Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa środków do higienizacji, w ilościach w asortymencie następująco:
1. Serwetki gastronomiczne 33x33 cm kolorowe - 20 szt. - zakres podstawowy 400 op. , Zakres opcji 100 op. , razem 500 op. ;
2. Środek do dezynfekcji rąk 1-5 l - zakres podstawowy 101 l , Zakres opcji 99 l , razem 200 l ;
3. Nabłyszczasz do zmywarek przemysłowych - zakres podstawowy 260 l , Zakres opcji 240 l , razem 500 l ;
4. Preparat do czyszczenia i konserwacji stali nierdzewnej ze spryskiwaczem 0,5 - 1 l - zakres podstawowy 70 l , Zakres opcji 50 l , razem 120 l ;
5. Mydło do rąk przeciwwirusowe 5 l - zakres podstawowy 100 l , Zakres opcji 50 l , razem 150 l ;
6. Żel (płyn) do zatłuszczeń i przypaleń sprzętu kuchennego 5 l - zakres podstawowy 80 szt. , Zakres opcji - szt. , razem 80 szt. ;
7. Żel do czyszczenia urządzeń kuchennych 500 g - zakres podstawowy 30 szt. , Zakres opcji 10 szt. , razem 40 szt. ;
8. Środek do usuwania osadów mineralnych - odkamieniacz 3-5 l - zakres podstawowy 300 l , Zakres opcji 200 l , razem 500 l ;
9. Proszek do usuwania osadów po herbacie 1-3 kg - zakres podstawowy 80 kg , Zakres opcji 70 kg , razem 150 kg ;
10. Uniwersalny środek do mycia powierzchni roboczych i podłóg op.10 litrów - zakres podstawowy 151 l , Zakres opcji 149 l , razem 300 l ;
11. Uniwersalny płyn do mycia powierzchni roboczych i podłóg 1 l. - zakres podstawowy 151 l , Zakres opcji 149 l , razem 300 l ;
12. Płyn do ręcznego mycia naczyń a 1 l. - zakres podstawowy 201 l , Zakres opcji 199 l , razem 400 l ;
13. Płyn do ręcznego mycia naczyń a 5 l. - zakres podstawowy 1501 l , Zakres opcji 1499 l , razem 3000 l ;
14. Folia aluminiowa - rolka o długości +/- 130 m, szer. 35-45 cm - zakres podstawowy 51 szt. , Zakres opcji 49 szt. , razem 100 szt. ;
15. Torebka foliowa (reklamówka z rączkami) a 100 / 5 litr - zakres podstawowy 501 op. , Zakres opcji 499 op. , razem 1000 op. ;
16. Torebka foliowa (śniadaniowa) a 1000 /1 litr - zakres podstawowy 551 op. , Zakres opcji 549 op. , razem 1100 op. ;
17. Fartuch jednorazowy przedni - zapaska - 50 szt. - zakres podstawowy 80 op. , Zakres opcji - op. , razem 80 op. ;
18. Folia stretch ręczna - rolka szer. 30 cm, dł 300 m.b. - zakres podstawowy 51 szt. , Zakres opcji 49 szt. , razem 100 szt. ;
19. Ścierka kuchenna a 5 szt. 40x40 - zakres podstawowy 1001 op. , Zakres opcji 999 op. , razem 2000 op. ;
20. Płyn do mechanicznego mycia naczyń z dozownikiem, 5 l - zakres podstawowy 1200 l , Zakres opcji 1000 l , razem 2200 l ;
21. Rękawiczki jednorazowe nitrylowe a 100 szt. - zakres podstawowy 1200 op. , Zakres opcji 1000 op. , razem 2200 op. ;
22. Paski testowe do kontroli higieny, do oceny czystości, 50 szt. - zakres podstawowy 5 op. , Zakres opcji - op. , razem 5 op. ;
23. Ręcznik papierowy w rolce - zakres podstawowy 760 szt. , Zakres opcji 740 szt. , razem 1500 szt. ;
24. Papier do pieczenia szer. min. 38 cm, dł. min 50 m - zakres podstawowy 30 szt. , Zakres opcji 10 szt. , razem 40 szt. ;
25. Cerata obrusowa rolka 20mb na tkaninie - zakres podstawowy 520 mb , Zakres opcji - mb , razem 520 mb ;
26. Woreczki sterylne na próbki żywności 250x250 a'100 szt. - zakres podstawowy 51 op. , Zakres opcji 49 op. , razem 100 op. ;
27. Tabletki do zmywarek typu Platinum, Finish (lub równoważne) - zakres podstawowy 6 szt. , Zakres opcji 5 szt. , razem 11 szt. ;
28. Worki do wyciskania jednorazowe typu STALGAST nr kat. 510010 (lub równoważne) - 100 szt. w rolce - zakres podstawowy 1 op. , Zakres opcji - op. , razem 1 op. ;
29. Paliwo do podgrzewaczy żelowych - 250 ml - zakres podstawowy 61 szt. , Zakres opcji 59 szt. , razem 120 szt. ;
30. Rękawice impregnowane kuchenne termiczne - zakres podstawowy 15 para , Zakres opcji 5 para , razem 20 para ;
31. Preparat do mycia chłodni bez rozmrażania do -30º - opakowanie do 5 l - zakres podstawowy 25 l , Zakres opcji 5 l , razem 30 l ;
32. Silikonowa ściągaczka do wody – KOLORY HACCP 80 szt. - zakres podstawowy 31 op. , Zakres opcji 29 op. , razem 60 op. ;
33. Gąbka /5 szt. - zakres podstawowy 701 op. , Zakres opcji 699 op. , razem 1400 op. ;
34. Ścierka z mikrofibry a 3 szt. - zakres podstawowy 150 op. , Zakres opcji 50 op. , razem 200 op. ;
35. Środek do dezynfekcji powierzchni bez spłukiwania z atomizerem -1 l - zakres podstawowy 251 l , Zakres opcji 249 l , razem 500 l ;
36. Worki maletowane do pakowarek bezkomorowych - 100 szt. - zakres podstawowy 20 op. , Zakres opcji 10 op. , razem 30 op. ;
37. Środek do pianowego mycia powierzchni kuchennych typu FOAM NEUTRAL 333
(lub równoważny) a 5 l. - zakres podstawowy 105 op. , Zakres opcji 95 op. , razem 200 op. ;
38. Sól do zmywarek w tabletkach a'25kg - zakres podstawowy 121 op. , Zakres opcji 119 op. , razem 240 op. ;
39. Serwetki gastronomiczne 15x15 cm białe a 500 szt. - zakres podstawowy 1300 op. , Zakres opcji 1200 op. , razem 2500 op. ;
