„DOSTAWA I MONTAŻ FOTELI KINOWYCH DLA KINA „ŚWIATOWID” W KATOWICACH WRAZ Z DEMONTAŻEM STARYCH FOTELI”.

Data publikacji 2020-05-08
Data zakończenia 2020-05-20 00:00:00
Instytucja Instytucja Filmowa "Silesia-Film"
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Siedziska

Szczegóły

Numer ogłoszenia 536378-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391112005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „DOSTAWA I MONTAŻ FOTELI KINOWYCH DLA KINA „ŚWIATOWID” W KATOWICACH WRAZ Z DEMONTAŻEM STARYCH FOTELI”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Do wymiany przeznaczono 228 foteli.
NORMY:
- PN-EN 1021-1 Meble. Ocena zapalności mebli tapicerowanych. Część 1: źródło zapłonu: tlący się papieros.
- PN-EN 1021-2 Meble. Ocena zapalności mebli tapicerowanych -- Część 2: Źródło zapłonu: równoważnik płomienia zapałki
- PN-B-02855:1998 Badania wydzielenie toksycznych produktów rozkładu i spalania materiałów.
- PN-EN 12727:2004 Meble.Wytrzymałości i bezpieczeństwa rozwiązań konstrukcyjnych.


Specyfikacja techniczna dostarczanego przedmiotu zamówienia:
Fotel audytoryjny o wymiarach:
Rozstaw osiowy 50 – 55 cm
Wysokość fotela min 102 cm
Głębokość po złożeniu 45 cm
Nogi pierwszych i ostatnich foteli w rzędach posiadać mają element tapicerowany od podłokietnika do połowy struktury wsporczej fotela oraz podłokietniki z polipropylenu o szerokości 5-7 cm i długości nie krótszej niż 20 cm. Podłokietniki mają być wkomponowane w zewnętrzne boki fotela oraz modelowane w 3D i wykonane z polipropylenu. Wewnętrzne fotele mają posiadać podłokietniki tego samego kształtu, które przymocowane będą do stalowej konstrukcji wsporczej/nogi fotela.
Fotele mają być osadzone na stalowych środkowych konstrukcjach wsporczych/nogach, wykonanych z profili stalowych. Profile połączone muszą być ciągłym niewidocznym spawem do mocowanych dwupunktowo do podłoża tłoczonych podstaw. Podstawy ze stali nie mogą mieć widocznych elementów spawanych. Całość malowana proszkowo farbą epoxydową, powłoka o grubości pomiędzy 80 a 90 micronów.
Osłona oparcia wykonana z polipropylenu stanowi konstrukcję nośną fotela, w którą wkomponowana jest tapicerowana wylewana do formy na szkielecie stalowym pianka poliuretanowa (nie dopuszcza się pianek ciętych) o gęstości 57kg/m3. Osłona profilowana w 3D zasłania częściowo boki pianki oparcia w celu zabezpieczenia tylnych krawędzi przed deformacją i uszkodzeniem.
Pianka siedziska o grubości nie mniejszej niż 10 cm i gęstości 60kg/m3 wylewana na szkielecie stalowym wkomponowana w osłonę siedziska wykonaną z polipropylenu. Stalowa struktura wewnętrzna siedziska i oparcia musi być wykonana ze stali walcowanej lub z konstrukcji metalowej w formie profili zamkniętych na zimno oraz sprężyn metalowych o grubości 2,8- 3,5mm spinających poprzecznie konstrukcję. Zarówno w osłonie siedziska jak i oparcia powinno być możliwe zainstalownie demontowalnej wykonanej z czarnego poliporpylenu mocowanej na wcisk numeracji miejsc z białym nadrukiem.
System podtrzymywania osi obsługującej mechanizm składania wykonany musi być wykonany z polipropylenu, dzięki czemu jest bezobsługowy i nie wymaga konserwacji. Siedzisko musi składać się automatycznie, a bezawaryjność zapewnia mu zastosowanie dwóch niezależnych sprężyn. Sprężynowy mechanizm podnoszenia siedziska musi być zintegrowany z polipropylenową osłoną siedziska: system dwóch sprężyn oraz samosmarowanych plastikowych łożysk pwonien zapewniać ciche i delikatne automatyczne podnoszenie siedziska. Możliwa musi być szybka wymiana siedziska bez konieczności demontażu całego rzędu czy struktur wsporczych.
