Wymiana źródeł światła i budowa sieci energooszczędnego oświetlenia ulicznego w Janikowie etap I, etap II, etap III

Data publikacji 2020-05-13
Data zakończenia 2020-05-28 00:00:00
Instytucja Gmina Janikowo
Miejscowość Janikowo
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Lampy i oprawy oświetleniowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 538104-N-2020
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 315200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest : „Wymiana źródeł światła i budowa sieci energooszczędnego oświetlenia ulicznego w Janikowie etap I, etap II, etap III”


Etap I :

Działki nr: 17/1, 16/155, 291/11, 291/22, 16/105, 16/145, 16/127, 16/103, 16/107,16/57, 16/122, 16/124, 16/125, 16/51, 290/49, 34/2, 38, 39 , 16/132, 16/139, 16/141, 16/129, 16/131, 16/130, 16/128, 16/123 w obrębie ewidencyjnym 0003 w jednostce ewidencyjnej Janikowo M, nr 92/1, 94, 116, 95, 96/4, 96/3, 96/1, 117, 99, 100, 101, 102, 106, 93, 98, 67/1, 92/2 w obrębie ewidencyjnym 0005 w jednostce ewidencyjnej Janikowo M, nr 71, 24, 65/1, 64/11, 32/1, 33/6, 49/1, 54/1, 73/1, 54/2, 40, 27/6, 31, 51, 72, w obrębie ewidencyjnym 0006 w jednostce ewidencyjnej Janikowo M,


a) Budowa słupów oświetleniowych o wysokości 6 metrów oznaczonych wg projektu „S1” z wysięgnikiem na prefabrykowanych fundamentach betonowych posadowionych na głębokości ~ 1 – 1,5 metra, zgodnie dalszą częścią opisową w ilości 217 sztuk.
b) Budowa słupów oświetleniowych o wysokości 8 metrów oznaczonych wg projektu „S2” z wysięgnikami lokalizowanymi na wysokości 5 i 8 metrów na prefabrykowanych fundamentach betonowych posadowionych na głębokości ~ 1 – 1,5 metra, zgodnie dalszą częścią opisową w ilości 23 sztuk.
c) Instalacja / montaż opraw oświetleniowych na projektowanych słupach oświetleniowych wykonanych w technologii LED o mocy 29-:-106W na prefabrykowanych uchwytach montażowych w ilości 263 sztuk.
d) Budowa sieci kablowej niskiego napięcia nN-0,4kV zasilającej oprawy oświetlenia terenu typu YAKXS 4x35 mm2 o długości około 10395 metrów, zabezpieczona rurami ochronnymi w miejscach skrzyżowań z istniejącą infrastrukturą techniczną podziemną, drogami, przepustami, chodnikami, układana w wykopie / rowie kablowym zgodnie z normą SEP-E-004, wykonanym wyłącznie metodą ręcznego kopania, metodą przewiertu sterowanego, a także w istniejącym systemie tras kablowych tj. kanalizacji kablowej w miejscach gdzie pozwala na to właściciel kanalizacjii w przypadku wolnej przestrzeni na projektowane linie kablowe – rozwiązania uzgodnić na budowie.
e) Budowa sieci uziemiającej z bednarki wykonanej taśmą FeZn 25x4 mm układaną z projektowanymi liniami kablowymi we wspólnym wykopie zgodnie z załączonym rysunkiem obrazującym sposób układania linii kablowych wraz z zabezpieczeniem i siecią uziemiającą we wspólnym wykopie.
f) Budowa nowoprojektowanego lub przebudowa istniejącego przyłącza elektroenergetycznego na podstawie warunków przyłączenia wydanymi przez Rejon Energetyczny ENEA Operator Sp. z o.o. (szczegóły wg odrębnego opracowania przedstawionego przez ENEA Operator Sp. z o.o.).