40. Torebka papierowa 1,5 kg z uszkami - zakres podstawowy 150 szt. , Zakres opcji - szt. , razem 150 szt. ;
41. Szufelka z gumą i zmiotką - komplet - typu VILEDA (lub równoważne) kolory HACCP - zakres podstawowy 30 Kpl. , Zakres opcji 20 Kpl. , razem 50 Kpl. ;
42. Nakładka wymienna na mop płaski szer. 40-42 cm - zakres podstawowy 51 op. , Zakres opcji 49 op. , razem 100 op. ;
43. Świece stołowe gastronomiczne - zakres podstawowy 51 szt. , Zakres opcji 49 szt. , razem 100 szt. ;
44. Wkład filtrujący pasujący do BRITA maxtra a 2 szt. - zakres podstawowy 11 szt. , Zakres opcji 9 szt. , razem 20 szt. ;
45. Wkład filtrujący do ciśnieniowych ekspresów do kawy De Longi, SAECO - zakres podstawowy 26 szt. , Zakres opcji 24 szt. , razem 50 szt. ;
46. Dozownik do płynów dezynfekujących - łokciowy - zakres podstawowy 16 szt. , Zakres opcji 14 szt. , razem 30 szt. ;
47. Odkamieniacz do ekspresów ciśnieniowych - zakres podstawowy 30 szt. , Zakres opcji 25 szt. , razem 55 szt. ;
Miejsce dostawy: magazyn służby żywnościowej 13WOG – budynek nr 6 - znajdujący się przy ul. Bema 3, 86-300 Grudziądz;
►Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji (art. 34 ust. 5 ustawy PZP) polegającego na możliwości zwiększenia podstawowego zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia określonego co do asortymentu i ilości w tabeli kolumna „ILOŚĆ - ZAKRES PODSTAWOWY” – gwarantowanego Wykonawcy, maksymalnie o ilości wykazane w tabeli kolumna „ILOŚĆ - ZAKRES PRAWA OPCJI”.
Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy według cen jednostkowych określonych w umowie w wypadkach konieczności zapewnienia ciągłości zaopatrywania zwiększonych ilości osób żywionych. Wykonawca zostanie poinformowany o powyższym
na piśmie z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem (za pośrednictwem poczty, poczty elektronicznej lub faksu).
Realizacja uprawnienia jak wyżej nie stanowi zmiany umowy, nie wymaga sporządzenia aneksu.
Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego w wypadku braku realizacji umowy z uwzględnieniem prawa opcji.
►Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiot zamówienia winien być pełnowartościowy, w pierwszym gatunku, nie noszący znamion użytkowania / otwierania itp. spełniający wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantujący bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia.
2) Przedmiot zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczony do Zamawiającego winien być jednakowy tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych / właściwościach fizyczno-chemicznych
w zależności od rodzaju danego produktu, kolorystyce, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia (o ile dotyczy) i wyprodukowany nie wcześniej niż w 2020 r.
3) Przedmiot zamówienia winien być opakowany w nienaruszone, oryginale opakowania fabryczne bez uszkodzonych zabezpieczeń stosowanym przez producenta (np. plomba, oryginalna taśma) i/lub
w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych / właściwości fizyczno-chemicznych (w zależności od produktu) podczas transportu i przechowywania
w warunkach magazynowych.
Opakowanie musi umożliwiać pełną identyfikację towaru bez jego otwierania np. poprzez wskazanie na nim ilości, rodzaju, parametrów, terminu przydatności (o ile dotyczy).
Opakowania produktów winny być oznakowane w języku polskim oraz zawierać co najmniej:
znaki identyfikujące produkt (w szczególności znak towarowy lub markę producenta),
numer katalogowy (jeżeli dotyczy), ilość sztuk w opakowaniu
gramaturę – o ile dotyczy danego produktu.
Każdy dostarczony produkt musi posiadać tzw. etykietę z informacjami o produkcie
na opakowaniu jednostkowym i zbiorczym w szczególności zawierającą: nazwę towaru, producenta, datę produkcji i datę w zależności od rodzaju produktu - przydatności do użycia lub datę gwarancji.
4) Oferowane artykuły jednorazowego użytku muszą być wykonane z materiału przeznaczonego do kontaktu z żywnością, zapewniającego spełnienie przez gotowy wyrób wszystkich wymagań w szczególności wynikających z:
Rozporządzenia (WE) Nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r.
w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylające je dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG (Dz. U. UE Nr L 338/4);
Rozporządzenie Komisji (WE) nr 10/2011 z dnia 14 stycznia 2011 r. w sprawie materiałów
i wyrobów z tworzyw sztucznych przeznaczonych do kontaktu z żywnością (Dz.U.UE.L.2011.12.1
z późniejszymi zmianami);
Wykonawca powinien zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, parametru, koloru lub innego parametru, leży to w gestii Wykonawcy. Istotą jest aby w danej pozycji asortymentowej przedmiot był jednakowy co do producenta, marki, rodzaju, koloru i parametrów i celu użytkowego do jakiego jest przeznaczony. Dostarczony przedmiot zamówienia winien być tożsamy z zaoferowanym przez Wykonawcę.
