3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wykonanych „na wymiar” oraz rolet do budynku administracyjno-świetlicowego w Pieńkowie w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Stworzenie atrakcyjnych warunków do życia rodziny poprzez zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego w miejscowości Pieńkowo”.
3.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:
1) CZĘŚĆ I Dostawa mebli „na wymiar” do budynku świetlicowo-administracyjnego w Pieńkowie
2) CZĘŚĆ II Dostawa rolet do budynku świetlicowo-administracyjnego w Pieńkowie.
CZĘŚĆ I Dostawa mebli „na wymiar” do budynku świetlicowo-administracyjnego w Pieńkowie
3.3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż mebli kuchennych oraz szaf pod zabudowę w budynku administracyjno-świetlicowym w Pieńkowie. Przedmiot zamówienia zostanie odebrany przez zamawiającego w całości, tj. po zmontowaniu.
3.4. Zaleca się, aby Wykonawca, przed wykonaniem, dostawą i montażem przedmiotu zamówienia, dokonał we własnym zakresie pomiarów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, a także pozyskał wszelkie inne informacje potrzebne dla prawidłowej realizacji zamówienia (np. dotyczące konstrukcji ścian itp.). Wymiary podane w pkt 3.6. są wymiarami przybliżonymi. W załączeniu Zamawiający udostępnia rzuty pomieszczeń.
3.5. Zestawienie mebli do wykonania podane jest z podziałem na pomieszczenia. Numery poszczególnych pomieszczeń zawarte są w rysunkach technicznych.
3.6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania następujących mebli:
zestaw mebli kuchennych, w tym: dostawa i montaż zlewozmywaka i baterii 1 zestaw 1.8. kuchnia
szafa z drzwiami przesuwnymi z półkami o wymiarach 4500x2500x600; 2 szt. 1) 1.9. świetlica,2) pomieszczenia 2.7. i 2.8. stanowią jedno pomieszczenie – duża sala
szafa z drzwiami przesuwnymi z półkami 2180x1670x400; 1 szt. 1.2. biuro
szafa z drzwiami przesuwnymi z półkami 2830x2750x600; 1 szt. 1.7. gabinet
szafa z drzwiami przesuwnymi narożna z półkami 2660/1910x2750x600m; 1 szt. 2.6 siedziba stowarzyszeń i koło hobbystyczne
szafa z drzwiami przesuwnymi narożna z półkami 1100x1200; 1 szt. 2.9. gabinet
lustro; proponuje się lustro składające się z dwóch części o łącznych wymiarach 3700x2000, lustro należy zamontować na ścianie pomiędzy oknami 1 zestaw (2 lustra o łącznych wymiarach 3700x2000) pomieszczenia 2.7. i 2.8. stanowią jedno pomieszczenie – duża sala
3.6.1. Zamawiający proponuje następujące szafki wchodzące w skład zestawu mebli kuchennych:
1) Słupek 600 pod lodówkę,
2) Słupek 600 pod piekarnik i mikrofalówkę,
Szafki dolne:
3) Front do zmywarki,
4) Szafka narożna 1100,
5) Szafka pod zlewozmywak z szufladą 670,
6) Szafka narożna 1010,
7) Szafka z szufladami 945,
8) Szafka z półką 450,
Szafki górne:
9) Szafka górna 1160x580x280 – 2 szt.,
10) Szafka górna 615x580x280 - 2 szt.,
11) Szafka górna okapowa – 1 szt.,
12) Szafka górna 490x580x280 – 1 szt.
3.6.2. Wytyczne do zestawu mebli kuchennych:
1) Szafki podnoszone na siłownikach,
2) Fronty szafek mają być wykonane z płyty foliowanej MDF o min 16 mm,
3) Kolor frontów - szary/popiel,
4) Korpusy - z płyty wiórowej laminowanej o grubości 18 mm,
5) Kolor korpusów – tożsamy z kolorem frontów,
6) Krawędzie – oklejone ABS,
7) Szafki dolne mają być wykonane na regulowanych nóżkach, a do nich zamocowany cokół meblowy w kolorze frontów z możliwością ściągania,
8) Rozwiązania do frontów uchylnych – łatwe otwieranie, możliwość zatrzymania na dowolnej wysokości oraz delikatne i ciche zamykanie dzięki zintegrowanemu systemowi hamowania cichego domyku.
