Przedłużenie ważności subskrypcji na oprogramowanie Red Hat

Data publikacji 2020-05-12
Data zakończenia 2020-05-20 00:00:00
Instytucja Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa Państwowy Instytut Badawczy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 535702-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest przedłużenie ważności subskrypcji oraz wsparcia technicznego producenta dla posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania Red Hat, na okres 12 miesięcy licząc od dnia zakończenia obecnie posiadanej subskrypcji.
2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca umożliwi Zamawiającemu:
1) pobieranie, instalowanie certyfikowanego oprogramowania Red Hat;
2) wykonywanie aktualizacji i podnoszenie wersji oprogramowania;
3) dostęp do dokumentacji i bazy wiedzy producenta oprogramowania poprzez dedykowany portal kliencki do którego Zamawiający ma dostęp;
4) 24-godzinny dostęp do portalu pomocy technicznej producenta oprogramowania w celu przeglądania
i składania informacji o problemach dotyczących przedmiotu zamówienia, informacji o nowych produktach, informacji o dostępnych poprawkach;
5) wsparcie techniczne realizowane w pierwszej linii bezpośrednio przez producenta oprogramowania przez 24 godziny i 7 dni w tygodniu bez ograniczeń dotyczących ilości zgłoszeń. Wsparcie techniczne producenta dostępne jest poprzez kanały: telefon, web, mail.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Tom II SIWZ tj.: Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8407b3d9-b9e0-4fba-adff-9823ece61b25
Biuletyn 535702-N-2020
Zamawiajacy nazwa Naukowa i Akademicka Sieć Komputerowa Państwowy Instytut Badawczy
Regon 10464542000000
Zamawiajacy adres ulica Kolska
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-045
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 223 808 200
Zamawiajacy fax 22 3808201,3808391
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@nask.pl
Adres strony url https://bip.nask.pl/bip/zamowienia-publiczne, https://nask.eb2b.com.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.nask.pl/bip/zamowienia-publiczne, https://nask.eb2b.com.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://nask.eb2b.com.pl/
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://nask.eb2b.com.pl/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny W formie pisemnej na adres Zamawiającego: ul. Kolska 12, 01-045 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Przedłużenie ważności subskrypcji na oprogramowanie Red Hat
Numer referencyjny ZZ.2111.124.2020.PKO[KSC2020]
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest przedłużenie ważności subskrypcji oraz wsparcia technicznego producenta dla posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania Red Hat, na okres 12 miesięcy licząc od dnia zakończenia obecnie posiadanej subskrypcji. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca umożliwi Zamawiającemu: 1) pobieranie, instalowanie certyfikowanego oprogramowania Red Hat; 2) wykonywanie aktualizacji i podnoszenie wersji oprogramowania; 3) dostęp do dokumentacji i bazy wiedzy producenta oprogramowania poprzez dedykowany portal kliencki do którego Zamawiający ma dostęp; 4) 24-godzinny dostęp do portalu pomocy technicznej producenta oprogramowania w celu przeglądania i składania informacji o problemach dotyczących przedmiotu zamówienia, informacji o nowych produktach, informacji o dostępnych poprawkach; 5) wsparcie techniczne realizowane w pierwszej linii bezpośrednio przez producenta oprogramowania przez 24 godziny i 7 dni w tygodniu bez ograniczeń dotyczących ilości zgłoszeń. Wsparcie techniczne producenta dostępne jest poprzez kanały: telefon, web, mail. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Tom II SIWZ tj.: Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Realizacja zamówienia będzie polegała na zapewnieniu przedłużenia subskrypcji oraz wsparcia technicznego producenta przez okres 12 miesięcy licząc od dnia zakończenia obecnie posiadanej subskrypcji, wskazanego w tabeli w pkt 1.1 znajdującej się w Tomie II SIWZ-SOPZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ. 2. Ofertę stanowi wypełniony i podpisany Formularz „Oferta” sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Tomu I SIWZ – IDW wraz z: a) Formularzem cenowym sporządzonym na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do Tomu I SIWZ-IDW. 3.Wraz z ofertą powinny być złożone: a) Oświadczenie wymagane postanowieniami Rozdziału VII ust. 1 Tomu I SIWZ - IDW - sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do Tomu I SIWZ- IDW. b) Pełnomocnictwo upoważniające do podpisania oferty, chyba, że upoważnienie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty lub z dokumentów, które Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. c) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. d) W przypadku zastrzeżenia części oferty jako tajemnica przedsiębiorstwa na podstawie art. 8 ust.3 ustawy Pzp Wykonawca powinien załączyć do oferty stosowne wyjaśnienia mające wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 4. Ofertę składa się w języku polskim w jednej z następujących form: a) w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy pod adresem https://nask.eb2b.com.pl/ lub b) wformie pisemnej, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 2188 z późń. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca w siedzibie Zamawiającego - ul. Kolska 12, 01-045 Warszawa. 5. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp, Wykonawcaw terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (propozycję treści oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy Pzp zawarto w Załączniku nr 4 do Tomu I SIWZ – IDW). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym należy wczytać na Platformie w zakładce „Pytania/Informacje” (podzakładka „Dodaj pytanie/komentarz”). Wykonawca wybiera docelowy plik, który ma zostać wczytany. Po wczytaniu pliku wybiera opcję „Zapisz”. W przypadku złożenia oferty w formie pisemnej Oświadczenie można wczytać na Platformie lub można złożyć w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 2188 z późń. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca w siedzibie Zamawiającego – ul. Kolska 12, 01-045 Warszawa.Uwaga: • Niniejszego oświadczenia (wypełnionego Załącznika nr 4 do SIWZ) nie należy składać razem z ofertą. Aby oświadczenie było skutecznie złożone, należy je złożyć dopiero po otwarciu ofert (zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp.); • W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. 6. Dokumenty składane przez podmioty zagraniczne: 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 5 pkt A lit. a) Tomu I SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lubmiejsce zamieszkania, potwierdzające, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju,w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt 1) powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejscezamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w Rozdziale VII ust. 1 Tomu I SIWZ- IDW, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia. 8. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 3 Tomu I SIWZ- IDW składa każdy z Wykonawców. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII ust. 5 Tomu I SIWZ- IDW, przy czym dokumenty i oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII ust. 5. lit. A Tomu I SIWZ-IDW składa: każdy Wykonawca ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia. 9. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać firmy podwykonawców. 10. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 poz. 700 z późn. zm.). 11. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 12. W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 27 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 z późn. zm. – dalej „Rozporządzenie”). 13. Opis sposobu przygotowywania i złożenia oferty w formie elektronicznej i pisemnej zawarty jest w Rozdziale XIII Tomu I SIWZ - IDW.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają tej samej formy, co Umowa pod rygorem bezskuteczności. 2. Zmiany Umowy nie stanowi w szczególności zmiana nazw/określeń Stron, siedziby Stron, numerów kont bankowych Stron, jak również osób odpowiedzialnych za realizację Przedmiotu Umowy ze strony Wykonawcy oraz przedstawicieli Zamawiającego. 3. Zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami Ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej Ustawy Pzp), w szczególności: 1) Strony są uprawnione do dokonania zmian o łącznej wartości nieprzekraczającej 10% łącznej ceny wynikającej z oferty oraz równocześnie nieprzekraczającej wartości progowej właściwej dla danego zamawiającego, niezależnie od innych przypadków zmian dozwolonych przepisami Ustawy Pzp. Zmiana dokonana zgodnie z niniejszym postanowieniem, niezależnie od jej wartości, nie może prowadzić do zmiany charakteru Umowy, w szczególności do zastąpienia przedmiotu Umowy innego rodzaju przedmiotem; 2) Strony są uprawnione do wprowadzenia do Umowy zmian nieistotnych, to jest innych, niż zmiany zdefiniowane w art. 144 ust. 1e Ustawy Pzp. 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień Umowy w przypadkach, gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy, chyba że zmiana taka znana była w chwili składania oferty; 2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a innym niż Wykonawca podmiotem, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie; 3) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego, z wyjątkiem sytuacji, gdy zmiana ta ingeruje w treść oferty lub jest istotna, lub o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania Przedmiotu Umowy; 4) niezbędna jest zmiana terminu realizacji Umowy w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację Umowy w wyznaczonym terminie, na które Strony nie miały wpływu w tym skutki wprowadzonego stanu epidemii; 5) powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania Umowy, nie powodujących zmiany Przedmiotu Umowy; 6) w zakresie terminu realizacji Umowy, gdy producent wprowadza nowe wersje (charakteryzujące się wyższymi parametrami) posiadanego oprogramowania, co ma wpływ na realizację umowy lub zmieniają się warunki udzielenia licencji przez producenta. 5. Wszelkie zmiany, zarówno istotne, które wraz z warunkami ich wprowadzenia zostały przewidziane Umową lub których wprowadzenie możliwe jest zgodnie z przepisami prawa, jak i nieistotne będą udokumentowane w ramach Procedury Kontroli Zmian. Procedura Kontroli Zmian zostaje rozpoczęta przez zgłoszenie drugiej Stronie wniosku o dokonanie zmiany. Wniosek o dokonanie zmiany zostanie przygotowany w formie pisemnej albo elektronicznej. 6. W przypadku złożenia przez Stronę wniosku o dokonanie zmiany druga Strona w terminie 10 dni od dnia otrzymania wniosku przygotuje swoje stanowisko w zakresie proponowanej zmiany. 7. Wniosek o zmianę powinien zawierać opis proponowanej zmiany wraz z uzasadnieniem jej celowości. 8. W przypadku zgłoszenia kilku wniosków należy określić ich priorytet. 9. Zaakceptowany przez Przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego wniosek o dokonanie zmiany stanowi podstawę do dokonania zmiany Umowy poprzez zawarcie stosownego aneksu do Umowy. Złożenie i zaakceptowanie wniosku o dokonanie zmiany Umowy nie kreuje roszczenia Wykonawcy o zmianę Umowy.
IV 4 4 data 2020-05-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Pzp. 2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych. 5. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 6.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 7. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp dotyczących zatrudnienia osób. 8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. Jeżeli wykonawca zamierza zrealizować przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podania przez wykonawcę firm tych podwykonawców. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty. 10. Zamawiający nie przeprowadził dialogu technicznego przed wszczęciem niniejszego postępowania. 11. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Postanowienia SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie składających ofertę. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający jest uprawniony do żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedłożenia umowy regulującej współpracę Wykonawców.

Criterion

Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)