Kolorystyka w zakresie poz. Nr 25 - w terminie do 3 dni od dnia zawarcia umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu katalog cerat obrusowych. Wykonawca zostanie poinformowany o wyborze kolorystyki w terminie 2 dni roboczych od dnia przesłania katalogu. Wybór kolorystyki przez Zamawiającego
nie powoduje zmiany ceny produktu określonej w formularzu przez Wykonawcę.
Zamawiający wymaga zaoferowania przedmiotu zamówienia spełniającego co najmniej wymagania minimalne określone przez Zamawiającego oraz nie gorszego w zakresie jakości przy zachowaniu jego odpowiedniej funkcjonalności i celu przeznaczenia.
Każdy oferowany przedmiot zamówienia winien być zgodny z obowiązującymi normami oraz posiadać deklaracje zgodności, atesty/aprobaty dopuszczające do użytku (o ile dotyczy danego produktu). Zamawiający określił, które dokumenty Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą.
Wykonawca zaoferuje przedmiot zamówienia z terminem przydatności do użycia wynoszącym co najmniej 12-miesięcy - licząc bieg terminów od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt oraz zapewnić rozładunek
i wniesienie dostarczonych produktów do pomieszczenia magazynu wskazanego przez pracownika Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy na warunkach określonych treścią zawartej umowy.
►Zamawiający dopuszcza dla pozycji asortymentowych nr 27, 28, 37 i 41 rozwiązania równoważne
(art. 30 ust. 4 Ustawy) w zakresie parametrów przedmiotu zamówienia opisanych za pomocą norm oraz wskazującym na markę producenta pod warunkiem, że mają one nie gorsze parametry od opisanych przez Zamawiającego. Nie dopuszcza się odstępstw w zakresie minimalnych parametrów oraz funkcji i przeznaczenia.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (podstawa prawna: art. 30 ust. 5 ustawy) w Opisie przedmiotu zamówienia oraz OWU.
Zamawiający wymaga na podstawie § 13 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r.
w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu
o udzielenie zamówienia (Dz.U. 2016 r., poz. 1126) w związku z art. 25 ust. 1 pkt. 2 ustawy p.z.p. przedłożenia wraz z ofertą, przez każdego Wykonawcę, który zastosuje tzw. równoważność, informacji
o zaoferowanych produktach tj. np. opisu parametrów oferowanych wyrobów lub karty katalogowej
z których jednoznacznie będą wynikać parametry produktu z podaniem nazwy handlowej
i producenta.
Zamawiający dopuszcza wydruki etykiet z Internetu, kopię, zdjęcie, opis itp., z zastrzeżeniem, że z tych dokumentów będą wynikać parametry co najmniej określone przez Zamawiającego i dane identyfikujące produkt.
Wykonawca, który nie oferuje równoważności nie ma obowiązku przedkładania opisów i materiałów jak powyżej. W przypadku gdy Wykonawca nie załączy do oferty dokumentów zawierających informacje jak powyżej Zamawiający uzna, że Wykonawca nie oferuje produktu równoważnego tylko produkt opisany przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa treści umowy (dokumentacja przetargowa-www.13wog.wp.mil.pl).
|
GuidZP400 |
04f1b368-2daa-4294-9e39-d617b31fb0d7
|
Biuletyn |
537763-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
|
Regon |
34090727700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Czwartaków
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Grudziądz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
86-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 48 32 90, 261 48 32 00
|
Zamawiajacy fax |
261 48 32 22
|
Zamawiajacy email |
13wog.przetargi@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
www.13wog.wp.mil.pl
|
Adres strony internetowej |
www.13wog.wp.mil.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
Nie dotyczy
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
Nie dotyczy
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Postepowanie wspolne tresc |
Nie dotyczy
|
Informacje dodatkowe zamawiajacy |
Informacje w zakresie ochrony danych w odniesieniu do RODO znajdują się w SIWZ. Administratorem danych osobowych uczestników postępowania jest 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy; Administrator danych osobowych (13 WOG) wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się poprzez e-mail: 13wog.iod@ron.mil.pl; dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego i dochodzeniem ewentualnych roszczeń.