Tkanina obiciowa oparcia i siedziska o parametrach ścieralności min. 100 000 tys. cykli oraz o ramaturze min. 300 gr/m2
Kolor tapicerki, rodzaj i rozmieszczenie numeracji miejsc i rzędów pozostaje do uzgodnienia na etapie realizacji.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Obowiązek udowodnienia równoważności spoczywa na oferującym poprzez przedstawienie modelu proponowanego fotela oraz wzornik tapicerek, atestów i certyfikatów.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a44fdc45-431f-403e-a6f8-2b139b16d056
Biuletyn 536378-N-2020
Zamawiajacy nazwa Instytucja Filmowa "Silesia-Film"
Regon 27665489700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Górnicza
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-008
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 032 2068861 do 63 w. 23
Zamawiajacy fax 322 598 388
Zamawiajacy email info@silesiafilm.com.pl
Adres strony url www.silesiafilm.com
Adres strony internetowej narzedzia http://bip.silesiafilm.com/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samorządowa instytucja kultury
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.silesiafilm.com/
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.silesiafilm.com/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Instytucja Filmowa "Silesia-Film", ul. Górnicza 5, 40-008 Katowice
Nazwa nadana zamowieniu „DOSTAWA I MONTAŻ FOTELI KINOWYCH DLA KINA „ŚWIATOWID” W KATOWICACH WRAZ Z DEMONTAŻEM STARYCH FOTELI”.
Numer referencyjny ZP-1/PN/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: „DOSTAWA I MONTAŻ FOTELI KINOWYCH DLA KINA „ŚWIATOWID” W KATOWICACH WRAZ Z DEMONTAŻEM STARYCH FOTELI”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Do wymiany przeznaczono 228 foteli. NORMY: - PN-EN 1021-1 Meble. Ocena zapalności mebli tapicerowanych. Część 1: źródło zapłonu: tlący się papieros. - PN-EN 1021-2 Meble. Ocena zapalności mebli tapicerowanych -- Część 2: Źródło zapłonu: równoważnik płomienia zapałki - PN-B-02855:1998 Badania wydzielenie toksycznych produktów rozkładu i spalania materiałów. - PN-EN 12727:2004 Meble.Wytrzymałości i bezpieczeństwa rozwiązań konstrukcyjnych. Specyfikacja techniczna dostarczanego przedmiotu zamówienia: Fotel audytoryjny o wymiarach: Rozstaw osiowy 50 – 55 cm Wysokość fotela min 102 cm Głębokość po złożeniu 45 cm Nogi pierwszych i ostatnich foteli w rzędach posiadać mają element tapicerowany od podłokietnika do połowy struktury wsporczej fotela oraz podłokietniki z polipropylenu o szerokości 5-7 cm i długości nie krótszej niż 20 cm. Podłokietniki mają być wkomponowane w zewnętrzne boki fotela oraz modelowane w 3D i wykonane z polipropylenu. Wewnętrzne fotele mają posiadać podłokietniki tego samego kształtu, które przymocowane będą do stalowej konstrukcji wsporczej/nogi fotela. Fotele mają być osadzone na stalowych środkowych konstrukcjach wsporczych/nogach, wykonanych z profili stalowych. Profile połączone muszą być ciągłym niewidocznym spawem do mocowanych dwupunktowo do podłoża tłoczonych podstaw. Podstawy ze stali nie mogą mieć widocznych elementów spawanych. Całość malowana proszkowo farbą epoxydową, powłoka o grubości pomiędzy 80 a 90 micronów. Osłona oparcia wykonana z polipropylenu stanowi konstrukcję nośną fotela, w którą wkomponowana jest tapicerowana wylewana do formy na szkielecie stalowym pianka poliuretanowa (nie dopuszcza się pianek ciętych) o gęstości 57kg/m3. Osłona profilowana w 3D zasłania częściowo boki pianki oparcia w celu zabezpieczenia tylnych krawędzi przed deformacją i uszkodzeniem. Pianka siedziska o grubości nie mniejszej niż 10 cm i gęstości 60kg/m3 wylewana na szkielecie stalowym wkomponowana w osłonę siedziska wykonaną z polipropylenu. Stalowa struktura wewnętrzna siedziska i oparcia musi być wykonana ze stali walcowanej lub z konstrukcji metalowej w formie profili zamkniętych na zimno oraz sprężyn metalowych o grubości 2,8- 3,5mm spinających poprzecznie konstrukcję. Zarówno w osłonie siedziska jak i oparcia powinno być możliwe zainstalownie demontowalnej wykonanej z czarnego poliporpylenu mocowanej na wcisk numeracji miejsc z białym nadrukiem. System podtrzymywania osi obsługującej mechanizm składania wykonany musi być wykonany z polipropylenu, dzięki czemu jest bezobsługowy i nie wymaga konserwacji. Siedzisko musi składać się automatycznie, a bezawaryjność zapewnia mu zastosowanie dwóch niezależnych sprężyn. Sprężynowy mechanizm podnoszenia siedziska musi być zintegrowany z polipropylenową osłoną siedziska: system dwóch sprężyn oraz samosmarowanych plastikowych łożysk pwonien zapewniać ciche i delikatne automatyczne podnoszenie siedziska. Możliwa musi być szybka wymiana siedziska bez konieczności demontażu całego rzędu czy struktur wsporczych. Tkanina obiciowa oparcia i siedziska o parametrach ścieralności min. 100 000 tys. cykli oraz o ramaturze min. 300 gr/m2 Kolor tapicerki, rodzaj i rozmieszczenie numeracji miejsc i rzędów pozostaje do uzgodnienia na etapie realizacji. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Obowiązek udowodnienia równoważności spoczywa na oferującym poprzez przedstawienie modelu proponowanego fotela oraz wzornik tapicerek, atestów i certyfikatów.
