacjonarne 4 szt., Komputery przenośne 5 szt., Komputer przenośny ze stacją dokującą 1 szt., Urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt. zgodnie ze szczegółowym rozbiciem na części postępowania znajdującym się w rozdziale III SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami w zakresie jego realizacji oraz warunków gwarancji zawarty jest w Załączniku nr 1 - „Specyfikacji Technicznej Sprzętu” stanowiącym integralną część SIWZ. Oferowane urządzenia muszą być bezpieczne w użytkowaniu, posiadać oznakowanie CE. Warunki gwarancji/licencji udzielone przez Wykonawcę nie mogą być gorsze od gwarancji udzielonej przez producenta urządzenia / oprogramowania oraz winny uwzględniać warunki gwarancji/licencji określone przez Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow Zakupy finansowane są ze środków własnych, projektów krajowych i projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, w tym m.in.: 1. Innowacyjny, adaptacyjny skokochron do bezpiecznej ewakuacji ludzi, LIDER/13/0063/L-10/18/NCBR/2019; 2. Precyzyjne operacje na kroplach wbudowane w inteligentne architektury mikroprzepływowe do zastosowań w diagnostyce medycznej i badaniach biologicznych (First TEAM/2017-3/22). Klauzula informacyjna z art. 13 RODO: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:  administratorem danych osobowych Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu jest Instytut Podstawowych Problemów Techniki PAN ul. Pawińskiego 5B, 02-106 Warszawa; inspektorem ochrony danych osobowych w IPPT PAN jest Pan Marcin Kaleta, iod@ippt.pan.pl;  dane osobowe Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr ewidencyjny: ZP/PN/13/2020, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; odbiorcami danych osobowych Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej „ustawa PZP”;  dane osobowe Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;  obowiązek podania przez Wykonawcę biorącego udział w postępowaniu danych osobowych bezpośrednio jego dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; Wykonawca biorący udział w postępowaniu posiada: −na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych jego dotyczących; −na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych jego dotyczących*;−na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**; −prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca biorący udział w postępowaniu uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO; nie przysługuje Wykonawcy biorącemu udział w postępowaniu:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; −prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.5 pkt 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań
Zakresie kryteriow selekcji Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wypełnioną i podpisaną Specyfikację Techniczną Sprzętu - załącznik nr 1 do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (informacji z otwarcia ofert), przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP - Załącznik nr 4. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium na części na które składa ofertę w wysokości: Część 1 - 70,00 zł; Część 2 - 70,00 zł; Część 3 - 200,00 zł; Część 4 - 300,00 zł; Część 5 - 200,00 zł; Część 6 - 90,00 zł; Część 7 - 180,00 zł; Część 8 - 90,00 zł; Część 9 - 200,00 zł; Część 9 - nie wymagane. Szczegółowe informacje dotyczące wadium zawarte są w rozdziale XVI SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony przewidują możliwość wprowadzenia następujących zmian do umowy, w okolicznościach określonych poniżej: a)zmiana terminu umowy – w przypadku niedotrzymania pierwotnego terminu realizacji umowy wynika z napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich, np. wystąpienia zjawisk związanych z działaniem siły wyższej (klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne itp.). W przypadku wystąpienia powyższych okoliczności, w zakresie mającym wpływ na przebieg realizacji zamówienia, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania przedmiotu umowy w sposób należyty. b)zmiana terminu płatności - w przypadku ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, z przyczyn od niego niezależnych.c)zmiana wynagrodzenia - w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT.d) zmianę typu towaru wskazanego w ofercie Wykonawcy, w sytuacji gdy nastąpi jego wycofanie z produkcji i sprzedaży, co Wykonawca musi pisemnie udokumentować. Wykonawca zobowiązany jest do zaproponowania towaru równoważnego, którego parametry techniczne będą takie same lub lepsze od określonych w SIWZ i pisemnie to udokumentować, a po akceptacji Zamawiającego podpisać stosowny aneks do umowy. Powyższe nie uprawnia Wykonawcy do podwyższenia ceny za zaproponowany zamiennik towaru. Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. Zmiana zapisów umowy jest możliwa tylko za zgodą Zamawiającego, oraz musi być wyrażona w formie pisemnego aneksu do umowy (pod rygorem nieważności). Zamawiający wymaga złożenia pisemnego uzasadnienia takiej zmiany. Zamawiający dopuszcza możliwość także innych zmian w umowie gdy zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego i będą leżały w interesie publicznym. Zamawiający nie wyklucza dokonania również nieistotnych zmian postanowień umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dopuszczalne będą zatem zmiany nieistotne rozumiane w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu do umowy na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o to zamówienie, czy też na wynik postępowania o udzielenie tego zamówienia.