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
Nie dotyczy
|
Dostep dokumentow zamowienia |
Nie dotyczy
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.13wog.wp.mil.pl
|
Czy dostep do dokumentow ograniczony |
1
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
www.13wog.wp.mil.pl
|
Oferty wnioski dostepne |
Nie dotyczy
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Nie dotycz
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać tylko w formie pisemnej i identyfikacją sprawy zgodnie z wymaganiami Zamawiającego - w zamkniętej kopercie oznaczonej:OFERTA PRZETARGOWA: „DOSTAWA ŚRODKÓW DO HIGIENIZACJI” – sprawa numer 19/2020 nie otwierać do dnia 18.05.2020 r. do godziny 10.00”
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, budynek nr 1, pomieszczenie nr 7, "KANCELARIA", ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
Nie dotyczy
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA ŚRODKÓW DO HIGIENIZACJI-SPR. 19/2020
|
Numer referencyjny |
19/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Oferty lub wnioski |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa środków do higienizacji, w ilościach w asortymencie następująco:
1. Serwetki gastronomiczne 33x33 cm kolorowe - 20 szt. - zakres podstawowy 400 op. , Zakres opcji 100 op. , razem 500 op. ;
2. Środek do dezynfekcji rąk 1-5 l - zakres podstawowy 101 l , Zakres opcji 99 l , razem 200 l ;
3. Nabłyszczasz do zmywarek przemysłowych - zakres podstawowy 260 l , Zakres opcji 240 l , razem 500 l ;
4. Preparat do czyszczenia i konserwacji stali nierdzewnej ze spryskiwaczem 0,5 - 1 l - zakres podstawowy 70 l , Zakres opcji 50 l , razem 120 l ;
5. Mydło do rąk przeciwwirusowe 5 l - zakres podstawowy 100 l , Zakres opcji 50 l , razem 150 l ;
6. Żel (płyn) do zatłuszczeń i przypaleń sprzętu kuchennego 5 l - zakres podstawowy 80 szt. , Zakres opcji - szt. , razem 80 szt. ;
7. Żel do czyszczenia urządzeń kuchennych 500 g - zakres podstawowy 30 szt. , Zakres opcji 10 szt. , razem 40 szt. ;
8. Środek do usuwania osadów mineralnych - odkamieniacz 3-5 l - zakres podstawowy 300 l , Zakres opcji 200 l , razem 500 l ;
9. Proszek do usuwania osadów po herbacie 1-3 kg - zakres podstawowy 80 kg , Zakres opcji 70 kg , razem 150 kg ;
10. Uniwersalny środek do mycia powierzchni roboczych i podłóg op.10 litrów - zakres podstawowy 151 l , Zakres opcji 149 l , razem 300 l ;
11. Uniwersalny płyn do mycia powierzchni roboczych i podłóg 1 l. - zakres podstawowy 151 l , Zakres opcji 149 l , razem 300 l ;
12. Płyn do ręcznego mycia naczyń a 1 l. - zakres podstawowy 201 l , Zakres opcji 199 l , razem 400 l ;
13. Płyn do ręcznego mycia naczyń a 5 l. - zakres podstawowy 1501 l , Zakres opcji 1499 l , razem 3000 l ;
14. Folia aluminiowa - rolka o długości +/- 130 m, szer. 35-45 cm - zakres podstawowy 51 szt. , Zakres opcji 49 szt. , razem 100 szt. ;
15. Torebka foliowa (reklamówka z rączkami) a 100 / 5 litr - zakres podstawowy 501 op. , Zakres opcji 499 op. , razem 1000 op. ;
16. Torebka foliowa (śniadaniowa) a 1000 /1 litr - zakres podstawowy 551 op. , Zakres opcji 549 op. , razem 1100 op. ;
17. Fartuch jednorazowy przedni - zapaska - 50 szt. - zakres podstawowy 80 op. , Zakres opcji - op. , razem 80 op. ;
18. Folia stretch ręczna - rolka szer. 30 cm, dł 300 m.b. - zakres podstawowy 51 szt. , Zakres opcji 49 szt. , razem 100 szt. ;
19. Ścierka kuchenna a 5 szt. 40x40 - zakres podstawowy 1001 op. , Zakres opcji 999 op. , razem 2000 op. ;
20. Płyn do mechanicznego mycia naczyń z dozownikiem, 5 l - zakres podstawowy 1200 l , Zakres opcji 1000 l , razem 2200 l ;
21. Rękawiczki jednorazowe nitrylowe a 100 szt. - zakres podstawowy 1200 op. , Zakres opcji 1000 op. , razem 2200 op. ;
22. Paski testowe do kontroli higieny, do oceny czystości, 50 szt. - zakres podstawowy 5 op. , Zakres opcji - op. , razem 5 op. ;
23. Ręcznik papierowy w rolce - zakres podstawowy 760 szt. , Zakres opcji 740 szt. , razem 1500 szt. ;
24. Papier do pieczenia szer. min. 38 cm, dł. min 50 m - zakres podstawowy 30 szt. , Zakres opcji 10 szt. , razem 40 szt. ;
25. Cerata obrusowa rolka 20mb na tkaninie - zakres podstawowy 520 mb , Zakres opcji - mb , razem 520 mb ;
26. Woreczki sterylne na próbki żywności 250x250 a'100 szt. - zakres podstawowy 51 op. , Zakres opcji 49 op. , razem 100 op. ;
27. Tabletki do zmywarek typu Platinum, Finish (lub równoważne) - zakres podstawowy 6 szt. , Zakres opcji 5 szt. , razem 11 szt. ;
28. Worki do wyciskania jednorazowe typu STALGAST nr kat. 510010 (lub równoważne) - 100 szt. w rolce - zakres podstawowy 1 op. , Zakres opcji - op. , razem 1 op. ;
29. Paliwo do podgrzewaczy żelowych - 250 ml - zakres podstawowy 61 szt. , Zakres opcji 59 szt. , razem 120 szt. ;
30. Rękawice impregnowane kuchenne termiczne - zakres podstawowy 15 para , Zakres opcji 5 para , razem 20 para ;
31. Preparat do mycia chłodni bez rozmrażania do -30º - opakowanie do 5 l - zakres podstawowy 25 l , Zakres opcji 5 l , razem 30 l ;
32. Silikonowa ściągaczka do wody – KOLORY HACCP 80 szt. - zakres podstawowy 31 op. , Zakres opcji 29 op. , razem 60 op. ;
33. Gąbka /5 szt. - zakres podstawowy 701 op. , Zakres opcji 699 op. , razem 1400 op. ;
34. Ścierka z mikrofibry a 3 szt. - zakres podstawowy 150 op. , Zakres opcji 50 op. , razem 200 op. ;
35. Środek do dezynfekcji powierzchni bez spłukiwania z atomizerem -1 l - zakres podstawowy 251 l , Zakres opcji 249 l , razem 500 l ;
