Dostawa warzyw, ziemniaków, owoców i kiszonek

Data publikacji 2020-05-12
Data zakończenia 2020-05-20 00:00:00
Instytucja 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Warzywa przetworzone,
  • Sprzęt nadawczy,
  • Maszyny kodujące sygnał wideo,
  • Aparatura nadawcza wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539011-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 32210006, 32121001, 153310007, 32223219, 32222005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw, ziemniaków, owoców i kiszonek zgodnie z ofertą cenową i szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia wyspecyfikowanym w Załącznikach nr 1.1-1.5 do SIWZ.

2. Zamawiający przewiduje możliwości składania zamówień częściowych:
Zadanie nr 1 – Dostawa ziemniaków.
Zadanie nr 2 – Dostawa warzyw.
Zadanie nr 3 – Dostawa kiszonek.
Zadanie nr 4 – Dostawa jabłek.
Zadanie nr 5 – Dostawa owoców cytrusowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1fb61512-3034-4e17-b897-7fa3383effec
Biuletyn 539011-N-2020
Zamawiajacy nazwa 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie
Regon 43102223200011
Zamawiajacy adres ulica Al. Racławickie
Zamawiajacy adres numer domu 23
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-049
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 261 183 203
Zamawiajacy fax 261 183 203
Zamawiajacy email zamowienia.publ@1wszk.pl
Adres strony url www.1wszk.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.1wszk.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.1wszk.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać osobiście, lub drogą pocztową/kurierską (na własne ryzyko – oferta w sposób fizyczny musi wpłynąć w wyznaczonym terminie do Zamawiającego; nie będzie brana pod uwagę data stempla pocztowego)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 1 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Al. Racławickie 44, 20-043 Lublin, budynek nr 1, pokój nr 22 (kancelaria)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa warzyw, ziemniaków, owoców i kiszonek
Numer referencyjny DZP/PN/20/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw, ziemniaków, owoców i kiszonek zgodnie z ofertą cenową i szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia wyspecyfikowanym w Załącznikach nr 1.1-1.5 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwości składania zamówień częściowych: Zadanie nr 1 – Dostawa ziemniaków. Zadanie nr 2 – Dostawa warzyw. Zadanie nr 3 – Dostawa kiszonek. Zadanie nr 4 – Dostawa jabłek. Zadanie nr 5 – Dostawa owoców cytrusowych.
Cpv glowny przedmiot 03221000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie określa tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie określa tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie określa tego warunku
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowane przez niego produkty spełniają normy jakościowe zgodne z obowiązującymi Polskimi Normami lub normami równoważnymi, prawem żywnościowym oraz obowiązującym zasadom GMP/GHP i systemu HACCP lub równoważnym – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione a) Wypełnione Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ, b) Wypełniony i podpisany Formularz oferty Wykonawcy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, c) Wypełnione formularze cenowe, według kosztów dostawy przedmiotu zamówienia, określonego w załącznikach nr 1.1-1.5 do SIWZ, d) Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (art. 86 ust. 5 ustawy Pzp) zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy – wzór załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Warunek ten powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Na podstawie art. 144 ustawy Pzp oraz określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie należnego wynagrodzenia Wykonawcy w następujących przypadkach: a) zmiany ustawowej stawki podatku VAT; zmiana będzie dotyczyła wynagrodzenia za części umowy jeszcze niezrealizowane, co do których Wykonawca nie pozostaje w zwłoce, zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, b) obniżenia ceny produktów będących przedmiotem niniejszej umowy na skutek ustalania okresowo przez producentów cen promocyjnych produktów. c) Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 pzp, w przypadku, gdy wzrosły ceny rynkowe owoców i warzyw świeżych zgodnie z danymi publikowanymi przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi w związku z prowadzeniem Zintegrowanego Systemu Rolniczej Informacji Rynkowej (https://www.gov.pl/web/rolnictwo/zintegrowany-system-rolniczej-informacji-rynkowej). Zmiana wynagrodzenia tytułem umowy jest możliwa wyłącznie, gdy średnie ceny w województwie lubelskim dla poszczególnych produktów wzrosły co najmniej o 20% w porównaniu okresu przypadającego na dzień złożenia oferty Wykonawcy z okresem, w którym nastąpiła zmiana cen rynkowych. Wynagrodzenie będzie zmienione proporcjonalnie, z zachowaniem pierwotnego (z dnia złożenia oferty) stosunku cen ofertowych do cen publikowanych przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi, o których mowa powyżej.
IV 4 4 data 2020-05-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie nr 1 – Dostawa ziemniaków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03212100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres zawiera formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1.1.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie nr 2 – Dostawa warzyw.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03221000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres zawiera formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1.2.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie nr 3 – Dostawa kiszonek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres zawiera formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1.3.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zadanie nr 4 – Dostawa jabłek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03222321-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres zawiera formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1.4.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zadanie nr 5 – Dostawa owoców cytrusowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03222200-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres zawiera formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1.5.
  

Criterion

Kryteria termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)