Etap II :

Działki nr: 326/1, 3/29, 294/3, 3/32, 14/5, 14/203, 14/6, 14/237, 14/11, 8, 14/8, 14/217, 18/6, 7/3, 9/6, 18/49, 18/51, 14/86, 14/13, 18/53, 14/18, , 14/160, 14/21, 2/16, 2/54, 14/229, 14/235, 2/17, 2/28, , 2/46, 296, 7/2, 14/170 14/221, 20/34, 20/35, 14/32, 14/42, 14/54, 14/24, 14/69, 14/105, 14/122, 18/10, 18/3, 18/4, 4, 17/5, 14/150, 14/9, 3/33, 14/218, 2/48, 2/47, 7/12, 7/13, 7/14, 7/15, 3/35, 2/12, 14/1,7/17, 14/215, 14/216, 3/30, 3/31,7/11, 2/31 w obrębie ewidencyjnym 0003 w jednostce ewidencyjnej Janikowo M, nr 84/2, 97/1, 80/25, 56, 53, 50, 60/1, 17/3, 80/5, 91, 83,16/1, 67/6, 74/5, 16/10, 40, w obrębie ewidencyjnym 0004 w jednostce ewidencyjnej Janikowo M,

a) Budowa słupów oświetleniowych o wysokości 6 metrów oznaczonych wg projektu „S1” z wysięgnikiem na prefabrykowanych fundamentach betonowych posadowionych na głębokości ~ 1 – 1,5 metra, zgodnie dalszą częścią opisową w ilości 182 sztuk.
b) Budowa słupów oświetleniowych o wysokości 8 metrów oznaczonych wg projektu „S2” z wysięgnikami lokalizowanymi na wysokości 5 i 8 metrów na prefabrykowanych fundamentach betonowych posadowionych na głębokości ~ 1 – 1,5 metra, zgodnie dalszą częścią opisową w ilości 19 sztuk.
c) Instalacja / montaż opraw oświetleniowych na projektowanych słupach oświetleniowych wykonanych w technologii LED o mocy 29-:-106W na prefabrykowanych uchwytach montażowych w ilości 220 sztuk.
d) Budowa sieci kablowej niskiego napięcia nN-0,4kV zasilającej oprawy oświetlenia terenu typu YAKXS 4x35 mm2 o długości około 9207 metrów, zabezpieczona rurami ochronnymi w miejscach skrzyżowań z istniejącą infrastrukturą techniczną podziemną, drogami, przepustami, chodnikami, układana w wykopie / rowie kablowym zgodnie z normą SEP-E-004, wykonanym wyłącznie metodą ręcznego kopania, metodą przewiertu sterowanego, a także w istniejącym systemie tras kablowych tj. kanalizacji kablowej w miejscach gdzie pozwala na to właściciel kanalizacjii w przypadku wolnej przestrzeni na projektowane linie kablowe – rozwiązania uzgodnić na budowie.
e) Budowa sieci uziemiającej z bednarki wykonanej taśmą FeZn 25x4 mm układaną z projektowanymi liniami kablowymi we wspólnym wykopie zgodnie z załączonym rysunkiem obrazującym sposób układania linii kablowych wraz z zabezpieczeniem i siecią uziemiającą we wspólnym wykopie.
f) Budowa nowoprojektowanego lub przebudowa istniejącego przyłącza elektroenergetycznego na podstawie warunków przyłączenia wydanymi przez Rejon Energetyczny ENEA Operator Sp. z o.o. (szczegóły wg odrębnego opracowania przedstawionego przez ENEA Operator Sp. z o.o.).

Etap III :

Działki nr: 16, 33, 21, 23, 31/9 w obrębie ewidencyjnym 0001 w jednostce ewidencyjnej Janikowo M, nr 30, 32, 2/3, 2/14, 3, 2/6, 152/1, 153/7, 153/5,5/12, 82/1, 44, 73, 66, 19, 10/2, 6/1, 14/3, 83/67, 147/9, 147/21, 147/19, 83/4, 127, 128, 147/90, 147/6, 147/76, 147/93, 147/4, 147/25, 147/62, 147/17, 147/57, 147/11, 168/27, 147/92, 149/8, 151/8, 149/4, 148/5, 148/8, 4/2, 149/9, 151/9, 151/3, 148/2, 169, 149/5, 83/38, 102/2, 151/5, w obrębie ewidencyjnym 0002 w jednostce ewidencyjnej Janikowo M, nr 2/8, 3/7 , 17/1, 12/6, 19/2, 16/153 w obrębie ewidencyjnym 0003 w jednostce ewidencyjnej Janikowo M

a) Budowa słupów oświetleniowych o wysokości 6 metrów oznaczonych wg projektu „S1” z wysięgnikiem na prefabrykowanych fundamentach betonowych posadowionych na głębokości ~ 1 – 1,5 metra, zgodnie dalszą częścią opisową w ilości 194 sztuk.
