sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych

Data publikacji 2020-05-13
Data zakończenia 2020-05-21 00:00:00
Instytucja Szpital Miejski im. Franciszka Raszei
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Środki czyszczące i polerujące,
  • Worki i torby,
  • Produkty chemiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 539361-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 189300007, 398000000, 240000004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. F. Raszei w Poznaniu o parametrach i w ilościach opisanych w specyfikacji technicznej – załącznik nr 2 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c5116445-705c-4239-9897-9747d66f2fb0
Biuletyn 539361-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Miejski im. Franciszka Raszei
Regon 31332500000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 60-834
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 848 10 11
Zamawiajacy fax 61 848 49 90/91
Zamawiajacy email efilipiak@raszeja.poznan.pl
Adres strony url www.raszeja.poznan.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Szpital Miejski
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.raszeja.poznan.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.raszeja.poznan.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert w postaci elektronicznej. Składanie ofert osobiście lub za pośrednictwem operatora pocztowego.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Miejski im. F. Raszei w Poznaniu ul. Mickiewicza 2 - kancelaria
Nazwa nadana zamowieniu sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych
Numer referencyjny SR/XV-270-22-SS/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. F. Raszei w Poznaniu o parametrach i w ilościach opisanych w specyfikacji technicznej – załącznik nr 2 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 18930000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający wymaga dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 50.000 PLN w zakresie wszystkich pakietów
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centrali ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1;
Zakresie warunkow udzialu 1. Kopia aktualnej polisy, potwierdzającej że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 50.000,00 PLN; 2. Strony katalogowe lub ulotki potwierdzające, że oferowane produkty spełniają warunki zawarte w opisie przedmiotu zamówienia, strony katalogowe lub ulotki muszą być odpowiednio opisane której części i której pozycji zamówienia dotyczą; 3. Dokument lub dokumenty dopuszczające do obrotu przedmiotem zamówienia na terenie RP; 4. Karty Charakterystyki substancji niebezpiecznej zgodnej z aktualnie obowiązującymi przepisami (dla tych, które muszą posiadać) – należy dokładnie opisać, którego pakietu i której pozycji z danego pakietu przedstawiona w ofercie karta charakterystyki dotyczy. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do oferty odpowiednio opisane próbki dla następujących części zamówienia: - dla pakietu nr 1 – po 1 rolce do każdej pozycji oraz 1 sztuka ochraniaczy foliowych na gumce; - dla pakietu nr 2 - 1 szt. mop bawełniany; - dla pakietu nr 3 i 4 - po 1 szt. z asortymentu; - dla pakietu nr 6 – po 1 litrze produktu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Szczegółowe informacje zawarte zostały w projekcie umowy, który stanowi załącznik do SIWZ
IV 4 4 data 2020-05-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:45
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18930000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa pakiet nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24000000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa pakiet nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39800000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)