Cpv glowny przedmiot 39111200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 70
Informacje na temat katalogow w zadeklarowanym przez Wykonawcę na formularzu oferty terminie nie później jednak niż w ciągu 10 tygodni od momentu podpisania umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał należycie minimum 2 dostawy foteli kinowych lub teatralnych o wartości min. 100 000,00 PLN brutto każda.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen - oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; - oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.
Zakresie warunkow udzialu - wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów przedmotowych: - klasyfikacja ogniowa w zakresie zapalności mebli tapicerskich dotycząca układu tapicerskiego wg normy PN-EN 1021-1:2014 oraz PN-EN 1021-2:2014 wydana przez akredytowane laboratorium, - klasyfikacja ogniowa w zakresie wydzielania toksycznych produktów spalania dotycząca układu tapicerskiego wg kryteriów normy PN/88/B/02855 wydana przez akredytowane laboratorium, - badanie pianki przeprowadzone przez jednostkę z akredytacją na 400 000 cykli wg normy PN-EN ISO 3385:2014 metodą A wg normy PN-EN ISO 2439:2010, - badanie w zakresie bezpieczeństwa użytkowania wg normy PN-EN 12727:2016, poziom minimum 4, - atest higieniczny dotyczący oferowanego fotela, - badanie akustyczne fotela wg normy PN-EN ISO 354:2005, - karta techniczna tkaniny potwierdzająca wszystkie wymagane parametry. Dokumenty składane wraz z ofertą.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający żąda wniesienia przez Wykonawców wadium, którego wysokość ustalona została na kwotę 6000 złotych (słownie złotych: sześć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3. Wadium musi być wniesione przez Wykonawców przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza liczy się termin wpływu środków na konto Zamawiającego (moment uznania konta Zamawiającego). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego wg danych: ING Bank Śląski S.A. Nr konta: 40 1050 1214 1000 0007 0000 4641 Nazwa i adres: Instytucja Filmowa „Silesia Film” w Katowicach, ul. Górnicza 5, 40-008 Katowice Tytuł wpłaty: Wadium do postępowania nr ZP-1/PN/2020. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w pkt 2 lit b – e musi być wystawione na Zamawiającego, tj. Instytut Filmowy „Silesia Film”, ul. Górnicza 5, 40-008 Katowice, oraz wskazywać przedmiot zamówienia i zabezpieczać złożoną ofertę przez cały okres związania Wykonawcy ofertą. Dokument taki musi zawierać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie poręczyciela lub gwaranta wypłacenia Zamawiającego, na pierwsze jego żądanie, kwoty wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 PZP. Oryginał dokumentu, potwierdzającego wniesienie przez Wykonawcę wadium, w wymaganej wysokości może zostać załączony do oferty lub złożony w siedzibie Zamawiającego – w sekretariacie, w oddzielnej kopercie, z dopiskiem „WADIUM" i opatrzonej nazwą przedmiotowego postępowania, przed upływem terminu wyznaczonego do składania ofert. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a PZP . 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza zmianę treści Umowy w zakresie: 1) terminu realizacji zamówienia, 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, tj.: 1) w przypadku wystąpienia „siły wyższej”. Pod pojęciem siły wyższej Zamawiający rozumie okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności są nieprzewidywalne oraz, którym nie można zapobiec lub przeciwstawić się skutecznie. O braku możliwości dotrzymania terminu Wykonawca obowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego. 2) w przypadku, gdy terminowa realizacja przedmiotu umowy nie jest możliwa z winy Zamawiającego, tj. np. z powodu przedłużającej się realizacji innych inwestycji uniemożliwiających prowadzenie prac na danym obszarze, czy czasowego braku dostępności do poszczególnych lokalizacji. 3. Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedkłada Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy. 4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 5. Niezależnie od przypadków przewidzianych powyżej, Strony mogą dokonać zmiany umowy na zasadach przewidzianych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności gdy zmiana umowy ma charakter nieistotny.
IV 4 4 data 2020-05-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin dostawy zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)