Zamówienie na dostawę sprzętu komputerowego dla szkół ponadpodstawowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Nowosądecki w ramach projektu pn. „Rozwijanie oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe w Powiecie Nowosądeckim”

Data publikacji 2020-05-13
Data zakończenia 2020-05-21 00:00:00
Instytucja Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego
Miejscowość Nowy Sącz
Województwo małopolskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Urządzenia multimedialne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539281-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323220006, 302131006, 302321005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla szkół ponadpodstawowych dla których organem prowadzącym jest Powiat Nowosądecki w ramach projektu pn.: „Rozwijanie oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe w Powiecie Nowosądeckim”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i Kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie zawodowe uczniów – SPR.

Zamawiający podzielił zamówienie na trzy części. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę:

I. w ramach Części 1:
1) Monitor multimedialny - 1 szt.

II. w ramach Części 2:
1) Laptop - 35 szt.
2) Komputer PC - 81 szt.
3) Monitor LCD - 81 szt.
4) Drukarka - 4 szt.

III. w ramach Części 3:
1) Drukarka termiczna do rejestratorów - 5 szt.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, spełniać wymogi techniczne i ilościowe opisane w SIWZ, nie może być sprzętem powystawowym. Zamawiający wymaga dostawy sprzętu bez wad, a także bez śladów używania i uszkodzeń mechanicznych.
Przedmiot dostawy musi być dostarczony kompletny i gotowy do pracy zgodnie z jego przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów.
Dostarczony sprzęt musi posiadać instrukcję obsługi oraz dokumentację techniczną w języku polskim.
Zamawiający wymaga, by na przedmiotowy sprzęt, stanowiący przedmiot zamówienia wykonawca udzielił gwarancji, których minimalne długości określone zostały w SOPZ, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ (uwaga: okres gwarancji jakości stanowi kryterium oceny ofert – patrz pkt 19 SIWZ).
UWAGA:
Podane przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp.
W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
Na podstawie art. 29 ust. 3b ustawy Pzp zamawiający określa konieczność udzielenia licencji. Zasady udzielenia licencji zostały szczegółowo określone w SOPZ, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.
Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
Zamówienie jest przeznaczone do użytku osób fizycznych - dla personelu dydaktycznego oraz uczniów szkół publicznych dla których organem prowadzącym jest Powiat Nowosądecki. Opis przedmiotu zamówienia uwzględnia wymogi art. 29 ust 5 ustawy Pzp.
Zasady dostawy:
a) miejsce dostawy:
• Część 1:
siedziba Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Wincentego Witosa w Nawojowej, ul. Podkamienne 8, 33-335 Nawojowa,
• Część 2 oraz Część 3:
siedziba Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu, Wydział Rozwoju, ul. Tadeusza Kościuszki 3, 33-300 Nowy Sącz,
b) wykonawca jest zobowiązany poinformować zamawiającego na piśmie, mailowo lub telefonicznie o planowanym terminie dostawy co najmniej na 3 dni robocze przed tym terminem,
c) dostawa zostanie zrealizowana w dniu roboczym w godzinach od 8.00 do 13.00,
d) przedmiot zamówienia dostarczony będzie jednorazowo,
e) wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących dostawie, takich jak transport, załadunek, rozładunek, wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez przedstawicieli zamawiającego oraz wszelkich innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia,
f) wykonawca zobowiązany jest zainstalować dostarczony sprzęt w miejscu wskazanym przez przedstawiciela zamawiającego (dotyczy Części 1 - Monitor multimedialny).

