GuidZP400 |
54022320-ad09-4bc6-86c5-5db8cb2e1597
|
Biuletyn |
536022-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
30676200000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Słowackiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
32
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sierpc
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
09-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
024 2758501, 2758554
|
Zamawiajacy fax |
242 752 627
|
Zamawiajacy email |
zozsierpc_marketing@poczta.onet.pl
|
Adres strony url |
www.spzzozsierpc.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.spzzozsierpc.eu
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
INNY SPOSÓB- PISEMNIE NA ADRES
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU, UL. SŁOWACKIEGO 32, 09-200 SIERPC
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu wykorzystywanego do artroskopii oraz drobnego sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Sierpcu,
|
Numer referencyjny |
DZP.382.PN.05.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa drobnego sprzętu medycznego i produktów farmaceutycznych według pakietów:
Pakiet 1 – Sprzęt wykorzystywany do artroskopii, Pakiet 2 – Kaniule do wlewów dożylnych i porty bezigłowe, Pakiet 3 – Odzież j.u. z fizeliny, Pakiet 4 – Rurki intubacyjne; Pakiet 5 – Sprzęt noworodkowy, Pakiet 6 – Materiały i drobny sprzęt stomatologiczny, Pakiet 7 – Błony dentystyczne i odczynniki chemiczne, Pakiet 8 – Worki kałowe, Pakiet 9 – Sprzęt anestezjologiczny , Pakiet 10 – Sprzęt medyczny różny , Pakiet 11 – Podkłady higieniczne i prześcieradła jednorazowe, Pakiet 12 – Filtry antybakteryjne, filtry do cieplarek i dreny do ssaków, Pakiet 13 – Woreczki ekstrakcyjne, Pakiet 14 – Szczotki do narzędzi laparoskopowych, Pakiet 15 – Akcesoria do spirometrów, Pakiet 16 – Marker chirurgiczny do skóry,, Pakiet 17 – Półmaski filtrujące w, Pakiet 18 – Marker endoskopowy,
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku i uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli załączy do oferty oświadczenie, o którym mowa w Punkcie VI.A.1. SIWZ (Załącznik nr 2 do SIWZ).
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku i uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli załączy do oferty oświadczenie, o którym mowa w Punkcie VI.A.1. SIWZ (Załącznik nr 2 do SIWZ).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku i uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli załączy do oferty oświadczenie, o którym mowa w Punkcie VI.A.1. SIWZ (Załącznik nr 2 do SIWZ).
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Prawo zamówień publicznych.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Oświadczenie, że oferowane produkty zostały dopuszczone do obrotu i stosowania na terytorium RP zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, z deklaracją przedłożenia dokumentów potwierdzających powyższe do wglądu na każde żądanie zamawiającego. Załączenie dokumentu potwierdzającego że oferowany asortyment jest dopuszczony do obrotu i stosowania na terytorium naszego kraju zostanie uznane na równi ze złożeniem ww. oświadczenia .
