Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla szkół ponadpodstawowych dla których organem prowadzącym jest Powiat Nowosądecki w ramach projektu pn.: „Rozwijanie oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe w Powiecie Nowosądeckim”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i Kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie zawodowe uczniów – SPR.
Zamawiający podzielił zamówienie na trzy części. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę:
I. w ramach Części 1:
1) Monitor multimedialny - 1 szt.
II. w ramach Części 2:
1) Laptop - 35 szt.
2) Komputer PC - 81 szt.
3) Monitor LCD - 81 szt.
4) Drukarka - 4 szt.
III. w ramach Części 3:
1) Drukarka termiczna do rejestratorów - 5 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, spełniać wymogi techniczne i ilościowe opisane w SIWZ, nie może być sprzętem powystawowym. Zamawiający wymaga dostawy sprzętu bez wad, a także bez śladów używania i uszkodzeń mechanicznych.
Przedmiot dostawy musi być dostarczony kompletny i gotowy do pracy zgodnie z jego przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów.
Dostarczony sprzęt musi posiadać instrukcję obsługi oraz dokumentację techniczną w języku polskim.
Zamawiający wymaga, by na przedmiotowy sprzęt, stanowiący przedmiot zamówienia wykonawca udzielił gwarancji, których minimalne długości określone zostały w SOPZ, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ (uwaga: okres gwarancji jakości stanowi kryterium oceny ofert – patrz pkt 19 SIWZ).
UWAGA:
Podane przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp.
W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
Na podstawie art. 29 ust. 3b ustawy Pzp zamawiający określa konieczność udzielenia licencji. Zasady udzielenia licencji zostały szczegółowo określone w SOPZ, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.
Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
Zamówienie jest przeznaczone do użytku osób fizycznych - dla personelu dydaktycznego oraz uczniów szkół publicznych dla których organem prowadzącym jest Powiat Nowosądecki. Opis przedmiotu zamówienia uwzględnia wymogi art. 29 ust 5 ustawy Pzp.
Zasady dostawy:
a) miejsce dostawy:
• Część 1:
siedziba Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Wincentego Witosa w Nawojowej, ul. Podkamienne 8, 33-335 Nawojowa,
• Część 2 oraz Część 3:
siedziba Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu, Wydział Rozwoju, ul. Tadeusza Kościuszki 3, 33-300 Nowy Sącz,
b) wykonawca jest zobowiązany poinformować zamawiającego na piśmie, mailowo lub telefonicznie o planowanym terminie dostawy co najmniej na 3 dni robocze przed tym terminem,
c) dostawa zostanie zrealizowana w dniu roboczym w godzinach od 8.00 do 13.00,
d) przedmiot zamówienia dostarczony będzie jednorazowo,
e) wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących dostawie, takich jak transport, załadunek, rozładunek, wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez przedstawicieli zamawiającego oraz wszelkich innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia,
f) wykonawca zobowiązany jest zainstalować dostarczony sprzęt w miejscu wskazanym przez przedstawiciela zamawiającego (dotyczy Części 1 - Monitor multimedialny).
Wykonanie przedmiotu zamówienia przebiegać będzie zgodnie z postanowieniami zawartymi
w projektach umów, stanowiących odpowiednio Załącznik nr 4a do SIWZ (dla Części 1), Załącznik nr 4b do SIWZ (dla Części 2) oraz Załącznik nr 4c do SIWZ (dla Części 3).
|
GuidZP400 |
f14497e2-e093-4ec2-91f3-ca07a069e96a
|
Biuletyn |
539281-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego
|
Regon |
49189318000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Jagiellońska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
33
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nowy Sącz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
33-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 18 41 41 600
|
Zamawiajacy fax |
+48 18 41 41 700
|
Zamawiajacy email |
bziecina@nowosadecki.pl, mzelasko@nowosadecki.pl
|
Adres strony url |
www.bip.nowosadecki.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt „Rozwijanie oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe w Powiecie Nowosądeckim”, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i Kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie zawodowe uczniów – SPR
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki
|
Czy komunikacja elektroniczna wymaga |
1
|
Komunikacja elektroniczna wymaga |
https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zamówienie na dostawę sprzętu komputerowego dla szkół ponadpodstawowych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Nowosądecki w ramach projektu pn. „Rozwijanie oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe w Powiecie Nowosądeckim”
|
Numer referencyjny |
ZP.272.2.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
Zamawiajacy nie zastrzega sobie prawa do udzielenia łącznie części lub grup części.