Wykonanie przedmiotu zamówienia przebiegać będzie zgodnie z postanowieniami zawartymi
w projektach umów, stanowiących odpowiednio Załącznik nr 4a do SIWZ (dla Części 1), Załącznik nr 4b do SIWZ (dla Części 2) oraz Załącznik nr 4c do SIWZ (dla Części 3).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f14497e2-e093-4ec2-91f3-ca07a069e96a
Biuletyn 539281-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego
Regon 49189318000000
Zamawiajacy adres ulica Jagiellońska
Zamawiajacy adres numer domu 33
Zamawiajacy miejscowosc Nowy Sącz
Zamawiajacy kod pocztowy 33-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon +48 18 41 41 600
Zamawiajacy fax +48 18 41 41 700
Zamawiajacy email bziecina@nowosadecki.pl, mzelasko@nowosadecki.pl
Adres strony url www.bip.nowosadecki.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt „Rozwijanie oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe w Powiecie Nowosądeckim”, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i Kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie zawodowe uczniów – SPR
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki
Czy komunikacja elektroniczna wymaga 1
Komunikacja elektroniczna wymaga https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki
Nazwa nadana zamowieniu Zamówienie na dostawę sprzętu komputerowego dla szkół ponadpodstawowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Nowosądecki w ramach projektu pn. „Rozwijanie oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe w Powiecie Nowosądeckim”
Numer referencyjny ZP.272.2.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci Zamawiajacy nie zastrzega sobie prawa do udzielenia łącznie części lub grup części.
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy.
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla szkół ponadpodstawowych dla których organem prowadzącym jest Powiat Nowosądecki w ramach projektu pn.: „Rozwijanie oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe w Powiecie Nowosądeckim”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i Kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie zawodowe uczniów – SPR. Zamawiający podzielił zamówienie na trzy części. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę: I. w ramach Części 1: 1) Monitor multimedialny - 1 szt. II. w ramach Części 2: 1) Laptop - 35 szt. 2) Komputer PC - 81 szt. 3) Monitor LCD - 81 szt. 4) Drukarka - 4 szt. III. w ramach Części 3: 1) Drukarka termiczna do rejestratorów - 5 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ. Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, spełniać wymogi techniczne i ilościowe opisane w SIWZ, nie może być sprzętem powystawowym. Zamawiający wymaga dostawy sprzętu bez wad, a także bez śladów używania i uszkodzeń mechanicznych. Przedmiot dostawy musi być dostarczony kompletny i gotowy do pracy zgodnie z jego przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów. Dostarczony sprzęt musi posiadać instrukcję obsługi oraz dokumentację techniczną w języku polskim. Zamawiający wymaga, by na przedmiotowy sprzęt, stanowiący przedmiot zamówienia wykonawca udzielił gwarancji, których minimalne długości określone zostały w SOPZ, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ (uwaga: okres gwarancji jakości stanowi kryterium oceny ofert – patrz pkt 19 SIWZ). UWAGA: Podane przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Na podstawie art. 29 ust. 3b ustawy Pzp zamawiający określa konieczność udzielenia licencji. Zasady udzielenia licencji zostały szczegółowo określone w SOPZ, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. Zamówienie jest przeznaczone do użytku osób fizycznych - dla personelu dydaktycznego oraz uczniów szkół publicznych dla których organem prowadzącym jest Powiat Nowosądecki. Opis przedmiotu zamówienia uwzględnia wymogi art. 29 ust 5 ustawy Pzp. Zasady dostawy: a) miejsce dostawy: • Część 1: siedziba Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Wincentego Witosa w Nawojowej, ul. Podkamienne 8, 33-335 Nawojowa, • Część 2 oraz Część 3: siedziba Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu, Wydział Rozwoju, ul. Tadeusza Kościuszki 3, 33-300 Nowy Sącz, b) wykonawca jest zobowiązany poinformować zamawiającego na piśmie, mailowo lub telefonicznie o planowanym terminie dostawy co najmniej na 3 dni robocze przed tym terminem, c) dostawa zostanie zrealizowana w dniu roboczym w godzinach od 8.00 do 13.00, d) przedmiot zamówienia dostarczony będzie jednorazowo, e) wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących dostawie, takich jak transport, załadunek, rozładunek, wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez przedstawicieli zamawiającego oraz wszelkich innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, f) wykonawca zobowiązany jest zainstalować dostarczony sprzęt w miejscu wskazanym przez przedstawiciela zamawiającego (dotyczy Części 1 - Monitor multimedialny). Wykonanie przedmiotu zamówienia przebiegać będzie zgodnie z postanowieniami zawartymi w projektach umów, stanowiących odpowiednio Załącznik nr 4a do SIWZ (dla Części 1), Załącznik nr 4b do SIWZ (dla Części 2) oraz Załącznik nr 4c do SIWZ (dla Części 3).
Cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania (realizacji) zamówienia: • w przypadku części 1, 2 i 3 zamówienie należy wykonać w terminie do 45 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy z wybranym wykonawcą
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen I. Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp zamawiający może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia wykonawcy. Zatem zamawiający wezwie wykonawcę, do złożenia: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. II. Dokumenty podmiotów zagranicznych: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt I lit. a) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż w terminie 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. III. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty potwierdzające, iż wykonawcy nie podlegają wykluczeniu, określone powyżej w pkt I lit. a) składa każdy z wykonawców oddzielnie. IV. W przypadku, gdy wykonawca w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych powyżej w pkt I lit. a). V. W przypadku, gdy wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy a nie jest on podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tego podmiotu dokumentów wymienionych powyżej w pkt I lit. a), o ile jest mu znany.
Inne dokumenty niewymienione I. Na ofertę składają się: a) wypełniony formularz oferty, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, sporządzony, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym i złożony w sposób określony w pkt 12.I lit. a) SIWZ, b) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia w trybie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, treść oświadczenia została zawarta w Załączniku nr 3 do SIWZ (OSWIADCZENIE.doc), sporządzone, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, złożone wraz z ofertą w sposób określony w pkt 12.I lit. a) SIWZ. II. Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, tj. oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia, sporządza się, pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Oświadczenia podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinny mieć formę dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez każdego z nich w zakresie w jakim potwierdzają okoliczności, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Wykonawca składa zaszyfrowaną ofertę wraz z oświadczeniem i innymi wymaganymi załącznikami za pośrednictwem „Formularza składania oferty lub wniosku” dostępnego na stronie Platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki w zakładce dotyczącej niniejszego postępowania. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, które wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać załączone podczas składania oferty w osobnym miejscu przeznaczonym na zamieszczenie tajemnicy przedsiębiorstwa. Zaleca się, aby każdy dokument zawierający tajemnicę przedsiębiorstwa został zamieszczony w odrębnym pliku. Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej wczytania do systemu za pośrednictwem „Formularza składania oferty lub wniosku” potwierdzonego komunikatem, że oferta została złożona. III. Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, składane są w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem. IV. Oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/y umocowaną/e do reprezentowania wykonawcy i składania oświadczeń woli i wiedzy w imieniu wykonawcy. V. Załączone do oferty dokumenty lub oświadczenia powinny być przedstawione w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y wskazaną/e w pkt 15 ppkt 5 SIWZ. VI. Do oferty należy dołączyć dokument/-y wskazujący/-e, że osoba/-y podpisująca/-e ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest/są do tej czynności umocowana/-e, chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób udzielającej/-ych pełnomocnictwa lub w formie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/-y udzielającą/-e pełnomocnictwa lub przez notariusza. Jeżeli prawo do podpisania oferty nie będzie wynikać bezpośrednio z pełnomocnictwa albo innych dostępnych dla zamawiającego dokumentów, zamawiający dokona w pierwszej kolejności sprawdzenia prawa do podpisania oferty (reprezentowania wykonawcy) w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub Centralnej Informacji Krajowego Rejestru Sądowego. W przypadku braku takiej informacji lub jakichkolwiek wątpliwości z nią związanych zamawiający wezwie wykonawcę do złożenia stosownych pełnomocnictw. VII. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferta złożona przez spółkę cywilną traktowana jest jako oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnictwa powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób udzielających pełnomocnictwa lub w elektronicznej kopii poświadczonej notarialnie lub poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/-y udzielającą/-e pełnomocnictwa. VIII. W przypadku udzielenia zamówienia konsorcjum (tzn. wykonawcy określonemu w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp) zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda przedłożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców. IX. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie Platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki dedykowanej dla niniejszego postępowania, informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 369, ze zmianami). Formularz oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie Platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki w zakładce dotyczącej niniejszego postępowania wraz z informacją o wykonawcach, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. X. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. XI. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-05-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32322000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla szkół ponadpodstawowych dla których organem prowadzącym jest Powiat Nowosądecki w ramach projektu pn.: „Rozwijanie oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe w Powiecie Nowosądeckim”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i Kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie zawodowe uczniów – SPR. Zamawiający podzielił zamówienie na trzy części. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę: I. w ramach Części 1: 1) Monitor multimedialny - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ. Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, spełniać wymogi techniczne i ilościowe opisane w SIWZ, nie może być sprzętem powystawowym. Zamawiający wymaga dostawy sprzętu bez wad, a także bez śladów używania i uszkodzeń mechanicznych. Przedmiot dostawy musi być dostarczony kompletny i gotowy do pracy zgodnie z jego przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów. Dostarczony sprzęt musi posiadać instrukcję obsługi oraz dokumentację techniczną w języku polskim. Zamawiający wymaga, by na przedmiotowy sprzęt, stanowiący przedmiot zamówienia wykonawca udzielił gwarancji, których minimalne długości określone zostały w SOPZ, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ (uwaga: okres gwarancji jakości stanowi kryterium oceny ofert – patrz pkt 19 SIWZ). UWAGA: Podane przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. Zamówienie jest przeznaczone do użytku osób fizycznych - dla personelu dydaktycznego oraz uczniów szkół publicznych dla których organem prowadzącym jest Powiat Nowosądecki. Opis przedmiotu zamówienia uwzględnia wymogi art. 29 ust 5 ustawy Pzp. Zasady dostawy: a) miejsce dostawy: • Część 1: siedziba Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Wincentego Witosa w Nawojowej, ul. Podkamienne 8, 33-335 Nawojowa, b) wykonawca jest zobowiązany poinformować zamawiającego na piśmie, mailowo lub telefonicznie o planowanym terminie dostawy co najmniej na 3 dni robocze przed tym terminem, c) dostawa zostanie zrealizowana w dniu roboczym w godzinach od 8.00 do 13.00, d) przedmiot zamówienia dostarczony będzie jednorazowo, e) wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących dostawie, takich jak transport, załadunek, rozładunek, wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez przedstawicieli zamawiającego oraz wszelkich innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, f) wykonawca zobowiązany jest zainstalować dostarczony sprzęt w miejscu wskazanym przez przedstawiciela zamawiającego (dotyczy Części 1 - Monitor multimedialny). Wykonanie przedmiotu zamówienia przebiegać będzie zgodnie z postanowieniami zawartymi w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 4a do SIWZ (dla Części 1).