9) Zawiasy w szafkach z cichym domykiem,
10) Blat roboczy w okleinie HPL o grubości 38 mm.
3.7. Wykonawca zobowiązany jest do wmontowania w meble następującego sprzętu AGD:
1) PIEKARNIK BEKO BIM24302B,
2) PŁYTA INDUKCYJNA BEKO HII64402ATX,
3) ZMYWARKA BEKO DIS25012,
4) OKAP AMICA OMP6251BG,
5) LODÓWKA SAMSUNG BRB260000WW.
3.8. Sprzęt AGD zostanie dostarczony przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wycięcia niezbędnych otworów w blacie oraz zintegrowania sprzętu AGD z szafkami.
3.9. Wykonawca zobowiązany jest do wmontowania zlewozmywaka jednokomorowego
z ociekaczem 1B1D z kompozytu, odporny na krótkotrwałe oddziaływanie wysokich temperatur, odporny na uderzenia i zarysowania. Maksymalne wymiary zlewu to: 780x500 mm. Bateria z minimum 5-letnią gwarancją.
3.10. Wykonawca zapewni, aby meble zamontowane były przy użyciu mechanizmów(m.in. mechanizm uchylający i domykający, siłowniki, wózki górne i dolne), których producenci zapewniają co najmniej 6-letnią gwarancję.
3.11. Wykonawca dokona montażu mebli we wskazanych pomieszczeniach budynku świetlicowo-administracyjnym w Pieńkowie.
CZĘŚĆ II Dostawa rolet do budynku świetlicowo-administracyjnego w Pieńkowie
3.12. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż rolet zaciemnieniowych do budynku administracyjno-świetlicowego w Pieńkowie.
3.13. Zamówienie realizowane jest w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Stworzenie atrakcyjnych warunków do życia rodziny poprzez zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego w miejscowości Pieńkowo”.
3.14. Rolety mają być montowane do okna w kasecie PCV z prowadnicami sterowane koralikami. Rolety mają być dostosowane do okien z nawietrzakami. Materiał koloru granatowego - co najmniej 70% zaciemnienia.
3.15. Poniżej zestawienie okien. Zaleca się, aby Wykonawca zweryfikował wymiary w obiekcie.
ilość okien ilość rolet szerokość szyby długość szyby
1.2 biuro 1 2 53 125
1.9 świetlica 3 6 53 125
1.7 gabinet (szklane drzwi na taras) 1 3 szklane drzwi - wymiary dla szyb od lewej do prawej:80,80,100 szklane drzwi - wymiary dla szyb od lewej do prawej: 131,131,137
2.7 i 2.8. duża sala góra 4 8 53 153
2.9 gabinet 1 2 53 153
2.6 gabinet nad gabinetem
ze szkl.drzwiami - siedziba stowarzyszeń
i koło hobbystyczne 1 2 53 153
dotyczy części I i części II
3.16. Na dzień ogłoszenia przetargu budynek nie posiada zasilania w energię elektryczną. Zapotrzebowanie w energię elektryczną Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia we własnym zakresie.
3.17. Kody CPV:
CZĘŚĆ I: 39100000-3 meble, 39141400-6 kuchnie do zabudowy,
CZĘŚĆ II: 39515410-2 rolety wewnętrzne
3.18. Zamówienie dotyczy projektu pn.: „Stworzenie atrakcyjnych warunków do życia rodziny poprzez zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego w miejscowości Pieńkowo”
w ramach działania RPZP.09.03.00 Wspieranie rewitalizacji fizycznej, gospodarczej i społecznej ubogich społeczności i obszarów miejskich i wiejskich Oś Priorytetowa RPZP.09.00.00 Infrastruktura publiczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014 – 2020.
3.19. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, nie gorsze niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia. Ewentualne wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu nie ma na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a ma jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o tym samym poziomie wydajnościowym
i funkcjonalnym zgodnie z założonym opisem przedmiotu zamówienia. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe systemów, urządzeń i wyposażenia zawarte
w SIWZ zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały zapewniające uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w SIWZ. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem.