b) Budowa słupów oświetleniowych o wysokości 8 metrów oznaczonych wg projektu „S2” z wysięgnikami lokalizowanymi na wysokości 5 i 8 metrów na prefabrykowanych fundamentach betonowych posadowionych na głębokości ~ 1 – 1,5 metra, zgodnie dalszą częścią opisową w ilości 37 sztuk.
c) Budowa słupów oświetleniowych o wysokości 6 metrów oznaczonych wg projektu „S3” z wysięgnikiem podwójnym (przeciwległym) na prefabrykowanych fundamentach betonowych posadowionych na głębokości ~ 1 – 1,5 metra, zgodnie dalszą częścią opisową w ilości 8 sztuk.
d) Instalacja / montaż opraw oświetleniowych na projektowanych słupach oświetleniowych wykonanych w technologii LED o mocy 29-:-106W na prefabrykowanych uchwytach montażowych w ilości 284 sztuk.
e) Budowa sieci kablowej niskiego napięcia nN-0,4kV zasilającej oprawy oświetlenia terenu typu YAKXS 4x35 mm2 o długości około 10340 metrów, zabezpieczona rurami ochronnymi w miejscach skrzyżowań z istniejącą infrastrukturą techniczną podziemną, drogami, przepustami, chodnikami, układana w wykopie / rowie kablowym zgodnie z normą SEP-E-004, wykonanym wyłącznie metodą ręcznego kopania, metodą przewiertu sterowanego, a także w istniejącym systemie tras kablowych tj. kanalizacji kablowej w miejscach gdzie pozwala na to właściciel kanalizacji i w przypadku wolnej przestrzeni na projektowane linie kablowe – rozwiązania uzgodnić na budowie.
f) Budowa sieci uziemiającej z bednarki wykonanej taśmą FeZn 25x4 mm układaną z projektowanymi liniami kablowymi we wspólnym wykopie zgodnie z załączonym rysunkiem obrazującym sposób układania linii kablowych wraz z zabezpieczeniem i siecią uziemiającą we wspólnym wykopie.
g) Budowa przyłącza elektroenergetycznego na podstawie warunków przyłączenia wydanymi przez Rejon Energetyczny ENEA Operator Sp. z o.o. (szczegóły wg odrębnego opracowania przedstawionego przez R.E. ENEA Operator Sp. z o.o.).


Ofertę można składać w odniesieniu do wszystkich części zamówienia.

1.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac wskazano w dokumentacji projektowej ,przedmiarach robót ( element pomocniczy )oraz specyfikacji technicznej , stanowiących odpowiednio załączniki do SIWZ –
Etap I Dokumentacja projektowa – Załącznik nr 8 , Przedmiar robót –Załącznik nr 8a
Etap II Dokumentacja projektowa – Załącznik nr 9 , Przedmiar robót –Załącznik nr 9a
Etap III Dokumentacja projektowa – Załącznik nr 10 , Przedmiar robót –Załącznik nr 10a
Specyfikacja techniczna dla Etapu I, II, III – Załącznik nr 11


1.3 Jeżeli w którymkolwiek z dokumentów wymienionych w pkt 1.2) użyto przykładowego znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a w każdym przypadku dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym.