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla szkół ponadpodstawowych dla których organem prowadzącym jest Powiat Nowosądecki w ramach projektu pn.: „Rozwijanie oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe w Powiecie Nowosądeckim”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i Kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie zawodowe uczniów – SPR. Zamawiający podzielił zamówienie na trzy części. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę: I. w ramach Części 2: 1) Laptop - 35 szt. 2) Komputer PC - 81 szt. 3) Monitor LCD - 81 szt. 4) Drukarka - 4 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ. Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, spełniać wymogi techniczne i ilościowe opisane w SIWZ, nie może być sprzętem powystawowym. Zamawiający wymaga dostawy sprzętu bez wad, a także bez śladów używania i uszkodzeń mechanicznych. Przedmiot dostawy musi być dostarczony kompletny i gotowy do pracy zgodnie z jego przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów. Dostarczony sprzęt musi posiadać instrukcję obsługi oraz dokumentację techniczną w języku polskim. Zamawiający wymaga, by na przedmiotowy sprzęt, stanowiący przedmiot zamówienia wykonawca udzielił gwarancji, których minimalne długości określone zostały w SOPZ, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ (uwaga: okres gwarancji jakości stanowi kryterium oceny ofert – patrz pkt 19 SIWZ). UWAGA: Podane przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Na podstawie art. 29 ust. 3b ustawy Pzp zamawiający określa konieczność udzielenia licencji. Zasady udzielenia licencji zostały szczegółowo określone w SOPZ, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. Zamówienie jest przeznaczone do użytku osób fizycznych - dla personelu dydaktycznego oraz uczniów szkół publicznych dla których organem prowadzącym jest Powiat Nowosądecki. Opis przedmiotu zamówienia uwzględnia wymogi art. 29 ust 5 ustawy Pzp. Zasady dostawy: a) miejsce dostawy: • Część 2: siedziba Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu, Wydział Rozwoju, ul. Tadeusza Kościuszki 3, 33-300 Nowy Sącz, b) wykonawca jest zobowiązany poinformować zamawiającego na piśmie, mailowo lub telefonicznie o planowanym terminie dostawy co najmniej na 3 dni robocze przed tym terminem, c) dostawa zostanie zrealizowana w dniu roboczym w godzinach od 8.00 do 13.00, d) przedmiot zamówienia dostarczony będzie jednorazowo, e) wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących dostawie, takich jak transport, załadunek, rozładunek, wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez przedstawicieli zamawiającego oraz wszelkich innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia. Wykonanie przedmiotu zamówienia przebiegać będzie zgodnie z postanowieniami zawartymi w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 4b do SIWZ (dla Części 2).
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232100-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 45
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla szkół ponadpodstawowych dla których organem prowadzącym jest Powiat Nowosądecki w ramach projektu pn.: „Rozwijanie oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe w Powiecie Nowosądeckim”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i Kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie zawodowe uczniów – SPR. Zamawiający podzielił zamówienie na trzy części. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę: I. w ramach Części 3: 1) Drukarka termiczna do rejestratorów - 5 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ. Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, spełniać wymogi techniczne i ilościowe opisane w SIWZ, nie może być sprzętem powystawowym. Zamawiający wymaga dostawy sprzętu bez wad, a także bez śladów używania i uszkodzeń mechanicznych. Przedmiot dostawy musi być dostarczony kompletny i gotowy do pracy zgodnie z jego przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów. Dostarczony sprzęt musi posiadać instrukcję obsługi oraz dokumentację techniczną w języku polskim. Zamawiający wymaga, by na przedmiotowy sprzęt, stanowiący przedmiot zamówienia wykonawca udzielił gwarancji, których minimalne długości określone zostały w SOPZ, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ (uwaga: okres gwarancji jakości stanowi kryterium oceny ofert – patrz pkt 19 SIWZ). UWAGA: Podane przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. Zamówienie jest przeznaczone do użytku osób fizycznych - dla personelu dydaktycznego oraz uczniów szkół publicznych dla których organem prowadzącym jest Powiat Nowosądecki. Opis przedmiotu zamówienia uwzględnia wymogi art. 29 ust 5 ustawy Pzp. Zasady dostawy: a) miejsce dostawy: • Część 3: siedziba Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu, Wydział Rozwoju, ul. Tadeusza Kościuszki 3, 33-300 Nowy Sącz, b) wykonawca jest zobowiązany poinformować zamawiającego na piśmie, mailowo lub telefonicznie o planowanym terminie dostawy co najmniej na 3 dni robocze przed tym terminem, c) dostawa zostanie zrealizowana w dniu roboczym w godzinach od 8.00 do 13.00, d) przedmiot zamówienia dostarczony będzie jednorazowo, e) wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących dostawie, takich jak transport, załadunek, rozładunek, wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez przedstawicieli zamawiającego oraz wszelkich innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia. Wykonanie przedmiotu zamówienia przebiegać będzie zgodnie z postanowieniami zawartymi w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 4c do SIWZ (dla Części 3).
  

Criterion

Kryteria Cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji jakości
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)