IV 4 4 data 2020-05-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Komputer stacjonarny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nie powystawowego, wysokiej jakości, wolnego od wad sprzętu komputerowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami w zakresie jego realizacji oraz warunków gwarancji zawarty jest w Załączniku nr 1 - „Specyfikacji Technicznej Sprzętu” stanowiącym integralną część SIWZ. Oferowane urządzenia muszą być bezpieczne w użytkowaniu, posiadać oznakowanie CE. Część 1 obejmuje komputer stacjonarny w ilości 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Komputer stacjonarny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego,nie powystawowego, wysokiej jakości, wolnego od wad sprzętu komputerowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami w zakresie jego realizacji oraz warunków gwarancji zawarty jest w Załączniku nr 1 - „Specyfikacji Technicznej Sprzętu” stanowiącym integralną część SIWZ. Oferowane urządzenia muszą być bezpieczne w użytkowaniu, posiadać oznakowanie CE. Część 2 obejmuje komputer stacjonarny w ilości 1 szt
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Komputer stacjonarny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nie powystawowego, wysokiej jakości, wolnego od wad sprzętu komputerowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami w zakresie jego realizacji oraz warunków gwarancji zawarty jest w Załączniku nr 1 - „Specyfikacji Technicznej Sprzętu” stanowiącym integralną część SIWZ. Oferowane urządzenia muszą być bezpieczne w użytkowaniu, posiadać oznakowanie CE. Część 3 obejmuje komputer stacjonarny w ilości 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Komputer stacjonarny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nie powystawowego, wysokiej jakości, wolnego od wad sprzętu komputerowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami w zakresie jego realizacji oraz warunków gwarancji zawarty jest w Załączniku nr 1 - „Specyfikacji Technicznej Sprzętu” stanowiącym integralną część SIWZ. Oferowane urządzenia muszą być bezpieczne w użytkowaniu, posiadać oznakowanie CE. Część 4 obejmuje komputer stacjonarny w ilości 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Komputer przenośny z dofinansowaniem UE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nie powystawowego, wysokiej jakości, wolnego od wad sprzętu komputerowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami w zakresie jego realizacji oraz warunków gwarancji zawarty jest w Załączniku nr 1 - „Specyfikacji Technicznej Sprzętu” stanowiącym integralną część SIWZ. Oferowane urządzenia muszą być bezpieczne w użytkowaniu, posiadać oznakowanie CE. Część 5 obejmuje komputery przenośne w ilości 2 szt.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Komputer przenośny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nie powystawowego, wysokiej jakości, wolnego od wad sprzętu komputerowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami w zakresie jego realizacji oraz warunków gwarancji zawarty jest w Załączniku nr 1 - „Specyfikacji Technicznej Sprzętu” stanowiącym integralną część SIWZ. Oferowane urządzenia muszą być bezpieczne w użytkowaniu, posiadać oznakowanie CE. Część 6 obejmuje komputery przenośne w ilości 1szt.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Komputer przenośny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nie powystawowego, wysokiej jakości, wolnego od wad sprzętu komputerowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami w zakresie jego realizacji oraz warunków gwarancji zawarty jest w Załączniku nr 1 - „Specyfikacji Technicznej Sprzętu” stanowiącym integralną część SIWZ. Oferowane urządzenia muszą być bezpieczne w użytkowaniu, posiadać oznakowanie CE. Część 7 obejmuje komputery przenośne w ilości 1 szt.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Komputer przenośny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nie powystawowego, wysokiej jakości, wolnego od wad sprzętu komputerowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami w zakresie jego realizacji oraz warunków gwarancji zawarty jest w Załączniku nr 1 - „Specyfikacji Technicznej Sprzętu” stanowiącym integralną część SIWZ. Oferowane urządzenia muszą być bezpieczne w użytkowaniu, posiadać oznakowanie CE. Część 8 obejmuje komputery przenośne w ilości 1szt.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Komputer przenośny ze stacją dokującą
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nie powystawowego, wysokiej jakości, wolnego od wad sprzętu komputerowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami w zakresie jego realizacji oraz warunków gwarancji zawarty jest w Załączniku nr 1 - „Specyfikacji Technicznej Sprzętu” stanowiącym integralną część SIWZ. Oferowane urządzenia muszą być bezpieczne w użytkowaniu, posiadać oznakowanie CE. Część 9 obejmuje komputer przenośny ze stacją dokującą w ilości 1szt.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Urządzenie wielofunkcyjne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nie powystawowego, wysokiej jakości, wolnego od wad sprzętu komputerowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami w zakresie jego realizacji oraz warunków gwarancji zawarty jest w Załączniku nr 1 – Specyfikacji Technicznej Sprzętu stanowiącym integralną część SIWZ. Oferowane urządzenia muszą być bezpieczne w użytkowaniu, posiadać oznakowanie CE. Część 10 obejmuje urządzenie wielofunkcyjne w ilości 1 szt.
  

Criterion

Kryteria cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)