36. Worki maletowane do pakowarek bezkomorowych - 100 szt. - zakres podstawowy 20 op. , Zakres opcji 10 op. , razem 30 op. ;
37. Środek do pianowego mycia powierzchni kuchennych typu FOAM NEUTRAL 333
(lub równoważny) a 5 l. - zakres podstawowy 105 op. , Zakres opcji 95 op. , razem 200 op. ;
38. Sól do zmywarek w tabletkach a'25kg - zakres podstawowy 121 op. , Zakres opcji 119 op. , razem 240 op. ;
39. Serwetki gastronomiczne 15x15 cm białe a 500 szt. - zakres podstawowy 1300 op. , Zakres opcji 1200 op. , razem 2500 op. ;
40. Torebka papierowa 1,5 kg z uszkami - zakres podstawowy 150 szt. , Zakres opcji - szt. , razem 150 szt. ;
41. Szufelka z gumą i zmiotką - komplet - typu VILEDA (lub równoważne) kolory HACCP - zakres podstawowy 30 Kpl. , Zakres opcji 20 Kpl. , razem 50 Kpl. ;
42. Nakładka wymienna na mop płaski szer. 40-42 cm - zakres podstawowy 51 op. , Zakres opcji 49 op. , razem 100 op. ;
43. Świece stołowe gastronomiczne - zakres podstawowy 51 szt. , Zakres opcji 49 szt. , razem 100 szt. ;
44. Wkład filtrujący pasujący do BRITA maxtra a 2 szt. - zakres podstawowy 11 szt. , Zakres opcji 9 szt. , razem 20 szt. ;
45. Wkład filtrujący do ciśnieniowych ekspresów do kawy De Longi, SAECO - zakres podstawowy 26 szt. , Zakres opcji 24 szt. , razem 50 szt. ;
46. Dozownik do płynów dezynfekujących - łokciowy - zakres podstawowy 16 szt. , Zakres opcji 14 szt. , razem 30 szt. ;
47. Odkamieniacz do ekspresów ciśnieniowych - zakres podstawowy 30 szt. , Zakres opcji 25 szt. , razem 55 szt. ;
Miejsce dostawy: magazyn służby żywnościowej 13WOG – budynek nr 6 - znajdujący się przy ul. Bema 3, 86-300 Grudziądz;
►Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji (art. 34 ust. 5 ustawy PZP) polegającego na możliwości zwiększenia podstawowego zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia określonego co do asortymentu i ilości w tabeli kolumna „ILOŚĆ - ZAKRES PODSTAWOWY” – gwarantowanego Wykonawcy, maksymalnie o ilości wykazane w tabeli kolumna „ILOŚĆ - ZAKRES PRAWA OPCJI”.
Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie miało zastosowanie w ramach zawartej umowy według cen jednostkowych określonych w umowie w wypadkach konieczności zapewnienia ciągłości zaopatrywania zwiększonych ilości osób żywionych. Wykonawca zostanie poinformowany o powyższym
na piśmie z co najmniej 7-dniowym wyprzedzeniem (za pośrednictwem poczty, poczty elektronicznej lub faksu).
Realizacja uprawnienia jak wyżej nie stanowi zmiany umowy, nie wymaga sporządzenia aneksu.
Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego w wypadku braku realizacji umowy z uwzględnieniem prawa opcji.
►Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiot zamówienia winien być pełnowartościowy, w pierwszym gatunku, nie noszący znamion użytkowania / otwierania itp. spełniający wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantujący bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia.
2) Przedmiot zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczony do Zamawiającego winien być jednakowy tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych / właściwościach fizyczno-chemicznych
w zależności od rodzaju danego produktu, kolorystyce, właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia (o ile dotyczy) i wyprodukowany nie wcześniej niż w 2020 r.
3) Przedmiot zamówienia winien być opakowany w nienaruszone, oryginale opakowania fabryczne bez uszkodzonych zabezpieczeń stosowanym przez producenta (np. plomba, oryginalna taśma) i/lub
w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych / właściwości fizyczno-chemicznych (w zależności od produktu) podczas transportu i przechowywania
w warunkach magazynowych.
Opakowanie musi umożliwiać pełną identyfikację towaru bez jego otwierania np. poprzez wskazanie na nim ilości, rodzaju, parametrów, terminu przydatności (o ile dotyczy).
Opakowania produktów winny być oznakowane w języku polskim oraz zawierać co najmniej:
znaki identyfikujące produkt (w szczególności znak towarowy lub markę producenta),
numer katalogowy (jeżeli dotyczy), ilość sztuk w opakowaniu
gramaturę – o ile dotyczy danego produktu.
Każdy dostarczony produkt musi posiadać tzw. etykietę z informacjami o produkcie
na opakowaniu jednostkowym i zbiorczym w szczególności zawierającą: nazwę towaru, producenta, datę produkcji i datę w zależności od rodzaju produktu - przydatności do użycia lub datę gwarancji.
4) Oferowane artykuły jednorazowego użytku muszą być wykonane z materiału przeznaczonego do kontaktu z żywnością, zapewniającego spełnienie przez gotowy wyrób wszystkich wymagań w szczególności wynikających z:
Rozporządzenia (WE) Nr 1935/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 października 2004 r.
w sprawie materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością oraz uchylające je dyrektywy 80/590/EWG i 89/109/EWG (Dz. U. UE Nr L 338/4);
Rozporządzenie Komisji (WE) nr 10/2011 z dnia 14 stycznia 2011 r. w sprawie materiałów
i wyrobów z tworzyw sztucznych przeznaczonych do kontaktu z żywnością (Dz.U.UE.L.2011.12.1
z późniejszymi zmianami);
Wykonawca powinien zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost wymiaru, parametru, koloru lub innego parametru, leży to w gestii Wykonawcy. Istotą jest aby w danej pozycji asortymentowej przedmiot był jednakowy co do producenta, marki, rodzaju, koloru i parametrów i celu użytkowego do jakiego jest przeznaczony. Dostarczony przedmiot zamówienia winien być tożsamy z zaoferowanym przez Wykonawcę.
