dostawa komputerów, monitorów, pozostałego sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania dla Instytutu Nafty i Gazu Państwowego Instytutu Badawczego – 5 zadań.

Data publikacji 2020-05-08
Data zakończenia 2020-05-20 00:00:00
Instytucja Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt związany z komputerami,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 538131-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005, 302300000, 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedzib Zamawiającego:
a) komputerów stacjonarnych – Zadanie nr 1,
b) komputerów przenośnych – Zadanie nr 2,
e) monitorów – Zadanie nr 3,
g) pozostałego sprzętu i akcesoriów komputerowych – Zadanie nr 4,
h) oprogramowania – Zadanie nr 5.

Szczegółowe wymagania techniczne oraz gwarancyjne zamawianych produktów zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ.
Oferowane produkty muszą być nowe (nieużywane) oraz pochodzić z legalnego kanału dystrybucji. Do wszystkich urządzeń należy dołączyć kable, niezbędne do ich prawidłowego użytkowania.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 215b79d1-7f0b-4c2b-96ca-bb79eaf749e3
Biuletyn 538131-N-2020
Zamawiajacy nazwa Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
Regon 23136000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Lubicz
Zamawiajacy adres numer domu 25 A
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-503
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 4210033 w. 4642
Zamawiajacy fax 12 4210050
Zamawiajacy email przetargi@inig.pl
Adres strony url www.inig.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowy Instytut Badawczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.inig.pl/zamowienia-pub
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.inig.pl/zamowienia-pub
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie - przesyłką pocztową, kurierską lub osobiście w siedzibie Instytutu, pok 113
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Lubicz 25A, Kraków
Nazwa nadana zamowieniu dostawa komputerów, monitorów, pozostałego sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz oprogramowania dla Instytutu Nafty i Gazu Państwowego Instytutu Badawczego – 5 zadań.
Numer referencyjny DZ 2710-24/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedzib Zamawiającego: a) komputerów stacjonarnych – Zadanie nr 1, b) komputerów przenośnych – Zadanie nr 2, e) monitorów – Zadanie nr 3, g) pozostałego sprzętu i akcesoriów komputerowych – Zadanie nr 4, h) oprogramowania – Zadanie nr 5. Szczegółowe wymagania techniczne oraz gwarancyjne zamawianych produktów zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ. Oferowane produkty muszą być nowe (nieużywane) oraz pochodzić z legalnego kanału dystrybucji. Do wszystkich urządzeń należy dołączyć kable, niezbędne do ich prawidłowego użytkowania.
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp lub wskazania adresu internetowego ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych zawierającej żądany dokument. JEŻELI WYKONAWCA MA SIEDZIBĘ LUB MIEJSCE ZAMIESZKANIA POZA TERYTORIUM RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst • Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, w zakresie terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia w trakcie obowiązywania umowy przynajmniej jednej z wymienionych okoliczności: 1) wprowadzenia przez właściwy organ państwowy na terenie RP stanu zagrożenia epidemicznego lub przedłużenia jego obowiązywania (w przypadku, gdy na dzień zawarcia umowy taki stan będzie obowiązywał w kraju), stanu epidemii w rozumieniu ustawy o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi, stanu nadzwyczajnego w rozumieniu art. 228 Konstytucji RP lub innego podobnego w skutkach stanu/ograniczeń, mających wpływ na realizację umowy, a będących w szczególności następstwem wystąpienia epidemii zakażeń i choroby zakaźnej wywołanych wirusem SARS-CoV-2 (COVID-19) lub innym wirusem bądź inną chorobą, 2) wystąpienia innego zdarzenia zewnętrznego, mającego wpływ na realizację umowy, którego strony nie mogły przewidzieć i które jest niezależne od działania stron, a którego skutkom nie można było zapobiec, przy zachowaniu należytej staranności (siła wyższa). W przypadku wystąpienia okoliczności opisanych w zdaniu poprzednim, Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu realizacji umowy maksymalnie o czas trwania ww. stanu/ograniczenia bądź zdarzenia. Warunki zmian: - inicjowanie zmian – zmiany dokonywane będą na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego zawierający uzasadnienie dla ich wprowadzenia, - wprowadzenie zmian wymaga zgodnej woli obu Stron, - forma zmian – aneks do umowy w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-05-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych stanowią załącznik do SIWZ.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa ZADANIE 1 – DOSTAWA KOMPUTERÓW STACJONARNYCH
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedzib Zamawiającego: komputerów stacjonarnych. Szczegółowe wymagania techniczne oraz gwarancyjne zamawianych produktów zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ. Oferowane produkty muszą być nowe (nieużywane) oraz pochodzić z legalnego kanału dystrybucji. Do wszystkich urządzeń należy dołączyć kable, niezbędne do ich prawidłowego użytkowania.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa ZADANIE 2 - DOSTAWA KOMPUTERÓW PRZENOŚNYCH
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedzib Zamawiającego: komputerów przenośnych. Szczegółowe wymagania techniczne oraz gwarancyjne zamawianych produktów zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ. Oferowane produkty muszą być nowe (nieużywane) oraz pochodzić z legalnego kanału dystrybucji. Do wszystkich urządzeń należy dołączyć kable, niezbędne do ich prawidłowego użytkowania.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa ZADANIE 3 - DOSTAWA MONITORÓW
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30230000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 28
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedzib Zamawiającego: monitorów. Szczegółowe wymagania techniczne oraz gwarancyjne zamawianych produktów zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ. Oferowane produkty muszą być nowe (nieużywane) oraz pochodzić z legalnego kanału dystrybucji. Do wszystkich urządzeń należy dołączyć kable, niezbędne do ich prawidłowego użytkowania.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa ZADANIE 4 - DOSTAWA POZOSTAŁEGOSPRZĘTU I AKCESORIÓW
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30230000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedzib Zamawiającego pozostałego sprzętu i akcesoriów komputerowych. Szczegółowe wymagania techniczne oraz gwarancyjne zamawianych produktów zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ. Oferowane produkty muszą być nowe (nieużywane) oraz pochodzić z legalnego kanału dystrybucji.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa ZADANIE 5 - DOSTAWA OPROGRAMOWANIA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedzib Zamawiającego: oprogramowania. Szczegółowe wymagania techniczne oraz gwarancyjne zamawianych produktów zawarte są w załączniku nr 1 do SIWZ. Oferowane produkty muszą być nowe (nieużywane) oraz pochodzić z legalnego kanału dystrybucji.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)