Dostawa kolumn laparoskopowych

Data publikacji 2020-05-13
Data zakończenia 2020-05-22 00:00:00
Instytucja Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539288-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kolumn laparoskopowych dla USK nr 1 im N. Barlickiego w Łodzi, Gm. M. Łódź, pow. m. łódzki, województwo łódzkie o właściwościach, opakowaniach i ilościach szczegółowo wymienionych w załącznikach do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): Formularz asortymentowo-cenowy- załącznik nr 1A, formularz ofertowy- załącznik 1B, wymagane parametry techniczne/graniczne - załącznik nr 1C

Dodatkowe informacje

GuidZP400 92fe0ca6-7e41-4ae6-86e1-58ce860d9833
Biuletyn 539288-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
Regon 28877400000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Kopcińskiego
Zamawiajacy adres numer domu 22
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90-153
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 677 68 24, 42 291 95 70
Zamawiajacy fax 42 678 99 52
Zamawiajacy email dzial.zamowien.publicznych@barlicki.pl
Adres strony url www.barlicki.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.barlicki.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria SP ZOZ USK nr 1 UM w Łodzi, 90-153 Łódź, ul. Kopcińskiego 22, pok. 1, parter
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa kolumn laparoskopowych
Numer referencyjny 12/ZP/2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kolumn laparoskopowych dla USK nr 1 im N. Barlickiego w Łodzi, Gm. M. Łódź, pow. m. łódzki, województwo łódzkie o właściwościach, opakowaniach i ilościach szczegółowo wymienionych w załącznikach do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ): Formularz asortymentowo-cenowy- załącznik nr 1A, formularz ofertowy- załącznik 1B, wymagane parametry techniczne/graniczne - załącznik nr 1C
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art.24 ust.5 pkt 1 ustawy, rozdział VII pkt 1 zgodnie z SIWZ. 2. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 pkt 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z 26.07.2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (DzU. Z 2016 r. Poz. 1126 ze zm) W tym zakresie zastosowanie ma art. 26 ust. 6 ustawy Pzp.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Aktualną kartę katalogową / dokument informacyjny potwierdzający opis przedmiotu zamówienia (z wyszczególnieniem numerów katalogowych), karta/dokument pochodzące od producenta/wytwórcy/ autoryzowanego przedstawiciela lub informacja wygenerowana elektronicznie z oficjalnego portalu /strony producenta , na produkty, które Wykonawca zamierza zaoferować, umożliwiające weryfikację zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami zamawiającego określonymi w SIWZ wraz z podaniem nr Pakietu i nr pozycji, których dokumenty dotyczą.
Inne dokumenty niewymienione 1. „STRONA TYTUŁOWA” – Załącznik nr 1 do SIWZ- (składany wraz z ofertą); 2. „FORMULARZ ASORTYMENTOWO-CENOWY” – Załącznik nr 1A do SIWZ- (składany wraz z ofertą); 3. „FORMULARZ OFERTOWY” – Załącznik nr 1B do SIWZ- (składany wraz z ofertą); 4. „WYMAGANE PARAMETRY TECHNICZNE/GRANICZNE” – Załącznik nr 1C do SIWZ- (składany wraz z ofertą); 5. „OŚWIADCZENIE WYKONAWCY”, aktualne na dzień składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu– Załącznik nr 2 do SIWZ- (składany wraz z ofertą); 6. „OŚWIADCZENIE RODO” w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – Załącznik Nr 3 do SIWZ- (składany wraz z ofertą); 7. Pełnomocnictwo – jeżeli jest wymagane. 7.1. Pełnomocnictwo do składania ofert składane jest w oryginale opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób/osoby upoważnionej do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy lub w przypadku kopii pełnomocnictwa - wymaga się pozyskania notarialnego uwierzytelnienia odpisu pełnomocnictwa opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza, zgodnie z art. 97 ust. 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o notariacie (Dz.U. 1991 nr 22 poz. 91 ze zm.). Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. 7.2. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oferta musi być podpisana, kwalifikowanym podpisem elektronicznym, przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Oznacza to, iż jeżeli z dokumentu określającego status prawny Wykonawcy lub pełnomocnictwa wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy upoważnionych jest kilka osób - to dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wszystkie osoby. 7.3. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określić zakres umocowania. 8. Oryginał zobowiązania podmiotu udostępniającego swoje zasoby na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę – jeśli dotyczy. 9. Oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ, znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego. Informacje zawarte ww. oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 10. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec ich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasady, warunków udział w postępowaniu - zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ 11. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 12. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie, o którym mowa w rozdz. V.5- niniejszej SIWZ dotyczące tych podmiotów. (załącznik nr 2 do SIWZ)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z wzorem umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
IV 6 1 srodki ochrony Oferty oraz wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie postępowania są jawne, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, o ile Wykonawca składając ofertę zastrzeże, że nie mogą być one udostępnione innym uczestnikom postępowania. W takim przypadku informacje te muszą być przygotowane i przekazane przez Wykonawcę w formie odrębnego załącznika do oferty i opatrzone napisem „tajemnica przedsiębiorstwa"
IV 4 4 data 2020-05-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki pl
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)