Kolorystyka w zakresie poz. Nr 25 - w terminie do 3 dni od dnia zawarcia umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu katalog cerat obrusowych. Wykonawca zostanie poinformowany o wyborze kolorystyki w terminie 2 dni roboczych od dnia przesłania katalogu. Wybór kolorystyki przez Zamawiającego
nie powoduje zmiany ceny produktu określonej w formularzu przez Wykonawcę.
Zamawiający wymaga zaoferowania przedmiotu zamówienia spełniającego co najmniej wymagania minimalne określone przez Zamawiającego oraz nie gorszego w zakresie jakości przy zachowaniu jego odpowiedniej funkcjonalności i celu przeznaczenia.
Każdy oferowany przedmiot zamówienia winien być zgodny z obowiązującymi normami oraz posiadać deklaracje zgodności, atesty/aprobaty dopuszczające do użytku (o ile dotyczy danego produktu). Zamawiający określił, które dokumenty Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą.
Wykonawca zaoferuje przedmiot zamówienia z terminem przydatności do użycia wynoszącym co najmniej 12-miesięcy - licząc bieg terminów od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt oraz zapewnić rozładunek
i wniesienie dostarczonych produktów do pomieszczenia magazynu wskazanego przez pracownika Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy na warunkach określonych treścią zawartej umowy.
►Zamawiający dopuszcza dla pozycji asortymentowych nr 27, 28, 37 i 41 rozwiązania równoważne
(art. 30 ust. 4 Ustawy) w zakresie parametrów przedmiotu zamówienia opisanych za pomocą norm oraz wskazującym na markę producenta pod warunkiem, że mają one nie gorsze parametry od opisanych przez Zamawiającego. Nie dopuszcza się odstępstw w zakresie minimalnych parametrów oraz funkcji i przeznaczenia.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (podstawa prawna: art. 30 ust. 5 ustawy) w Opisie przedmiotu zamówienia oraz OWU.
Zamawiający wymaga na podstawie § 13 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r.
w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu
o udzielenie zamówienia (Dz.U. 2016 r., poz. 1126) w związku z art. 25 ust. 1 pkt. 2 ustawy p.z.p. przedłożenia wraz z ofertą, przez każdego Wykonawcę, który zastosuje tzw. równoważność, informacji
o zaoferowanych produktach tj. np. opisu parametrów oferowanych wyrobów lub karty katalogowej
z których jednoznacznie będą wynikać parametry produktu z podaniem nazwy handlowej
i producenta.
Zamawiający dopuszcza wydruki etykiet z Internetu, kopię, zdjęcie, opis itp., z zastrzeżeniem, że z tych dokumentów będą wynikać parametry co najmniej określone przez Zamawiającego i dane identyfikujące produkt.
Wykonawca, który nie oferuje równoważności nie ma obowiązku przedkładania opisów i materiałów jak powyżej. W przypadku gdy Wykonawca nie załączy do oferty dokumentów zawierających informacje jak powyżej Zamawiający uzna, że Wykonawca nie oferuje produktu równoważnego tylko produkt opisany przez Zamawiającego.
Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa treści umowy (dokumentacja przetargowa-www.13wog.wp.mil.pl).
|
Cpv glowny przedmiot |
18400000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Nie dotyczy
|
Data zakonczenia |
2020-06-30T00:00:00+02:00
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie publiczne będzie zrealizowane jednorazowo w jednym z dni roboczych od poniedziałku do czwartku w godz. 7:00 do 14:00 maksymalnie do 30.06.2020 r. Jeżeli Wykonawca zaoferuje termin realizacji krótszy niż wymagany będzie on obowiązywał zgodnie z treścią oferty. ►Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych – liczba zadań: 1.
Wykonawca może złożyć jedną ofertę na jedno zadanie.
Ograniczenie liczby części zamówienia jakie Zamawiający udzieli jednemu Wykonawcy w myśl art. 36aa ust. 4 Ustawy nie ma zastosowania.
►Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy – art. 36a ust. 1 ustawy PZP.
W przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy winien w oświadczeniu składanym wraz z ofertą (art. 25a ust.1 p.z.p.) - wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (art. 36b ust 1 p.z.p.) oraz firmy tych podwykonawców.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom Zamawiający uzna, że całość zamówienia Wykonawca wykona samodzielnie.
Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
Zamawiający nie wymaga osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że podwykonawca, na którego się powołuje nie podlega wykluczeniu na zasadach i warunkach określonych dla Wykonawcy w dokumentacji przetargowej.
Wykonawca wskazuje dane w zakresie, o którym mowa powyżej w treści oświadczenia.
► Zamawiający nie przewiduje:
1) składania ofert wariantowych (art. 36 ust. 2 pkt. 4 p.z.p.);
2) udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy p.z.p. (art. 36 ust. 2 pkt. 3 p.z.p.);
3) zawarcia umowy ramowej (art. 36 ust. 2 pkt. 2 p.z.p.);
4) rozliczenia w walutach obcych (art. 36 ust. 2 pkt. 6 p.z.p.);
5) aukcji elektronicznej (art. 36 ust. 2 pkt. 7 p.z.p.);
6) zwrotu kosztów udziału w postępowaniu (art. 36 ust. 2 pkt. 8 p.z.p.);
7) zastosowania wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga spełnienia przez Wykonawców szczególnych warunków udziału.