3.20. W miejscu, gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Prawo zamówień Publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
|
GuidZP400 |
81256508-bba3-431f-81c1-6a589d19664e
|
Biuletyn |
539308-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Postomino
|
Regon |
77097989000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Postomino
|
Zamawiajacy adres numer domu |
30
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Postomino
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
76-113
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
0-59 810 85 93
|
Zamawiajacy fax |
0-59 810 85 84
|
Zamawiajacy email |
zp@postomino.pl
|
Adres strony url |
www.postomino.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
3.18. Zamówienie dotyczy projektu pn.: „Stworzenie atrakcyjnych warunków do życia rodziny poprzez zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego w miejscowości Pieńkowo” w ramach działania RPZP.09.03.00 Wspieranie rewitalizacji fizycznej, gospodarczej i społecznej ubogich społeczności i obszarów miejskich i wiejskich Oś Priorytetowa RPZP.09.00.00 Infrastruktura publiczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014 – 2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.postomino.bip.net.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Postomino, Postomino 30, 76-113 Postomino, pokój nr 19 - sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa mebli „na wymiar” oraz rolet do budynku świetlicowo-administracyjnego w Pieńkowie
|
Numer referencyjny |
ZP.271.16.2020.SS
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wykonanych „na wymiar” oraz rolet do budynku administracyjno-świetlicowego w Pieńkowie w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Stworzenie atrakcyjnych warunków do życia rodziny poprzez zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego w miejscowości Pieńkowo”.
3.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:
1) CZĘŚĆ I Dostawa mebli „na wymiar” do budynku świetlicowo-administracyjnego w Pieńkowie
2) CZĘŚĆ II Dostawa rolet do budynku świetlicowo-administracyjnego w Pieńkowie.
CZĘŚĆ I Dostawa mebli „na wymiar” do budynku świetlicowo-administracyjnego w Pieńkowie
3.3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż mebli kuchennych oraz szaf pod zabudowę w budynku administracyjno-świetlicowym w Pieńkowie. Przedmiot zamówienia zostanie odebrany przez zamawiającego w całości, tj. po zmontowaniu.
3.4. Zaleca się, aby Wykonawca, przed wykonaniem, dostawą i montażem przedmiotu zamówienia, dokonał we własnym zakresie pomiarów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, a także pozyskał wszelkie inne informacje potrzebne dla prawidłowej realizacji zamówienia (np. dotyczące konstrukcji ścian itp.). Wymiary podane w pkt 3.6. są wymiarami przybliżonymi. W załączeniu Zamawiający udostępnia rzuty pomieszczeń.
3.5. Zestawienie mebli do wykonania podane jest z podziałem na pomieszczenia. Numery poszczególnych pomieszczeń zawarte są w rysunkach technicznych.
3.6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania następujących mebli:
zestaw mebli kuchennych, w tym: dostawa i montaż zlewozmywaka i baterii 1 zestaw 1.8. kuchnia
szafa z drzwiami przesuwnymi z półkami o wymiarach 4500x2500x600; 2 szt. 1) 1.9. świetlica,2) pomieszczenia 2.7. i 2.8. stanowią jedno pomieszczenie – duża sala
szafa z drzwiami przesuwnymi z półkami 2180x1670x400; 1 szt. 1.2. biuro
szafa z drzwiami przesuwnymi z półkami 2830x2750x600; 1 szt. 1.7. gabinet
szafa z drzwiami przesuwnymi narożna z półkami 2660/1910x2750x600m; 1 szt. 2.6 siedziba stowarzyszeń i koło hobbystyczne
szafa z drzwiami przesuwnymi narożna z półkami 1100x1200; 1 szt. 2.9. gabinet
lustro; proponuje się lustro składające się z dwóch części o łącznych wymiarach 3700x2000, lustro należy zamontować na ścianie pomiędzy oknami 1 zestaw (2 lustra o łącznych wymiarach 3700x2000) pomieszczenia 2.7. i 2.8. stanowią jedno pomieszczenie – duża sala
3.6.1. Zamawiający proponuje następujące szafki wchodzące w skład zestawu mebli kuchennych:
1) Słupek 600 pod lodówkę,
2) Słupek 600 pod piekarnik i mikrofalówkę,
Szafki dolne:
3) Front do zmywarki,
4) Szafka narożna 1100,
5) Szafka pod zlewozmywak z szufladą 670,
6) Szafka narożna 1010,
7) Szafka z szufladami 945,
8) Szafka z półką 450,
Szafki górne:
9) Szafka górna 1160x580x280 – 2 szt.,
10) Szafka górna 615x580x280 - 2 szt.,
11) Szafka górna okapowa – 1 szt.,
12) Szafka górna 490x580x280 – 1 szt.