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie dotyczące przynależności do grupy kapitałowej potwierdzające brak podstaw do wykluczenia - wymagane w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp: a) W przypadku braku przynależności do jakiejkolwiek grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć oświadczenie wraz z ofertą. Tak złożone oświadczanie Zamawiający uzna za aktualne i nie będzie wzywał Wykonawcy do ponownego jego złożenia. b) W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2.Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. A, B dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 3. Wykaz asortymentowo-cenowy wraz z podaniem cen według opisanych rubryk (w zakresie oferowanych pakietów). 4. Oferta, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Możliwość zmiany umowy przewidziano w załączniku nr 5 do SIWZ. W szczególności przewiduje się, że:1. Zmiana umowy wymaga zgody obu stron umowy oraz formy pisemnej pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Pzp. 2. . Dopuszcza się również zmiany umowy wskazane postanowieniami §3 ust. 3 oraz polegające na: a) zmianie formy organizacyjno-prawnej stron, nazwy, siedziby lub podmiotów reprezentujących,
b) zmianie numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu, c) zmianie elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany, d) zmianie sposobu konfekcjonowania,
e) producent przedmiotu zamówienia wskazanego w umowie - w nazwie handlowej, zaprzestanie jego produkcji, lub przedmiot zamówienia wskazany w umowie - w nazwie handlowej, będzie niedostępny na rynku polskim, Zamawiający wymaga jego zastąpienia odpowiednikiem - o ile Zamawiający wyrazi na takie zastąpienie zgodę (po podpisaniu aneksu do umowy). W powyższym przypadkach dopuszcza się zmianę w umowie zaoferowanego przedmiotu zamówienia, producenta, zaoferowanej ilości opakowań stosownie do ilości wymaganej przez Zamawiającego, ceny jednostkowej opakowania na proporcjonalną do oferowanego opakowania przed zmianą i po zmianie wraz z dalszymi konsekwencjami rachunkowymi, przy czym zastrzega się, że całkowita wartość netto zmienionej pozycji nie może ulec zwiększeniu. 3.Warunkami dokonania zmian wskazanych w punkcie 4 ppkt b), c), d) mogą być następujące okoliczności: - wprowadzony zostanie na rynek przez wykonawcę produkt zmodyfikowany bądź udoskonalony,- wystąpi przejściowy brak produktu przy jednoczesnej możliwości dostarczenia produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową,- będzie to konieczne ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa.- będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa. W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmianę cen wyłącznie w przypadku zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. Zmiany wymienione w ust. 3 następują z mocy prawa i obowiązują od dnia obowiązywania odpowiednich przepisów. Strony dopuszczają zmianę cen jednostkowych produktów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową.
|
IV 4 4 data |
2020-05-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 1 – Sprzęt wykorzystywany do artroskopii
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 1 – Sprzęt wykorzystywany do artroskopii- 46
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 2 – Kaniule do wlewów dożylnych i porty bezigłowe,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 2 – Kaniule do wlewów dożylnych i porty bezigłowe,
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 3 – Odzież j.u. z fizeliny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 3 – Odzież j.u. z fizeliny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 4 – Rurki intubacyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33162000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 4 – Rurki intubacyjne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 5 – Sprzęt noworodkowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 5 – Sprzęt noworodkowy
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 6 – Materiały i drobny sprzęt stomatologiczny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 6 – Materiały i drobny sprzęt stomatologiczny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 7 – Błony dentystyczne i odczynniki chemiczne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 7 – Błony dentystyczne i odczynniki chemiczne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 8 – Worki kałowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 8 – Worki kałowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
9
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 9 – Sprzęt anestezjologiczny I
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 9 – Sprzęt anestezjologiczny I
|
| |
Zalacznik czesc nr |
10
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 10 – Sprzęt medyczny różny II
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 10 – Sprzęt medyczny różny II
|
| |
Zalacznik czesc nr |
11
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 11 – Podkłady higieniczne i prześcieradła jednorazowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 11 – Podkłady higieniczne i prześcieradła jednorazowe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
12
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 12 – Filtry antybakteryjne, filtry do cieplarek i dreny do ssaków
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 12 – Filtry antybakteryjne, filtry do cieplarek i dreny do ssaków
|
| |
Zalacznik czesc nr |
13
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 13 – Woreczki ekstrakcyjne
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 13 – Woreczki ekstrakcyjne
|
| |
Zalacznik czesc nr |
14
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 14 – Szczotki do narzędzi laparoskopowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 14 – Szczotki do narzędzi laparoskopowych
|
| |
Zalacznik czesc nr |
15
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 15 – Akcesoria do spirometrów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 15 – Akcesoria do spirometrów
|
| |
Zalacznik czesc nr |
16
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 16 – Marker chirurgiczny do skóry, z linijką, kolor granatowy, sterylny
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 16 – Marker chirurgiczny do skóry, z linijką, kolor granatowy, sterylny
|
| |
Zalacznik czesc nr |
17
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 17 – Półmaski filtrujące wg klasyfikacji FFP3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 17 – Półmaski filtrujące wg klasyfikacji FFP3
|
| |
Zalacznik czesc nr |
18
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 18 – Marker endoskopowy,
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Pakiet 18 – Marker endoskopowy,
|
| |