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga spełnienia przez Wykonawców szczególnych warunków udziału.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga spełnienia przez Wykonawców szczególnych warunków udziału.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Nie dotyczy
|
Zakresie warunkow udzialu |
Nie dotyczy
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
Każdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą do upływu terminu składania ofert następujących dokumentów:
1) Formularz ofertowy;
2) Oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 p.z.p. o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców ubiegających się o zamówienie.
3) Pełnomocnictwo do działania innych/ej osób/y w imieniu Wykonawcy w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictwa – o ile dotyczy.
4) Opis oferowanego przedmiotu zamówienia (materiały, zdjęcia, nazwa produktu i producenta
z uwzględnieniem wszystkich parametrów, które określił Zamawiający) – dotyczy tylko przypadków, gdy Wykonawca zaoferował równoważność.
Celem wykazania, że nie występują podstawy do wykluczenia Wykonawców z postępowania na mocy
art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy, każdy Wykonawca, który złożył ofertę przekazuje Zamawiającemu
w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego
– www.13wog.wp.mil.pl, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
z Wykonawcami, którzy złożyli oferty.
Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może (o ile dotyczy) przedstawić dowody, że powiązania
z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
W przypadku gdy Wykonawca wraz z ofertą złoży oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie przynależy
do żadnej grupy kapitałowej w tym z Wykonawcami ujawnionymi wraz z otwarciem ofert.
Na Wykonawcy w takiej sytuacji będzie ciążyć obowiązek zaktualizowania oświadczenia jeżeli jego sytuacja uległa zmianie na dzień składania i otwarcia ofert. Oświadczenie stanowiące o nowym stanie faktycznym Wykonawca będzie zobowiązany złożyć w terminie 3-dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego – www.13wog.wp.mil.pl, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy. Nie złożenie nowego oświadczenia lub informacji w tym zakresie w wyżej wymienionym terminie skutkować będzie utrzymaniem w mocy jako aktualnym treść oświadczenia złożonego wraz
z ofertą.
Jeżeli będzie to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
Oświadczenie, o którym mowa powyżej, dotyczące Wykonawcy, składane jest
w oryginale.
Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający żąda od Wykonawców składających ofertę wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w łącznej wysokości: 3.000,00 zł.
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą, określony w Rozdziale IX.
Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b Ustawy.
Oferta Wykonawcy, który odmówi wyrażenia zgody na przedłużenie terminu związania ofertą podlega odrzuceniu z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7a Ustawy.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym,
że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r., poz. 310).
W przypadku wniesienia wadium w formie określonej jak powyżej,
z jej treści powinno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego (w terminie związania ofertą) zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy.
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
NBP ODDZIAŁ OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY
54 1010 1078 0105 5913 9120 2000
W przypadku, gdy Wykonawca załącza do składanej oferty dowód wpłaty wadium wówczas Zamawiający zaleca złożenie go w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.
Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych
na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa, przed upływem terminu składania ofert
(tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa, należy:
zdeponować w formie oryginału w kasie Zamawiającego – budynek nr 20 pokój nr 1 przed upływem terminu do składania ofert (Zamawiający dopuszcza przesłanie oryginału dokumentu za pośrednictwem poczty, dokument należy przesłać na adres Zamawiającego z dopiskiem „KASA” – numer sprawy), natomiast kopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub inną/e osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy zaleca się załączyć do składanej oferty (Kasa czynna jest: od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 –13.00).
lub
dołączyć oryginał dokumentu do oferty.
Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać: nazwę przedmiotu zamówienia, numer sprawy oraz numer rachunku (dotyczy formy pieniężnej), na który należy zwrócić wadium.
Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy.
Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy (ZNWU).
Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na pisemny wniosek Wykonawcy (osoby upoważnionej do występowania w imieniu Wykonawcy), który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie,
o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP (art. 46 oraz art. 148 Ustawy).
|
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
Nie dotyczy
|
Znaczenie warunkow wykonawcow |
sekcja IV.1.6) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
|
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe |
sekcja IV.1.7) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
|
Obejmuje ustanowienie |
sekcja IV.1.7) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
|
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe |
sekcja IV.1.7) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
|
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona |
sekcja IV.1.8) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
|
Elementy aukcji elektronicznej |
sekcja IV.1.8) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
|
Informaje udostepnione wykonawcom |
sekcja IV.1.8) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
|
Informaje przebiegu aukcji |
sekcja IV.1.8) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
|
Warunki do licytacji |
sekcja IV.1.8) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
|
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego |
sekcja IV.1.8) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
|
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja |
sekcja IV.1.8) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
|
Warunki zamkniecia aukcji |
sekcja IV.1.8) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
|
IV 3 1 minimalne wymagania |
sekcja IV.3). nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
|
IV 3 1 etapy negocjacji |
sekcja IV.3). nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
|
IV 3 1 dodatkowe informacje |
sekcja IV.3). nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
|
IV 3 2 opis potrzeb |
sekcja IV.3). nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
|
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod |
sekcja IV.3). nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
|
IV 3 2 wstepny harmonogram |
sekcja IV.3). nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
|
IV 3 2 EtapyDialogu |
sekcja IV.3). nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
|
IV 3 2 DodatkoweInformacje |
sekcja IV.3). nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
|
IV 3 3 ElementyOpisu |
sekcja IV.3). nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
|
IV 3 3 DodatkoweInfo |
sekcja IV.3). nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
|
IV 4 6 |
sekcja IV.4). nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
|
IV 4 7 |
sekcja IV.4) nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
|
IV 4 8 |
sekcja IV.4). nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
|
IV 4 9 |
sekcja IV.4). nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
|
IV 4 12 |
sekcja IV.4). nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
|
IV 4 13 |
sekcja IV.4). nie ma zastosowania w postępowaniu przetargowym
|
IV IstotnePostanowienia |
Istotne postanowienia umowy zawiera dokumentacja SIWZ - załącznik do SIWZ stanowiąca projekt ogólnych warunków umowy.
|
IV 4 14 |
Zamawiający żąda od Wykonawcy zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zwanego dalej zabezpieczeniem, w wysokości 10% maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy (art. 147 Ustawy).