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy.
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla szkół ponadpodstawowych dla których organem prowadzącym jest Powiat Nowosądecki w ramach projektu pn.: „Rozwijanie oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe w Powiecie Nowosądeckim”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i Kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie zawodowe uczniów – SPR.
Zamawiający podzielił zamówienie na trzy części. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę:
I. w ramach Części 1:
1) Monitor multimedialny - 1 szt.
II. w ramach Części 2:
1) Laptop - 35 szt.
2) Komputer PC - 81 szt.
3) Monitor LCD - 81 szt.
4) Drukarka - 4 szt.
III. w ramach Części 3:
1) Drukarka termiczna do rejestratorów - 5 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, spełniać wymogi techniczne i ilościowe opisane w SIWZ, nie może być sprzętem powystawowym. Zamawiający wymaga dostawy sprzętu bez wad, a także bez śladów używania i uszkodzeń mechanicznych.
Przedmiot dostawy musi być dostarczony kompletny i gotowy do pracy zgodnie z jego przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów.
Dostarczony sprzęt musi posiadać instrukcję obsługi oraz dokumentację techniczną w języku polskim.
Zamawiający wymaga, by na przedmiotowy sprzęt, stanowiący przedmiot zamówienia wykonawca udzielił gwarancji, których minimalne długości określone zostały w SOPZ, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ (uwaga: okres gwarancji jakości stanowi kryterium oceny ofert – patrz pkt 19 SIWZ).
UWAGA:
Podane przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp.
W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
Na podstawie art. 29 ust. 3b ustawy Pzp zamawiający określa konieczność udzielenia licencji. Zasady udzielenia licencji zostały szczegółowo określone w SOPZ, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.
Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
Zamówienie jest przeznaczone do użytku osób fizycznych - dla personelu dydaktycznego oraz uczniów szkół publicznych dla których organem prowadzącym jest Powiat Nowosądecki. Opis przedmiotu zamówienia uwzględnia wymogi art. 29 ust 5 ustawy Pzp.
Zasady dostawy:
a) miejsce dostawy:
• Część 1:
siedziba Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Wincentego Witosa w Nawojowej, ul. Podkamienne 8, 33-335 Nawojowa,
• Część 2 oraz Część 3:
siedziba Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu, Wydział Rozwoju, ul. Tadeusza Kościuszki 3, 33-300 Nowy Sącz,
b) wykonawca jest zobowiązany poinformować zamawiającego na piśmie, mailowo lub telefonicznie o planowanym terminie dostawy co najmniej na 3 dni robocze przed tym terminem,
c) dostawa zostanie zrealizowana w dniu roboczym w godzinach od 8.00 do 13.00,
d) przedmiot zamówienia dostarczony będzie jednorazowo,
e) wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących dostawie, takich jak transport, załadunek, rozładunek, wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez przedstawicieli zamawiającego oraz wszelkich innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia,
f) wykonawca zobowiązany jest zainstalować dostarczony sprzęt w miejscu wskazanym przez przedstawiciela zamawiającego (dotyczy Części 1 - Monitor multimedialny).
Wykonanie przedmiotu zamówienia przebiegać będzie zgodnie z postanowieniami zawartymi
w projektach umów, stanowiących odpowiednio Załącznik nr 4a do SIWZ (dla Części 1), Załącznik nr 4b do SIWZ (dla Części 2) oraz Załącznik nr 4c do SIWZ (dla Części 3).
|
Cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania (realizacji) zamówienia:
• w przypadku części 1, 2 i 3 zamówienie należy wykonać w terminie do 45 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy z wybranym wykonawcą
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których
spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których
spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których
spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
I. Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp zamawiający może wezwać wykonawcę, którego oferta została
najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień
złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia wykonawcy.
