GuidZP400 |
9085edad-354e-4252-bdc4-f9cad0a4600d
|
Biuletyn |
537795-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Łódzki
|
Regon |
12870000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Narutowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
68
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90-136
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
42 635 43 54
|
Zamawiajacy fax |
42 635 43 26
|
Zamawiajacy email |
przetargi@uni.lodz.pl
|
Adres strony url |
https://www.uni.lodz.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
a. części nr 1, 6, 7: Projekt pn. „Modelowe kształcenie przyszłych nauczycieli przedmiotów matematyczno-przyrodniczych w Uniwersytecie Łódzkim”, Zadanie 2: Modyfikacja i realizacja programu kształcenia na kierunku "Nauczanie Chemii" na Wydziale Chemii UŁ - studia stac. II st.,b. części nr 2, 3: Projekt pn. „Modelowe kształcenie przyszłych nauczycieli przedmiotów matematyczno-przyrodniczych w Uniwersytecie Łódzkim”, Zadanie 3: Modyfikacja i realizacja programu kształcenia na specjalności nauczycielskiej w zakresie nauczania matematyki na kierunku Matematyka na Wydziale Matematyki i Informatyki UŁ, c. część nr 4: Projekt pn. „Modelowe kształcenie przyszłych nauczycieli przedmiotów humanistycznych w Uniwersytecie Łódzkim”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie na adres Uniwersytetu Łódzkiego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź - Biuro Rektora Kancelaria pok. 001a (poziom -1) z dopiskiem Dział Zakupów UŁ z dopiskiem Oferta 48/ZP/2020
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa interaktywnych monitorów wraz z komputerami typu OPS, robotów edukacyjnych, sprzętu projekcyjnego i fotograficznego oraz ceramicznych płyt grzewczych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
|
Numer referencyjny |
48/ZP/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1) Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA interaktywnych monitorów wraz
z komputerami typu OPS, robotów edukacyjnych, sprzętu projekcyjnego
i fotograficznego oraz ceramicznych płyt grzewczych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w załączniku nr 2 do SIWZ. Pod pojęciem „dostawa” należy rozumieć dostarczenie fabrycznie nowego i nieużywanego sprzętu, wyprodukowanego nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą dostawy do jednostki organizacyjnej UŁ dokonującej zamówienia (koszt transportu wraz z ubezpieczeniem wliczony jest w cenę oferty), a także uruchomienie sprzętu, montaż, instalację, sprawdzenie poprawności działania
i wstępne szkolenie z zakresu obsługi - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2 do SIWZ).
3) Dostawa przedmiotu zamówienia obejmuje również dostawę niezbędnych do pracy, pełnowartościowych, fabrycznie nowych, oryginalnych i nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych zalecanych przez producenta sprzętu (Zamawiający nie dopuszcza oferowania materiałów eksploatacyjnych tzw. startowych).
a. Wykonawca udziela gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia zgodnie ze swoją ofertą. Gwarancja Wykonawcy obejmuje również wszelkie koszty serwisu gwarancyjnego (przeglądów gwarancyjnych). Pozostałe warunki gwarancji zgodne z gwarancją producenta.
b. Potrzeba wykonania konserwacji sprzętu w okresie obowiązywania gwarancji będzie każdorazowo zgłaszana przez przedstawiciela Zamawiającego na adres e-mail podany przez Wykonawcę. Wykonawca nie podejmuje żadnych czynności związanych z wykonaniem serwisu bez zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. Dopuszcza się możliwość wykonywania usług związanych z konserwacją przez firmę inną niż realizującą dostawę, a posiadającą odpowiednie autoryzacje producenta sprzętu, licencje itp. bez utraty uprawnień wynikających z gwarancji;
c. Dostawa materiałów eksploatacyjnych (jeżeli dotyczy) do sprzętu będącego przedmiotem niniejszego postępowania w przyszłości będzie realizowana przez Zamawiającego na podstawie odrębnego postępowania. Wykonawca nie może zawrzeć w karcie gwarancyjnej zapisów nakazujących Zamawiającemu zakup materiałów eksploatacyjnych u Wykonawcy w okresie gwarancji.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na postawie art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. „Wzór oświadczenia” zostanie zamieszczony przez Zamawiającego na stronie internetowej, w miejscu publikacji SIWZ z załącznikami, wraz z informacją z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku:
1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych (zmienionych) stawek podatku VAT, podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy;
2) w przypadku wycofania z sieci dystrybucji zaoferowanego przez Wykonawcę asortymentu będącego przedmiotem zamówienia i niemożliwości dostarczenia go Zamawiającemu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić produkt równoważny lub model będący jego technologicznym następcą, pod warunkiem, że posiada on właściwości/spełnia parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne wyszczególnione w formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ) kolumna nr 1. W sytuacji, gdy asortyment równoważny/model będący następcą ma gorsze parametry lub nie posiada wszystkich cech użytkowych wymienionych w formularzu cenowym - Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć inny asortyment spełniający ww. wymagania. Przed wykonaniem dostawy Wykonawca zobowiązany jest złożyć u Zamawiającego oświadczenie potwierdzające niemożność dostarczenia oferowanego asortymentu wskazując produkt proponowany wraz z zapewnieniem
o spełnianiu wymaganych minimalnych parametrów. Brak sprzeciwu ze strony Zamawiającego w okresie 5 dni od otrzymania oświadczenia uznaje się jako zgodę na zmianę asortymentu;
3) zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a. konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
b. wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie,
4) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp i jest mniejsza od 10 % wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
5) Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:
a. w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą istotnych zmian umowy,
b. w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców.
