GuidZP400 |
e8681f4d-1e3f-4717-ba38-df90a500da8c
|
Biuletyn |
537014-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Narodowe Centrum Nauki
|
Regon |
12136153700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Twardowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
16
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30-312
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 12 341 90 00,
|
Zamawiajacy fax |
+48 12 341 90 99
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@ncn.gov.pl,
|
Adres strony url |
www.ncn.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Agencja wykonawcza w rozumieniu ustawy o finansach publicznych
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.ncn.gov.pl/BIP
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ncn.gov.pl/BIP
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Narodowe Centrum Nauki, ul. Twardowskiego 16, 30-312 Kraków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
ZAKUP SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA NARODOWEGO CENTRUM NAUKI
|
Numer referencyjny |
Znak sprawy: DSO.271.2.6.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: zakup sprzętu komputerowego:
1) Laptopy - 36 szt.
2) Laptopy o podwyższonej wydajności - 4 szt.
dla Narodowego Centrum Nauki .
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
60
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa w tym zakresie szczegółowego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa w tym zakresie szczegółowego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Minimalne warunki dotyczące doświadczenia: wykonawca w ciągu ostatnich 3
lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w
tym okresie), wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej dwa
zamówienia polegające na dostawie sprzętu komputerowego odpowiadające rodzajem przedmiotu
zamówienia, przy czym wartość każdego zamówienia musi wynieść co najmniej 100.000 zł brutto.
Uwaga: gdy przedmiotem wykazanej dostawy nie był wyłącznie wyżej podany zakres, należy go
wyodrębnić. Przez dwa zamówienia rozumie się dostawy świadczone w ramach dwóch odrębnych
umów.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia
wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: 1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego
części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub
ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków
prawnych.2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi
udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami
tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do
dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3) Zamawiający oceni, czy
udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na
wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i
ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw
wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Podmioty zagraniczne: 1) jeżeli Wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o
których mowa w Rozdziale VI ust. 5 pkt 1 SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w
kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji
ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien zostać wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania ofert); 2) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się
dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio
oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub
oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem
sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze
względu na siedzibę lub miejsca zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz wykonanych zamówień, a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych również
wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane. Do wykazu należy załączyć
dowody potwierdzające, czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, z tym że w
odniesieniu do nadal wykonywanych świadczeń okresowych lub ciągłych dowody potwierdzające
należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert. Dowodami, o których mowa powyżej są referencje, poświadczenia lub inne dokumenty
wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych
przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -
oświadczenia Wykonawcy. Wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 5 do SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) wypełniony i podpisany formularz oferty, którego wzór stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ; 2)
zestawienie zaproponowanego sprzętu (Załącznik Nr 2a do SIWZ), 3) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (Załącznik Nr 3 do SIWZ); 4)
oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (Załącznik Nr 4 do SIWZ); 5)
zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na
potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku korzystania z potencjału podmiotów trzecich w celu
wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu; 6) pełnomocnictwo, w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika – w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, przy
czym dotyczy to również przypadków składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, czyli np.
uczestników konsorcjum, wspólników spółki cywilnej. Pełnomocnictwo musi zawierać zakres
umocowania oraz jednoznacznie określać czynności do których pełnomocnik jest upoważniony 7) w
celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art.
24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie
internetowej na której udostępniono SIWZ informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu
ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2019 r. poz. 369 ze
zm.). Wzór oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.
Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym
Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 2000 zł (słownie: dwa tysiące złotych) 2.
Wadium musi zabezpieczać złożoną ofertę Wykonawcy na cały okres związania ofertą, począwszy od
dnia i godziny wyznaczonych na składanie ofert. 3. Wadium uznaje się za wniesione w momencie
uznania rachunku Zamawiającego. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących
formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)
gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez
podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu
Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.). 5. Wadium wniesione
w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank Gospodarstwa Krajowego O/Kraków Nr rachunku: 77 1130 1150 0012 1243 1420 0008 Tytuł przelewu: „Wadium – DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, znak
sprawy DSO.271.2.6.2020” 6. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz: 1) Zamawiający
wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia), który: a)
należy zamieścić w osobnej, zamkniętej kopercie opisanej jak w Rozdziale XII ust. 3 SIWZ z
dopiskiem „WADIUM” i złożyć przed upływem terminu składania ofert w miejscu wskazanym w
Rozdziale XIII ust. 1 SIWZ lub b) dołączyć do oferty (oryginał dokumentu nie powinien być
połączony z ofertą); 2) w przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub
ubezpieczeniowej – gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze
pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna
zawierać w szczególności: a) nazwy i siedziby: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta
gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji),
b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia……do dnia……”, d)
zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego w
sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp. 7. Zamawiający zwraca wadium
wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu
postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,
któremu Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia
publicznego. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał
ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium
przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia
odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, a Wykonawca wnosi wadium w terminie
określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zwraca się je wraz z
odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane,
pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew
pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium
wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy
w sprawie realizacji zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie
umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie
Wykonawcy; 3) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z
przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających
okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a
ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez
wykonawcę jako najkorzystniejszej.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana Umowy w stosunku do treści Oferty dopuszczalna jest, poza przypadkami określonymi w przepisach prawa, jedynie w następujących przypadkach i zakresie:
1) w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa dopuszcza się możliwość zmiany w odpowiednim zakresie tych postanowień Umowy, na które zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa ma wpływ;
2) w przypadku zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z terminami określonymi w Umowie - dopuszcza się możliwość zmiany tych terminów, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności;
3) w przypadku opóźnienia w innych projektach Zamawiającego, uniemożliwiającego realizację Umowy zgodnie z określonymi pierwotnie terminami lub powodującego, że realizowanie umowy zgodnie z określonymi terminami jest nieracjonalne technicznie, organizacyjnie lub finansowo, dopuszcza się zmianę terminów realizacji przedmiotu umowy;
4) w przypadku udokumentowanych opóźnień, leżących po stronie Zamawiającego, powodujących, że realizacja Umowy zgodnie z określonymi w niej terminami stanie się niemożliwa Zamawiający dopuszcza zmianę terminów określonych w Umowie na późniejsze;
5) w przypadku braku możliwości realizacji Umowy w pełnym zakresie ze względu na wycofanie przez producenta ze sprzedaży Sprzętu z powodów niezależnych od Wykonawcy, Strony dopuszczają zmianę zmniejszającą zakres realizacji umowy przy jednoczesnej, adekwatnej do dokonanej zmiany zakresu, zmianie Ceny sprzedaży brutto;
2. Warunkiem wprowadzenia zmian umowy, o których mowa w ust. 1 powyżej, jest sporządzenie podpisanego przez Strony protokołu konieczności, określającego przyczynę zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie, co najmniej jednej okoliczności z wymienionych w ust. 1.
3. Powyższe postanowienia nie uchybiają możliwości dokonania zmian umowy w sytuacji i na warunkach określonych w przepisach ustawy – Prawo zamówień publicznych.
4. Z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w niniejszej umowie wszelkie jej zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2020-05-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|