1.4 Projekt finansowany z EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020. Dofinansowanie 65%.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d0db8d16-1920-4a0d-9161-7c682807beae
Biuletyn 538104-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Janikowo
Regon 09235076000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Przemysłowa
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Janikowo
Zamawiajacy kod pocztowy 88-160
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 52 35 144 11
Zamawiajacy fax 52 35 13 519
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@janikowo.com.pl
Adres strony url www.bip.janikowo.bipgmina.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt finansowany z EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020. Dofinansowanie 65%.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.janikowo.bipgmina.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.janikowo.bipgmina.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty Wykonawcy składają w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo Pocztowe , osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski; ul. Przemysłowa 6, 88-160 Janikowo; Sekretariat pok 115
Nazwa nadana zamowieniu Wymiana źródeł światła i budowa sieci energooszczędnego oświetlenia ulicznego w Janikowie etap I, etap II, etap III
Numer referencyjny RIT.ZP.271.4.2020
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest : „Wymiana źródeł światła i budowa sieci energooszczędnego oświetlenia ulicznego w Janikowie etap I, etap II, etap III” Etap I : Działki nr: 17/1, 16/155, 291/11, 291/22, 16/105, 16/145, 16/127, 16/103, 16/107,16/57, 16/122, 16/124, 16/125, 16/51, 290/49, 34/2, 38, 39 , 16/132, 16/139, 16/141, 16/129, 16/131, 16/130, 16/128, 16/123 w obrębie ewidencyjnym 0003 w jednostce ewidencyjnej Janikowo M, nr 92/1, 94, 116, 95, 96/4, 96/3, 96/1, 117, 99, 100, 101, 102, 106, 93, 98, 67/1, 92/2 w obrębie ewidencyjnym 0005 w jednostce ewidencyjnej Janikowo M, nr 71, 24, 65/1, 64/11, 32/1, 33/6, 49/1, 54/1, 73/1, 54/2, 40, 27/6, 31, 51, 72, w obrębie ewidencyjnym 0006 w jednostce ewidencyjnej Janikowo M, a) Budowa słupów oświetleniowych o wysokości 6 metrów oznaczonych wg projektu „S1” z wysięgnikiem na prefabrykowanych fundamentach betonowych posadowionych na głębokości ~ 1 – 1,5 metra, zgodnie dalszą częścią opisową w ilości 217 sztuk. b) Budowa słupów oświetleniowych o wysokości 8 metrów oznaczonych wg projektu „S2” z wysięgnikami lokalizowanymi na wysokości 5 i 8 metrów na prefabrykowanych fundamentach betonowych posadowionych na głębokości ~ 1 – 1,5 metra, zgodnie dalszą częścią opisową w ilości 23 sztuk. c) Instalacja / montaż opraw oświetleniowych na projektowanych słupach oświetleniowych wykonanych w technologii LED o mocy 29-:-106W na prefabrykowanych uchwytach montażowych w ilości 263 sztuk. d) Budowa sieci kablowej niskiego napięcia nN-0,4kV zasilającej oprawy oświetlenia terenu typu YAKXS 4x35 mm2 o długości około 10395 metrów, zabezpieczona rurami ochronnymi w miejscach skrzyżowań z istniejącą infrastrukturą techniczną podziemną, drogami, przepustami, chodnikami, układana w wykopie / rowie kablowym zgodnie z normą SEP-E-004, wykonanym wyłącznie metodą ręcznego kopania, metodą przewiertu sterowanego, a także w istniejącym systemie tras kablowych tj. kanalizacji kablowej w miejscach gdzie pozwala na to właściciel kanalizacjii w przypadku wolnej przestrzeni na projektowane linie kablowe – rozwiązania uzgodnić na budowie. e) Budowa sieci uziemiającej z bednarki wykonanej taśmą FeZn 25x4 mm układaną z projektowanymi liniami kablowymi we wspólnym wykopie zgodnie z załączonym rysunkiem obrazującym sposób układania linii kablowych wraz z zabezpieczeniem i siecią uziemiającą we wspólnym wykopie. f) Budowa nowoprojektowanego lub przebudowa istniejącego przyłącza elektroenergetycznego na podstawie warunków przyłączenia wydanymi przez Rejon Energetyczny ENEA Operator Sp. z o.o. (szczegóły wg odrębnego opracowania przedstawionego przez ENEA Operator Sp. z o.o.). Etap II : Działki nr: 326/1, 3/29, 294/3, 3/32, 14/5, 14/203, 14/6, 14/237, 14/11, 8, 14/8, 14/217, 18/6, 7/3, 9/6, 18/49, 18/51, 14/86, 14/13, 18/53, 14/18, , 14/160, 14/21, 2/16, 2/54, 14/229, 14/235, 2/17, 2/28, , 2/46, 296, 7/2, 14/170 14/221, 20/34, 20/35, 14/32, 14/42, 14/54, 14/24, 14/69, 14/105, 14/122, 18/10, 18/3, 18/4, 4, 17/5, 14/150, 14/9, 3/33, 14/218, 2/48, 2/47, 7/12, 7/13, 7/14, 7/15, 3/35, 2/12, 14/1,7/17, 14/215, 14/216, 3/30, 3/31,7/11, 2/31 w obrębie ewidencyjnym 0003 w jednostce ewidencyjnej Janikowo M, nr 84/2, 97/1, 80/25, 56, 53, 50, 60/1, 17/3, 80/5, 91, 83,16/1, 67/6, 74/5, 16/10, 40, w obrębie ewidencyjnym 0004 w jednostce ewidencyjnej Janikowo M, a) Budowa słupów oświetleniowych o wysokości 6 metrów oznaczonych wg projektu „S1” z wysięgnikiem na prefabrykowanych fundamentach betonowych posadowionych na głębokości ~ 1 – 1,5 metra, zgodnie