ZAKUP MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK

Data publikacji 2020-05-08
Data zakończenia 2020-05-19 00:00:00
Instytucja Główny Inspektorat Transportu Drogowego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 536924-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
Dostawy stanowiące przedmiot zamówienia będą świadczone do następującej lokalizacji: GITD Al. Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa.
Szczegółowe informacje zawarte w SWIZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 32952a23-27e9-43bf-91f9-6b41b062700b
Biuletyn 536924-N-2020
Zamawiajacy nazwa Główny Inspektorat Transportu Drogowego
Regon 17427604000000
Zamawiajacy adres ulica Al. Jerozolimskie
Zamawiajacy adres numer domu 94
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-807
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 222 204 801
Zamawiajacy fax 222 204 899
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@gitd.gov.pl
Adres strony url www.gitd.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.gitd.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gitd.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie, osobiście za pośrednictwem poczty bądź kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Główny Inspektorat Transportu Drogowego, Al. Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa, biuro podawcze (parter budynku)
Nazwa nadana zamowieniu ZAKUP MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK
Numer referencyjny BDG.ZPB.230.19.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek. Dostawy stanowiące przedmiot zamówienia będą świadczone do następującej lokalizacji: GITD Al. Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa. Szczegółowe informacje zawarte w SWIZ
Cpv glowny przedmiot 30125100-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Informacje na temat katalogow Zamówienie będzie realizowane od dnia podpisania umowy przez okres 12 miesięcy lub do wyczerpania środków finansowych, przeznaczonych na realizację zamówienia (w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej). Tonery i materiały eksploatacyjne do drukarek mają być dostarczane do Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego sukcesywnie, partiami według zapotrzebowania Zamawiającego w terminie maksymalnym 72 godzin od zgłoszenia zapotrzebowania na dostawę, bądź w terminie krótszym zaoferowanym przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. Zamawiający nie wymaga wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający zgodnie z art. 24 aa ustawy Pzp, w pierwszej kolejności dokona oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych ani częściowych. Nie przewidziano przeprowadzenia aukcji elektronicznej
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku we wskazanym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku we wskazanym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej 2 zamówienia (umowy) polegające na sukcesywnej dostawie tonerów które trwały minimum 12 miesięcy (każde z nich) o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto (każde z nich).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Część II SIWZ Warunki Szczególne (WSZ), sekcja A ust. 3. SIWZ Zamawiający wykluczy Wykonawców w sytuacji określonej w art. 24 ust. 1 pkt 12) – 23) lub ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp, w tym także w przypadku, gdy okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 12) – 23) lub ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp dotyczyć będą podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca. Na potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu powinien on złożyć następujące dokumenty: pkt 3.1. SIWZ Załączane do oferty oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodne ze wzorem określonym formularzem nr DP.1; pkt 3.2. SIWZ Składane na wezwanie Zamawiającego wystosowane na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, przez Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualne na dzień złożenia niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń i dokumentów, o których mowa w § 5 i § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126 ze zm.) w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze wskazane oświadczenia i dokumenty samodzielnie. ust. 4. SIWZ W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca składa, na wezwanie Zamawiającego skierowane do Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, dotyczący tego podmiotu aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. ust. 5. SIWZ Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast: pkt. 5.1. SIWZ żądanych przez Zamawiającego: dokumentów, o których mowa w pkt. 3.2, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Dokumenty, o których mowa w ppkt 5.1 lit. a) winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się takich dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. ust. 6. SIWZ W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie wymienione w pkt 3.1 i dokument wskazany w pkt 3.2 powinien złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. ust. 7. SIWZ Oświadczenia wymagane dla potwierdzenia, że brak jest podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu powinny być składane w formie oryginału. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia powinno być przedłożone w formie oryginału. Pozostałe dokumenty wskazane w części II SIWZ powinny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca lub podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Zakresie warunkow udzialu Część II SIWZ Warunki Szczególne (WSZ), sekcja A ust. 2. SIWZ Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie następujących dokumentów i oświadczeń: pkt 2.1. SIWZ Załączanych do oferty: oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnego z wzorem określonym formularzem nr DP.1; pkt 2.2. Składanych na wezwanie Zamawiającego na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp skierowane do Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualne na dzień złożenia niżej wymienione dokumenty: wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, zgodnego ze wzorem określonym formularzem nr DP.2 „Wykaz wykonanych zamówień”; Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. pkt. 2.3. SIWZ W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Z tego względu w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie należy wskazać warunek, którego spełnianie wykazuje dany Wykonawca. Pozostałe wymienione w pkt 2.2 dokumenty również powinny dotyczyć tego Wykonawcy, spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, który wykazuje spełnienie danego warunku. pkt. 2.4. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca dokumenty w tym zakresie składa wraz z ofertą. W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający wymaga złożenia dokumentów określających w szczególności: ppkt. 2.4.1. SIWZ zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, ppkt. 2.4.2. SIWZ sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, ppkt. 2.4.3. SIWZ zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, ppkt. 2.4.4. SIWZ czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega, tj. doświadczenie, osoby zdolne do wykonania zamówienia, zrealizuje usługi będące przedmiotem zamówienia, których wskazane zdolności dotyczą, Informacje wskazane w ppkt. 2.4.1 - 2.4.4 mogą być zawarte w zobowiązaniu, o którym mowa powyżej.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Część II SIWZ Warunki Szczególne (WSZ), sekcja A ust. 8. SIWZ Dokumenty i oświadczenia składane w celu potwierdzenia zgodnie z art. 25. ust. 1. pkt 2) ustawy Pzp, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego pkt 8.1. SIWZ Składane wraz z ofertą: Wykonawca dla tonerów i tuszy musi przedstawić karty charakterystyki MSDS lub dla każdego produktu równoważnego katalog przedstawiający cechy jakości, kompatybilności i wydajności, potwierdzający, że powyższe cechy odpowiadają cechom produktów oryginalnych wskazanych w kolumnach 2–4 Formularza asortymentowo-cenowego OF.1..