Zatem zamawiający wezwie wykonawcę, do złożenia: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej
ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5
pkt 1 ustawy Pzp. II. Dokumenty podmiotów zagranicznych: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których
mowa powyżej w pkt I lit. a) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego
likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę
lub miejsca zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje
się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio
oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub
oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem
sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze
względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż w terminie 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert. III. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia, dokumenty potwierdzające, iż wykonawcy nie podlegają wykluczeniu, określone
powyżej w pkt I lit. a) składa każdy z wykonawców oddzielnie. IV. W przypadku, gdy wykonawca w
celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych
podmiotów, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów
dokumentów wymienionych powyżej w pkt I lit. a). V. W przypadku, gdy wykonawca zamierza
powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy a nie jest on podmiotem, na którego
zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp,
zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tego podmiotu dokumentów
wymienionych powyżej w pkt I lit. a), o ile jest mu znany.
|
Inne dokumenty niewymienione |
I. Na ofertę składają się: a) wypełniony formularz oferty, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2
do SIWZ, sporządzony, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatrzony
kwalifikowanym podpisem elektronicznym i złożony w sposób określony w pkt 12.I lit. a) SIWZ, b)
oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw
wykluczenia w trybie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, treść oświadczenia została zawarta w Załączniku nr 3
do SIWZ (OSWIADCZENIE.doc), sporządzone, pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i
opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, złożone wraz z ofertą w sposób określony w
pkt 12.I lit. a) SIWZ. II. Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, tj.
oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw
wykluczenia, sporządza się, pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej i opatruje się
kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Oświadczenia podmiotów wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia powinny mieć formę dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez
każdego z nich w zakresie w jakim potwierdzają okoliczności, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy
Pzp. Wykonawca składa zaszyfrowaną ofertę wraz z oświadczeniem i innymi
wymaganymi załącznikami za pośrednictwem „Formularza składania oferty lub wniosku” dostępnego
na stronie Platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki w zakładce dotyczącej
niniejszego postępowania. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, które
wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać załączone podczas składania
oferty w osobnym miejscu przeznaczonym na zamieszczenie tajemnicy przedsiębiorstwa. Zaleca się,
aby każdy dokument zawierający tajemnicę przedsiębiorstwa został zamieszczony w odrębnym pliku.
Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej wczytania do systemu za pośrednictwem „Formularza
składania oferty lub wniosku” potwierdzonego komunikatem, że oferta została złożona. III.
Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu w sprawie rodzajów dokumentów,
jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, składane są
w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu lub
oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem. IV. Oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę/y umocowaną/e do reprezentowania wykonawcy i składania oświadczeń woli i wiedzy w imieniu wykonawcy. V. Załączone do oferty dokumenty lub oświadczenia powinny być
przedstawione w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii
dokumentu lub oświadczenia poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y wskazaną/e w
pkt 15 ppkt 5 SIWZ. VI. Do oferty należy dołączyć dokument/-y wskazujący/-e, że osoba/-y
podpisująca/-e ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest/są do tej czynności umocowana/-e,
chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp.
Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego
kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób udzielającej/-ych pełnomocnictwa lub w
formie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/-y
udzielającą/-e pełnomocnictwa lub przez notariusza. Jeżeli prawo do podpisania oferty nie będzie
wynikać bezpośrednio z pełnomocnictwa albo innych dostępnych dla zamawiającego dokumentów,
zamawiający dokona w pierwszej kolejności sprawdzenia prawa do podpisania oferty
(reprezentowania wykonawcy) w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub
Centralnej Informacji Krajowego Rejestru Sądowego. W przypadku braku takiej informacji lub
jakichkolwiek wątpliwości z nią związanych zamawiający wezwie wykonawcę do złożenia
stosownych pełnomocnictw. VII. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W
takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego. Oferta złożona przez spółkę cywilną traktowana jest jako oferta
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument potwierdzający
ustanowienie pełnomocnictwa powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne,
którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego
pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa należy przedstawić w
oryginale w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem
elektronicznym osoby/osób udzielających pełnomocnictwa lub w elektronicznej kopii poświadczonej
notarialnie lub poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/-y udzielającą/-e
pełnomocnictwa. VIII. W przypadku udzielenia zamówienia konsorcjum (tzn. wykonawcy
określonemu w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp) zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda
przedłożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców. IX. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy
Pzp, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie Platformy zakupowej
https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki dedykowanej dla niniejszego postępowania, informacji,
o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu oświadczenie o
przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia
16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 369, ze zmianami). Formularz oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie Platformy zakupowej
https://platformazakupowa.pl/pn/nowosadecki w zakładce dotyczącej niniejszego postępowania wraz z
informacją o wykonawcach, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może
przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w
postępowaniu o udzielenie zamówienia. X. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania
warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego
zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji
finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z
nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów,
musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi
zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania
mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. XI. Wykonawca, który
powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany
wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-05-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
45
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla szkół ponadpodstawowych dla których organem prowadzącym jest Powiat Nowosądecki w ramach projektu pn.: „Rozwijanie oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe w Powiecie Nowosądeckim”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i Kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie zawodowe uczniów – SPR.