3.6.2. Wytyczne do zestawu mebli kuchennych:
1) Szafki podnoszone na siłownikach,
2) Fronty szafek mają być wykonane z płyty foliowanej MDF o min 16 mm,
3) Kolor frontów - szary/popiel,
4) Korpusy - z płyty wiórowej laminowanej o grubości 18 mm,
5) Kolor korpusów – tożsamy z kolorem frontów,
6) Krawędzie – oklejone ABS,
7) Szafki dolne mają być wykonane na regulowanych nóżkach, a do nich zamocowany cokół meblowy w kolorze frontów z możliwością ściągania,
8) Rozwiązania do frontów uchylnych – łatwe otwieranie, możliwość zatrzymania na dowolnej wysokości oraz delikatne i ciche zamykanie dzięki zintegrowanemu systemowi hamowania cichego domyku.
9) Zawiasy w szafkach z cichym domykiem,
10) Blat roboczy w okleinie HPL o grubości 38 mm.
3.7. Wykonawca zobowiązany jest do wmontowania w meble następującego sprzętu AGD:
1) PIEKARNIK BEKO BIM24302B,
2) PŁYTA INDUKCYJNA BEKO HII64402ATX,
3) ZMYWARKA BEKO DIS25012,
4) OKAP AMICA OMP6251BG,
5) LODÓWKA SAMSUNG BRB260000WW.
3.8. Sprzęt AGD zostanie dostarczony przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wycięcia niezbędnych otworów w blacie oraz zintegrowania sprzętu AGD z szafkami.
3.9. Wykonawca zobowiązany jest do wmontowania zlewozmywaka jednokomorowego
z ociekaczem 1B1D z kompozytu, odporny na krótkotrwałe oddziaływanie wysokich temperatur, odporny na uderzenia i zarysowania. Maksymalne wymiary zlewu to: 780x500 mm. Bateria z minimum 5-letnią gwarancją.
3.10. Wykonawca zapewni, aby meble zamontowane były przy użyciu mechanizmów(m.in. mechanizm uchylający i domykający, siłowniki, wózki górne i dolne), których producenci zapewniają co najmniej 6-letnią gwarancję.
3.11. Wykonawca dokona montażu mebli we wskazanych pomieszczeniach budynku świetlicowo-administracyjnym w Pieńkowie.
CZĘŚĆ II Dostawa rolet do budynku świetlicowo-administracyjnego w Pieńkowie
3.12. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż rolet zaciemnieniowych do budynku administracyjno-świetlicowego w Pieńkowie.
3.13. Zamówienie realizowane jest w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Stworzenie atrakcyjnych warunków do życia rodziny poprzez zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego w miejscowości Pieńkowo”.
3.14. Rolety mają być montowane do okna w kasecie PCV z prowadnicami sterowane koralikami. Rolety mają być dostosowane do okien z nawietrzakami. Materiał koloru granatowego - co najmniej 70% zaciemnienia.
3.15. Poniżej zestawienie okien. Zaleca się, aby Wykonawca zweryfikował wymiary w obiekcie.
ilość okien ilość rolet szerokość szyby długość szyby
1.2 biuro 1 2 53 125
1.9 świetlica 3 6 53 125
1.7 gabinet (szklane drzwi na taras) 1 3 szklane drzwi - wymiary dla szyb od lewej do prawej:80,80,100 szklane drzwi - wymiary dla szyb od lewej do prawej: 131,131,137
2.7 i 2.8. duża sala góra 4 8 53 153
2.9 gabinet 1 2 53 153
2.6 gabinet nad gabinetem
ze szkl.drzwiami - siedziba stowarzyszeń
i koło hobbystyczne 1 2 53 153
dotyczy części I i części II
3.16. Na dzień ogłoszenia przetargu budynek nie posiada zasilania w energię elektryczną. Zapotrzebowanie w energię elektryczną Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia we własnym zakresie.
