GuidZP400 |
4b91de15-4f68-4f74-9556-603607bc0c22
|
Biuletyn |
539225-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek
|
Regon |
15259663001150
|
Zamawiajacy adres ulica |
Ludwika Kondratowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
20
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-983
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 4438701, 22 4438696,
|
Zamawiajacy fax |
22 325 54 68
|
Zamawiajacy email |
przetargi@targowek.waw.pl ,
|
Adres strony url |
www.targowek.waw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.targowek.waw.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.targowek.waw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd m.st. Warszawy dla Dzielnicy Targówek 00-983 Warszawa; ul. L. Kondratowicza 20, parter budynku, stanowisko 5,8 lub 9
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Zapewnienie prawidłowego i wymaganego działania sprzętu drukującego A3/A4 znajdującego się w Urzędzie Dzielnicy Targówek poprzez dostarczanie wszelkich materiałów eksploatacyjnych z wyjątkiem papieru wraz ze świadczeniem kompleksowych usług serwisowych”
|
Numer referencyjny |
P-17/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie prawidłowego i wymaganego działania sprzętu drukującego A3/A4 znajdującego się w Urzędzie Dzielnicy Targówek wyszczególnionego w załączniku nr 1a i 1b poprzez dostarczania wszelkich materiałów eksploatacyjnych z wyjątkiem papieru wraz ze świadczeniem kompleksowych usług serwisowych (naprawy, konserwacje, regulacje).
|
Cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
254796,75
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał lub wykonuje co najmniej dwa zamówienia których przedmiotem była/jest dostawa materiałów eksploatacyjnych wraz ze świadczeniem usług serwisowych urządzeń drukujących (drukarek lub kserokopiarek) o wartości minimalnej 75 000.00 (słownie siedemdziesiąt pięć tysięcy) zł brutto każde. W przypadku zamówienia wykonywanego uznany zostanie zakres już należycie wykonany o wartości nie mniejszej niż 75 000,00 (słownie siedemdziesiąt pięć tysięcy) zł brutto każde.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki okre-ślone w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy mogą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólnie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) Wykaz zamówień dostaw materiałów eksploatacyjnych wraz ze świadczeniem usług serwisowych sprzętu drukującego (drukarki, kserokopiarki) wykonanych/wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których te dostawy zostały wykonane;
2) Dowody, że wymienione w ust 4.1) zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie tj.:
- referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane lub są wykonywane;
- oświadczenia wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów. W takim przypadku należy uzasadnić brak możliwości uzyskania dokumentów.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie muszą być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe i ciągłe, dopuszcza się wskazanie nie tylko zamówień wykonanych (zakończonych), ale również wykonywanych. W takim przypadku część usługi już faktycznie wykonana musi spełniać wymogi określone przez Zamawiającego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta powinna składać się z:
1) Wypełnionego formularza oferty o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ
2) Wypełnionego formularza cenowego o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ
3) Zestawienie oferowanych materiałów eksploatacyjnych załącznik nr 1a i 1 b do SIWZ kolumna nr 4 (TAK/NIE)
2. Ponadto, do oferty należy załączyć:
1) oświadczenie o udziale podwykonawców w realizacji zamówienia lub informację o samodziel-nym wykonywaniu zamówienia wypełnione zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ
2) dokument potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, chyba, że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. Jeżeli umocowanie wynika z udzielonego pełnomocnictwa musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów dostępnych Zamawiającemu, należy załączyć odpowiednie dokumenty.
3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre-ślonych w art. 22a ust. 1 ustawy, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawia-jąc zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Uwaga: Informację o podmiotach, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy należy zawrzeć w oświadczeniach,
o których mowa w ust. 2 pkt 1) i 2).
4) dowód wniesienia wadium.
3. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) in-formacji z otwarcia ofert, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o któ-rej mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - wg wzoru określonego w Załączniku nr 6 do SIWZ. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
|
Aukcja elektroniczna |
1
|
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona |
http://aukcje.um.warszawa.pl
|
Elementy aukcji elektronicznej |
Zamawiający przeprowadzi aukcję elektroniczną, jeżeli zostaną złożone, co najmniej 2 oferty niepodlegające odrzuceniu. Kryterium oceny ofert w aukcji elektronicznej jest cena brutto - 60% za realizację całego zamówienia. Ceną wyjściową w aukcji elektronicznej dla każdego Wykonawcy jest cena brutto zaproponowana przez danego Wykonawcę w złożonej ofercie pisemnej.
|
Informaje udostepnione wykonawcom |
W toku aukcji elektronicznej Zamawiający będzie na bieżąco udostępniał każdemu Wykonawcy biorącemu w niej udział informacje, o których mowa w art.91c ust.3 ustawy. Postąpienia składane w toku aukcji elektronicznej będą podlegały automatycznej ocenie i klasyfikacji, zgodnie z formułą podaną w zaproszeniu do udziału w aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 91b ust. 2 pkt 6 ustawy.
