Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Politechniki Wrocławskiej

Data publikacji 2020-05-08
Data zakończenia 2020-05-27 00:00:00
Instytucja Politechnika Wrocławska
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 538344-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Politechniki Wrocławskiej
2. Opis przedmiotu zamówienia – asortyment i ilości zawiera Załącznik nr 3 Opis przedmiotu zamówienia. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy - Załącznik nr 4 do SIWZ.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości asortymentu poszczególnych rodzajów przy zachowaniu cen jednostkowych przedstawionych przez Wykonawcę w Załączniku nr 3 OPZ do maksymalnej kwoty umowy brutto. Faktyczne ilości realizowanych dostaw mogą odbiegać od podanych średnich ilości.
4. Prawo opcji
Szczegóły dotyczące prawa opcji znajdują się w §7 wzoru umowy - Załącznik nr 4 do SIWZ.
5. Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia bez dodatkowego wynagrodzenia oraz zobowiązuje się do rozładowania produktów i wniesienia do miejsc wskazanych przez Zamawiającego. - bezpośrednio do wskazanych w zamówieniu komórek organizacyjnych Zamawiającego, znajdujących się na terenie miasta Wrocławia, Wałbrzycha, Legnicy i Jeleniej Góry

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4fd0b44a-52ee-4804-bc4f-bde6b5a2f1bc
Biuletyn 538344-N-2020
Zamawiajacy nazwa Politechnika Wrocławska
Regon 55181193009000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wybrzeże Wyspiańskiego
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-370
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713 202 182,32
Zamawiajacy fax 713 202 143
Zamawiajacy email bzp@pwr.edu.pl
Adres strony url www.pwr.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.przetargi.pwr.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.przetargi.pwr.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Biuro Zamówień Publicznych Politechniki Wrocławskiej, ul. Smoluchowskiego 19, bud. A-5 pok. 409, 50-370 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Politechniki Wrocławskiej
Numer referencyjny AC/BZP/242-096/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla Politechniki Wrocławskiej 2. Opis przedmiotu zamówienia – asortyment i ilości zawiera Załącznik nr 3 Opis przedmiotu zamówienia. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy i sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy - Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości asortymentu poszczególnych rodzajów przy zachowaniu cen jednostkowych przedstawionych przez Wykonawcę w Załączniku nr 3 OPZ do maksymalnej kwoty umowy brutto. Faktyczne ilości realizowanych dostaw mogą odbiegać od podanych średnich ilości. 4. Prawo opcji Szczegóły dotyczące prawa opcji znajdują się w §7 wzoru umowy - Załącznik nr 4 do SIWZ. 5. Wykonawca dostarczać będzie przedmiot zamówienia bez dodatkowego wynagrodzenia oraz zobowiązuje się do rozładowania produktów i wniesienia do miejsc wskazanych przez Zamawiającego. - bezpośrednio do wskazanych w zamówieniu komórek organizacyjnych Zamawiającego, znajdujących się na terenie miasta Wrocławia, Wałbrzycha, Legnicy i Jeleniej Góry
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow 1. Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy lub do terminu, w którym zostanie wyczerpana kwota brutto przeznaczona na realizacje zamówienia. 2. Zamawiający dopuszcza przedłużenie terminu trwania umowy max. 6 miesięcy w sytuacji niewykorzystania całości przedmiotu umowy. 3. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówienia cząstkowego w terminie nie dłuższym niż 7 (dni) dni roboczych. Termin dostawy liczony jest od daty wysłania zamówienia przez Zamawiającego. 4. Szczegóły dotyczące terminu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, jedną sukcesywną)* dostawę materiałów biurowych w ramach jednej umowy dla jednego podmiotu o wartości rocznej nie mniejszej niż 100 000,00 zł)** brutto (wartość dotyczy umowy trwającej min. 12 miesięcy). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunek musi być spełniony przynajmniej przez jednego z wykonawców.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp; 2) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.1) niniejszego rozdziału, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie- powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz Ofertowy Wykonawcy - Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Opis przedmiotu zamówienia- Załącznik nr 3 do SIWZ; 3) Karty produktów i karty charakterystyki (zaleca się w format elektroniczny – pkt 2.1)); 4) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo (zgodnie z pkt 1.2 rozdz. IX SIWZ); 5) (jeżeli dotyczy) wykazanie, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (IX pkt 5 SIWZ). 6) (jeżeli dotyczy) Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na cały okres związania ofertą, w wys.: 5 000,00 zł.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-05-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria termin realizacji reklamacji
Znaczenie 2,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Forma faktury
Znaczenie 4,00
  
Kryteria terminrealizacji zamówień
Znaczenie 2,00
  
Kryteria parametry artykułów
Znaczenie 32,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)