dalszą częścią opisową w ilości 182 sztuk. b) Budowa słupów oświetleniowych o wysokości 8 metrów oznaczonych wg projektu „S2” z wysięgnikami lokalizowanymi na wysokości 5 i 8 metrów na prefabrykowanych fundamentach betonowych posadowionych na głębokości ~ 1 – 1,5 metra, zgodnie dalszą częścią opisową w ilości 19 sztuk. c) Instalacja / montaż opraw oświetleniowych na projektowanych słupach oświetleniowych wykonanych w technologii LED o mocy 29-:-106W na prefabrykowanych uchwytach montażowych w ilości 220 sztuk. d) Budowa sieci kablowej niskiego napięcia nN-0,4kV zasilającej oprawy oświetlenia terenu typu YAKXS 4x35 mm2 o długości około 9207 metrów, zabezpieczona rurami ochronnymi w miejscach skrzyżowań z istniejącą infrastrukturą techniczną podziemną, drogami, przepustami, chodnikami, układana w wykopie / rowie kablowym zgodnie z normą SEP-E-004, wykonanym wyłącznie metodą ręcznego kopania, metodą przewiertu sterowanego, a także w istniejącym systemie tras kablowych tj. kanalizacji kablowej w miejscach gdzie pozwala na to właściciel kanalizacjii w przypadku wolnej przestrzeni na projektowane linie kablowe – rozwiązania uzgodnić na budowie. e) Budowa sieci uziemiającej z bednarki wykonanej taśmą FeZn 25x4 mm układaną z projektowanymi liniami kablowymi we wspólnym wykopie zgodnie z załączonym rysunkiem obrazującym sposób układania linii kablowych wraz z zabezpieczeniem i siecią uziemiającą we wspólnym wykopie. f) Budowa nowoprojektowanego lub przebudowa istniejącego przyłącza elektroenergetycznego na podstawie warunków przyłączenia wydanymi przez Rejon Energetyczny ENEA Operator Sp. z o.o. (szczegóły wg odrębnego opracowania przedstawionego przez ENEA Operator Sp. z o.o.). Etap III : Działki nr: 16, 33, 21, 23, 31/9 w obrębie ewidencyjnym 0001 w jednostce ewidencyjnej Janikowo M, nr 30, 32, 2/3, 2/14, 3, 2/6, 152/1, 153/7, 153/5,5/12, 82/1, 44, 73, 66, 19, 10/2, 6/1, 14/3, 83/67, 147/9, 147/21, 147/19, 83/4, 127, 128, 147/90, 147/6, 147/76, 147/93, 147/4, 147/25, 147/62, 147/17, 147/57, 147/11, 168/27, 147/92, 149/8, 151/8, 149/4, 148/5, 148/8, 4/2, 149/9, 151/9, 151/3, 148/2, 169, 149/5, 83/38, 102/2, 151/5, w obrębie ewidencyjnym 0002 w jednostce ewidencyjnej Janikowo M, nr 2/8, 3/7 , 17/1, 12/6, 19/2, 16/153 w obrębie ewidencyjnym 0003 w jednostce ewidencyjnej Janikowo M a) Budowa słupów oświetleniowych o wysokości 6 metrów oznaczonych wg projektu „S1” z wysięgnikiem na prefabrykowanych fundamentach betonowych posadowionych na głębokości ~ 1 – 1,5 metra, zgodnie dalszą częścią opisową w ilości 194 sztuk. b) Budowa słupów oświetleniowych o wysokości 8 metrów oznaczonych wg projektu „S2” z wysięgnikami lokalizowanymi na wysokości 5 i 8 metrów na prefabrykowanych fundamentach betonowych posadowionych na głębokości ~ 1 – 1,5 metra, zgodnie dalszą częścią opisową w ilości 37 sztuk. c) Budowa słupów oświetleniowych o wysokości 6 metrów oznaczonych wg projektu „S3” z wysięgnikiem podwójnym (przeciwległym) na prefabrykowanych fundamentach betonowych posadowionych na głębokości ~ 1 – 1,5 metra, zgodnie dalszą częścią opisową w ilości 8 sztuk. d) Instalacja / montaż opraw oświetleniowych na projektowanych słupach oświetleniowych wykonanych w technologii LED o mocy 29-:-106W na prefabrykowanych uchwytach montażowych w ilości 284 sztuk. e) Budowa sieci kablowej niskiego napięcia nN-0,4kV zasilającej oprawy oświetlenia terenu typu YAKXS 4x35 mm2 o długości około 10340 metrów, zabezpieczona rurami ochronnymi w miejscach skrzyżowań z istniejącą infrastrukturą techniczną podziemną, drogami, przepustami, chodnikami, układana w wykopie / rowie kablowym zgodnie z normą SEP-E-004, wykonanym wyłącznie metodą ręcznego kopania, metodą przewiertu sterowanego, a także w istniejącym systemie tras kablowych tj. kanalizacji kablowej w miejscach gdzie pozwala na to właściciel kanalizacji i w przypadku wolnej przestrzeni na projektowane linie kablowe – rozwiązania uzgodnić na budowie. f) Budowa sieci uziemiającej z bednarki wykonanej taśmą FeZn 25x4 mm układaną z projektowanymi liniami kablowymi we wspólnym wykopie zgodnie z załączonym rysunkiem obrazującym sposób układania linii kablowych wraz z zabezpieczeniem i siecią uziemiającą we wspólnym wykopie. g) Budowa przyłącza elektroenergetycznego na podstawie warunków przyłączenia wydanymi przez Rejon Energetyczny ENEA Operator Sp. z o.o. (szczegóły wg odrębnego opracowania przedstawionego przez R.E. ENEA Operator Sp. z o.o.). Ofertę można składać w odniesieniu do wszystkich części zamówienia. 1.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres prac wskazano w dokumentacji projektowej ,przedmiarach robót ( element pomocniczy )oraz specyfikacji technicznej , stanowiących odpowiednio załączniki do SIWZ – Etap I Dokumentacja projektowa – Załącznik nr 8 , Przedmiar robót –Załącznik nr 8a Etap II Dokumentacja projektowa – Załącznik nr 9 , Przedmiar robót –Załącznik nr 9a Etap III Dokumentacja projektowa – Załącznik nr 10 , Przedmiar robót –Załącznik nr 10a Specyfikacja techniczna dla Etapu I, II, III – Załącznik nr 11 1.3 Jeżeli w którymkolwiek z dokumentów wymienionych w pkt 1.2) użyto przykładowego znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a w każdym przypadku dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. 1.4 Projekt finansowany z EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020. Dofinansowanie 65%.