3.17. Kody CPV:
CZĘŚĆ I: 39100000-3 meble, 39141400-6 kuchnie do zabudowy,
CZĘŚĆ II: 39515410-2 rolety wewnętrzne
3.18. Zamówienie dotyczy projektu pn.: „Stworzenie atrakcyjnych warunków do życia rodziny poprzez zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego w miejscowości Pieńkowo”
w ramach działania RPZP.09.03.00 Wspieranie rewitalizacji fizycznej, gospodarczej i społecznej ubogich społeczności i obszarów miejskich i wiejskich Oś Priorytetowa RPZP.09.00.00 Infrastruktura publiczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014 – 2020.
3.19. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, nie gorsze niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia. Ewentualne wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu nie ma na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a ma jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o tym samym poziomie wydajnościowym
i funkcjonalnym zgodnie z założonym opisem przedmiotu zamówienia. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe systemów, urządzeń i wyposażenia zawarte
w SIWZ zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały zapewniające uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w SIWZ. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem.
3.20. W miejscu, gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Prawo zamówień Publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
39141400-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-07-15T00:00:00+02:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
11.5. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie składa aktualne na dzień złożenia oświadczenia lub dokumenty potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1:
11.5.1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
12.1 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
12.1.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
11.2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, ze powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycję treści oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
5.1. Dokumenty oraz załączniki do SIWZ składane przez wszystkich Wykonawców w terminie składania ofert:
1) Formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ,
2) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ,
3) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ,
4) Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy,
5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia – jeżeli dotyczy,
6) Oryginał zobowiązania, o którym mowa w pkt 8.2. – jeżeli dotyczy.
5.2. Załącznik do SIWZ składany w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert:Oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do SIWZ)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy PZP przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w następującym zakresie - zmiany wynagrodzenia Wykonawcy spowodowana w szczególności: w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
|
IV 4 4 data |
2020-05-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa mebli „na wymiar” do budynku świetlicowo-administracyjnego w Pieńkowie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39141400-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-07-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
CZĘŚĆ I Dostawa mebli „na wymiar” do budynku świetlicowo-administracyjnego w Pieńkowie
3.3. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż mebli kuchennych oraz szaf pod zabudowę w budynku administracyjno-świetlicowym w Pieńkowie. Przedmiot zamówienia zostanie odebrany przez zamawiającego w całości, tj. po zmontowaniu.
3.4. Zaleca się, aby Wykonawca, przed wykonaniem, dostawą i montażem przedmiotu zamówienia, dokonał we własnym zakresie pomiarów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, a także pozyskał wszelkie inne informacje potrzebne dla prawidłowej realizacji zamówienia (np. dotyczące konstrukcji ścian itp.). Wymiary podane w pkt 3.6. są wymiarami przybliżonymi. W załączeniu Zamawiający udostępnia rzuty pomieszczeń.
3.5. Zestawienie mebli do wykonania podane jest z podziałem na pomieszczenia. Numery poszczególnych pomieszczeń zawarte są w rysunkach technicznych.
3.6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania następujących mebli:
zestaw mebli kuchennych, w tym: dostawa i montaż zlewozmywaka i baterii 1 zestaw 1.8. kuchnia
szafa z drzwiami przesuwnymi z półkami o wymiarach 4500x2500x600; 2 szt. 1) 1.9. świetlica,2) pomieszczenia 2.7. i 2.8. stanowią jedno pomieszczenie – duża sala
szafa z drzwiami przesuwnymi z półkami 2180x1670x400; 1 szt. 1.2. biuro
szafa z drzwiami przesuwnymi z półkami 2830x2750x600; 1 szt. 1.7. gabinet
szafa z drzwiami przesuwnymi narożna z półkami 2660/1910x2750x600m; 1 szt. 2.6 siedziba stowarzyszeń i koło hobbystyczne
szafa z drzwiami przesuwnymi narożna z półkami 1100x1200; 1 szt. 2.9. gabinet
lustro; proponuje się lustro składające się z dwóch części o łącznych wymiarach 3700x2000, lustro należy zamontować na ścianie pomiędzy oknami 1 zestaw (2 lustra o łącznych wymiarach 3700x2000) pomieszczenia 2.7. i 2.8. stanowią jedno pomieszczenie – duża sala
3.6.1. Zamawiający proponuje następujące szafki wchodzące w skład zestawu mebli kuchennych:
1) Słupek 600 pod lodówkę,
2) Słupek 600 pod piekarnik i mikrofalówkę,
Szafki dolne:
3) Front do zmywarki,
4) Szafka narożna 1100,
5) Szafka pod zlewozmywak z szufladą 670,
6) Szafka narożna 1010,
7) Szafka z szufladami 945,
8) Szafka z półką 450,
Szafki górne:
9) Szafka górna 1160x580x280 – 2 szt.,
10) Szafka górna 615x580x280 - 2 szt.,
11) Szafka górna okapowa – 1 szt.,
12) Szafka górna 490x580x280 – 1 szt.