|
Informaje przebiegu aukcji |
Zamawiający przeprowadzi aukcję elektroniczną, jeżeli zostaną złożone, co najmniej 2 oferty niepodlegające odrzuceniu. Zaproszenie do udziału w aukcji elektronicznej zostanie wysłane drogą elektroniczną na adres e-mail wskazany przez Wykonawcę w formularzu oferty. Ceną wyjściową w aukcji elektronicznej dla każdego Wykonawcy jest cena brutto zaproponowana przez danego Wykonawcę w złożonej ofercie pisemnej. W przypadku, gdy w momencie zamknięcia aukcji będzie więcej niż jedna oferta zawierająca tą samą najniższą cenę, Zamawiający uzna ofertę o najniższej cenie, która została złożona jako pierwsza.W przypadku gdy Zamawiający przeprowadzi aukcję elektroniczną, oferta Wykonawcy przestaje wiązać w zakresie, w jakim złoży on korzystniejszą ofertę w toku aukcji elektronicznej. Bieg terminu związania ofertą nie ulega przerwaniu i jest liczony od dnia składania ofert określonego w dziale XI SIWZ.
|
Warunki do licytacji |
W toku aukcji elektronicznej Wykonawcy za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej http://aukcje.um.warszawa.pl umożliwiającego wprowadzanie niezbędnych danych w trybie bezpośredniego połączenia z tą stroną, składają kolejne korzystniejsze postąpienia, podlegające automatycznej ocenie i klasyfikacji. Warunki na jakich Wykonawcy będą brać udział w aukcji są następujące: - termin rozpoczęcia i zakończenia aukcji zostanie przekazany przez Zamawiającego w zaproszeniu do udziału w aukcji elektronicznej, - po upływie czasu ustalonego jako „czasu dogrywki”, tj. 3 minut liczonych od rozpoczęcia kolejnej minuty następującej po tej, w której złożono ostatnią ofertę – jednak nie wcześniej niż po upływie czasu podstawowego aukcji, - Zamawiający ustala wysokość postąpienia na 2 000,00 zł brutto - oferta składana w toku aukcji elektronicznej w zakresie danego kryterium nie może być mniej korzystna od poprzedniej oferty złożonej dla danego kryterium, - postąpienia, pod rygorem nieważności składa się opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
|
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego |
Komputer użytkownika powinien spełniać następujące wymagania: – posiadać zainstalowany system operacyjny Microsoft Windows 7/ Windows 8/ Windows 10; – w przypadku komputerów z systemem operacyjnym Windows 7/Windows8 komputer użytkownika powinien posiadać zainstalowaną przeglądarkę internetową Internet Explorer 10.0 lub nowszą z możliwością obsługi Active X lub przeglądarkę Firefox z obsługą Javy i siłą szyfrowania 128 bit. – w przypadku komputerów z systemem operacyjnym Windows 10 komputer użytkownika powinien posiadać zainstalowaną przeglądarkę internetową Internet Explorer 11 z obsługą Active X lub przeglądarkę Firefox z obsługą Javy, siłą szyfrowania 128 bit; – zainstalowane na komputerze środowisko uruchomieniowe JAVA 32 bit w wersji 1.8.0_191 lub nowszej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika sesyjnych plików cookie oraz obsługująca szyfrowanie; – posiadać dostęp do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe); – posiadać podłączony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcę certyfikatu używanego przez Wykonawcę; – posiadać zainstalowany certyfikat kwalifikowany, na którym Wykonawca będzie się logował do konta (certyfikat musi być widoczny w magazynie certyfikatów systemu Windows (magazynie logicznym o nazwie „Osobisty” certyfikatów systemu Windows)
|
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja |
Warunkiem wzięcia udziału w aukcji elektronicznej jest dysponowanie przez osobę składającą w aukcji postąpienia w imieniu wykonawcy kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 1.Wykonawcy chcący wziąć udział w aukcji elektronicznej muszą się zalogować na platformie aukcyjnej http://aukcje.um.warszawa.pl za pomocą danych uwierzytelniających przekazanych przez operatora platformy aukcyjnej Wykonawcom którym Zamawiający przekazał zaproszenie do udziału w aukcji elektronicznej. 2. Wykonawca zaproszony do udziału w aukcji elektronicznej, który nie składał wcześniej oferty w postepowaniu prowadzonym drogą elektroniczną w systemie umw.ezamawiajacy.pl, zostanie wstępnie zarejestrowany w bazie wykonawców OnePlace przez Zamawiającego i otrzyma prośbę o dokończenie procesu rejestracji, skierowaną na adres e-mail osoby upoważnionej do składania ofert w toku aukcji, podany wcześniej w ofercie.
|
IV aukcja jednoetapowa |
1
|
IV aukcja jednoetapowa czas |
15 min.
|
Warunki zamkniecia aukcji |
Zamawiający zamyka aukcję po upływie czasu ustalonego jako „czasu dogrywki”, tj. 3 minut liczonych od rozpoczęcia kolejnej minuty następującej po tej, w której złożono ostatnią ofertę – jednak nie wcześniej niż po upływie czasu podstawowego aukcji.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-05-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|