Cpv glowny przedmiot 31520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-05-31T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia : zakończenie: do 31.05.2021r. z tym że: Etap I – do 31.11.2020r. Etap II – 50% do 31.11.2020r. i 50% – do 31.05.2021r. Etap III do 31.05.2021r.
Okreslenie warunkow Działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej na sumę gwarancyjną w wysokości min. 2 000 000 PLN potwierdzającą, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wymagane jest spełnienie minimalnych warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości. W celu potwierdzenia zdolności zawodowej, 1) Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i posiadają następujące kwalifikacje tj.: - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – kierownik budowy – min. 1 osoba, wydane na podstawie ustawy Prawo Budowlane i Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2019. 831 tj.) lub inne odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (t. jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020.220 tj.). Załącznik nr 5
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 2) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie to Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert)
Zakresie warunkow udzialu 1) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć ww. dokumentu dopuszcza się złożenie innych dokumentów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowania. Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej na sumę gwarancyjną w wysokości min. 2 000 000 PLN potwierdzającą, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 2) Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i posiadają następujące kwalifikacje tj. : - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: Instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – kierownik budowy – min. 1 osoba, wydane na podstawie ustawy Prawo Budowlane i Rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2019. 831 tj.) lub inne odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (t. jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020.220 tj.). Załącznik nr 5
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz ofertowy – z wykorzystaniem wzoru Zamawiającego- Załącznik nr 1 do SIWZ oraz Tabela elementów scalonych – Załącznik nr 1a do SIWZ 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu- Załącznik nr 2 do SIWZ oraz Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu – Załącznik nr 3 do SIWZ. - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów wraz z właściwym wypisem z rejestru. 4) Dokument o którym mowa w pkt. V3 ppkt.2) jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. 5) Wzór umowy – Załącznik nr 6 parafowany przez Wykonawcę 6) Kosztorysy ofertowe (w dowolnej formie). 7) Wzór oświadczenia wymaganego od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO- Załącznik nr 7
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla: w wysokości: 120 000,00zł, słownie:stodwadzieściatysięcyzłotych00/100, Wymagania dotyczące wadium Rozdział IX SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia Wzór umowy - Załącznik nr 6
IV 4 14 1. Zamawiający przewiduje wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, które służyć będzie pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego umowy 2. Od wykonawcy, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza wymagane będzie wniesienie, w określonym terminie, przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości: wysokość zabezpieczenia w 5% ceny całkowitej podanej w ofercie przedstawionej przez wykonawcę. 3. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone jest w jednej lub kilku następujących formach: 3.1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Piastowski Bank Spółdzielczy Nr 48 8185 0006 0000 0185 2000 0010 dane i numer rachunku bankowego zamawiającego dla zabezpieczenia z adnotacją "zabezpieczenie należytego wykonania umowy – „Wymiana źródeł światła i budowa sieci energooszczędnego oświetlenia ulicznego w Janikowie etap I, etap II, etap III” . 3.2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3.3) w gwarancjach bankowych, 3.4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Sposób przekazania zabezpieczenia w formie innej niż pieniądz: Urząd Miejski w Janikowie, ul. Przemysłowa 6, pok. 221 I piętro. 