Zamawiający podzielił zamówienie na trzy części. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę:
I. w ramach Części 1:
1) Monitor multimedialny - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, spełniać wymogi techniczne i ilościowe opisane w SIWZ, nie może być sprzętem powystawowym. Zamawiający wymaga dostawy sprzętu bez wad, a także bez śladów używania i uszkodzeń mechanicznych.
Przedmiot dostawy musi być dostarczony kompletny i gotowy do pracy zgodnie z jego przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów.
Dostarczony sprzęt musi posiadać instrukcję obsługi oraz dokumentację techniczną w języku polskim.
Zamawiający wymaga, by na przedmiotowy sprzęt, stanowiący przedmiot zamówienia wykonawca udzielił gwarancji, których minimalne długości określone zostały w SOPZ, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ (uwaga: okres gwarancji jakości stanowi kryterium oceny ofert – patrz pkt 19 SIWZ).
UWAGA:
Podane przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp.
W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
Zamówienie jest przeznaczone do użytku osób fizycznych - dla personelu dydaktycznego oraz uczniów szkół publicznych dla których organem prowadzącym jest Powiat Nowosądecki. Opis przedmiotu zamówienia uwzględnia wymogi art. 29 ust 5 ustawy Pzp.
Zasady dostawy:
a) miejsce dostawy:
• Część 1:
siedziba Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. Wincentego Witosa w Nawojowej, ul. Podkamienne 8, 33-335 Nawojowa,
b) wykonawca jest zobowiązany poinformować zamawiającego na piśmie, mailowo lub telefonicznie o planowanym terminie dostawy co najmniej na 3 dni robocze przed tym terminem,
c) dostawa zostanie zrealizowana w dniu roboczym w godzinach od 8.00 do 13.00,
d) przedmiot zamówienia dostarczony będzie jednorazowo,
e) wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących dostawie, takich jak transport, załadunek, rozładunek, wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez przedstawicieli zamawiającego oraz wszelkich innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia,
f) wykonawca zobowiązany jest zainstalować dostarczony sprzęt w miejscu wskazanym przez przedstawiciela zamawiającego (dotyczy Części 1 - Monitor multimedialny).
Wykonanie przedmiotu zamówienia przebiegać będzie zgodnie z postanowieniami zawartymi
w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 4a do SIWZ (dla Części 1).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
45
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla szkół ponadpodstawowych dla których organem prowadzącym jest Powiat Nowosądecki w ramach projektu pn.: „Rozwijanie oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe w Powiecie Nowosądeckim”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i Kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie zawodowe uczniów – SPR.
Zamawiający podzielił zamówienie na trzy części. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę:
I. w ramach Części 2:
1) Laptop - 35 szt.
2) Komputer PC - 81 szt.
3) Monitor LCD - 81 szt.
4) Drukarka - 4 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, spełniać wymogi techniczne i ilościowe opisane w SIWZ, nie może być sprzętem powystawowym. Zamawiający wymaga dostawy sprzętu bez wad, a także bez śladów używania i uszkodzeń mechanicznych.
Przedmiot dostawy musi być dostarczony kompletny i gotowy do pracy zgodnie z jego przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów.
Dostarczony sprzęt musi posiadać instrukcję obsługi oraz dokumentację techniczną w języku polskim.
Zamawiający wymaga, by na przedmiotowy sprzęt, stanowiący przedmiot zamówienia wykonawca udzielił gwarancji, których minimalne długości określone zostały w SOPZ, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ (uwaga: okres gwarancji jakości stanowi kryterium oceny ofert – patrz pkt 19 SIWZ).
