Konwersja numerycznej mapy zasadniczej do wymogów BDOT500 i GESUT dla miasta Łomży.

Data publikacji 2020-05-13
Data zakończenia 2020-05-28 00:00:00
Instytucja Miasto Łomża
Miejscowość Łomża
Województwo podlaskie
Branża
  • Usługi bazy danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 538797-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 723200004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Utworzenie bazy danych obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500 - 1:5000 (BDOT500) oraz utworzenie inicjalnej bazy danych GESUT dla miasta Łomża poprzez konwersje wektorowej mapy zasadniczej do postaci zgodnej z modelami pojęciowymi BDOT500 oraz GESUT określonymi przepisami Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 2 listopada 2015 r. w sprawie bazy danych obiektów topograficznych oraz mapy zasadniczej (Dz. U. z 2015 r. poz. 2028) i Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 21 października 2015 r. w sprawie powiatowej bazy GESUT i krajowej bazy GESUT (Dz. U. z 2015 r. poz. 1938). Dostosowanie wyżej wymienionych baz w zakresie redakcji mapy tak, by możliwe było generowanie jednolitych i pełnych raportów graficznych z zintegrowanej bazy danych systemu Ewid2007 dla skali 1:500 i 1:1000.Wprowadzenie działań harmonizujących mających na celu doprowadzenie do interoperacyjności i spójności tworzonych i modyfikowanych danych w systemie Ewid2007 (mapa zasadnicza i mapa ewidencyjna). Doprowadzenie do wzajemnej spójności zbiorów danych oraz ich przystosowanie do wspólnego i łącznego wykorzystywania (mapa zasadnicza i mapa ewidencyjna). Implementacja utworzonych i modyfikowanych danych oraz działań harmonizujących w bazie danych systemu Ewid2007 to znaczy zasilenie bazy danych systemu oraz utworzenie potrzebnych relacji i mechanizmów pozwalających na prowadzenie wyżej wymienionych baz w systemie Ewid2007. Aktualizacja utworzonych baz danych BDOT500 oraz GESUT o nowe opracowania, które wpłyną do PODGiK w trakcie realizacji zlecenia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4dcbe159-68dc-4847-aabc-416ffef3901b
Biuletyn 538797-N-2020
Zamawiajacy nazwa Miasto Łomża
Regon 52513900000000
Zamawiajacy adres ulica Pl. Stary Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Łomża
Zamawiajacy kod pocztowy 18-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 862 156 711
Zamawiajacy fax 862 156 706
Zamawiajacy email zamowienia@um.lomza.pl
Adres strony url http://www.lomza.pl/bip/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia http://www.lomza.pl/bip/index.php?k=1469
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.lomza.pl/bip/index.php?k=1469
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej i złożona za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. - Prawo Pocztowe (Dz.U.2018 r. poz. 2188 z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Łomży, Pl. Stary Rynek 14 18-400 Łomża Biuro podawcze (parter Urzędu Miejskiego w Łomży) w kopercie opisanej zgodnie z instrukcją zawartą w SIWZ.
Nazwa nadana zamowieniu Konwersja numerycznej mapy zasadniczej do wymogów BDOT500 i GESUT dla miasta Łomży.
Numer referencyjny WGN.271.1.2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Utworzenie bazy danych obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500 - 1:5000 (BDOT500) oraz utworzenie inicjalnej bazy danych GESUT dla miasta Łomża poprzez konwersje wektorowej mapy zasadniczej do postaci zgodnej z modelami pojęciowymi BDOT500 oraz GESUT określonymi przepisami Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 2 listopada 2015 r. w sprawie bazy danych obiektów topograficznych oraz mapy zasadniczej (Dz. U. z 2015 r. poz. 2028) i Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 21 października 2015 r. w sprawie powiatowej bazy GESUT i krajowej bazy GESUT (Dz. U. z 2015 r. poz. 1938). Dostosowanie wyżej wymienionych baz w zakresie redakcji mapy tak, by możliwe było generowanie jednolitych i pełnych raportów graficznych z zintegrowanej bazy danych systemu Ewid2007 dla skali 1:500 i 1:1000.Wprowadzenie działań harmonizujących mających na celu doprowadzenie do interoperacyjności i spójności tworzonych i modyfikowanych danych w systemie Ewid2007 (mapa zasadnicza i mapa ewidencyjna). Doprowadzenie do wzajemnej spójności zbiorów danych oraz ich przystosowanie do wspólnego i łącznego wykorzystywania (mapa zasadnicza i mapa ewidencyjna). Implementacja utworzonych i modyfikowanych danych oraz działań harmonizujących w bazie danych systemu Ewid2007 to znaczy zasilenie bazy danych systemu oraz utworzenie potrzebnych relacji i mechanizmów pozwalających na prowadzenie wyżej wymienionych baz w systemie Ewid2007. Aktualizacja utworzonych baz danych BDOT500 oraz GESUT o nowe opracowania, które wpłyną do PODGiK w trakcie realizacji zlecenia.
Cpv glowny przedmiot 72320000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. Wykonawca winien wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 zamówienie podobne do objętego przedmiotem zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 70 000 zł. Za zamówienie podobne zamawiający uzna zamówienie obejmujące: założenie inicjalnej bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) - lub innej pełniącej równoważną funkcję i bazy danych obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500 - 1:5000 (BDOT500) wykonane na obszarach miejskich (teren w granicach administracyjnych miast), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. 2. 1.1.2 Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował - co najmniej 2 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z których każda posiada uprawnienia geodezyjne z zakresu 1 - geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne i 2 rozgraniczenie i podziały nieruchomości oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych, w rozumieniu ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2020 r. poz. 276)
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, dotyczących: 1.1 zdolności technicznej lub zawodowej należy złożyć: 1.1.1 wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 6 do SIWZ), z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; 1.1.2 wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień (w specjalnościach wskazanych przez Zamawiającego w rozdziale V pkt 1.1.2), niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 7 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z treścią załącznika nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp załącza do oferty. 3. W przypadku składania oferty, przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, (np. w formie konsorcjum, spółki cywilnej lub innego porozumienia regulującego ich współpracę w celu uzyskania zamówienia) do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo, udzielone przez Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 4. Wykonawca do oferty załącza pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę wraz załącznikami - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z dokumentów rejestrowych.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Możliwości zmiany zawartej umowy oraz warunki takich zmian zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-05-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena brutto (całkowity koszt wykonania zadania) (C)
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)