5. Zwrot zabezpieczenia należytego wykonania umowy nastąpi w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiającego za należycie wykonane zadanie pn.” „Wymiana źródeł światła i budowa sieci energooszczędnego oświetlenia ulicznego w Janikowie etap I, etap II, etap III” , z zastrzeżeniem kwoty 30% wysokości zabezpieczenia, która pozostawiona zostanie na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady. Pozostawiona kwota zostanie zwrócona nie później niż 15 dni po upływie rękojmi za wady. 6. Jeżeli o udzielenie zamówienia ubiegają się wykonawcy występujący wspólnie, ponoszą oni solidarną odpowiedzialność za wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Jeżeli wyłoniony wykonawca nie wniesie w określonym terminie zabezpieczenia należytego wykonania umowy zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny, chyba, że zachodzi jedna z przesłanek unieważnienia postępowania. 8. W zakresie zabezpieczenia należytego wykonania umowy obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. od 147 do 151.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zamawiający, poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2, 3, 4, 5, 6 ustawy Pzp, przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach: 1) zmiana terminów wykonania umowy: 1.1) zmiany wynikające z warunków atmosferycznych, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności: a) klęsk żywiołowych, b) warunków atmosferycznych odbiegających od typowych dla danej pory roku, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; 1.2) zmiany spowodowane nieprzewidzianymi w SIWZ warunkami geologicznymi lub terenowymi, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności: a) wystąpienie w trakcie prowadzenia robót klęsk żywiołowych, b) wystąpienie odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych, c) wystąpienie odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych lub podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych; 1.3) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności: a) wstrzymanie robót przez Zamawiającego, b)konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 1.4) konieczność wykonania robót zamiennych lub zamówień dodatkowych; 1.5) zmiany będące następstwem działania lub braku działania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów administracji w szczególności eksploatatorów infrastruktury oraz właścicieli gruntów pod inwestycję, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, 1.6) zmiany spowodowane przez zagrożenie wpływające na bezpieczeństwo życia, zdrowia, mienia, lub robót na terenie budowy, lub sąsiadujących nieruchomości a inspektor nadzoru wydał wykonawcy polecenie wykonania robót, usunięcia wad lub podjęcia innych czynności w celu wyeliminowania lub zmniejszenia zagrożenia, jeśli konieczność polecenia wynikła z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; 1.7) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące brakiem możliwości prowadzenia robót lub prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie; 1.8) w przypadku zawarcia umowy z Wykonawcą po upływie pierwotnego terminu związania ofertą, na skutek przyczyn leżących po stronie Zamawiającego (w szczególności gdy oferta złożona przez Wykonawcę przekraczała możliwości finansowe Zamawiającego i konieczne było podjęcie działań zmierzających do zabezpieczenia dodatkowych środków finansowych umożliwiających zawarcie umowy z Wykonawcą), co wpłynęło na skrócenie czasu Wykonawcy na wykonanie umowy. W takim przypadku możliwe jest wydłużenie terminu lub terminów wykonania umowy maksymalnie o czas, jaki minął od upływu pierwotnego terminu związania ofertą do dnia zawarcia umowy. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 1 pkt 1) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. Wykonawca nie może żądać zwiększenia wynagrodzenia lub zwrotu innych kosztów bezpośrednich lub pośrednich spowodowanych przestojem lub dłuższym czasem wykonywania umowy. 2)zmiana sposobu spełnienia świadczenia: 2.1) zmiany technologiczne spowodowane w szczególności następującymi okolicznościami: a) z uwagi na możliwość osiągnięcia wymaganego efektu przy niższych kosztach wykonania robót poprzez zastosowanie innych rozwiązań technicznych lub materiałowych, przy zachowaniu jakości i parametrów technicznych obiektów budowlanych, instalacji i urządzeń, b) z uwagi na możliwość osiągnięcia wymaganego efektu poprzez zastosowanie innych rozwiązań technicznych lub materiałowych zwiększających jakość, parametry techniczne lub eksploatacyjne obiektów budowlanych lub skracających termin realizacji zamówienia, c) pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na poniesienie niższych kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót, d) pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na skrócenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych robót lub prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, e) konieczność zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, f) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót warunki geologiczne skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych, g) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót warunki terenowe, w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych, h) zmiana decyzji, postanowień lub uzgodnień przez organy administracyjne i podmioty uzgadniające dokumentację projektową, i) konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, j) konieczność wykonania robót oraz usunięcia wad w celu zmniejszenia zagrożenia, gdy zaistnieje wypadek wpływający na bezpieczeństwo życia, zdrowia, mienia, lub robót na terenie budowy, lub sąsiadujących nieruchomości a Inspektor nadzoru wydał Wykonawcy polecenie wykonania robót, usunięcia wad lub podjęcia innych czynności w celu wyeliminowania lub zmniejszenia zagrożenia. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 1 pkt 2) ppkt 2.1) możliwa jest w szczególności zmiana sposobu wykonania, materiałów i technologii robót, ograniczenie zakresu robót objętych umową lub zmiana wynagrodzenia. 2.2) zmiana osób wskazanych w ofercie wykonawcy lub w umowie, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne osoby spełniające warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, według polityki kadrowej wykonawcy. 3)pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ, b) zmiana obowiązującej stawki VAT, c) zmiana przepisów podatkowych w zakresie wystawiania faktur, powstawania obowiązku podatkowego itp., d) zmiana zakresu przedmiotu umowy w wyniku rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy wraz ze zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy, e) kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie lub usunięcie kolizji, f) gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ, g) wprowadzenia lub zmiany podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy robót lub usług lub dostaw, h) zmian w zakresie zasad rozliczeń i warunków płatności związanych z zawarciem umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo. 2. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 1 pkt 3) lit. a), d), e), f) możliwa jest w szczególności zmiana sposobu wykonania, materiałów i technologii robót, 3. W przypadku określonym w ust. 1 pkt 3) lit. b) zmiana stawki VAT dotyczyć będzie wynagrodzenia umownego za prace wykonane po dacie podpisania aneksu do umowy. 4. W przypadkach określonych w ust. 1 pkt 2) i 3) możliwa jest również, powiązana ze zmianą sposobu, zakresu świadczenia lub przepisów prawa, odpowiednia zmiana rozliczania lub zmiany wysokości wynagrodzenia. 5. Wszystkie powyższe postanowienia w ust. 1 pkt 1), 2) i 3) stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 6. Zamawiający przewiduje również możliwość dokonywania nieistotnych zmian postanowień umowy, które nie dotyczą treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 7. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia, którym mowa w §5 ust.1, w związku z przepisami wynikającymi z Ustawy o pracowniczych planach kapitałowych z dnia 4 października 2018r.(Dz.U.2018.2215 z dnia 28.11.2018r.) art.135. 8. Nie stanowi zmiany umowy: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); 2) zmiana danych teleadresowych. 9. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 1. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie. 10. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności
IV 4 4 data 2020-05-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Język Polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Postanowienia dotyczące przetwarzania danych osobowych: Klauzula informacyjna Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 7) Administratorem Państwa danych jest Burmistrz Gminy i Miasta Janikowo ul. Przemysłowa 6, 88-160 Janikowo. 8) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres Administratora. 9) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 10) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8, art. 8a oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. Poz. 1843 tj. ze zm), dalej „ustawa Pzp”; 11) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych, w tym przepisów archiwalnych . 12) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 13) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 14) Posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; IX. Nie przysługuje Pani/Panu: - w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; - prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; - na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. ______________________ * Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych. ** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. *** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Wykonawca składając ofertę składa oświadczenie dotyczące przetwarzania danych osobowych.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji jakości
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)