UWAGA:
Podane przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp.
W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
Na podstawie art. 29 ust. 3b ustawy Pzp zamawiający określa konieczność udzielenia licencji. Zasady udzielenia licencji zostały szczegółowo określone w SOPZ, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.
Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
Zamówienie jest przeznaczone do użytku osób fizycznych - dla personelu dydaktycznego oraz uczniów szkół publicznych dla których organem prowadzącym jest Powiat Nowosądecki. Opis przedmiotu zamówienia uwzględnia wymogi art. 29 ust 5 ustawy Pzp.
Zasady dostawy:
a) miejsce dostawy:
• Część 2:
siedziba Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu, Wydział Rozwoju, ul. Tadeusza Kościuszki 3, 33-300 Nowy Sącz,
b) wykonawca jest zobowiązany poinformować zamawiającego na piśmie, mailowo lub telefonicznie o planowanym terminie dostawy co najmniej na 3 dni robocze przed tym terminem,
c) dostawa zostanie zrealizowana w dniu roboczym w godzinach od 8.00 do 13.00,
d) przedmiot zamówienia dostarczony będzie jednorazowo,
e) wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących dostawie, takich jak transport, załadunek, rozładunek, wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez przedstawicieli zamawiającego oraz wszelkich innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia.
Wykonanie przedmiotu zamówienia przebiegać będzie zgodnie z postanowieniami zawartymi
w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 4b do SIWZ (dla Części 2).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30232100-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
45
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla szkół ponadpodstawowych dla których organem prowadzącym jest Powiat Nowosądecki w ramach projektu pn.: „Rozwijanie oferty szkół prowadzących kształcenie zawodowe w Powiecie Nowosądeckim”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, 10 Oś Priorytetowa Wiedza i Kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego, Poddziałanie 10.2.2 Kształcenie zawodowe uczniów – SPR.
Zamawiający podzielił zamówienie na trzy części. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę:
I. w ramach Części 3:
1) Drukarka termiczna do rejestratorów - 5 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy, pełnowartościowy, spełniać wymogi techniczne i ilościowe opisane w SIWZ, nie może być sprzętem powystawowym. Zamawiający wymaga dostawy sprzętu bez wad, a także bez śladów używania i uszkodzeń mechanicznych.
Przedmiot dostawy musi być dostarczony kompletny i gotowy do pracy zgodnie z jego przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów.
Dostarczony sprzęt musi posiadać instrukcję obsługi oraz dokumentację techniczną w języku polskim.
Zamawiający wymaga, by na przedmiotowy sprzęt, stanowiący przedmiot zamówienia wykonawca udzielił gwarancji, których minimalne długości określone zostały w SOPZ, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ (uwaga: okres gwarancji jakości stanowi kryterium oceny ofert – patrz pkt 19 SIWZ).
UWAGA:
Podane przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp.
W przypadkach, w których przedmiot zamówienia opisany jest przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
Zamówienie jest przeznaczone do użytku osób fizycznych - dla personelu dydaktycznego oraz uczniów szkół publicznych dla których organem prowadzącym jest Powiat Nowosądecki. Opis przedmiotu zamówienia uwzględnia wymogi art. 29 ust 5 ustawy Pzp.
Zasady dostawy:
a) miejsce dostawy:
• Część 3:
siedziba Starostwa Powiatowego w Nowym Sączu, Wydział Rozwoju, ul. Tadeusza Kościuszki 3, 33-300 Nowy Sącz,
b) wykonawca jest zobowiązany poinformować zamawiającego na piśmie, mailowo lub telefonicznie o planowanym terminie dostawy co najmniej na 3 dni robocze przed tym terminem,
c) dostawa zostanie zrealizowana w dniu roboczym w godzinach od 8.00 do 13.00,
d) przedmiot zamówienia dostarczony będzie jednorazowo,
e) wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących dostawie, takich jak transport, załadunek, rozładunek, wniesienie do pomieszczeń wskazanych przez przedstawicieli zamawiającego oraz wszelkich innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia.
Wykonanie przedmiotu zamówienia przebiegać będzie zgodnie z postanowieniami zawartymi
w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 4c do SIWZ (dla Części 3).
|
| |