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz OFERTA - formularz OF.0.; 2. Formularz asortymentowo-cenowy - formularz nr OF.1.; 3. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w pkt 7.4 części I SIWZ, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami, którzy w tym postępowaniu złożyli odrębne oferty lub oferty częściowe i ewentualne wyjaśnienia (należy wykorzystać formularz DP.3. załączony do niniejszej SIWZ) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie oświadczenie składa każdy z Wykonawców. 4. Wraz z ofertą powinny być złożone: 4.1. oświadczenia wstępnie potwierdzające brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu wymienione w pkt 3 i wymagane postanowieniami Części II SIWZ; 4.2. pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; 4.3. pełnomocnictwo do podpisania oferty - o ile uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą;
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst część IV SIWZ Istotne Postanowienia Umowy (IPU), § 8 1. Zmiana Umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę w toku postępowania o udzielenia zamówienia publicznego, o którym mowa w §2 ust. 1 Umowy, możliwa: 1.1. w przypadku zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej dostarczenie przedmiotu Umowy w terminie wskazanym w Umowie – dopuszcza się możliwość zmiany terminu dostawy przedmiotu Umowy poprzez jego wydłużenie o czas odpowiadający czasowi występowania siły wyższej; na potrzeby Umowy Strony przyjmują, iż siłą wyższą jest zdarzenie zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, analizując i uwzględniając wszystkie okoliczności sprawy, jak również któremu nie można było zapobiec znanymi, normalnie stosowanymi sposobami. 1.2. w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) może ulec zmianie wynagrodzenie Wykonawcy o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek ww. podatku obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego w trakcie trwania Umowy, 1.3. w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy, dopuszczalna jest zmiana Umowy w zakresie dostosowującym ją do obowiązujących przepisów prawa, 1.4. w przypadku zmiany miejsca dostawy, wykonywania świadczeń gwarancyjnych, świadczenia usług stanowiących Przedmiot Umowy– w zakresie dostosowującym Umowę do ww. zmian. 1.5. w przypadku pojawienia się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji Przedmiotu Umowy lub kosztów eksploatacji urządzeń lub umożliwiających uzyskanie lepszej jakości zamawianego Przedmiotu Umowy przy zachowaniu minimalnych wymagań Zamawiającego określonych w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia dopuszczalna jest zmiana Przedmiotu Umowy, 1.6. zmiany stawki podatku od towarów i usług, wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego w oparciu o ustawę z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne w przypadku, gdy zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę – w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy, 2. Przesunięcie terminów realizacji Umowy lub Usługi z powodu okoliczności, o których mowa w ust. 1 nastąpi o okres odpowiadający czasowi uniemożliwienia wykonywania Przedmiotu Zamówienia na skutek wystąpienia tych okoliczności. 3. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmiany postanowień Umowy, Strony zobowiązują się do niezwłocznego, nie później niż 5 dni roboczych od dnia zaistnienia podstawy, poinformowania o tym fakcie drugą Stronę i wystąpienia z wnioskiem o zmianę w przedmiotowej Umowie. W sytuacji opisanej w ust. 1.6 powyżej Wykonawca wraz z informacją przedstawi Zamawiającemu dokumenty wskazujące wpływ zmian na koszty wykonania Umowy lub Usługi. 4. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają porozumienia Stron oraz zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-05-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)