GuidZP400 |
2550ade3-8ed6-4a62-9bc4-7eb89955382d
|
Biuletyn |
538915-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miasto Pruszków
|
Regon |
00000000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kraszewskiego
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Pruszków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05-800
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
227 587 244
|
Zamawiajacy email |
bzp@miasto.pruszkow.pl
|
Adres strony url |
www.pruszkow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.pruszkow.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pruszkow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Pruszkowa, ul. Kraszewskiego 14/16, 05-800 Pruszków, Kancelaria Ogólna pok. nr 1, parter budynku.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie aktywnego zsynchronizowanego przejścia dla pieszych w ciągu dróg gminnych: a) ul. Ewy przy ul. Andrzeja, b) Al. Niepodległości (wejście do Parku Sokoła), c) ul. Chopina przy ul. Szczęsnej.
|
Numer referencyjny |
WSR.271.40.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz dostawa urządzeń związanych z budową aktywnego zsynchronizowanego przejścia dla pieszych w ciągu dróg gminnych oraz wybudowanie przejść:
a) ul. Ewy przy ul. Andrzeja,
b) Al. Niepodległości (wejście do Parku Sokoła),
c) ul. Chopina przy ul. Szczęsnej.
Na realizację zadania został złożony wniosek o dofinansowanie w ramach programu pn. „Program ograniczenia przestępczości i aspołecznych zachowań Razem Bezpieczniej im. Władysława Stasiaka na lata 2018 – 2020”
|
Cpv glowny przedmiot |
31510000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
1/ Zamawiający przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług, które stanowić będą nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i będą polegały na powtórzeniu podobnych usług i są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
Zakres w/w prac może dotyczyć:
- projektowania, uzyskania opinii, uzgodnień, pozwoleń,
- dostawy urządzeń do wykonania aktywnego przejścia,
- montażu i ustawienia urządzeń,
- uzgodnień z PGE Dystrybucja S. A.
2/ W/w usługi zostaną udzielone w przypadku zaistnienia uzasadnionej potrzeby rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel, na podstawie odrębnej umowy na podstawie protokołu konieczności.
Ww. wycena zostanie wykonana każdorazowo przez Wykonawcę i przedłożona Zamawiającemu do akceptacji i ewentualnej korekty. Strony umowy mogą również określić inny sposób dokonania wyceny ww. usług.
|
Data zakonczenia |
2020-10-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że:
- posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 200 000,00 zł.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:
1/ wykonał usługi w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, oraz załączy dowody określające czy te usługi zostały wykonane należycie w tym:
- nie mniej niż 2 usługi polegające na wykonaniu aktywnego zsynchronizowanego przejścia dla pieszych.
Każda przedstawiona usługa musi mieć wartość brutto min. 70 000,00 zł.
2/ skieruje do realizacji zamówienia osoby, w szczególności odpowiedzialne za usługi budowlane, posiadające kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia publicznego, w tym minimum:
a) 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych, wpisaną na listę
członków Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego.
b) 1 osobę posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych elektroenergetycznych, wpisaną na listę członków Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.( dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
2) Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane;
3) Dowody określające czy te usługi zostały wykonane należycie.
4) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz ofertowy (według załączonego druku)
2) Oświadczenie określone w pkt. 9.1 niniejszej SIWZ, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 12 – 23 oraz art. 24, ust. 5 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych oraz spełnienia warunków udziału
3) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie
4) Zobowiązanie podmiotu na którego zasoby powołuje się Wykonawca (jeśli dotyczy)
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1) Zamawiający, poza możliwością zmiany niniejszej umowy w przypadkach określonych w art. 144 ust.1 pkt.2-6) ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późniejszymi zmianami), przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień umowy także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy oraz w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności:
1. Działania lub zaniechania osób trzecich (np. organów administracji publicznej i innych podmiotów uczestniczących w procedurze opiniowania , uchwalania, wydawania decyzji, itp.).
2. Z powodu wystąpienia okoliczności niezależnych od wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia.
3. Z powodu wystąpienia dodatkowych okoliczności, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego Wykonawcę.
4. Wystąpienia okoliczności nie zawinionych przez Strony, których nie można było wcześniej przewidzieć.
5. Odstąpienia od części umowy.
6. Wystąpienia obiektywnych zmian ocenianych jako korzystne dla Zamawiającego.
7. W związku z wprowadzeniem przez władze RP stanu zagrożenia epidemicznego, stanu epidemii, stanu wyjątkowego lub zaistnienia siły wyższej w postaci np. stanu klęski żywiołowej, pandemii, strajków, okupacji budowy przez osoby inne niż pracownicy wykonawcy o ile miało to wpływ na przedłużenie terminu realizacji umowy.
2) Zmiany postanowień zawartej umowy będą dokonane za zgodą stron, wyłącznie w formie pisemnego aneksu do umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-05-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|