Wykonawcy, o których mowa w art. 23 ust. 1 Ustawy, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zabezpieczenie może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
W przypadku zabezpieczenia należytego wykonania umowy wnoszonego w dokumentach, Wykonawca winien uzyskać akceptację Zamawiającego co do poprawności jego wniesienia (np. przesłanie projektu dokumentu wskazanego w pkt. 2–5 pod numer faksu 261 48 32 22 lub e-mail: 13wog.przetargi@ron.mil.pl, z dopiskiem Komisja przetargowa oraz wskazaniem numeru sprawy, w której zabezpieczenie zostanie ustanowione).
Z treści zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie niepieniężnej winno wynikać – bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty zabezpieczenia należytego wykonania umowy tytułem niewykonania lub nienależytego wykonywania umowy przez Wykonawcę.
Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
NBP ODDZIAŁ OKRĘGOWY W BYDGOSZCZY
88 1010 1078 0105 5913 9120 1000
W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy należy wnieść na okres co najmniej od dnia obowiązywania umowy do 30 dnia po dacie zakończenia jej realizacji.
Zwrot zabezpieczenia należytego wykonania umowy wniesionego przez Wykonawcę, w wysokości, o której mowa w ust. 1, nastąpi na zasadach określonych w art. 148 ust. 5 i art. 151 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia (art. 151a Ustawy).
|
IV LicytacjeDodatkoweInformacje |
Jawne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego – budynek nr 1, pom. 202, poziom kondygnacyjny „2” - w dniu 18.05.2020 r. o godz. 10.00
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy
w zakresie:
1) zmiany przedmiotu zamówienia na przedmiot zamówienia o równych lub wyższych parametrach przy zachowaniu cen wskazanych w umowie w sytuacji, gdy dostawa oferowanego przedmiotu zamówienia nie jest możliwa z przyczyn niezależnych od Wykonawcy;
Zmiana wymaga pisemnego zgłoszenia przez Wykonawcę ze wskazaniem parametrów produktu nowo zaproponowanego, ze wskazaniem producenta, nazwy handlowej oraz uzasadnieniem okoliczności zmiany i faktu niemożliwości przewidzenia tej zmiany przez Wykonawcę na etapie składania oferty. Zamawiający po dokonaniu weryfikacji zgodności nowo proponowanych produktów zaakceptuje lub negatywnie rozpatrzy wniosek o zmianę - w przypadku gdy wymagania minimalne w zakresie parametrów, właściwości, standardów jakościowych nie zostaną spełnione.
2) udziału podwykonawcy (lub jego zmiana) na etapie realizacji umowy jeżeli Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia wobec tego podwykonawcy;
3) zmiany zakresu podwykonawstwa.
Zmiany jak powyżej wymagają zachowania formy pisemnej (aneks) oraz pisemnego wniosku jednej
ze Stron o zmianę wraz z uzasadnieniem (w zakresie pkt. 1 Wykonawca będzie zobowiązany załączyć dodatkowo oświadczenie podwykonawcy potwierdzające brak podstaw do wykluczenia wobec tego podwykonawcy – art. 36ba ust.1).
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Nie dotyczy
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Nie dotyczy
|
IV 4 4 data |
2020-05-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 6 2 Powody |
Nie dotyczy
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 6 |
Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Ustawy.
Wykonawca w tym celu może wydzielić z oferty dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji z dnia 16 kwietnia 1993 r. (Dz.U.
z 2019 r., poz. 1010 t.j.) oraz złożyć wyjaśnienie z jakich okoliczności i faktów wynika konieczność ochrony informacji zastrzeżonych jako „tajemnica przedsiębiorstwa” i jaką wartość gospodarczą te informacje stanowią oraz czy są one w jakikolwiek sposób dostępne dla innych podmiotów.
Dokumenty te należy złożyć w ofercie, w nieprzezroczystej, zaklejonej kopercie z dopiskiem „POUFNE - tylko do wglądu komisji przetargowej”.
Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa mogą oznaczać, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń.
Zamawiający informuje, że w przypadku kiedy Wykonawca otrzyma wezwanie w trybie art. 90 ustawy PZP w zakresie rażąco niskiej ceny, a złożone przez niego wyjaśnienia i/lub dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich jako tajemnica przedsiębiorstwa. Przedmiotowe zastrzeżenie Zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji kiedy Wykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemną „ZMIANĘ OFERTY” przed upływem terminu składania ofert, złożoną według takich samych zasad, jak składana oferta tj. w kopercie zamkniętej, odpowiednio oznakowanej napisem „ZMIANA OFERTY” z danymi Wykonawcy, oznaczeniem postępowania, o którym mowa w ust. 6.
Koperta oznaczona klauzulą „ZMIANA OFERTY” zostanie otworzona przy otwieraniu oferty Wykonawcy podczas jawnej sesji otwarcia ofert i zostanie dołączona do oferty.
Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego oświadczenia przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy z załączonym dokumentem, z którego wynika umocowanie do reprezentacji. Koperty ofert wycofywanych nie będą otwierane.
Oferta, której treść nie będzie odpowiadać treści SIWZ, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP zostanie odrzucona (art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP). Przepisy ustawy PZP nie przewidują negocjacji warunków udzielenia zamówienia, w tym zapisów projektu umowy.
|