GuidZP400 |
4dcbe159-68dc-4847-aabc-416ffef3901b
|
Biuletyn |
538797-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Łomża
|
Regon |
52513900000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pl. Stary Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łomża
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
18-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
862 156 711
|
Zamawiajacy fax |
862 156 706
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@um.lomza.pl
|
Adres strony url |
http://www.lomza.pl/bip/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.lomza.pl/bip/index.php?k=1469
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.lomza.pl/bip/index.php?k=1469
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta musi być sporządzona w formie pisemnej i złożona za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. - Prawo Pocztowe (Dz.U.2018 r. poz. 2188 z późn. zm.), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Łomży, Pl. Stary Rynek 14 18-400 Łomża Biuro podawcze (parter Urzędu Miejskiego w Łomży) w kopercie opisanej zgodnie z instrukcją zawartą w SIWZ.
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Konwersja numerycznej mapy zasadniczej do wymogów BDOT500 i GESUT dla miasta Łomży.
|
Numer referencyjny |
WGN.271.1.2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Utworzenie bazy danych obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500 - 1:5000 (BDOT500) oraz utworzenie inicjalnej bazy danych GESUT dla miasta Łomża poprzez konwersje wektorowej mapy zasadniczej do postaci zgodnej z modelami pojęciowymi BDOT500 oraz GESUT określonymi przepisami Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 2 listopada 2015 r. w sprawie bazy danych obiektów topograficznych oraz mapy zasadniczej (Dz. U. z 2015 r. poz. 2028) i Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 21 października 2015 r. w sprawie powiatowej bazy GESUT i krajowej bazy GESUT (Dz. U. z 2015 r. poz. 1938). Dostosowanie wyżej wymienionych baz w zakresie redakcji mapy tak, by możliwe było generowanie jednolitych i pełnych raportów graficznych z zintegrowanej bazy danych systemu Ewid2007 dla skali 1:500 i 1:1000.Wprowadzenie działań harmonizujących mających na celu doprowadzenie do interoperacyjności i spójności tworzonych i modyfikowanych danych w systemie Ewid2007 (mapa zasadnicza i mapa ewidencyjna). Doprowadzenie do wzajemnej spójności zbiorów danych oraz ich przystosowanie do wspólnego i łącznego wykorzystywania (mapa zasadnicza i mapa ewidencyjna). Implementacja utworzonych i modyfikowanych danych oraz działań harmonizujących w bazie danych systemu Ewid2007 to znaczy zasilenie bazy danych systemu oraz utworzenie potrzebnych relacji i mechanizmów pozwalających na prowadzenie wyżej wymienionych baz w systemie Ewid2007. Aktualizacja utworzonych baz danych BDOT500 oraz GESUT o nowe opracowania, które wpłyną do PODGiK w trakcie realizacji zlecenia.
|
Cpv glowny przedmiot |
72320000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. Wykonawca winien wykazać, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 zamówienie podobne do objętego przedmiotem zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 70 000 zł. Za zamówienie podobne zamawiający uzna zamówienie obejmujące: założenie inicjalnej bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT) - lub innej pełniącej równoważną funkcję i bazy danych obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500 - 1:5000 (BDOT500) wykonane na obszarach miejskich (teren w granicach administracyjnych miast), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie.
2. 1.1.2 Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował - co najmniej 2 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, z których każda posiada uprawnienia geodezyjne z zakresu 1 - geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne i 2 rozgraniczenie i podziały nieruchomości oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych, w rozumieniu ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2020 r. poz. 276)
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, dotyczących:
1.1 zdolności technicznej lub zawodowej należy złożyć:
1.1.1 wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 6 do SIWZ), z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy;
1.1.2 wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień (w specjalnościach wskazanych przez Zamawiającego w rozdziale V pkt 1.1.2), niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 7 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z treścią załącznika nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp załącza do oferty.
3. W przypadku składania oferty, przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, (np. w formie konsorcjum, spółki cywilnej lub innego porozumienia regulującego ich współpracę w celu uzyskania zamówienia) do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo, udzielone przez Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
4. Wykonawca do oferty załącza pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę wraz załącznikami - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z dokumentów rejestrowych.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Możliwości zmiany zawartej umowy oraz warunki takich zmian zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2020-05-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|