3.6.2. Wytyczne do zestawu mebli kuchennych:
1) Szafki podnoszone na siłownikach,
2) Fronty szafek mają być wykonane z płyty foliowanej MDF o min 16 mm,
3) Kolor frontów - szary/popiel,
4) Korpusy - z płyty wiórowej laminowanej o grubości 18 mm,
5) Kolor korpusów – tożsamy z kolorem frontów,
6) Krawędzie – oklejone ABS,
7) Szafki dolne mają być wykonane na regulowanych nóżkach, a do nich zamocowany cokół meblowy w kolorze frontów z możliwością ściągania,
8) Rozwiązania do frontów uchylnych – łatwe otwieranie, możliwość zatrzymania na dowolnej wysokości oraz delikatne i ciche zamykanie dzięki zintegrowanemu systemowi hamowania cichego domyku.
9) Zawiasy w szafkach z cichym domykiem,
10) Blat roboczy w okleinie HPL o grubości 38 mm.
3.7. Wykonawca zobowiązany jest do wmontowania w meble następującego sprzętu AGD:
1) PIEKARNIK BEKO BIM24302B,
2) PŁYTA INDUKCYJNA BEKO HII64402ATX,
3) ZMYWARKA BEKO DIS25012,
4) OKAP AMICA OMP6251BG,
5) LODÓWKA SAMSUNG BRB260000WW.
3.8. Sprzęt AGD zostanie dostarczony przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wycięcia niezbędnych otworów w blacie oraz zintegrowania sprzętu AGD z szafkami.
3.9. Wykonawca zobowiązany jest do wmontowania zlewozmywaka jednokomorowego
z ociekaczem 1B1D z kompozytu, odporny na krótkotrwałe oddziaływanie wysokich temperatur, odporny na uderzenia i zarysowania. Maksymalne wymiary zlewu to: 780x500 mm. Bateria z minimum 5-letnią gwarancją.
3.10. Wykonawca zapewni, aby meble zamontowane były przy użyciu mechanizmów(m.in. mechanizm uchylający i domykający, siłowniki, wózki górne i dolne), których producenci zapewniają co najmniej 6-letnią gwarancję.
3.11. Wykonawca dokona montażu mebli we wskazanych pomieszczeniach budynku świetlicowo-administracyjnym w Pieńkowie.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa rolet do budynku świetlicowo-administracyjnego w Pieńkowie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39515410-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
20
|
Zalacznik krotki opis |
CZĘŚĆ II Dostawa rolet do budynku świetlicowo-administracyjnego w Pieńkowie
3.12. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż rolet zaciemnieniowych do budynku administracyjno-świetlicowego w Pieńkowie.
3.13. Zamówienie realizowane jest w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Stworzenie atrakcyjnych warunków do życia rodziny poprzez zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego w miejscowości Pieńkowo”.
3.14. Rolety mają być montowane do okna w kasecie PCV z prowadnicami sterowane koralikami. Rolety mają być dostosowane do okien z nawietrzakami. Materiał koloru granatowego - co najmniej 70% zaciemnienia.
3.15. Poniżej zestawienie okien. Zaleca się, aby Wykonawca zweryfikował wymiary w obiekcie.
ilość okien ilość rolet szerokość szyby długość szyby
1.2 biuro 1 2 53 125
1.9 świetlica 3 6 53 125
1.7 gabinet (szklane drzwi na taras) 1 3 szklane drzwi - wymiary dla szyb od lewej do prawej:80,80,100 szklane drzwi - wymiary dla szyb od lewej do prawej: 131,131,137
2.7 i 2.8. duża sala góra 4 8 53 153
2.9 gabinet 1 2 53 153
2.6 gabinet nad gabinetem
ze szkl.drzwiami - siedziba stowarzyszeń
i koło hobbystyczne 1 2 53 153
|
| |