Dostawa środków ochrony indywidualnej

Data publikacji 2020-05-12
Data zakończenia 2020-05-20 00:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej Szpital Powiatowy im. Marii Skłodowskiej-Curie
Miejscowość Skarżysko-Kamienna
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539045-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003, 331990001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony indywidualnej na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku – Kamiennej:
Pakiet 1 – Prześcieradła, podkłady
Pakiet 2 - Fartuchy chirurgiczne, ubrania
Przedmiot i warunki realizacji niniejszego zamówienia winny być zgodne z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 175 z późn.zm.) i z innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie.
Okres przydatności do użycia przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy licząc od daty dostawy.
Asortyment musi być zgodny z normą PN- EN 13795.
Na opakowaniu jednostkowym musi być umieszczona etykieta z nazwą wyrobu, składem, datą ważności
i numerem serii.
Dopuszcza się tolerancję rozmiarów +/- 5% (jeżeli nie ma wskazano innej tolerancji rozmiarów w opisie przedmiotu zamówienia).
Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 części (Pakiety nr 1 - 2) zgodnie z opisem zamieszczonym w Załączniku Nr 1a – 1b do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ac8e953a-36e5-4c09-a719-8e3f5e72619d
Biuletyn 539045-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej Szpital Powiatowy im. Marii Skłodowskiej-Curie
Regon 00000308318000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Skarżysko-Kamienna
Zamawiajacy kod pocztowy 26-110
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 41 39 56 290, 516 209 290
Zamawiajacy fax 41 25 32 944, 25 30 757
Zamawiajacy email zoz@zoz.com.pl, zamowieniapubliczne@zoz.com.pl
Adres strony url http://zoz.com.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny ochrona zdrowia
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://zozskarzysko.ssdip.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://zozskarzysko.ssdip.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Opieki Zdrowotnej w Skarżysku - Kamiennej ul. Szpitalna 1 26-110 Skarżysko - Kamienna - Budynek administracyjny
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa środków ochrony indywidualnej
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony indywidualnej na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku – Kamiennej: Pakiet 1 – Prześcieradła, podkłady Pakiet 2 - Fartuchy chirurgiczne, ubrania Przedmiot i warunki realizacji niniejszego zamówienia winny być zgodne z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 175 z późn.zm.) i z innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie. Okres przydatności do użycia przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy licząc od daty dostawy. Asortyment musi być zgodny z normą PN- EN 13795. Na opakowaniu jednostkowym musi być umieszczona etykieta z nazwą wyrobu, składem, datą ważności i numerem serii. Dopuszcza się tolerancję rozmiarów +/- 5% (jeżeli nie ma wskazano innej tolerancji rozmiarów w opisie przedmiotu zamówienia). Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 części (Pakiety nr 1 - 2) zgodnie z opisem zamieszczonym w Załączniku Nr 1a – 1b do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow Wymagany termin realizacji zamówienia: w terminie 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy, z możliwością skrócenia terminu realizacji zamówienia w założonym w siwz wolumenie, po uprzednim uzgodnieniu przez Strony
Okreslenie warunkow Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. – Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. – Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. – Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa dokumenty o braku podstaw do wykluczenia w odniesieniu do siebie i tych podmiotów. (dokumenty te zostały określone w pkt. 9.4.4 i poniżej) 2. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 3. Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 4. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy 5. Oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności – załącznik nr 8 do SIWZ 6. Oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne – załącznik nr 8 do SIWZ 7. Oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2017 r. poz.1785) – załącznik nr 8 do SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Oświadczenie, że wykonawca zaoferował produkty, które posiadają ważne dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2019r. Poz. 175 ze zm.) - ważne deklaracje zgodności CE, bądź potwierdzenie dokonania zgłoszenia lub powiadomienia do Urzędu Rejestracji - załącznik nr 5 do SIWZ 2. Materiały informacyjne (ulotki, prospekty) z numerem katalogowym, karty techniczne producenta i gotowego wyrobu, potwierdzające parametry techniczno- użytkowe opisane w załączniku nr 1 do SIWZ, z zaznaczeniem którego pakietu i pozycji dotyczą załączone do oferty materiały
Inne dokumenty niewymienione 1. Ofertę cenową zgodną z załączonym formularzem ofertowym – załącznik nr 2, wraz z wypełnionym formularzem, którego wzór stanowi załącznik Nr 1a – 1b do niniejszej SIWZ 2. Oświadczenia sporządzone w oparciu o wzory : załącznik nr 3 i nr 4 do SIWZ, dla siebie oraz alternatywnie dla każdego konsorcjanta oraz podmiotu który udostępnił zasoby 3. Pełnomocnictwo - Jeżeli oferta wraz z oświadczeniami składana jest przez pełnomocnika należy do oferty załączyć pełnomocnictwo upoważniające pełnomocnika do tej czynności. 4. Wykonawcy, który polega na zasobach innych podmiotów składa wraz z ofertą oświadczenie podmiotu o udostępnieniu zasobów wskazujące na okoliczności opisane w „Uwaga 1 pkt a) do d)”.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Umowy, które będą podpisane w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania, będą zawierały wszystkie zapisy podane w projekcie umowy, stanowiącym załącznik Nr 7 do niniejszej specyfikacji z uwzględnieniem treści oferty. 2. Strony umowy dopuszczają możliwość zmian w postanowieniach umowy, w przypadku zmiany ilości poszczególnych pozycji asortymentu określonych w ofercie stanowiącej załącznik do niniejszej umowy, przy zachowaniu cen jednostkowych lub ich obniżeniu z zachowaniem całkowitej wartości umowy. 3. Zamawiający dopuszcza różnice ilościowe zamawianego asortymentu w trakcie realizacji umowy, jak również zastrzega możliwość nie zrealizowania niektórych pozycji asortymentowych w przypadku nie wystąpienia okoliczności uzasadniających niezbędność ich zastosowania, o którym mowa w § 1 ust. 4 umowy - powyższe nie wymaga aneksu do umowy. 4. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: 1) numeru katalogowego produktu (zmiana nr kat. nie wymaga sporządzenia aneksu); 2) nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów; 3) przedmiotowym (produkt zamienny), gdy wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie; 4) zwiększenia ilości zamawianego asortymentu w danej pozycji w stosunku do ilości objętej umową poprzez rezygnację z określonej ilości innego niewykorzystanego asortymentu na rzecz danej pozycji pod warunkiem, iż cena jednostkowa pozycji zwiększonej ilościowo oraz wartość umowy nie ulegnie zmianie: 5) zmiany stawek podatkowych w przypadku ich zmiany przez ustawodawcę w ciągu trwania umowy. 5. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększeniem wartości umowy, podwyższeniem cen jednostkowych (za wyjątkiem §8 ust. 3 pkt e umowy) i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. Obniżenie cen jednostkowych i wartości umowy jest dopuszczalne. 6. Wszystkie zmiany niniejszej umowy, z wyjątkiem o jakim mowa w § 8 ust. 2 umowy, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-05-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Prześcieradła, podkłady
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony indywidualnej na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku – Kamiennej zgodnie z załącznikiem nr 1a do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Fartuchy chirurgiczne, ubrania
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony indywidualnej na potrzeby Zespołu Opieki Zdrowotnej w Skarżysku – Kamiennej zgodnie z załącznikiem nr 1b do siwz.
  

Criterion

Kryteria Termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)