|
IV 4 4 data |
2020-05-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
część nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. „Modelowe kształcenie przyszłych nauczycieli przedmiotów matematyczno-przyrodniczych w Uniwersytecie Łódzkim”, Zadanie 2: Modyfikacja i realizacja programu kształcenia na kierunku "Nauczanie Chemii" na Wydziale Chemii UŁ - studia stac. II st., współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; realizowany przez Uniwersytet Łódzki w ramach konkursu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju POWR.03.01.00-IP.08-00-PKN/18
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa 2 zestawów: interaktywny monitor dotykowy RS z uchwytem ściennym i komputerem typu OPS dla monitora dotykowego wraz z montażem i szkoleniem - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
część nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. „Modelowe kształcenie przyszłych nauczycieli przedmiotów matematyczno-przyrodniczych w Uniwersytecie Łódzkim”, Zadanie 3: Modyfikacja
i realizacja programu kształcenia na specjalności nauczycielskiej w zakresie nauczania matematyki na kierunku Matematyka na Wydziale Matematyki i Informatyki UŁ, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; realizowany przez Uniwersytet Łódzki w ramach konkursu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju POWR.03.01.00-00-KN53/18
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa zestawu 8 robotów edukacyjnych wraz z akcesoriami - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
część nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. „Modelowe kształcenie przyszłych nauczycieli przedmiotów matematyczno-przyrodniczych w Uniwersytecie Łódzkim”, Zadanie 3: Modyfikacja
i realizacja programu kształcenia na specjalności nauczycielskiej w zakresie nauczania matematyki na kierunku Matematyka na Wydziale Matematyki i Informatyki UŁ, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; realizowany przez Uniwersytet Łódzki w ramach konkursu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju POWR.03.01.00-00-KN53/18
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa zestawu 9 robotów edukacyjnych wraz z akcesoriami - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
część nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38650000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. „Modelowe kształcenie przyszłych nauczycieli przedmiotów humanistycznych w Uniwersytecie Łódzkim”, współfinansowany przez Unię Europejską
ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; realizowany przez Uniwersytet Łódzki w ramach konkursu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju POWR.03.01.00-IP.08-00-PKN/18, na podstawie umowy nr POWR.03.01.00-00-KN55/18-00 z dnia 12.12.2018 r.
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa zestawu aparat cyfrowy bezlusterkowy z funkcją filmowania z wymiennym obiektywem/ obiektywami, kartą pamięci, statywem - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
część nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38652100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa projektora multimedialnego - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
część nr 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38651500-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. „Modelowe kształcenie przyszłych nauczycieli przedmiotów matematyczno-przyrodniczych w Uniwersytecie Łódzkim”, Zadanie 2: Modyfikacja
i realizacja programu kształcenia na kierunku "Nauczanie Chemii" na Wydziale Chemii UŁ - studia stac. II st., współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; realizowany przez Uniwersytet Łódzki w ramach konkursu Narodowego Centrum Badań
i Rozwoju POWR.03.01.00-IP.08-00-PKN/18
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa zestawu: kamera cyfrowa, statyw, karta pamięci, torba - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
część nr 7
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38652100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. „Modelowe kształcenie przyszłych nauczycieli przedmiotów matematyczno-przyrodniczych w Uniwersytecie Łódzkim”, Zadanie 2: Modyfikacja
i realizacja programu kształcenia na kierunku "Nauczanie Chemii" na Wydziale Chemii UŁ - studia stac. II st., współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; realizowany przez Uniwersytet Łódzki w ramach konkursu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju POWR.03.01.00-IP.08-00-PKN/18
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa projektora oraz ekranów elektrycznych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
część nr 8
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
38652100-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa projektorów krótkoogniskowych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
część nr 9
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30195913-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa mobilnej tablicy flipchart z wyciąganymi ramionami - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ)
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
część nr 10
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39711420-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa płyt grzewczych ceramicznych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Formularzu cenowym (Załącznik nr 2 do SIWZ)
|
| |