Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa sprzętu komputerowego, fotograficznego, biurowego oraz multimedialnego w związku z realizacją projektu pt. „Szkoła przyjazna dla uczniów w Gminie Rusiec” realizowanego z dofinansowaniem ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 w ramach , Osi Priorytetowej XI: Edukacja Kwalifikacje Umiejętności, Działania XI.1 Wysoka jakość edukacji, Poddziałania XI.1.2 Kształcenie ogólne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
Wymienione w opisie produkty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz muszą być wolne od wad fizycznych i prawnych w tym obciążeń prawami osób trzecich. Dostarczony sprzęt musi zawierać wszystkie elementy niezbędne do funkcjonowania, uruchomienia i montażu, ponadto elementy w ramach zestawów muszą być ze sobą kompatybilne. Oprogramowanie musi mieć możliwość darmowych aktualizacji i poprawek bezpieczeństwa. Dostarczone wyposażenie musi być zgodne z obowiązującymi normami i posiadać wymagane atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, świadectwa bezpieczeństwa, homologacje, licencje, itp. Zamawiający dopuszcza, aby oferta zawierała różne modele sprzętu, jednakże spełniające wymogi minimalne, określone w niniejszym OPZ. Wskazane w niniejszym OPZ parametry techniczne są minimalnymi parametrami technicznymi, wykonawca może zaproponować sprzęt o równoważnych parametrach lub wyższych. Oprogramowanie musi być oryginalne, w polskiej wersji językowej, nowe, nieużywane, nigdy wcześnie nieaktywowane. System operacyjny jest zainstalowany fabrycznie. Oprogramowanie musi posiadać wszelkie niezbędne, wymagane oznakowania, potwierdzające jego oryginalność, autentyczność. Przedmiot zamówienia będzie dostarczony do siedziby właściwej szkoły w gminie Rusiec, powiat bełchatowski. Zamawiający nie ponosi żadnych kosztów dostawy, w tym przejazdu, dojazdu ewentualnych noclegów, itp. osób odpowiedzialnych za instalację lub uruchomienie przedmiotu dostawy.
|
GuidZP400 |
de0f0508-5495-44dc-91be-8e8e362eafb2
|
Biuletyn |
540204-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Rusiec
|
Regon |
73093470800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wieluńska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
35
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rusiec
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
97-438
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
0-43 6766011,
|
Zamawiajacy fax |
0-43 6766290
|
Zamawiajacy email |
anastazja.dzbik@gmina-rusiec.pl,
|
Adres strony url |
www.rusiec.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Szkoła przyjazna dla uczniów w Gminie Rusiec” realizowanego z dofinansowaniem ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 w ramach Osi priorytetowej XI. Edukacja Kwalifikacje Umiejętności, działania XI.1. Wysoka jakość edukacji, poddziałania XI.1.2 Kształcenie ogólne.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.rusiec.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.rusiec.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemny
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Gmina Rusiec, ul. Wieluńska 35, 97-438 Rusiec, sekretariat - pok. nr 2
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup oraz dostawa sprzętu komputerowego, fotograficznego, biurowego oraz multimedialnego w związku z realizacją projektu pt. „Szkoła przyjazna dla uczniów w Gminie Rusiec” realizowanego z dofinansowaniem ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 w ramach Osi priorytetowej XI. Edukacja Kwalifikacje Umiejętności, działania XI.1. Wysoka jakość edukacji, poddziałania XI.1.2 Kształcenie ogólne.
|
Numer referencyjny |
PN 2/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa sprzętu komputerowego, fotograficznego, biurowego oraz multimedialnego w związku z realizacją projektu pt. „Szkoła przyjazna dla uczniów w Gminie Rusiec” realizowanego z dofinansowaniem ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 w ramach , Osi Priorytetowej XI: Edukacja Kwalifikacje Umiejętności, Działania XI.1 Wysoka jakość edukacji, Poddziałania XI.1.2 Kształcenie ogólne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ.
Wymienione w opisie produkty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz muszą być wolne od wad fizycznych i prawnych w tym obciążeń prawami osób trzecich. Dostarczony sprzęt musi zawierać wszystkie elementy niezbędne do funkcjonowania, uruchomienia i montażu, ponadto elementy w ramach zestawów muszą być ze sobą kompatybilne. Oprogramowanie musi mieć możliwość darmowych aktualizacji i poprawek bezpieczeństwa. Dostarczone wyposażenie musi być zgodne z obowiązującymi normami i posiadać wymagane atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, świadectwa bezpieczeństwa, homologacje, licencje, itp. Zamawiający dopuszcza, aby oferta zawierała różne modele sprzętu, jednakże spełniające wymogi minimalne, określone w niniejszym OPZ. Wskazane w niniejszym OPZ parametry techniczne są minimalnymi parametrami technicznymi, wykonawca może zaproponować sprzęt o równoważnych parametrach lub wyższych. Oprogramowanie musi być oryginalne, w polskiej wersji językowej, nowe, nieużywane, nigdy wcześnie nieaktywowane. System operacyjny jest zainstalowany fabrycznie. Oprogramowanie musi posiadać wszelkie niezbędne, wymagane oznakowania, potwierdzające jego oryginalność, autentyczność. Przedmiot zamówienia będzie dostarczony do siedziby właściwej szkoły w gminie Rusiec, powiat bełchatowski. Zamawiający nie ponosi żadnych kosztów dostawy, w tym przejazdu, dojazdu ewentualnych noclegów, itp. osób odpowiedzialnych za instalację lub uruchomienie przedmiotu dostawy.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek techniczny lub zawodowy za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: Dla Części 1 - wykonał należycie co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 50.000 PLN brutto każda wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy stanowiące Załącznik nr 7 do SIWZ. Dla Części 2 - wykonał należycie co najmniej jedną dostawę sprzętu multimedialnego o wartości nie mniejszej niż 20.000 PLN brutto każda wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy stanowiące Załącznik nr 7 do SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ). 2. Oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ).
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności Wnioskodawcy jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (zalecany wzór stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ). Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony i podpisany formularz "Formularz ofertowy" (wzór załączony do niniejszej SIWZ - załącznik nr 3 do SIWZ) 2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, jeżeli jest wymagane. 3. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Prawo zamówień publicznych, wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekażą zamawiającemu oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowe, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku zaistnienia okoliczności zawartych w § 8 wzoru umowy - załącznik nr 2 do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2020-05-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
sprzęt komputerowy, fotograficzny, biurowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-19T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis zamówienia, zawierający rodzaj i ilość dostarczanego sprzętu oraz jego specyfikację techniczną został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
sprzęt multimedialny tj. m. in. tablice, rzutniki multimedialne, projektory
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32322000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-06-19T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis zamówienia, zawierający rodzaj, ilości dostarczonego sprzętu oraz jego specyfikację techniczną został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ
|
| |